Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een grappig ding fafa.....

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Wat een supercool ding, die Neocube! Daar zou ik ook uren mee kunnen klooien, haha! Gaaf verjaardagscadeau :)

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@MamaC: Welkom terug in NL! Fijn dat je genoten hebt. Wat een mooi buikje weer zeg,gaat de goede kant op! :)

@Duveldraakje: Frustrerend dat het maar niet doorzet maar aan de andere kant is het natuurlijk ook nog geen tijd he.. Nog even geduld meid,voor je het weet is het zover! Ik ben benieuwd naar de foto van je gipsbuik!

@Fioon: Ook lekker verwend op moederdag,leuk hoor! Zo schattig als kindjes zelf iets gemaakt hebben,dan smelt je toch..

@Neeltje: Succes bij de huisarts en beterschap met Mick!

@Sasje: Ik heb goede hoop voor je meid,hou ons op de hoogte!

@fafa: Ik wist helemaal niet dat je vandaag jarig bent..oeps!:) Nou, bij deze VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!! Wat een apart ding,die Neo-cube. Ik had er nog nooit van gehoord,het lijkt me wel erg verslavend! Fijne dag vandaag,nog plannen?

@De rest: Hoe gaat het met jullie?

@Hier: Alles gaat goed hier,gisteren hebben we mijn broer & schoonzus het goede nieuws verteld en ze waren hartstikke blij!! Ik heb lekker met Isolde gekroeld en kreeg echt hele warme gevoelens van binnen,als het goed is ben ik over een aantal maanden gewoon mama van zo'n klein hummeltje! Joehoe!!! Vandaag vergadering en late dienst en dan eindelijk 2 daagjes vrij!!! :)

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @DD; Hopelijk zijn het weeën! ;) Ben benieuwd naar die mega buik :D

@Sasje; Neeee niet ongie worden! *duim duim*

@fafa; Gefeliciteeeerd !!
    Ik denk dat het ook de toon is waarop het gezegd word..
    Wat een leuk cadeautje! Volgens mij blijf je er mee bezig!

@Pluis; Geniet lekker van je vrije daagjes meid!

@Hier; Mijn bekken staan nog erg ver uit elkaar, waardoor ik er zo'n pijn aan heb. Ik moet nog even afwachten en als het over een maand niet minder wordt weer terug komen. Maar het kan een jaar of langer duren voor dit weer oké is.. (lekker vooruitzicht.. :() Doordat Mick eruit getrokken is is het verder ontwricht dan 'normaal'.. Dus, we wachten weer af.. ;)

Ook een zwaardere pil gekregen; ik bleef vloeien ondanks dat ik weer met de pil begonnen was. W.s. is die te licht voor mijn hormonen op dit moment..
    Ook raar; ik ben ontzettend goed verzekerd (aanvullend etc.) en toch moest ik 30,- voor die rot pil betalen.. :$

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Fafa gefeliciteerd meid!!!

@neeltje oei das niet zon mooi voorruit zicht meid....hopelijk heb je niet zo lang nodig voor het herstel en gaat het volgende maand al beter!!!
    en idd een dure pil!! ik heb hier thuis afgesproken dat ik in ieder geval geen pil of dergelijke meer ga gebruiken...... mocht ik dan toch opeens nog een keertje aantellen zonder dat het gepland zou zijn dan is dat meegenomen....en dan laat ik me daarna wel helpen of vriendlief hehe maar daar begin ik in ieder geval niet meer aan......ergens ook wel fijn!

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @fafa: GEFELICITEERD! Wel lief van Liesje dat ze je een beetje rust gunt!

@Neel: Oeh das ff wat minder meid, hopelijk gaat t gauw wat beter!

@Pluis: Geweldig dat je broer en s-zus zo leuk reageerde. Hun kleine meid krijgt er nu een neefje of nichtje bij! SUPER!

@Sasje: Andere buikpijn kan ook goed zijn he!

@MamaC: Oh meid vrijdag al de 20 weken echo, spannend!!!

@hier: Nou het blijft rommelen, nu ook af en toe gigapijn in mn rug. Net of er een dozijn (of 10) naalden tegelijk in mn rug gestoken worden en dan lekker even op en neer gaan. Durf alleen niet te zeggen of dit rugweeen zijn. Ben nu ook behoorlijk misselijk al de hele tijd. Ik sta nu ook echt op het punt van janken hoor, het mag van mij nu echt goed doorgaan zetten, ben er klaar mee.
    Gelukkig is Anouk nu bij mn s-ouders, kan ik even me concentreren op alles. Rusten zit er niet in aangezien ze weer heerlijk aan t boren zijn hierlangs. Maar goed als het teveel wordt vlucht ik wel ff ergens anders heen!

Liefs,
    DD

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    balen dd dat je je zo slecht moet voelen :(

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Ik zou liever ook geen pil gebruiken, maar na de bevalling van Mick wil ik geen polonaise meer aan/in m'n lijf door artsen.. Dus dan maar de pil.. Dit omdat ik nu gewoon nog echt niet in staat ben om een tweede te krijgen..
    Laat ons eerst maar genieten van ons Mick!
    En ja ik hoop ook dat het snel beter gaat..

@DD; Het zou goed kunnen hoor meid.. Kun je je gyn niet bellen of ze evt. willen strippen? Of kijken of je al ontsluiting hebt??
    (toen ik begon met Mick dacht ik ook dat het vals alarm was, maar had al wel 4/5 cm!)
    Dikke knuff voor jou!

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @neeltje in jou situatie zou ik ok wat gaan gebruiken hoor..maar geen pil, dan zou ik gaan voor nuvaring of iets dergelijks...bij mij hebben de artsen ook benoemd dat er nooit hier op een normale manier kinderen zullen komen...dus ja waarom dan anticonceptie he ;)

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Een Nuvaring moet ingebracht worden, en zoals ik al zei; aan mijn lijf ff geen polonaise! ;)
    Ik hoop meis, dat je snel een kindje mag dragen!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh sorry verkeerd begrepen...:) dacht dat je door de artsen geen polonaise wilde :)

12. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ik heb voor donderdag een afspraak staan, maar ik zit nu wel heel erg te twijfelen of ik niet eerder zal bellen. Wat me tegenhoudt is eigenlijk de gyn. Die zei dat het beter is om het echt helemaal zelf op gang te laten komen, dit ivm het litteken van de ks.
    Maar strippen is niet hetzelfde als inleiden toch?

Liefs,
    DD

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ff voor je opgezocht dd

strippen:
    Soms besluit een gynaecoloog of verloskundige om te “strippen” om zodoende een poging te doen een inleiding te voorkomen. Bij strippen maakt de gynaecoloog of verloskundige met de vingers de baarmoedermond los van de vliezen en kan het gebeuren dat de baarmoedermond hierdoor ook rijp wordt. Vaak volgen dan de weeën zodat er toch nog een natuurlijke bevalling in werking treedt. Strippen kan ietwat vervelend/pijnlijk zijn en het geeft absoluut geen garantie tot bevallen.

inleiden: Bij een inleiding word je poliklinisch opgenomen en worden als het ware de weeën opgewekt. Wanneer de baarmoedermond nog niet rijp is wordt er (meestal 1 tot 3 dagen voor de inleiding) eerst een gel vaginaal ingebracht die tot doel heeft de baarmoedermond te rijpen. Deze gel beval het hormoon Prostagladinen. Wanneer deze gel zijn werk heeft gedaan en de baarmoedermond rijp is, kunnen de weeën opgewekt worden. Het kan ook wel gebeuren dat door de gel de weeën doorzetten en de bevalling op gang komt

14. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Sasje: Dank je wel meid. Helaas kan inleiden dus idd niet bij mij ivm het litteken van de keizersnede, strippen zou nog een optie kunnen zijn, maar dat moet de gyn nu ook willen doen. Ben natuurlijk nog geen 38 weken!

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hehe nee nog 2 dgn ;)

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    hi,

@neeltje ach gozie wat zielig dat Mick verkouden is.

@mamac mooi buikie hoor meid

@DD nou meid heb met je te doen. Pfff die laatste loodjes wegen echt het zwaarst he?! Bij mij wilde de gyn niet strippen ivm KS. Ze wilde echt dat het helemaal uitzich zelf op gang kwam.....

@Pluis wat een fantastisch gevoel he dat als je je nichtje vast hebt, nu te weten dat je over een paar maanden zo'n moppie van jezelf in je armen hebt

@Sasje spannend meid ik hoop zo voor je dat je woensdag een positieve test in handen hebt.

@Fafa gefeliciteerd meid. Leuke dag gehad?

@Fioontje bij jou gaat het ook al lekker opschieten zeg.

@Hier gaat alles goed. Jill is wel wat onrustig, ze heeft moeite om in slaap te vallen en ligt dan ontzettend met haar armpjes te maaien waardoor ze zich zelf alleen maar langer wakker houdt en hierdoor ook steeds het tutje uit haar mond slaat. Ik heb vandaag de puckababy besteld en die komt als het goed is morgen al binnen, dus ik hoop dat ze hiermee wat minder onrustig is. Bij Ryan had ik dit helemaal niet, dus het is ook even nieuw voor mij en ook maar weer een bevestiging dat idd echt geen ene baby hetzelfde is :D Maar verder drinkt ze heel goed en is het echt het liefste meisje van de wereld :D

En Ryan (uiteraard het liefste jongetje van de wereld :D ) die geniet ook zo van zijn zusje. Het is echt een lieverd. Ook hij heeft wel eens zijn test momentjes maar het valt me (nog) 100% mee.

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Mama : Welkom Back ! ;) Vraagje : Had jij nou ook Pre-seed gebruikt ?

@ fafa : Gefeliciteerd !! wat een gaaf ding die neotube :)

@ Sasje : Spannend meid, intussen de rode duivels of nog steeds niet ?

@ Isra : Hopelijk gaat de puckababy helpen bij jullie kleine meisje..

@ DD : Hoe gaat het nu met je ? Ga je het nog volhouden tot donderdag of ben je toch van plan eerder te bellen ?

@ Pluis : Leuk dat je broer & schoonzus het nu ook weten :D Lijkt me zo heerlijk om te kunnen delen met mensen..

18. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    @Xvlindertje vind dat je een hele mooie (emotionele) onderschrift hebt. Hoop zo voor je dat ook jullie grootste wens in vervulling gaat.

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Leuk dat je het aan je broer @ s-zus hebt verteld en dat ze ook zo leuk reageerden! Zo leuk ook voor Isolde dat ze er een neefje of nichtje bij krijgt :) Oeh, ik zou ook helemaal warme gevoelens krijgen als ik nu een beebje vast zou houden hoor! Lekker genieten! En geniet van je 2 vrije daagjes meid!

@ Neeltje: Beetje jammer dat het zolang kan duren voordat je bekken weer hersteld zijn :( En wat een dure pillen dan zeg! Hopelijk helpen ze tegen het vloeien!

@ pilgebruik: Ik had al meteen bedacht dat ik zo snel mogelijk weer aan de pil wil als ik ben bevallen, haha! Grappig dat dat dan zo kan verschillen tussen vrouwen. Het liefst zou ik het niet doen, maar omdat mijn menstruaties zo vreselijk heftig zijn, moet ik er niet aan denken!

@ DD: Zo balen dat je zoveel pijn hebt! Zo kan je ook echt niet lekker genieten van de laatste weekjes.. Hoop echt voor je dat het gauw doorzet!

@ Isra: Fijn dat alles goed gaat en dat je kindjes zo lief zijn :D Hopelijk helpt de Puckababy voor Jill!

@ xVlindertje: Preseed.. Ja, dat heb ik idd ook nog es geprobeerd :p Ronde of 2 gebruikt toen. Ik vond het wel prettig met dat klussen, omdat het toch af en toe een 'moetje' was en hiermee ging het wat makkelijker, zeg maar :) Maar daardoor vond mijn vriend het eigenlijk niks, zo werd het helemaal een verplicht nummertje (en eigenlijk gaf ik hem groot gelijk). Maar ik denk zelf eerlijk gezegd dat het nog altijd het beste is voor het zaad als je zelf gewoon echt zin hebt. Dan regelt de natuur ook wel dat die zaadjes in goed slijm terecht komen! Ik heb het in ieder geval niet gebruikt in de ronde dat het raak was.

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Wat ik me ineens wel bedenk (echt heel stom, ik lach me dood als ik er weer aan terugdenk): in de ronde dat het raak was, had ik tijdens mijn vruchtbare dagen vlak voor het klussen een portie hoestdrank ingenomen. Ik had ergens gelezen dat hoestsiroop kan helpen om het baarmoederslijm nog vruchtbaarder (dunner) te maken. Het moet wel een slijmoplossende werking hebben (‘expectorerende’ werking, niet met ‘antihistaminicum’), bij voorkeur een paar uur voor het klussen een dosering nemen.

Ik denk dat het puur toeval is geweest dat het toen raak was hoor, maar J. en ik konden er allebei wel heel hard om lachen toen we er weer aan dachten ;) Wat je allemaal niet probeert he.. :D

Deel Deze Pagina