Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @dd jij maakt het wel spannend he.......hopelijk zet het snel een keertje goed door!!

@hier denk ook dat ik snel ongi ga worden..krijg echt al ongi krampjes....

2. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Vlindertje: rustig aan meis! En in kan me wel vinden in wat Sas zei; hoelanger je tegen die hsg opziet hoe erger het misschien lijkt. Ik heb het ook gehad, tuurlijk het is niet fijn, maar je mag genoeg medicatie slikken, dus het is echt wel goed te doen!!! En je kunt daarna weer verder. Overigens kan ik me ook goed voorstellen dat je het fijn vindt dat je nu even niet naar het zk moet, want al die echo's is mentaal echt slopend! Sterkte meis!

@DD; pff wat onrustig bij jou in je buik! Hoop voor je dat het snel doorzet, zodat het niet voelt alsof het voor 'niks' is. Rustig an hé!

@Sasje; hoop echt voor je dat de eerste iui meteen raak is! En dat je dus NIET ongi gaat worden!!

@hier; gisteren bevrijdingsfestival in Zwolle gevierd; is hier altijd gigantisch groot. Dus super gezellig. Wel lange dag, dus ben nu wel erg moe.. en kleintje maakte me vanmorgen weer vroeg wakker met zijn vrolijke getrappel haha

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wauw handbalster jij bent ook alweer 25 wkn....wat gaat het snel zeg! alles bij elkaar?

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    trouwens ff wat anders....mocht ik bijv woensdag nog niet ongi zijn en ik ga testen en deze is posi dan kan ik dit niet hier posten!
    ik ga jullie dan pb'en maar dan mogen jullie er niks over zeggen hier op het forum dit omdat een vriendin af en toe mee leest en ik niet wil dat zij het bijv al eerder weet dan mijn ouders e.d.

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @Sasje + Handbalster : Thnx voor jullie lieve woorden ! :D Ik waardeer dat echt..

@Sasje : Ik blijf voor je duimen meid :)

@Handbalster : Jij ook alweer 25 weken, gaat snel ! Welke pijnstillers heb jij voor de HSG genomen ?

@DD : Jij maakt het wel spannend zeg !

6. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @Vlindertje; ik had combi paracetamol/ inbuprofen. Van te voren en erna nog een keer. Volgens mij kun je eventueel bij de gyn wel om zwaardere pijnstiller krijgen als dat nodig is, maar bij mij werkte dit goed. X

7. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    blz ....

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Vlindertje; Oh meid.. Ik lees het nu pas.. Dikke knuffel voor jou meis !!! Ik kan niet beslissen voor je wat je moet doen.. Dat is iets wat jij zelf moet beslissen.. Maar doe wel wat jou een goed gevoel geeft !!

@Sasje; Hopelijk geen ongie!

@Pluis; We zijn naar Gonzales geweest in Tilburg. Leker gegeten! ;)
    Nog eventjes meid, en je slaapt het liefst de hele dag! Dan haal je het dik in ;)
    Btw; staat er in jullie interne zoekfunctie niets over het werken met agressie? Volgens mij is dit in de CAO vast gelegd dat dit vanaf 12 weken absoluut niet meer mag en moet je tijdelijk naar een andere woning/ander werk
    (Kwamen ze bij mij best laat achter na die klap in m'n buik, zodoende dat ik het weet..) En, je hebt als zwangere vrouw :D recht op meer pauzes. Neem deze ook meid!

@DD; Spannend meid, laat de kleine maar snel komen. Ben benieuwd! :D

@Handbalster; Telkens als ik je banner zie denk ik; Die gaat sneeeel! ;)

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een rust hiero...

@vlindertje graag gedaan, was al bang dat het verkeerd zou overkomen want wist niet zo goed hoe ik het moest uitleggen!

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi meiden,

Sorry dat ik niet zo vaak meer aanwezig ben. Maar het is erg druk met 2 moppies. Ik ben erg druk met flesjes geven, luiers verschonen, badje, wandelen etc. En daarnaast wil ik natuurlijk Ryan ook nog de nodige aandacht geven. En nu is Ray ook nog thuis dus niet zo gezellig dat als ik even een vrij uurtje heb om gelijk achter mijn laptoppie te kruipen. Maar vanaf maandag moet ik het alleen gaan doen, ik ben erg benieuwd. Maar aangezien Ray nu ook nog het nodige werk uit mijn handen neem (voornamelijk met Ryan spelen, boodschapen, huishouden etc), moet ik dat er ook nog is bij gaan doen. Dus meiden jullie moeten het me even niet kwalijk nemen dat ik af en toe even een ego berichtje post.

Maar ondanks de drukte geniet ik ontzettend van mijn moppies. Oh wat een rijkdom zeg 2 van de lieve wondertjes om me heen en een geweldige man.

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

zo ik ben nog 1 uurtje aan het werk en dan klaar :) dan maar meteen ff door bloemen halen voor de mama's voor morgen! want morgen is het zo druk..
    pff krijg ik me toch 2 koortblaren zeg :(

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    oeh vervelend sasje, zovirax smeren !!!

@neel, dat denk ik nou ook steeds als ik jou banner zie :D

@pluis, ben t met neel eens hoor, kijk goed naar wat mogelijk is, ook in de zorg dienen ze rekening te houden met zwangeren, en je moet maar zo zien, als het voor jou te zwaar word beland je in de ziektewet en hebben ze niks, kunnen ze maar beter rekening met je houden zodat je door kan werken toch.

@dd hoe is t met jou meis, hou je t nog een beetje vol

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja smeer al de hele dag nou zeg maar nee dan krijg je er 2 :(

14. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey lieverds!

@fioon: Hoe is het bij jou? Ook al bezig met de laatste loodjes of valt t mee?

@Sasje: Oeh das heel vervelend van die fijne blaren!

@Neel: Ah jullie zijn lekker effe eruit geweest met zn 2-en! Goed zo!

@xVlinder: Hoest met jou meid?

@handbalster: Wow bij jou gaat t ook lekker hard nu!

@hier: Vannacht gelukkig een heel stuk beter geslapen, was ook wel nodig! Manlief is nu met Nouk even weg zodat ik wat rust heb. Ben ondertussen wel bezig met de was en de laatste dingetjes. Ik heb zo'n vreemd voorgevoel dat het nu wel eens elk moment kan gebeuren (zegt natuurlijk helemaal niks, maar toch). Wel continu last van voorweeen en harde buiken, maar ja dat zegt ook helemaal niks. Dus ik probeer nu zoveel mogelijk de laatste dingetjes te doen en dan zien we wel. Voor hetzelfde geld blijft madammeke nog een paar weken zitten en kan ik de komende weken van alles gaan verzinnen om te gaan doen!

Liefs,
    DD

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Isra; Daar hoef je toch geen sorry voor te zeggen!! Jullie genieten, en dat is je volste recht!!

@Fioon; Het gaat ook snel! ;)

@DD; Fijn dat je vannacht wat beter hebt geslapen! Hopelijk aankomende nacht weer! Succes met de was.. ;)

@Hier; Vanmorgen samen met een vriendinnetje naar het Baby Disco Zwemmen geweest. Super leuk!

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meisjes,

@Neeltje: Baby-discozwemmen, dat klinkt alleen al geweldig! :D Ik heb nooit pauze op m'n werk want daar heb ik geen tijd voor dus een extra pauze inlassen gaat niet lukken helaas. Ach ja, tot nu toe gaat het nog wel en als ik een dikke buik krijg die in de weg gaat zitten kan ik eens navragen wat de mogelijkhede zijn.

@Isra: Geen sorry zeggen meid,het is logisch dat je nu druk bent met je gezinnetje! Rustig aan..:)

@Duveldraakje: Gelukkig heb je vannacht goed geslapen,daar knap je toch weer een beetje van op! Ik ben benieuwd of je voorgevoel klopt en jullie meisje zich snel komt showen!

@Sasje: Hmmm,een koortslip zou ook een kwaaltje kunnen zijn maar wil je niet gek maken. Het verschilt ook heel erg per persoon natuulijk. Ow ja,1 tip. Koop gewoon eigen merk koortslipcreme,het is exact hetzelfde als Zovirax alleen veeeel goedkoper.

@De rest: Ik weet het allemaal niet meer..sorry

@Hier: Lekker moe van alle vroege diensten maar verder gaat ie goed hier! Zometeen visite,morgen een late dienst. Jullie nog leuke plannen?

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja normaal heb i kaltijd zovirax nu een ander merk want ze hadden niks anders in de supermarkt...in iedergeval geen ''bekend'' merk dus we zullen zien ;) tja heb dat altijd wel heel erg snel...maar echt misschien al 1 jaar geen meer gehad en nu gewoon opeens 2! en geen kleintjes...dus loop weer ff voor joker!!!

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Pluis; Het was ook echt geweldig!! Ik kan je niet dwingen om pauze te nemen, maar denk wel aan jezelf he?

@Sasje; Compeed lipblaas dingetjes halen.. Het valt minder op, is een stuk minder besmettelijk en het geneest sneller.

@hier; Net BBQ gehad bij schoonpa. Man wat is dat soms een EIKEL!
    Grr.. Noemt Mick de hele tijd Maik.. 'Ik ken geen Maik. Maik is hier niet. HIJ HEET MICK !!'
    Godver.. Drink dan (*#&@&E%T minder bier!

Hij heeft honger, volgens schoonpa. 'Nee, hij heeft 30 min. geleden zijn fles gehad, hij moet een scheet laten die dwars zit.' Nee hoor, hij heeft echt honger..
    2 min later; wat stinkt het hier..
    Ja gek he, ik zei toch dat het een scheet was.. En ja, die van Mick stinken.. :D

Tegen Mick; Als je huilt ga je op de bqq he..
    Ja als je huilt, eten we je op.. Als je huilt ga je echt op de bbq.. Niet huilen hoor, want ik leg je op de bbq..

Na 10x is dat echt niet leuk meer om te horen..
    Vooral niet als je je middag/avond ff niet hebt..

Zo.. dat is eruit.. :)
    Sorry!

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @neel, schoonpa, nog een zon opmerking en JIJ gaat op de bbq !
    krijg de ....PIEP.....
    dat je niet allang opgestapt was, ik denk dat ik allang pleite was geweest, dan maar geen bbq ....

@pluis, nouja meis, als je maar een beetje oppast, je draagt kostbare lading !

@dd, hier gaat lekker hoor, geniet van mijn verlof, kamertje begint langzaam weer vorm te krijgen, en kan merken dat ik nu rustiger aan (kan) doen, want voeten zijn stuk minder dik als week geleden :D
    fijn dat jij een beetje hebt kunnen rusten, dat maakt de laatste loodjes toch weer wat dragelijker :D
    hoop dat je voorgevoel klopt en dat jullie meisje zich snel aandient

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hee lieverds!

Ik kom mij weer even melden na een heerlijk weekje Cote d'Azur :D Was echt heerlijk om even weg te zijn en ik heb de schoonfamilie overleefd, haha ;) Ik ben ook nog lekker bruin geworden (gelukkig geen vlekken ofzo, waar ik een beetje bang voor was).

Ik heb daar af en toe wat meegelezen op de iPad, dus ik ben nog op de hoogte van alles. Ga niet meer op alles reageren natuurlijk, maar even een paar dingen:

@ xVlindertje: wat ontzettend balen meis, had het zo gehoopt voor je deze ronde!! Houd moed vooral, want ik vind het al erg knap van je dat je er weer zo positief in was gaan staan sinds de Clomid! Hou dat vol hoor, het gaat helemaal goedkomen! Dikke knuf!

@ sasje: Ik blijf voor je duimen meid, heel spannend!

@ DD: Ik hoop dat je gevoel klopt en dat het gauw gaat doorzetten, zodat je van alle pijnen en ongemakken af bent! Eindelijk lekker knuffelen met je meid!

@ Isra: Helemaal begrijpelijk dat je hier niet meer veel bent hoor, het zou juist raar zijn als je hier nu veel bent ;) Geniet lekker van je gezinnetje meid, maar volgens mij doe je dat al helemaal :D

Deel Deze Pagina