Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @DD: Balen meis dat het niet heeft doorgezet wel fijn dat de slaappil zijn werk heeft gedaan!! Rustig aan dag voor dag en dan komt het allemaal goed!!

@Mamac: Jaaaa is idd niet leuk positiekelding lijkt idd wel een beetje op oma kleding!! Maaaaar moet zeggen dat ik geen problemen heb met mijn kleding, want heb gewoon heeeeel veel jurkes, leggings en tuniekjes gekocht bij de normale winkels alleen in maatje M en soms L ..:p
    Je moet gewoon een beetje op de aanbiedingen letten en dan heb je hele leuke dingen!!! Spannend hoor zaterdag de 20 weken echo!!

@Pluis: Hoe voel je je meis??

@Fioon: Ben ook wel benieuwd of je al een voorgevoel hebt over wat het wordt!!

2. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Even voor de zwangeren onder ons zien jullie ook op tegen de bevalling?? Vind het zelf eigenlijk best wel eng !! :):)

3. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Ja zekers, nu helemaal omdat ik totaal niet weet of ik de pijn wel aankan. Maar er zijn miljarden vrouwen ons voorgegaan, dus het moet goed komen! Toch!

Liefs,
    DD

4. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @fafa: Dank je wel lieverd! Fijn trouwens dat de bv zo goed gaat bij jou en Liesje. Ik hoop dat het hier dadelijk ook goed gaat en we t iets langer kunnen volhouden dan bij Nouk!

Liefs,
    DD

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hoe voel je je dd?

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hmmm jammer, nog geen babynieuws bij dd. nouja je hebt iig lekker bij kunnen tanken vannacht, mag je voor komende nacht weer iets nemen als er vandaag niks gebeurt ??

@kledingcrisis, heb hier heel veel jurkjes/tuniekjes met legging aan, ik heb bij de apotheek een buikband gekocht (voor onder je kleding) om mijn voetbal te ondersteunen als ik geen positiebroek draag

@geslacht, mijn voorgevoel zegt meid, maarja, volgens mij zat iedereen er hier naast, dus ik hou er wel rekening mee dat t ook een jongen kan zijn haha. vind t allebei leuk.

collega van mijn man is vannacht vader geworden van een meisje, dus bier met muisjes daar, eh beschuit met muisjes :D. dat had ik dan weer wel goed voorspeld :D

verder niet veel te melden hier, denk dat we straks even naar t strand gaan, nu t nog kan, ze geven voor morgen al weer koeler weer op tenslotte

7. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ HIER : Vanavond moet ik alweer de laatste Clomid innemen.. :D Ik probeer er zo min mogelijk eigenlijk mee bezig te zijn, met cyclusdagen tellen ect. Dus de komende tijd aan de slag met Pre-seed :p en klussen maar .. Gaan jullie voor me duimen ?

Vrijdag ga ik met m'n zusje mee voor een extra echo ! :) Ze denken misschien dat er een kans is dat het kindje in een stuit ligt.. Dus ben benieuwd !!
    's Avonds ga ik naar het concert van Marco Borsato ! :D Helemaal zin in..

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemiddag meisjes!

@fafa: Aha,zaterdag gezellig een verjaardagsfeestje dus! Verwacht je veel visite of hou je het klein?

@Miracle: Ik voel me goed hoor,lief dat je het vraagt. Ik heb natuurlijk wel wat kwaaltjes (waarvan de vermoeidheid de meest vervelende is) maar het is te doen.. Met jou ook alles goed? Krijgen we nog eens een mooie buikfoto te zien? :D

@Sasje: Potverdorie,toch een negatieve test :( Tsja meid, als het nu ruim 2 weken na de IUI is,is de kans op een positieve test nu idd niet meer zo groot.. Ik bedoel het niet lullig hoor,hou zelf gewoon niet van valse hoop en dat soort dingen..

@MamaC: Zoals Sasje en Miracle al zeiden: jurkjes,tuniekjes & leggings kun je toch ook prima aan? Of ben je meer een broekenmens? Superfijn dat je helemaal van de misselijkheid en vermoeidheid af bent,dat werd wel tijd ook!

@Neeltje: Ik ben heel erg benieuwd naar de nieuwe keuken,heb je al een plaatje/foto om ons te laten zien? (Wat ben ik toch nieuwsgierig he:p)

@Duveldraakje: Fijn dat je vannacht goed hebt geslapen en dat Anouk zo lief is,dat scheelt al een hoop. Dikke knuffel voor jou!

@De rest: Ik weet het allemaal niet meer,sorry..

@Hier: Lekker rustig dagje vandaag,heerlijk! Net wat boodschapjes gedaan (o.a. aardbeien bij de boer,zooooo lekker) en bij thuiskomst meteen m'n joggingbroek aangetrokken en op de bank geploft.:D Zometeen misschien nog ff een dutje doen en in de tuin hangen..

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @XVlindertje: Natuurlijk duim ik voor je meid!!!!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @Pluis nee ik ben ook zo iemand die wel zoiets heeft van meiden jullie hoeven echt niet aardig te blijven doen van goh mischien te vroeg getest e.d. hehe want daar geloof ik echt niet meer in hoor!!!! het is erg lief bedoeld van die meiden natuurlijk maar begrijp je goed pluis want zo ben ik ook!!

11. fafa

fafa Niet meer actief

@fioon: nee, niet iedereen had het fout: ik had het bij mezelf goed voorspeld. En lekker hoor, naar het strand; ik zie je al lopen met die voetbal door het mulle zand ;)

@pluis: ik heb een hoop familie en vrienden uitgenodigd, maar veel kunnen niet... en da's eigenlijk maar goed ook, anders past het toch niet in mn huis :D
    En lekker he, dat het weer aarbeientijd is? :) Ik koop ze altijd alleen in mei/juni, dan blijft het speciaal, en geniet ik er extra van.

@DD: ik hoop ook voor je dat de bv goed mag gaan - en dat je dus ook niet aan de medicijnen hoeft... ik blijf het echt heel bijzonder vinden dat ik een 'sapje' produceer waar Liesje van kan leven. ;) Heel mooi om te kunnen doen.

@xVlinder: ik duim ook voor je mee! Ik word er elke keer een beetje verdrietig van als ik je onderschrift lees: het is verdorie nu echt de hoogste tijd voor jullie!

@MoL: nu zie je er misschien nog tegen op, maar met 40 weken niet meer hoor... dan ben je die buik zo zat dat je er best een bevallinkie voor over hebt om hem kwijt te raken! :D

12. fafa

fafa Niet meer actief

en btw, ben ik nou zo'n digibeet (stom woord trouwens! ;))?

ik krijg mn ticker elke keer alleen maar als statisch plaatje.

MC: jij hebt ook een lilypie... en bovendien verstand van zaken ;)... welke code heb jij gebruikt?

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ohja, die bevallingsvraag, die was ik al weer vergeten. nee ik zie er niet tegenop, t moet er toch uit, ik kan me er wel druk over maken over hoe dat gaat gebeuren, maar dat heb je toch niet ini de hand. ik laat t dus maar gewoon weer gebeuren en vertrouw er op dat de vk en de gyn weten wat ze doen :D

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ jurkjes en tuniekjes: Ja, inderdaad, die kunnen ook prima! Maar inderdaad draag ik die normaal niet veel, ik ben meer van de spijkerbroeken en vesten enzo ;) Maar ik vind vast wel wat moois!

@ MoL: Soms heb ik ook wel angsten voor de bevalling hoor. Niet zozeer voor de pijn gek genoeg, maar meer voor nare dingen als flink inscheuren, hechtingen, heel veel bloedverlies en complicaties die op kunnen treden. Maar ik denk idd net als DD: hoeveel vrouwen zijn ons al niet voorgegaan? Dan kunnen wij het ook echt wel!! En ook wat fioon zegt: Je hebt het niet in de hand. Je kan van tevoren niet weten hoe erg het tegen of mee zal vallen. Gaat helemaal goedkomen hoor! Er lopen genoeg mensen om je heen die je goed helpen! :)

@ fioon: Je hebt toch geen bier met muisjes genomen he? ;) Nog even wachten met dat bier, haha! Ben trouwens nog steeds benieuwd naar het bier (en de biertaart) van je man, haha! Maar ook ik moet nog een hele tijd wachten :p

@ xVlindertje: Goed dat je weer vol goede moed begint aan de Clomid en niet teveel je cyclusdagen telt (dat scheelt echt!) En natuurlijk duimen we!!! Ik hoop dat de Preseed wat doet :D Leuk dat je vrijdag mee mag met je zusje! Een ook gaaf dat je naar Marco gaat :)

@ Pluis: Hier ook lekker in joggingbroek neergeploft, heerlijk he! Lekker dat je een rustig dagje hebt gehad!

@ fafa: Jouw bannertje telt steeds niet door he, raar! Ik ga ff voor je kijken, zal het zo posten :)

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fafa: Je kan bij de banner kiezen uit een aantal code-formats. Dan kies je van de 'Forum signatures' de 'PseudoHTML, UBBCode and BB Code'.

Dan zie je in het blokje daaronder de code staan met [ url= ... ] [ img ] (linkadres) [/img ] [ /url ] Die zou het moeten doen! (en ik haal dan altijd de URL-tags weg, vind het irritant als ie clickable is ;)) Hopelijk heb je er wat aan, zou niet weten waar het anders mis is gegaan!

16. fafa

fafa Niet meer actief

Thanks MC, volgens mij had ik een andere gedaan inderdaad, en die gaf wel een plaatje, maar telde niet door.

Hoop dat ie nu goed is

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha voor mij idd geen bier hoor mamaC, ik hou me nog wel een paar maandjes in haha. biertaart mag wel hoor :D dan is de alcohol er al uit :)

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen !

@Vlindertje; Mijn duimen draaien voor je!

@fafa; Hoe is het met je verslaving? ;)

@DD; Je mag me altijd smsen, dat heb ik je al gezegd! Geen probleem! Rustig he meis..
    Hoe is het nu met je buikje en met jou? En hoe was het bij de gyn vandaag?

@Sasje; Wat ontzettend k*t dat je negatief hebt getest :(

@MamaC; Oehhh bijna de echo! Spannend meid!! :D En over je kleding; ik had dat ook.. Het gevoel dat je steeds in hetzelfde liep..
    Op het eind paste ik niks meer, maar daarvoor kon ik het redelijk af met leggings en tuniekjes

@MoL; Ik zag niet op tegen de bevalling.. Ik had d'r zin in! ;)

@Fioon; Spannend hoor.. Ik wil weten hoe de kleine frummel gaat heten! En of het een jongen of een meid is, wil ik ook weten! :D

@Pluis; Hoe is het met de kwaaltjes? 7 weekjes al weer bijna, wat gaat de tijd toch snel bij iedereen!

@keuken; We halen hem bij Ikea, lekker makkelijk en een stuk goedkoper! Duurt wel 6 tot 8 weken voor hij geleverd is, maar dat is bij een keukenboer ook zo..
    Het wordt een hoogglans wit, in een L vorm.
    Zonder bovenkastjes en alleen lades. Aan beide zijdes komt een hoge kast. Kan er zo snel niet een plaatje van vinden..

19. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen!

@Neel: Da maakt toch niks uit dat ie van de Ikea af komt, ze hebben daar supermooie keukens! Enne dank je wel lieverd!

@fafa: Is het nu gelukt met je banner?

@MamaC: Oke nu dan nog 2 nachtjes slapen...spannend!;)

@fioon: Ah lekker biertaart! Ben echt benieuwd naar jullie prupke!

@hier: Om half 11 afspraak bij de gyn. Heb ondertussen wel oppas geregeld voor Nouk zodat we even rustig kunnen praten. Waarschijnlijk kan ie nu toch niks doen, maar goed dat merken we vanzelf!
    Vannacht niet denderend geslapen, maar al met al toch wel wat.
    Gister heeft Anouk van ons een loopfietsje gehad en ze is er superblij mee, das zo leuk om dan dat blije gezichtje te zien. Dat maakt een paar rotdagen toch wel wat dragelijker!

Liefs,
    DD

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen meiden!

@ fafa: Jeuj, je banner loopt inderdaad! Vandaag issie een dagje verder ;)

@ fioon: Haha, gelukkig maar :D

@ Neel: Klinkt als een erg mooie keuken! En Ikea-keukens zijn prima inderdaad hoor! Bij mijn ouders thuis ook altijd gehad.

@ DD: Hihi, nu inderdaad nog 2 nachtjes :) Succes straks bij de gyn meis! Lekker dat Anouk dan even oppas heeft (en een loopfietsje), heeft zij ook even wat afleiding.

@ hier: Vandaag een huiswerkdag! Wordt lastig, want ik heb echt een extreem vakantiegevoel :) Maar ik moet echt nog even doorzetten met al die opdrachten. Wat zal het lekker zijn als die af zijn, zeg!
    Verder zei ik hier laatst tegen Pluis dat ik volledig van de misselijkheid af ben, maar helaas gister toch weer een iets minder dagje gehad en de hele dag weer een beetje weeïg geweest (echt weer die zwangerschapsmisselijkheid, met zo'n trekkend gevoel in je mond). Oke, het is voor 95% weg.. ;) Maar niet zo gek, de hcg is ook niet helemaal weg natuurlijk.

Deel Deze Pagina