Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaa het is heerlijk weer om op een terras te zitten :D en voor jou gelijk om even bij te komen van je drukke dag..

Leuk hoor ; babykamer ideeen ! :)

Nee ben nog niet gebeld.. verwacht elk moment een telefoontje. Zou tussen 16.00 - 17.00 gebeld worden.. ;)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Vlindertje en???? Ik zou zelf bellen want anders dadelijk tot maandag wachten

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Meiden, hij heeft me even in spanning laten zitten ; en zal je natuurlijk net zien : Hij belde op m'n mobiel, en die oproep miste ik.
    Hij heeft gelukkig m'n voicemail ingesproken ; uitslag van mijn kweekje was negatief ; dus was een oude infectie met chlamydia en heb het op dit moment dus niet meer :D
    Onderzoek bij vriendlief (potje) was ook verbeterd ! :D

Dus hij wil nu gewoon doorgaan met die Clomid ; en komt daar binnen korte tijd geen zwangerschap door dan wil hij een HSG laten doen.

Ik ben hier zo BLIJ mee.. :) ; laat die zwangerschap maar komen !
    Want zit niet echt te wachten op die HSG :p

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat fijn meid!!!!!

idd laat die hsg maar gauw zitten :)

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik had geprobeerd de beste man terug te bellen ; nam die niet meer op. Gaat net gewoon weer de huistelefoon dit keer..

Gyn heeft dus nog teruggebeld ; want wilde weten hoe het nu verder moest met de Clomid ect, want vanavond moet ik de laatste tablet innemen.

Ik moet maandag even naar de poli bellen, om een afspraak te maken voor echo. Dan wil hij kijken of er weer een eitje groeit bij het gebruik van de Clomid.
    Want voor HSG was het deze maand zeg maar te laat, dus dat kan pas na de volgende menstruatie. Hopelijk is deze gewoon niet meer nodig !

Joehoeeeeeee :p

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ok spannend vlindertje!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben weg, hebben een verjaardag!

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Zo, jij hebt een nachtje nachtbraken gehad zeg! Dat je het kan.. :p

@ fioon: Is de piep al uit je oren? :D Gelukkig was alles weer goed bij de VK!

@ Neel: Dikke knuffel voor jou meissie! Naar dat je er zo doorheen zit, maar wel heel begrijpelijk! Ben blij dat je serieus genomen bent aan de telefoon! En vervelend dat de omgeving er dan zo makkelijk over praat, dat maakt het voor jou ook niet draaglijker ofzo.. Heel fijn dat er nu ook medicatie is voor Micks reflux en dat het balletje verder rolt nu!

@ sasje: Ging de cursus goed vanmorgen, ook al was je nog niet helemaal lekker? Have fun bij de verjaardag!

@ DD: Thanks voor het duimen meis, lief van je! Beterschap voor jou, wat vervelend dat je ziek bent :( Hopelijk knap je gauw wat op en kun je iets gaan doen met je nesteldrang!

@ xVlindertje: Jeej, ik ben heel blij voor je meis! Goed nieuws allemaal zeg! Nou, jij lekker doorgaan met die Clomid en word maar gauw zwanger ;) Gaat helemaal goedkomen hoor!

@ oorbellen: Thanks voor de complimentjes! Ik zou er idd ook eerder 2 dragen.. Maar ik verkoop ze toch maar per stuk, want tja, dat is de trend he.. :p

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Whoehoe, ik heb vandaag nog niet naar mijn pillen hoeven grijpen!!! :$ :D Zou het dan eindelijk een beetje de goede kant opgaan met de misselijkheid? Ik durf het nog niet echt te hopen, want voor hetzelfde geld lig ik morgen weer compleet voor pampus.. Maar ben al erg blij dat ik vanmiddag ook goed heb kunnen lunchen! Dat was lang geleden voor 't laatst ;)

J.'s oom was hier dus nog even met mijn schoonpaps en het gaat helemaal goedkomen met dat muurtje, we zijn onwijs blij dat onze wensen vervuld kunnen worden! Het babykamertje krijgt straks ook genoeg lichtpunten en stopcontacten, ventilatie en een raam voor het daglicht! Volgens mij gaat het super worden :D

Vanavond hebben we even bij mijn mams gegeten nog, nadat ik haar van de kapper had gehaald. Net pas weer thuis, ik lig al redelijk moe op bed ;)

Fijne avond meiden, en fijn weekend natuurlijk!

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    neel, wat een verhaal meis, maar gelukkig is er nu een oorzaak en kan aan de oplossing gewerkt worden. fijn dat mick volgende week een nachtje uit logeren kan zodat je bij kan tanken. en meis, zeker het eerste half jaar is het geen verwennen als je je kleine bij je houd, ze hebben 9 maanden veilig in een coconnetje gezeten en dan ineens worden ze de grote boze buitenwereld ingeslingerd. niet zo gek dat ze dan dicht bij wat vertrouwd is willen zijn. en ik ben erg voor in je eigen bedje, maar niet ten koste van alles, als zon kleine puk helemaal over de rooie is heeft niemand daar iets aan. volg je gevoel, want jij kent jou kind het beste. wat bij mijn nichtje hielp was inbakeren, maar ik weet niet of dat mag met reflux.

mamaC, ben je geslaagd met shoppen ??

xvlinder, klussen tot je er bij neervalt meis, wie weet :D

hier, aardig bijgekomen van dierentuin eh verjaardag gister haha. had vandaag vrij dus lekker van t zonnetje genoten, lars was lekker rondjes aan t fietsen voor huis, en ik zat op t stoepje te kijken :D
    ohja, wat kapper betreft, ik kon t dit keer zelf herstellen, en ik ga de volgende keer gewoon keihard zeggen dat ik niet meer door haar gedaan wil worden. tis nu al de tweede keer, vorige keer ben ik wel terug gegaan, toen kon ik er zelf niet bij haha. maar ik heb ooit in een grijs verleden een kappersopleiding gedaan, dus kan zelf veel herstellen :D

11. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ohja dd, beterschap meis :D

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Lekker dat je van het zonnetje genoten hebt vandaag :) En gelukkig heb je zelf wat kapperservaring, zodat je het zelf kon herstellen, whaha! Volgende keer idd andere kapper vragen!

En ik ben zeker geslaagd met shoppen, veeeeel teveel uitgegeven :D Maar dat moet wel eens kunnen! Ik kan wel kleertjes voor de kleine blijven kopen, maar MamaC heeft zelf ook wat nodig natuurlijk! ;) Goed gelukt, allemaal hele leuke dingen!

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Vlindertje; Goed nieuws voor jullie! Mooi zo! :D

@MamaC; Mooi dat je geen pillen hebt hoeven pakken! En wat fijn dat het begin voor de babykamer er is, woehoee!!

@Fioon; Wij zijn idd ook van in je eigen bed slapen, maar dit werd echt te erg.. Inbakeren helpt helaas niet.. Ik geloof dat we alles al geprobeerd hebben..
    Fijn dat je je haar zelf hebt kunnen herstellen.. Eigenlijk te gek voor woorden he..

@fafa; Hoe is het bij jullie????

@Mick; De meds lijken al aan te slaan, verrekte snel! Mooi zo! Het menneke heeft de hele dag geslapen! En nu weer! Zonder te krijsen!
    Ik hoop dat het zo blijft, maar durf niet te hard te hopen..

@hier; Vanmorgen bij de gyn geweest.. De hechtingen zijn aan het loslaten, dus da's mooi! Ook nog even kort besproken hoe het nu mentaal met me gaat.
    Hoef gelukkig niet meer terug te komen! Alleen bij een volgende zwangerschap om de datum van de keizersnede te plannen!

14. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

@Neel: meis toch, wat een verhaal! Arme Mick... het zit jullie niet echt mee he? Ben blij dat de medicijnen in ieder geval aanslaan. En ook goed te horen dat de osteopaat heeft geholpen. Hoop dat jullie daardoor nu in wat rstiger vaarwater komen, zodat jullie echt ten volste kunnen genieten van elkaar. Enneh... je weet het natuurlijk zelf rationeel ook wel, maar je moet je echt niet schuldig voelen tegenover Mick! Jij hebt toch ook niet voor een moeilijke bevalling gekozen? Dat is jou ook maar overkomen, toch?

@MC: mooi dat je zo goed geslaagd bent. Las dat je van plan was vooral jurkjes enzo te kopen? Zo heb ik het ook gedaan :) Een paar van die zwangerschapsjurkjes zitten nu heel hobbezakkerig, maar een aantal strakkere trek ik nu ook nog gewoon aan, niks mis mee, hahaha, ons ben zuunig ;) En ik hoop heel hard voor je mee dat je misselijkheid nu snel definitief over gaat en dat het niet een tijdelijke verbetering is.

@fioon: hahaha, ja, zet een stel kinderen bij elkaar en ze overschrijden iedere geluidsnorm! Maar wel gezellig, toch?

@DD: jij loopt ook al een tijdje te kwakkelen he? Je weerstand daalt als een idioot tijdens je zwangerschap, geloof ik. Heel veel beterschap meid!
    En kun je een beetje genieten van je nesteldrang (leuk klussen en inrichten) of levert het alleen stress op? Want dan moet je jezelf echt een halt toeroepen hoor, dan werk je je over de kop.

@XVlinder: ik heb effe een dia gemist met die chlamydia geloof ik. Dachten ze dat je dat nu had? Gelukkig maar dat dat niet zo is. (hoewel een oude besmetting wel blijvende schade kan opleveren toch? Of was dat nou gonorroe?) En mooi dat de zwemmers van vriendlief er ook op vooruit zijn gegaan. Ben het met je eens: kom maar op met die zwangerschap!

@hier: weer veel te lang niks geschreven hier (lees het wel regelmatig bij, maar ben dan te duf om te reageren)
    Liesje is nog steeds het liefste meisje ter wereld :) Ik zit nu wel vaak met haar in mn armen: ze krijgt steeds meer zuigbehoefte (en mijn tepels vinden het niet erg tof om een uur achter elkaar besabbeld te worden, wat Lies wel het liefste zou willen) en ze mag pas met 6 weken een fopspeen... dus nu moet de halve dag mn pink erin. Superschattig, maar dan ben je wel erg onthand. Maar goed, als dat het ergste is - ik prijs mezelf nog steeds heel gelukkig met haar.
    En vriendlief heeft weer aan baanaanbod gekregen! Deze keer wel echt een managersfunctie, dus ik hoop dat ie daar blijer van gaat worden. Moet ie waarschijnlijk wel 1 week per maand naar roemeniƫ, dus dat is minder gezellig - zeker nu met die kleine meid - maar daar leren we ook wel mee leven.

15. fafa

fafa Niet meer actief

en waarom klopt mn ticker niet? *grmbl*

16. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@fafa: Wat fijn dat Liesje het zo goed doet. Geen last van tepelkloven of zo? En jippie dat vriendlief nu een mooi aanbod heeft gehad, balen dat het dan wel regelmatig in het buitenland is, maar zolang er geld binnen komt en hij er gelukkig mee is!

@MamaC: Hoest nou meid, voel je je nog steeds goed? Ik hoop het zo voor je!

@Neel: Oh wat fijn dat alles nu eindelijk een beetje op zn plekkie komt. Ik hoop echt dat de osteopaat, medicatie en de hulp van het Cb je kleine mannetje er helemaal bovenop helpen en dat jullie lekker kunnen gaan genieten zonder alle toeters en bellen erom heen!

@Sasje: Hoe was de verjaardag?

@xVlinder: Oh wat een fijn nieuws, nu gaan we heel hard duimen dat de HSG niet nodig is, maar stel dat je m nodig hebt dan heb je wel een grote kans om daarna zwanger te raken. Kijk maar naar handbalster en MamaC!

@Fioon: Ah lekker genieten van het zonnetje, hopelijk krijgen we binnenkort meer van die dagen, ben dr wel aan toe!

@Mol: hoest daar eigenlijk mee? Weet jij dat MamaC?

@all: Even een vraag voor de zwangeren. Hebben jullie ook last van je benen? En dan bedoel ik 's avonds in bed dat ze oncontroleerbaar bewegen. Ik wordt er serieus KNETTERGEK van. Dus tips zijn van harte welkom!!!

@nesteldrang: Ik begin nu echt last te krijgen van het willen wassen, opruimen, babykamer helemaal klaar maken (dus bedje opmaken enzovoorts). Maar dat laatste probeer ik echt uit te stellen! Ander dan kan ik het over een paar weken weer doen!

@weerstand: Ik geloof dat ik nu alles oppik wat er ook maar in de lucht hangt, niet fijn maar dan hebben we het wel gehad. Normaal krijg ik een griepprik, maar die heb ik nu dus niet gehad en dat merk ik heel goed!
    Voor mij is het ook niet zo heel erg, ja ik ben ontzettend aan t kwakkelen, maar alles wat ik krijg, krijgt Nouk op het moment ook. Dus gisteravond was zij aan de beurt met overgeven. Ik vind dat zo zielig! Maar ze heeft gelukkig maar 1 keer overgegeven en is daarna weer redelijk goed in slaap gevallen. Ik baal dr wel van dat zij nu ook eigenlijk aan t kwakkelen is en dat terwijl ze eigenlijk bijna nooit ziek is!
    Maar hopelijk hebben we nu het ergste gehad en kunnen we eindelijk een beetje gaan genieten van alles!

@hier: Manlief is nu even werken (tot vanmiddag), Nouk zit op de bank Dora te kijken en ik doe lekker rustig aan! Straks nog even boodschapjes doen en wat huishoudelijke dingetjes en dan WEEKEND!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden,

ik heb snel bijgelezen...ik moet gaan werken maar voel me echt niet goed!!! heb kei erge buikpijn!!1!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Wat fijn dat het nu al wat lijkt te werken! Hoe is het vannacht gegaan? Ook wel lekker dat je nu niet meer bij de gyn hoeft terug te komen. Vind je het erg dat je bij een volgende zwangerschap een keizersnee moet? Of juist wel relaxed?

@ fafa: Juist, ik vind het gewoon een beetje zonde om apart zwangerschapskleding te kopen :) Daarnaast is het ook voor 95% niet mooi, haha! ;) Fijn dat alles goed gaat en dat Lieselotte zo lief is! Ik ben heel benieuwd hoor, naar die meid! Slaapt ze ook een beetje goed 's nachts? En wat goed dat E. weer een baanaanbod heeft gekregen! Ik moest ff om mezelf lachen: net wakker, wazige ogen, en ik las: 'banaan-bod' :D Jammer van de tripjes naar Roemenie, maar als het een topbaan is, moet ie het zeker doen!

@ DD: Het klopt helemaal dat je weerstand tijdens een zwangerschap een stuk lager is, dat merk ik ook (nu al) heel erg. Vervelend dat je steeds alles oppakt! Voel je je vandaag al weer iets beter? En hoe is het nu met Anouk? Lekker veel fruithapjes eten maar, hopelijk krijg je dan een beetje een vitamine-boost en is het gauw over!

@ sasje: Beterschap meis! Zijn het je darmen of echt je onderbuik/baarmoeder? Sterkte!

@ hier: Ook weer wakker en voel me op zich wel goed. Maar als ik een beetje uit kan slapen heb ik 's morgens nooit zoveel last van de beroerdheid. Hopelijk blijft dat de rest van de dag zo! Ik ga nog wat boodschapjes doen en lekker babyshoppen voor volgende week :)

*blij door banner* 11 weken alweer :D Jeuj!! Dat belooft dat de hCG nu wat gaat afnemen ;)

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een rust hier!!!

hier nog steeds niet fit..ik ga wel ff mee naar de cafe kaarten..ben bob haha! en wordt toch geen late..hopelijk ben ik rond 11 uur thuis...

20. fafa

fafa Niet meer actief

@DD: nee, gelukkig geen last van tepelkloven *klopt op hout* En nu na 2 weken begint het gelukkig ook wat minder gevoelig te worden (jeeej!) want echt lekker voelt dat gezuig aan je tepels niet natuurlijk. ;)

En die rusteloze benen klinkt heeeeeel bekend. Voor mij voelde het, denk ik, zoals iemand met een tic of dwangneurose zich moet voelen: dat je eventjes een beweging MOET maken om je weer een minuutje rustig te kunnen voelen. Klinkt dat herkenbaar? Maar ik kon er verder ook niks aan/mee doen, dus tips heb ik helaas niet. Het was bij mij ook niet zo erg dat ik er niet door in slaap kon vallen ofzo... bij jou wel?

En arme Nouk... hoop dat jullie allebei snel opknappen!

@MC: Liesje wordt nog wel 1 of 2x wakker per nacht, maar dat is nou eenmaal zo met bv (moedermelk is veel lichter verteerbaar dan kunstvoeding, dus daar kunnen ze, zeker als ze zo jong zijn, max 4 uur mee doen) en ergens is het ook wel heel knus: in bed, klein lampje aan, slapende man naast me en klein meisje in mn armen.

En hoe is het vandaag gegaan? Nog last gehad van misselijkheid?

@Sasje; leuke kaartavond gehad?

Deel Deze Pagina