@Neel: Als je je keuken laat installeren, moet je vragen of je Stijn erbij krijgt: een of andere belg die bij mn moeder de Ikea-keuken in z'n eentje in een halve dag helemaal in elkaar had gezet... damn, ik heb nog nooit iemand zo hard zien werken! En de verslaving... ik mag van mezelf 3x per dag cuben, anders komt er van huishouden niks terecht, hahaha... erg he? Ow en btw; heb je intussen je snoozzz al geprobeerd? @DD: leuk dat Anouk haar loopfietsje cool vindt. Mooi om te zien hoe je kindjes kunnen genieten @MC: ja, banner doet het! thanks hon En lastig, moeten (huis)werken met een vakantiegevoel. Hoe lang moet je nou nog voor je verlof? @naam fioonbabe: ik denk dat het weer een scandinavische wordt. Thirza, Malin, Mette... zoiets. @hier: heb sinds een paar dagen een baby-gym voor Liesje: zo geweldig: je ziet die radertjes in dat koppie gewoon draaien: *mept tegen een hanger* "verdomd, ik beweeg mn arm, en dat ding beweegt ook!" *mept nog een keer* "he, nu weer, dat kan haast geen toeval zijn" *mept nog een keer* etc etc...
@DD; Ik ben benieuwd meis, hou je me op de hoogte? Mooi dat jullie de kleine meis blij hebben kunnen maken, een blij kindje is een blije mama! \ @MamaC; He balen dat je er gister toch last van had.. Nog 20 max 22 weken meis! @fafa; Stijn, ik zal het onthouden! Hou je wel aan de 3x per dag he..... Het is niet de Snoozzz geworden, ik kon nergens vinden of deze was goedgekeurd. De Safe T Sleep is wel goedgekeurd, dus we hebben deze gehaald. Overdag ligt hij lekker 'los' in zijn bedje, en 's nachts in de Safe T Sleep. Hij lijkt er zelfs beter in te slapen! Maar hij gaat er alleen 's nachts in, omdat ik er eigenlijk geen voorstander van ben om hem te beperken. Overdag kan ik het in de gaten houden maar 's nachts niet.. Welke baby-gym heb je? (wij hebben Litte Tike Ocean) Wat leuk dat ze er zo op reageerd, heerlijk he! @Keuken; Het maakt mij helemaal niks uit of 'ie van de Ikea komt, als ie maar mooier en functioneler is dan de huidige!
ik heb een houten - zal jullie intussen niet verbazen - en voor tussen de poten, aan de zijkanten, ben ik zelf ook nog wat aan het knutselen - zal jullie vast ook niet verbazen Bekijk bijlage 150206 wel cool dat die van jou kan draaien, en "meegroeit" met de kleine. en mooi dat de safe T sleep bevalt, zal een stuk rustiger slapen.
goedemorgen meiden, @dd succes vandaag! @hier vandaag ongi geworden, dus net meteen zh gebeld mijn arts belt me morgen terug over de komende hoeveelheid clomid e.d...
Hallo! @fafa: Hihi,idd geen verrassing die houten babygym. Echt iets voor jou! Leuk dat Lieselotte er zo goed mee bezig is,is vast een té schattig gezicht! @Neeltje: Jammer dat je geen foto hebt van je nieuwe keuken,ik ben altijd zooo nieuwsgierig.. Bij Ikea hebben ze zeker mooie keukens,wij hebben er nu ook één (van de huisbaas uiteraard) en die is prima hoor! @MamaC: Balen dat je toch weer een dagje misselijk was,misschien te hard geroepen dat het over was Wanneer denk je klaar te zijn met je schoolopdrachten? @Fioon: Bestaat dat echt,biertaart? Daar heb ik echt nog nooit van gehoord,haha! Ik ben ook heeel benieuwd naar de beeb,spannend!! @Sasje: Nou meid,vol goede moed óp naar de tweede poging! Gelukkig (tsja..beetje ongelukkige woordkeus) ben je op tijd ongesteld zodat je deze ronde nog de IUI krijgt. *knuffel* @Duveldraakje: Hoe was het bij de gyaecoloog? Fijn dat Anouk zo blij was/is met haar nieuwe loopfietsje! Dat doet een mens toch goed he,een lachend gezichtje! @De rest: Ben ik nog iemand vergeten? Zo ja,hoe ist? @Hier: Net vroege dienst gehad en nu de rest van de dag lekker vrij. Morgen heb ik een late dus hoef ik vanavond niet zo vroeg naar bed (als ik m'n ogen open kan houden). Straks ff een paar boodschapjes halen, samen met m'n moeder de strijk doen en wat rommelen. T. ligt in bed,die had nachtdienst.
@ Pluis : Met mij gaat het wel goed hoor Wel fijn dat je nu weer even rustig aan kan doen, en pas morgen weer een late dienst hebt. @ Sasje : Ow wat kl*te dat je ongi bent geworden, nou volle goeie moed gaan we op naar komende cyclus ! Ook wij zullen ons binnekort hopelijk kunnen aansluiten bij het roze-rijtje. @ Duveldraakje : Hoe was het bij de gyn ? @ Mama : Huiswerkdag ; bleghhh Hopelijk ben je snel klaar met al die schoolopdrachten ! En was die misselijkheid maar hopelijk voor een dagje.. @ Neeltje : Klinkt leuk, jullie nieuwe keuken @ Fioon : Haha Biertaart nog nooit van gehoord.. @ fafa : Wat een onwijs leuk ding, die houten babygym !
Heey meiden! @MamaC: Blegh een huiswerkdag, maar je hoeft nog maar even dat scheelt! @fafa: Oh wat een leuke babygym, ben heel benieuwd wat je er bij gaat knutselen! @Sasje: Meid ik hoop dat je nu nog wel een 2e IUI kan krijgen! @Pluis: Lekker morgen pas weer werken! @Isra: Hoest meid al een beetje gewend? @de rest: Als ik iemand ben vergeten sowwy! @hier: Nou gyn kon niks voor me betekenen. Gewoon afwachten, maar hij was het wel met me eens dat de voorweeen best heftig zijn. Heb nu weer voor 2 dagen slaappillen gehad zodat ik uitgeruster ben mocht de bevalling dit weekend beginnen. A.s. dinsdag moeten we weer terug! Hopelijk is dat niet nodig, maar ik ga ervan uit dat we tot de 25e afspraken hebben. Misschien toch maar een gezellig avondje plannen met manlief! Liefs, DD
@Sasje; Balen meid *knuff* @fafa; Wat een leuke houten babygym!! Wij hebben ook al veel houten speelgoed, vinden wij ook mooier. En Leon vind het vooral belangrijk omdat het duurzaam is en beter dan al dat plastic etc. Alleen deze babygym vond ik wel zo handig omdat het idd meegroeit. @Pluis; Proberen lekker uit te slapen morgen! @DD; Haha; Veeeeeeeel plezier vanavond @Vlindertje; Jullie komen snel op het roze lijstje! Echt wel! @Isra; Hoe is het met jullie 4tjes? @Fioon; Hoe is het bij jou meid?
@ fafa: Haha, geweldig, Liesje @ baby-gym Leuk dat ze dat al zo snel zo fascinerend vinden! En gaaf houten ding ook daarvoor! Ben benieuwd wat je aan het knutselen bent @ sasje: Oww, wat balen meis, dat je toch ongi bent geworden! Goed dat je gelijk weer gebeld hebt! Deze maand gelijk IUI poging 2? @ Pluis: Heb je nog een lekker middagje gehad vandaag? Hopelijk kan je een beetje uitslapen morgen, dat is altijd lekker! @ DD: Jammer dat de gyn verder ook niet veel voor je kon doen. Slaappillen zijn wel lekker iig! Haha, veel plezier met 'klussen' @ schoolopdrachten: Heb voor mezelf een deadline gesteld: 21 juni. Dan heb ik nl. mijn laatste stagedag en ik denk dat ik me daarna helemaal niet meer met schoolopdrachten bezig kan houden (vakantiegevoel!!) Voor die deadline wil ik eigenlijk ook mijn 'verlof' met school geregeld hebben. Dat is nu ook al een veeleisende klus; mensen enorm achter hun broek aanzitten om dingen voor elkaar te krijgen (lang leve de bureaucratie op school!) Ik heb vandaag 1 opdracht afgekregen en ingeleverd (ik moest het evangelie van Marcus helemaal lezen en een betoog over schrijven PFFFF, zo saai! Geen idee wat ik daar nou van heb geleerd en wat mijn toekomstige leerlingen daaraan hebben). Verder nog een deel van een andere opdracht af (het schrijven van een groot artikel over taalbeleid). Met dat artikel moet ik daarna het taalbeleid op mijn eigen stageschool onder de loep gaan nemen en mijn mening over geven.. Wat een enorme opdrachten zijn het toch!! Pff..
jaaa goed hoor neel, ik hobbel nog rond, vandaag iniministrijk gedaan haha jeeeej wat een zooi heb ik toch al weer verzameld.... hoop niet dat onze beeb net zo groot is als die van collega, want dan kan t alle nieuwe kleertjes 1 keer aan haha (kind was 55 cm, nou die zit niet lang in 50-56 haha) en wat betreft je keuken, ik heb ook een heeeeeeeeeeeele mooie gezien bij ikea, voor als we gaan verhuizen (is nog niet aan de orde hoor, maar het is de bedoeling dat we tzt in mijn ouderlijk huis gaan wonen) @biertaart, ik heb verschillende recepten maar in dit geval is het een soort bavarois gemaakt van "ons" bockbier @sasje, jammer, maar je verwachte het al he, dan maar liever zo snel mogelijk, dan kan je weer door. @dd, je weet de spannig er wel in te houden meis @rest, kweeniemeer, sorry, morgen beter
@MamaC; Hard gewerkt meis! @Fioon; Heeerlijk he, die kleine strijk! Mick was 53 cm, en heeft idd ook maar erg kort in 56 gezeten! Ben benieuwd........
Goedenavond! @Fioon: Ik hou helemaal niet van strijken (kan het ook niet zo goed ivm mijn spierziekte) maar die kleine kleertjes lijken me dan weer hartstikke leuk om te doen! Het is idd te hopen dat je kleintje alles wel een aantal keer kan dragen,zonde als het meteen te klein is.. @Duveldraakje: Veel plezier en succes vanavond! Ik zou willen zeggen dat ik aan je ga denken maar dat klinkt me toch wat te pervers @XVlindertje: Fijn dat het goed gaat,ik hoop zoooo hard dat jij en Sasje snel op het roze lijstje mogen! @Neeltje: Hoe gaat ie daar? @MamaC: Pfff..wat een opdrachten zeg! Ik kan me voorstellen dat je er van baalt,die onderwerpen zijn echt geestdodend! (Al lijkt dat evangelie mij nog interessanter dan dat taalbeleid.) @fafa: Krijgen we een foto te zien als je klaar bent met je babygym-knutsel? Altijd leuk! @Hier: Lekker dagje gehad vandaag. Na het eten heb ik nog een poosje in de tuin gehangen,lekker met een fleecedekentje in de tuinstoel met m'n voeten op een plantenbak.. Ik ben gewoon in slaap gevallen van dat lekkere zonnetje in m'n gezicht! Net nog ff de was gedaan,boven ge-stofzuigd en nu bankhangen!!
Goeie 's morgens! @Pluis: Whahahahaha, ik hoop idd niet dat je met je gedachten bij mij was... Wel lekker dat je in slaap bent gevallen, even bijtukken kan nooit kwaad! @MamaC: Dat vind ik een hele goeie van je. Een deadline stellen en daarna (als het allemaal af is) gaan genieten! Suc-6 (enne idd wel raar dat je het evangelie van Markus hebt moeten leren)! @fioon: Ah jullie zijn ook wat van plan. Hier is het ook de bedoeling dat we tzt in het huis van mn s-ouders komen te wonen. Vandaar dat we nu ook niet gaan kopen. Er zal dan ook idd het een en ander moeten veranderen (bijv de vloer) maar alles op zn tijd! @hier: Nou ons klusavontuur heeft niet veel anders gedaan dan harde buiken en voorweeen. Misschien dat het straks ineens doorzet, maar voor nu nog niks dus. Mn buik is wel helemaal gevoelig en madam is continu aan t draaien en porren, denk dat ze t nog wel ff prima vind zo! Ach ja nog maximaal 3,5 week (pffff ik hoop het echt niet, maar ja) we gaan t meemaken! Liefs, DD
goedemorgen meiden, ik heb zometeen cursus maar dacht ff snel lezen of dat er al nieuws bij dd was....maar helaas niet succes meid en hopelijk zet het nu toch eens snel door!
@ fioon: Een iniminiestrijk Haha! Ik heb hier ook een pakje in maat 50, heel erg schattig, maar als ik dat zo zie, dan geloof ik nu al niet dat ons kind daar in gaat passen! Maar goed, voorlopig past die van mij nog helemaal geen kleertjes, haha! @ Pluis: Wat lekker, even in de tuin geslapen Lukt het jou nog om echt actief het huishouden te doen? Ik was in het begin zo vreselijk energieloos dat dat echt niet meer ging @ DD: Jammer dat het klusavontuur niet veel heeft uitgehaald Go meis, je gaat het redden, dat weet ik zeker! Weet waar je het voor doet! Nog heel eventjes, dan is je nieuwe kleine meid op de wereld! @ sasje: Succes met je cursus!
@ hier: Nog 1 daggie.. Dan zit ik op de hellfftt! Ik heb een beetje vreemde vraag aan de zwangeren Maar hoe ervaren (of ervoeren) jullie seks tijdens de zwangerschap? En lukt het ook, zeg maar? Echt heel stom, maar ik blijf dus gewoon zo ontzettend droog van onder (op zich heel logisch, de natuur regelt dit maar mooi he ) Daarnaast ben ik zo ontzettend vernauwd dat het ook nog eens heel veel pijn doet (ik krijg er niet eens meer een tampon in zonder pijn). Ik lig er niet wakker van ofzo hoor, want zoveel zin in seks heb ik niet meer Maar vind het wel opvallend! Dus ben benieuwd hoe dat bij jullie is!
@ DD: Thanks voor je antwoord! Ik heb ook al mijn hele zwangerschap enorm veel afscheiding, maar dat is zo waterig dat ik er niks mee kan Maar glijmiddel is wel een goeie, hopelijk doet het dan ook iets minder pijn!
Wel voldoende gebruiken en klinkt raar maar zorg ook dat je goed opgewonden bent, anders doet het nog vrij weinig! Suc-6!
@ DD: Ja klopt, dat heb ik toen met het echte klussen ook gemerkt, dat maakt zoveel uit! Komt goed! Maar verwacht geen uitgebreid verslag van me ofzo hoor, hahah!