Haha weet je de naam nog Wat je allemaal niet probeert he voor een klein wondertje Ik heb wel de Pre-seed besteld & al in huis... ; het is het proberen waard toch ?
@ xVlindertje: Tuurlijk, gewoon proberen inderdaad! Wie weet En ik had gewoon hoestdrank van Natterman, ter verlichting van hoestklachten (Bronchicum heet die, geloof ik). Had ik nog in huis staan Ik hoop ook heel erg voor je dat je gauw bij ons mag aansluiten, samen met sasje!
lol @ hoestdrankverhaal, ach wie weet ....baad t niet dan schaad t niet toch @dd, naalden in je rug, ja dat klinkt wel als rugweeen, hoop dat t allemaal snel door gaat zetten meis. @fafa, gefeliciteerd meis ! @isra, pucababy werkte bij mijn nichtje ook heel goed, die sloeg zichzelf ook steeds wakker. @hier, apk was weer goed, bloeddruk stijgt nogsteeds, en vanaf volgende week moet ik ook plasje meenemen zodat ze op eiwit kunnen controleren, maar alles was nog binnen de grenzen. oma was mee, dus kreeg weer uitgebreide echo (wist al dat ze ging kijken, maar nu liet ze alles toch net wat uitgebreider zien ) meting van schedeltje was 36 weken, dus precies op schema. en ook deze beeb maakt nog niet veel aanstalten in te dalen, maarja, dat deed lars ook niet, dus dat was niet echt een verrassing haha.
Hallo @Neeltje: Ik hoop toch echt voor je dat je snel herstelt bent,je wilt nu genieten en niet met pijn rondlopen. Heb je wel pijnstillers of helpt dat niet? @XVlindertje: Ik was eigenlijk van plan om voor de volgende ronde Preseed te bestellen (ivm de negatieve samenlevingstest), mij leek het wel de moeite waard om het te proberen! Van die hoestdrank had ik echt nog nooit gehoord maar ach..zoals MamaC ook al zei, op een gegeven moment probeer je alles! @Fioon: Mooi dat jullie weer door de APK zijn! Vanaf hoeveel weken moet een baby normaal gezien gaan indalen dan? Hopelijk gaat dat binnenkort wel gebeuren! @Isra: Hopelijk werkt de Puckababy want een onrustig kindje is niet fijn natuurlijk.. Fijn dat voor de rest alles goed gaat en dat Ryan zo lief is voor z'n zusje! @MamaC: Alweer bijna op de helft,wat gaat dat razendsnel zeg! Hoe gaat het nu met de vermoeidheid,misselijkheid e.d.? Ben je daar nu vanaf? @fafa: Leuke verjaardag gehad? @Duveldraakje: Gatsie,vervelend dat er maar niets gebeurd maar als Fioon zegt dat het klinkt als rugweeen...hmmmm wie weet @Hier: Eindelijk even 2 daagjes vrij,echt heerlijk!! Ik heb vandaag m'n collega's ingelicht want ze vroegen zich af waarom/hoe is ben gestopt met roken. Ja,toen kon ik m'n mond niet meer houden Nog 9 dagen voor de echo!!!!!!!
Goeie morgen meiden! Even een update van deze kant. Gisteravond naar het zh gegaan met flinke rugweeen en buikweeen. Na 2 inwendige onderzoeken (en volgens mij heeft de vlos me ook stiekem gestript) zat ik net over de cm heen. Ik mocht van de gyn naar huis, maar als er ook maar iets veranderd moet ik terug komen. Hij gaat ervan uit dat ons mupke vandaag komt! Ik heb een poging gedaan om te slapen, maar dat is eigenlijk niet gelukt. De weeen waren wel wat lichter geworden, maar toen ik net een kruik pakte werden ze weer heviger. Dus denk dat ik de komende uren lekker met een kruikje ga zitten. Mocht er iets gebeuren dan laat ik het weten, dit zal dan waarschijnlijk via Neel gaan. Liefs, DD
DD wat een super spannend nieuws!! Ik hoop voor je dat het idd doorzet vandaag en dat je een voorspoedige bevalling mag hebben!! Zet hem op meid!!!
goedemorgen meiden, @dd oh spannend hoor!!!!!! wordt er helemaal zenuwachtig van @hier nog geen ongi maar ook nog niet getest...
Goedemorgen!! @Duveldraakje: Wat spannend!!!!! Heel veel succes meid,we horen het van je (van Neeltje) als er iets gebeurt!!!!! Joehoe!!!!!!!!! @Sasje: Oooh,ik ben benieuwd! Ga je morgen testen meid? @Hier: Weer een geweldige nacht gehad (not) maar gelukkig vandaag lekker vrij! T. is ook vrij dus we hebben een lekker relaxdagje samen,heerlijk!
morgen ga ik testen ja...maar jullie ontvangen dn een pb he...en aub er niet hier op het forum over praten aangezien vriendin van me af en toe mee leest en ik niet wil dat zij het eerder weet dan bijv mijn ouders....
@Fioon; Fijn dat je weer door de apk bent! @Pluis; Ik hoop ook dat ik snel pijnvrij ben.. Zolang ik rustig aan doe, blijft de pijn draagbaar. Pijnstillers heb ik niet gekregen, omdat dit weinig zou helpen. Leuk dat je je collega's hebt ingelicht, hoe reageerde ze? @Sasje; Testen!! @DD; We smsen wat af gisteravond/vandaag.. Nogmaals heeeeeeeel veel succes !! @hier; Vanmorgen weer gezwommen met Mick. Hij heeft zelfs onder water gezwommen!! De lerares 'duwde' hem onder water, schijnbaar hebben ze dan een reflex dat ze gaan zwemmen. En ja hoor, dat deed 'ie!! Maar mama heeft 'm snel uit water gehaald, ik vond het dood eng! Nu ligt meneer uitgeput in bedje..
tja neel, ze hebben 9 maanden niet anders gedaan, die reflex om de boel af te sluiten onder water houden ze tot ong een half jaar. maar als je ze blijft wennen door ze idd met zwemmen onder water te trekken blijven ze het doen DD succes meis hoop dat er vanaaf goed nieuws is op de angelbaby lijst @pluis, ik geloof dat ze vanaf week 34 ong kunnen gaan indalen, de meesten doen het met 36/37 weken, maar sommigen pas met 40. (of gewoon niet, zoals lars haha)
hehe geduld neeltje morgen!!! oh dat lijkt me ook akelig zeg dat ze mick gewoon onder water drukte @ oh meiden ik krijg er nu gewoon nog eens 2 koortblaren bij......nu heb ik er gewoon 4!!!!!!
@ fioon: Fijn dat het bij de apk weer oke was en dat alles nog binnen de grenzen was. Ben benieuwd wanneer het bij jou door gaat zetten! @ Pluis: Heerlijk dat je ff 2 daagjes vrij bent! En gelijk heb je hoor, dat je je mond niet kon houden tegen die collega! Het is ook zo leuk om het te vertellen! Ik ben inderdaad helemaal van de misselijkheid af (heel af en toe wil ik van bepaald eten nog gaan kokhalzen, heel maf!). En de vermoeidheid is ook weg! Hoewel alles al wel in de 1e versnelling gaat nu hoor, ik loop echt al op oma-tempo (terwijl ik er normaal echt van hou om een beetje stevig door te lopen). Komt echt door de verandering van mn ademhaling, waardoor ik dan heel snel buiten adem ben. Hoort erbij En hoe is het bij jou met klachtjes? Hoop voor je dat ze uitblijven! @ DD: Go meid!!! Ik hoop echt voor je dat het doorzet!! Ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat! @ sasje: Ook voor jou spannend! Ik hoop echt dat het raak is meid! Hopelijk zijn die vervelende koortslip-blaren een teken! @ Neel: Leuk dat jullie gezwommen hebben! Maf zeg, dat ze zo'n kindje dan gewoon onder water duwen, zou ik ook niet zo tof vinden!
@ hier: Stage-dag zit er weer op! Mijn buik is uitgebreid geknuffeld/beluisterd door wat meisjes uit m'n klas en ze hebben tegen hem zitten praten, haha! Schattig Zometeen komt een vriend van J. eten en mijn zusje komt ook nog even gezellig langs. Oh, die 20-weken-echo komt steeds dichterbij, ik vind het zo spannend! Hoop echt dat het allemaal goed gaat met die kleine vent!
Heey meiden! Ff snel. Helaas weer voorweeen, het is me op het moment aan t opbreken. Heb van de VK en de gyn nu een slaappil gehad voor de nacht en het kan 2 kanten op. Of ik raak zo goed uitgerust dat mn buik ook weer rustig wordt en dus de voorweeen afnemen of het zet de boel aan de gang. We wachten dus weer af, ben wel erg emo op het moment, vandaar dat ik ook even niet op iedereen reageer! Liefs, DD