Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Heeeey meiden,

ik kwam even spieken of er al nieuws is bij DD..Maar nog niets!!

@DD: Ik zie dat de voor weeen nog niet hebben doorgezet bij je, balen hoor dat het zo rommeld en er nog niets gebeurd meis!!

@Pluis: Hoe gaat het met je en met de kwaaltjes?? Wanneer heb je ook al weer je eerste echo?? Zo leuk!!

@xVlinder: Balen meissie dat het deze ronde niet gelukt is..Ik hoop dat je niet meer lang in deze rot situatie hoeft te zitten en dat jij ook snel een positest zal krijgen!! Houd moed het komt echt goed!!

@Sasje: Jij houdt het nog even spannend, hoop zooo voor je dat de IUI heeft aangeslagen!! Hoop namelijk ook dat jij snel uit de mmm raakt en lekker een wondertje in je buik krijgt!!

@Isra: Wil even zeggen dat ik Jill een prachtig meisje vind op de hyves picture!! Dat hebben jullie twee mooi gemaakt hihi..;)

@Mamac: Lieverd heerlijk naar Spanje geweest bofkont, heb je genoten?? Heb je trouwens in bikini of in badpak gelegen ik ga volgende week zwemmen, maar weet niet wat ik aan moet hihihi!!
    Verder alles goed met je??

@Neeltje, Fafa, Fioon en Handbalster hoop dat alles goed met jullie gaat meiden!!

Ohw hier gaat alles goed vandaag alweer 24 weken joepieee!! Gister is de muurschildering in het kamertje gemaakt is zooo mooi geworden ben helemaal happy de peppy!! Verder groei ik lekker door krijg vaak de opmerking is het geen tweeling :$ :p Nou meiden geniet van deze mooie dag!!!

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@mama fijn dat je zoveel plezier hebt gehad meid!! en hier is het vandaag ook nog mooi weer :)

@ neeltje nou jij hebt gisteren net zon geweldige dag gehad dan ik :(

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @hier nou verjaardag viel wel mee...wel weer paar k*t opmerkingen gehad......enne wanneer komt er bij jullie eens een kleintje...dus ik van tja dat weet ik ook niet!!! dus die man oh tegen mijn vriend heb je geen goude.....die van mij en mijn zoon wel...meteen de 1e keer raak! :( dus mijn vriend geef me maar een andere meid dan schiet ook raak want ik heb ook een goude :( en bedankt sukkel!!!
    dus toen ik van ja nou is goed ik heb hier geen zin in!!
    vriend boos dat ik lig te zeiken hehe..en die man echt waar!!!! komt die daarna terug...ik weet alles hoor van de zh bezoeken e.d. dus ik zeg van ja dat zal best maar ik heb er geen behoefte aan om er hierover te praten! nee joh want je moest er juist wel over praten dat is goed!!! nou volgens mij beslis ik nog altijd zelf wel of ik er over wilt praten en met wie!!!! nou echt toen was mijn avondje voorbij!!!!!

waarom kunnen mensen toch van die achterlijke opmerkingen maken???het doet me iedere keer zoveel pijn...het lijkt alsof de grond onder me weg gerukt wordt!!!!!!

oh meiden ik kan er niet meer tegen!!!!! nu al de 2e moeder dag en nog geen mama!!!!!!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ MoL: He meis! Cote d'Azur is Frankrijk, hihi ;) Maar het weer was er heerlijk! Ik heb gewoon in bikini gelegen en gezwommen. Vond het ergens ook wel wat hebben, met zo'n bolletje ertussen :) Hoewel ik wel elke keer het idee had dat mijn broekje te laag zat, maar dat was niet zo, haha! Post je gauw foto's van je dikke buikie en de muurschildering? Ben superbenieuwd!

@ sasje: Jeetje, wat een k*t-opmerkingen zeg, ook van je vriend! :$ Kan me voorstellen dat het daardoor echt geen leuke avond was, wat een gevoelloosheid bij die mensen (en dat terwijl ze er van afwisten, dan zeg je dat helemaal niet!) Mijn s-zus had toen ook wel eens van die superrare opmerkingen over het 'zaakje' van mijn vriend toen het niet wilde lukken, echt heel gemeen is dat! Knuffel voor jou!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja echt wel kut opmerkingen ja!!!

6. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @Mamac: hihihihihihi frankrijk :):) Schaam, schaam haha niet zo slim van mij!! Gelijk heb je dat je lekker in bikini hebt gelegen, wel super irri als je steeds je broekje moet checken :D Is hetzelfde als zwemmen met een tampon in check ik ook altijd of het touwtje niet heeel oncharmant langs mijn been hangt :p

Verder zal ik idd binnenkort even pic's gaan spammen hier!!

@Sasje: Jeetje die man had van mij een dreun kunnen krijgen zoiets zeg je toch niet :$ Schaamteloos mensen hebben echt geen normen en waarden meer!!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ MoL: Haha ja, ik was steeds aan het hijsen :D Maar het was niet nodig gelukkig. Benieuwd naar de pics!!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Weer ff buikfoto-spam, inmiddels traditie om die elke 3 weken te maken. En nu ben ik lekker bruin :p Was afgelopen 3 weken niet heel veel gebeurd met de groei, naar mijn idee. Maar de afgelopen 3 dagen staat het weer mega-strak!! Ik zit denk ik weer in een groeispurtje ofzo :D Zie ook m'n album.

Bekijk bijlage 149290

9. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie middag!

@MamaC: Ah wat een supermooi buikje heb je! Fijn trouwens dat je genoten hebt van de vakantie. Lekker hoor effe een weekje ertussen uit!

@MoL: Je hoeft hier niet te spieken hoor, je hoort er gewoon bij! Ben wel benieuwd naar jou buikje en de muurschildering!

@Sasje: Da's idd een k*topmerking!

@Neel: Volgende keer zou ik er echt iets van zeggen tegen je s-pa! Was het verder wel gezellig op de bbq?

@fioon: Ja mn voeten waren ook wat minder, maar nu het weer warm is zijn ze weer heerlijk op hun oude dikte...ach ja ik doe toch niet veel meer dus ze zitten me gelukkig niet in de weg!

@Alle mama's en mama's 2 be (en ja ik bedoel iedereen uiteraard): Een superfijne mama-dag. Geniet ervan en laat je lekker verwennen!

@hier: Vanmorgen superlief wakker gemaakt door Noukie en manlief. Kreeg een hele mooie (zelfgemaakte) armband van Anouk en manlief had nog het boek van Raveleijn voor me gekocht. Echt super! Toen straks toch maar mn buik in het gips vereeuwigd, op zich best leuk, alleen op het eind werd ik me toch een partij duizelig. Stond echt te tollen op mn benen, maar goed, hij is gemaakt!!! Van de week mag Anouk er nog met verf op losgaan en dan gaan we even kijken wat we ermee gaan doen. Manlief wil er misschien een lamp van maken!
    Straks nog even naar s-ouders en dan lekker genieten van het mooie weer. Ben echt benieuwd of mn voorgevoel klopt, het rommelt nu al wel weer een beetje, maar nog niet genoeg, dus we wachten rustig af!

Liefs,
    DD

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@Mama mooi buikje hoor!!

@dd hopelijk zet het snel door zodat je jullie kleine meid in jullie armen kunnen sluiten!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Lekker verwend dus op moederdag, leuk hoor! Leuk dat Anouk je gipsbuik mag versieren, benieuwd wat ze ervan maakt (fotooo ;)) Veel plezier bij je schoonouders!

@ sasje: Hoe voel jij je verder? Nog steeds buikpijn na de IUI eigenlijk?

@ all: Lekker van het zonnetje aan het genieten? :D Wat is het warm he! Helemaal niet vervelend om weer in het zonnetje terug te komen hier, haha!

@ hier: Ineens even een :$-momentje omdat ik nu echt bijna op de helft ben!! De 20-weken-echo nadert nu ook en ik vind het stiekem best wel spannend hoor!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoe ik me voel....tja af en toe nog wat buikpijn..dus we wachten af!! ben erg bang bloed te spotten!

13. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Spannend! Wanneer wilde je ook alweer gaan testen? En hoeveel dagen na je IUI zit je nu? Dat je het nog vol kan houden.. ;)

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; Fijn dat je een leuke week hebt gehad! Mooi buikje meis!

@Sasje; Wat een k*t opmerking van je vriend! Die van mij had er 1 kunnen krijgen! Grr..
    Nog 2 daagjes en je kunt testen! Spannend !!

@MoL; Ik wil wel weer eens een buik foto zien!:D

@DD; Nee, was verder niet leuk de bbq ;)
    Fijn dat je hebt genoten van Moederdag! Volgend jaar dubbel genieten!!
    Laat je foto's zien als Nouk zich heeft vermaakt met je gipsbuik?

@Hier; Vanmorgen een dikke kus, dikke knuffel en een grote glimlach van Mick toen 'ie me wakker kwam maken! Geweldig! :D
    Ook had L. nog een cadeautje geregeld namens Mick. Een super canvas doek met een foto van papa en Mick erop.
    Super super super!!

Morgen zou ik Moederdag 'vieren' met mijn moeder, maar zoals ik al voorspelt had komt ze niet. Dan niet, ga ik lekker de tuin in met een vriendin en haar kindje :D

15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha klinkt bekend :D

@mamaC welkom terug, zo te lezen heb je een heerlijke vakantie gehad. wat een kadootje dat je hier dan gelijk weer met je neus in de zon valt :)

hier toch iets te vroeg gejuicht qua voetjes, heb weer varkenspootjes, nouja gaan wel weer weg ....
    verder heerlijk weekend gehad, lars had op school een mooie ketting gemaakt en ik kreeg ontbijt op bed van de mannen.
    verder even op visite geweest bij ouders en schoonouders en tussendoor lekker in de tuin gelegen.
    en nu ga ik lekker slapen (hoop ik ...)

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen!

@Fioon; Balen dat je toch weer opgezette voeten hebt :( Nog Max 5 weken en 5 dagen ;)
    Bijna aftellen! :D
    Succes bij de APK vandaag ;)

@Pluis; Hoe is het meis?

@Mick; Het ventje is weer verkouden.. Zo zielig.. Hij wordt nu zowat elk uur wakker in paniek omdat er een snottebel uit zijn neusje hangt.. *zucht*.. En om 6 uur geven we de hoop maar op en staan we op.. Hopelijk is het snel over en kunnen we alle 3 weer lekker slapen! Want mama is nu wat knorrig.. Maar Mick ook :p

@Hier; Op naar de huisarts! Ben benieuwd..

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Ah, wat sneu dat Mick weer verkouden is! Hopelijk gaat t gauw over! Je hebt iig wel een mooi moederdag-cadeau gehad :D Succes bij de HA zo!

@ fioon: Jij ook lekker verwend door je mannen :D Succes bij de VK vandaag!

18. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@Neel: Suc-6 bij de HA meid, laat je ff iets weten?
    En balen dat Mick weer zo verkouden is...:(

@fioon: Ah herkenbaar, maar gelukkig (voor anderen misschien niet) wordt het nu weer iets koeler. Ik heb gisteravond heerlijk een voetenbadje genomen (werkt totaal niet, maar is wel lekker).

@Sasje: Morgen NOD of nie?

@gipsbuik: UITERAARD show ik foto's. Hij is nu bijna droog, dus ik denk dat we vanavond wel even aan de gang kunnen. Wel raar trouwens om je buik zo te zien, hij lijkt zo echt MEGA terwijl ik zoiets heb van valt wel mee!

@hier: Weer een heerlijk nachtje gehad...not! Maar goed denk dat iedereen wel last heeft van de warmte. Sinds gisteravond wederom veel gerommel in mn buik, maar t zet weer niet door. Nu heb ik sinds vanmorgen wel erg veel last van darmkrampen (of zouden het toch lichte weeen zijn?) Ach ja we zien wel. Anouk gaat vandaag naar opa en oma, dus mama heeft een beetje rust!

Liefs,
    DD

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@neeltje succes bij de ha meid, en wat balen dat mick verkouden is...en dat nog wel met die warme temperaturen :)

@ dd jij houdt het wel spannend hoor!!!

@ hier nog geen bloed......ik wil pas woensdag gaan testen als het nog nodig mocht zijn dan zit ik op 15 dpo.
    maar denk eigenlijk dat ik vandaag ongi ga worden krijg opeens andere buikpijn....

20. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

@DD: meid, ik hoop echt zo voor je dat je snel van die buik af bent en je je kleine meisje in je armen kan houden! Echt respect voor je. Ik zou echt ingestort zijn als ik al zo lang liep te rommelen zonder 'resultaat'. En ik ben ook benieuwd naar je gipsbuik :)

@Neel: hier ook altijd hetzelfde grapje van E. als ik Lies na dr badje insmeer met keuken-olijfolie (geen geurstoffen of andere zooi) "knoflookje erbij, kan ze vanavond op de bbq" Wat is dat toch met die mannen? ;) Maar kan me voorstellen dat dat na 5x in een uur wel heeeeel irritant wordt.

@Sasje: ik duim nog steeds heel hard dat je niet ongi wordt hoor!

@MC: goed te horen dat de vakantie zo geslaagd was. En ik las je banner en dacht ook: "wow, halverwege alweer, dat gaat snel opeens" En mooi buikje :)

@hier: gisternacht om 0.00 mn verjaardagscadeautje van E. gekregen: een neo-cube.
    YouTube - Kanaal van cubert01
    Mee zitten spelen tot de eerste nachtvoeding om 1.30... oeps! Maar gelukkig krijg ik nu ook Lieselottes verjaardagscadeautje: lekker uitslapen op mijn borst, heb ik toch nog wat slaap/rust gehad vannacht :)

Deel Deze Pagina