Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Whahahahaha nee dat hoeft idd niet...:p

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: :p

@ hier: Net bij de dierenarts geweest voor de jaarlijkse vaccinaties enzo. Men, ik heb me een ongeluk gesjouwd in m'n eentje met die 2 zware monsters! Onze kater weegt nu bijna 8 kilo, hehe! Hij is nu alleen toch wel wat te zwaar, dus ze moeten een beetje gaan diëten hier :D

3. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha gesprekken op nivo om 10 uur smorgens .....
    blij dat dd je kon helpen, want ik heb er geen last van, heb volgens mij nog nooit zoveel vriuchtbaar slijm gezien als nu ....

@strijken, tja ook nie mijn hobby, maar heb t gevonden, ga op de bank zitten met strijkplank op laagste stand, dvdtje aan en voor de tv strijken. maar als ik al die kleine pakjes staand had moeten srijken had ik geen 2.5 uur volgehouden ....

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nou hopelijk heeft dd je vraag goed beantwoord mama want daarbij kan ik je helaas niet helpen :)

zo hier weer terug vanuit de cursus en nu lekker 3 dagen vrij ;)
    dadelijk mijn recepten pregnyl en clomid op halen dan kan ik daarmee morgen weer starten...

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden!

@Pluis; Heeeerlijk he, dat zonnetje? Lekker genieten meid!

@DD; Jammer dat het niets geholpen heeft :( Maar kan tot 24 uur, toch? Hopelijk komt de kleine meid snel! *knuff*

@Vrijen in de zwangerschap; Hier ging dat prima. Tot ik al die voorweeën etc kreeg. Toen hadden we er allebei genoeg van ;)
    Glijmiddel werkt idd!

@MamaC; Wist je... Dat jij nu niet meer dan 5 kilo mag tillen en dat maar max. 5 keer per dag? ;)
    Ze hebben de entingen gehad, kunnen ze weer een jaartje vooruit! :D

@Hier; Vanmorgen sollicitatie gehad! En het ging goeeeeed !!
    Nu kei hard duimen dat ze mij bellen, maar heb er wel een goed gevoel bij! Hopelijk is dit ook zo..
    (het is op een KDV, dus Mick kan lekker met mij mee! Maar wel aangegeven dat ik niet bij Mick op de groep wil staan. Hij moet ook wennen aan andere en dat mama werken is..)
    Duimen jullie met mij mee meiden??

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wanneer krijg je wat te horen neeltje?
    spannend meid! ik duim voor je!

7. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    OW spannend meid! Ben heel benieuwd, maar als je er al een goed gevoel over hebt...(duimerdeduim)!

Liefs,
    DD

8. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ff een update tussendoor.
    Het is hier vanaf vanmorgen al wel de hele tijd aan t rommelen, net gelukkig even kunnen slapen (Anouk slaapt nog steeds :$, zal ik zo ff wakker gaan maken) en sinds ik wakker ben weer continu harde buiken en ongi-krampen. Het wil helemaal niks zeggen, maar hopelijk zet t wel door.

Liefs,
    DD

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Ze hebben niet gezegd wanneer we iets horen. Dus ik weet eigenlijk niet zo goed, wanneer ik evt. zelf zou kunnen gaan bellen..

@DD; Je houdt ons wel in spanning he ;) Hopelijk zet het echt snel door meid!
    En wat hebben die kindjes toch met slapen! Mick slaapt sinds 3 dagen echt onwijs veel! Overdag ook, terwijl 'ie dat eerst nooooit deed!
    (Hij heeft geen koorts o.i.d. En heeft praatjes genoeg! :D)

@hier;
    Lekker frietjes eten! :D
    En vanavond is het mama's avondje weg! Gezellig naar een vriendin toe! Ik ben al lekker gemaakt, met het horen van de lekkere hapjes die ze in huis heeft gehaald ;)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke spannend neeltje hopelijk hoor je snel iets!
    hoeveel uur wil je gaan werken?

veel plezier vanavond!

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Ik mag op tweede gesprek !!

woehoeeee !! A.s. maandag al!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Succes met strijken he :D

@ sasje: Spannend dat je morgen alweer kan beginnen met Clomid!

@ Neeltje: Oohh wat goed meis, goed gedaan! Superspannend! Hou ons op de hoogte hoor :) Geniet van je frietjes en je mama's-avondje-weg :D
    En over dat tillen: Tja, ik zag echt geen andere oplossing, haha! 5 kilo 5x per dag was vandaag even ruim 14 kilo in 1x (2x, ook terug), haha!

@ DD: Jeetje meis, wat hou jij het spannend inderdaad! Zal je zien dat als het een keer rustig lijkt, dat het dan ineens gaat doorzetten ofzo! Ik blijf duimen hoor!

13. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Heeeey meiden!!

@DD: Wat hou jij het spannend!! Merk je dat het in de loop van de dag erger is geworden of zijn de weeen nog steeds hetzelfde?? Hoop zo dat het doorzet voor je!!

@Mamac: Hier is het klussen ook wat lastiger heb ook het gevoel dat het op de ene of andere manier strakker is!! :( Gelukkig zijn er nog andere manieren :p !!

@Neeltje: Wat super dat je op tweede gesprek mag komen!! Nu hopen en duimen dat je het gaat worden!!

@Sasje: Bah wat balen dat je ongi toch heeft doorgezet en je nu voor de 2x IUI moet gaan doen!! Hoop dat de volgende ronde raak voor je is!!!

@Fioon: Hier ook een hekel aan strijken vind het echt vreselijk!! Ben altijd blij als het klaar is ben ik stiekem altijd een beetje trots hihihi!!

14. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Nou meiden bij deze een pic van de muurschildering in de babykamer!! De streep onder poeh is tape die hoort dus niet op de muur ;)

Bekijk bijlage 150688

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ MoL: Gaaf hoor, die muurschildering! Hoe ziet de rest van de meubeltjes eruit? Zijn die ook met zilver? Ik ben benieuwd hoe het geheel wordt! En nu nog een buikfoto he ;) Haha!

@ hier: Ik verveel me en ik weet niet waar J. is.. :( Ik gok dat hij op z'n nieuwe werk de vrijdagmiddag-borrel heeft ontdekt, maar het vervelende is dat zijn telefoon leeg is.. Zit ik dan, met een zak chips.. Ik heb honger!!! :D

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi angels,

@DD meid heb zo met je te doen. Ik hoop echt dat het niet lang meer gaat duren voor je!
    @MamaC ik was tijdens mijn zwangerschap echt wel een beetje sexloos….. En nu hihi ik heb er alweer zin in hoor, alleen die hechtingen zitten me nog in de weg en ik vloei nog.

@Neeltje oh wat spannend je sollicitatie en lees dat je al op 2de gesprek mag komen. Ik hoop voor je dat het wat gaat worden!

@hier ook lekker frietjes gegeten JAMMIE :D

@Mol wauw wat een hele mooie muurschildering.

@MamaC en J. al thuis??

@Sasje wat balen meid dat je weer ongi bent geworden….

@hier weer even tijd om te forummen. De kindjes liggen beide op bed en Ray is uiteten met onze vriendengroep, maar ik heb nog geen zin om mijn kleine meisje uit handen te geven, dus ik ben lekker thuis gebleven.
    Vandaag met Jill op de PSZ bij Ryan geweest want hij mocht trakteren. Echt zo leuk om te zien hoe trots hij is op zijn kleine zusje.

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    J. al weer boven water ? :)

neel gefeliciteerd meis, duim voor je dat je 3e gesprek het welkomstpraatje is :D

ik ga nu lekker met mijn voeten omhoog op de bank, waarschijnlijk word ik wel weer wakker als x-factor af is .....

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Isra: Heel begrijpelijk dat je nog even niet het huis uit gaat hoor! Wat leuk dat Ryan mocht trakteren en dat hij zo trots is :)

@ fioon: Slaap lekker tijdens X-factor ;)

@ J. : Hij is weer terecht hoor, whaha! Hij was inderdaad 'even' blijven plakken bij de borrel ;) Hij was half 8 thuis denk ik. Toen had ik al geen trek meer, want die halve zak chips was leeg :$ (ohw, wat voel ik me dan toch schuldig zeg!) J. heeft nog frietjes gehaald net, zelfs daar had ik geen trek meer in! Morgen maar weer gezond eten :)

Nog 12,5 uurtjes, dan weer naar ons mannetje kijken!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meidenm

@mama nou hopelijk is j. terecht..bah daar vindt ik altijd verschrikkelijk als ik niks weet en hem niet eraan krijg!!

@neeltje oh spannend meid!!!!
    nou moet goed komen toch!!

@isra fijn dat alles goed gaat meid!!

@fioon veel plezier met x factor!

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie avond!

@Neel: JOEHOE geweldig meid, ben heel erg benieuwd!

@MoL: Wat een geweldig mooie muurschildering!

@Isra: Ah super dat t zo goed gaat. Ik ben ook heel benieuwd straks op de psz, dnek dat we dan extra gaan trakteren op Anouk's verjaardag!

@MamaC: Zo erg is het niet hoor een keertje slecht eten, maar idd morgen weer even gezond! Enne heel veel plezier morgen!!!

@hier: Sinds een half uurtje is het flink aan t rommelen, ben heel benieuwd of het doorzet!

Liefs,
    DD

Deel Deze Pagina