Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @MamaC; Een keertje meer tillen zal geen ramp zijn hoor ;) Veel plezier bij de echo morgen!

@MoL; Wat een super mooie muur!!

@Isra; Wat geweldig om te horen dat Ryan zo trots is! Enne.. Groot gelijk dat je lekker bij je kindjes thuis bent gebleven!

@Fioon; Slaap lekker! ;)

@Sasje; Ik wil 24 uur gaan werken, meer dan genoeg met een kleintje thuis!

@DD; Ik duim !!!!!!!!

@Sollicitatie; Ik ben echt super, super blij !! :D

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ukkepuk : hoe was het bij de gyn ? Hebben ze goed kunnen kijken naar de niertjes ? Ik hoop dat je in ieder geval nu echt kan gaan genieten..
    Dikke knuffel voor jou x

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik ben onderweg naar huis vanaf Marco Borsato, was echt superleuk !
    Ik ga morgen weer op jullie allemaal reageren =)

DD : wil alleen tegen jou nog even zeggen ; hopelijk zet het nu door. Succes, ik ga in ieder geval voor je duimen.

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@Neeltje: Wat goed dat je op tweede gesprek mag komen,super spannend zeg! Ik duim voor je!

@Miracle: Mooie muurschildering zeg,ik ben nu,net als MamaC,ook wel benieuwd naar de rest!

@Fioon: Nog wat van X-factor gezien? ;)

@XVlindertje: Oooh leuk,Marco Borsato! Daar wil ik zo graag een keertje naartoe maar het is er nog nooit van gekomen..

@MamaC: Ik vind een halve zak chips nog heilig hoor,bij mij had ie al leeg geweest! :D Maar idd,tijdens je zwangerschap is dat niet het meest gezonde avondeten natuurlijk.. Ach,een keertje kan geen kwaad.

@Sasje: Wanneer mag je weer beginnen met Clomid,dag 3 of dag 5?

@Isra: Groot gelijk dat je nog lekker thuis blijft bij je meisje (en bij Ryan natuurlijk)! Had je man het leuk gehad? Wat schattig dat Ryan mocht trakteren op de psz,ik zie het al helemaal voor me!

@fafa: Is de neo-cube al versleten?? ;):p

@Duveldraakje: En?? Al iets gebeurd gisterenavond/vannacht? Ik duim keihard voor je!!

@Handbalster: Hoe is het met jou? Wanneer mag je met verlof? Nog een week of 8 of zit ik er naast?

@Hier: Pfff..gisteren na m'n late dienst nog even snel naar een feestje gegaan waar T. ook was. Om 23.30 uur lagen we in bed (hij heeft vandaag ook een vroege) maar ik heb ieder uur gezien,gehoord of op de wc gezeten. Vanaf 04.30 heb ik helemaal niet meer geslapen. Op zich geen ramp maar ik moet nog wel werken van 07.30 tot 15.00 en ik sta helemaal alleen. Bah bah,echt geen zin in..;) (Sorry voor het klagen:))

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Hoe is het afgelopen met het gerommel?

@ Neel: Logisch dat je blij bent :D

@ xVlindertje: Fijn dat je zo'n leuke avond hebt gehad! Was de echo van zuslief ook leuk?

@ Pluis: Ojee meis, wat balen van die slechte nacht! Kwaaltjes? Moet je veel spugen? Sta je ook nog alleen, succes ermee meis!

@ hier: Ook al wakker sinds half 7 ofzo, zenuwen denk ik :) Jullie horen straks hoe het was!

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    En oja, nu echt op de helft :D Mijlpaal, dat gaan we vieren vanavond!!

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @MamaC: Ik heb nog niet één keer hoeven spugen,ben daar ook niet zo gevoelig voor. Ik ben (vooral s'ochtends) wel misselijk maar daar slaap ik niet slecht van. Het is gewoon een kwaaltje,slecht slapen..helaas :)
    Meid,veel succes en plezier vandaag,hoe laat moet je?

@Hier: Inmiddels ben ik op m'n werk. Zo ff tosti eten en dan aan de slag.

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Gelukkig, Pluis! Omdat je ook schreef dat je op de wc had gezeten namelijk :p Maar vervelend, dat slechte slapen! Daar ben jij dan wel weer gevoelig voor he! Ben je nu erg moe? Eet smakelijk en nogmaals succes vandaag!

Ik mag trouwens om 10:00 geloof ik (zo voor de zekerheid nog even de agenda checken, lang leve het geheugen ;))

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Gelukkig mag je om 10.00 uur al, dat scheelt een hoop spanning voor de rest van de dag! Ik ben benieuwd hoor!
    Ja,ik ben altijd al iemand die weinig slaapt en nu is dat alleen maar erger geworden. Normaal was ik ook nooit moe maar de laatste tijd wel hoor..:p

10. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Kan ik me voorstellen, je lichaam vraagt nu ook een heleboel van je! Misschien een keertje toegeven aan een lekker middagdutje, als je de tijd hebt?

En ik ben idd ook blij dat we niet nog eerst een halve/hele dag hoeven wachten, dat scheelt weer met de zenuwen ;) Ik ga nu maar eens douchen denk ik, en dan langzaam aan iets van ontbijt wegwerken ;)

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@MamaC: Heeeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel plezier dadelijk bij de echo! Lekker genieten he.

@Pluis: Balen dat je zo slecht slaapt, ik hoop dat je binnenkort toch echt MOE genoeg bent om de hele nacht door te slapen. Vooral omdat je tegen het eind ook weer slecht gaat slapen. Je hebt nu echt je rust nodig!

@Ukkepuk: Ik ben ook wel benieuwd hoe het is gegaan meid!

@Neel: Ik ben superblij voor je, ik hoop echt dat je de baan hebt!

@xVlinder: Ow wat gaaf Marco Borsato! Daar wil ik (ooit) ook nog naartoe!

@hier: Nou het is echt bij rommelen gebleven, wel weer bagger geslapen, maar dat ga ik vanmiddag even inhalen. Manlief mag nu uitslapen, heeft ie ook wel een keer verdient!
    Er is hier nu een (kleine) kermis en ik denk dat manlief en Anouk daar vanmiddag lekker even naartoe kunnen zodat mama even rust heeft! Heb gelukkig een hele hoop vrijkaartjes gehad van de kapper, dus ze kunnen zich wel gaan vermaken!
    Ik denk dat we dit weekend ook de gipsbuik gaan afmaken, hij moet even licht opgeschuurt worden en de randen moeten even netjes gemaakt worden. Dan kan Anouk aan de slag met VERF en dan kan ie daarna nog verstevigd worden. Weet niet of we het helemaal af gaan krijgen, maar we gaan ons best doen. Als ie in ieder geval maar geverfd is dan kan ik wat foto's maken!

Liefs,
    DD

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Meiden, alles was helemaal goed hoor :D *opluchting* Het zag er volgens de echoscopiste prachtig uit! En het is nog steeds een jongetje ;) Haha! We gaan lekker een dagje genieten! Tot vanavond!

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Vlindertje; Hoe was het bij MB ??

@Pluis; He meid wat vervelend van vannacht! Hopelijk gaat de dag snel voorbij, zodat je lekker kunt slapen!

@DD; Wat rot dat het weer niet door gezet heeft.. Ik ben benieuwd naar de gipsbuik! Rustig aan he meis..

@MamaC; Wat fijn dat alles goed is !! Pak van je hart he :D

@Hier; Ik mocht vanmorgen uitslapen, heeeeerlijk !! Morgen ochtend mag Leon uitslapen ;)
    Vanavond komt het vriendinnetje waar ik gister was, hier naar toe. Gezellie !!

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@mama fijn dat alles goed was!!

@dd jij houdt het spannend zeg!

@ neeltje oh heerlijk heb je ook een beetje kunnen uitslapen? of al zo aan het ritme gewend..?

@pluis ik ben vandaag weer begonnen met de clomid...

@Hier vandaag weer begonnen met de clomid..heb er zon vieze smaak van in mijn mond...vlindertje herken je dat

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Ik werd om 7 uur even wakker, maar werd direct weer naar bed gestuurd ;)
    Vervelend dat je van de Clomid zo'n vieze smaak in je mond hebt.. Hopelijk is het de laatste keer meid!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh haha nou fijn dat je nog verder hebt kunnen slapen!

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    heerlijk geslapen tijdens x-factor, stukken beter als in bed, dus denk dat ik vannacht maar op de bank ga haha

dacht moet ff spieken hoe t met dd is, maar nog niks dus ... nouja, t kan nu echt niet lang meer duren meis

mamaC fijn dat echo goed was, toch altijd weer een hele opluchting.

zo ga ik nu ff kadootje kopen voor broerlief, en dan nog maar ff uurtje op de bank met lkker boek denk ik, papa is met lars naar autocrosstraining dus heb lekker t rijk alleen

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Heb je vanmiddag een beetje kunnen rusten?

@ Neel: Wat lekker dat het jouw uitslaapdagje was! Fijn dat jullie dat een beetje kunnen verdelen, met borstvoeding zou dat niet kunnen, haha ;) Veel plezier met je vriendinnetje vanavond!

@ sasje: Wat irritant dat je daar zo'n vieze smaak aan overhoudt zeg! Gaat dat wel gauw weer weg, of blijft dat al die dagen? Hoop ook echt dat het de laatste keer is voor je!

@ fioon: Geniet van het alleen zijn, lekker voetjes omhoog en ontspannen!

@ hier: We zijn inderdaad erg opgelucht! Echt weer een mijlpaal bereikt :) Echoscopiste zei nog (na het zien van zijn supergrote maagje): "Hij heeft het erg goed bij je!" Hehe! Stiekem voelde ik me trots (en daarna dacht ik nog: hij geniet vast nog na van die halve zak chips van gister :):D:p)

Net lekker in de stad geweest samen: nieuwe beha's gescoord, een positiespijkerbroek, een superleuk truitje die ik helaas bijna niet meer aan kan (maar kon het echt niet laten) en een voedingskussen (zooo chill die dingen! Kan ik misschien wat lekkerder slapen :)). Oja, en kon het niet laten: ook weer wat kraaltjes gekocht :D Ik had het wel weer verdiend! Lekker freubelen als ik straks 'verlof' heb. Nu even bijkomen, heb toch wel rugpijn van al het lopen. En straks lekker tapas eten! Heerlijk dagje zo!

19. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Mama : Wat fijn dat alles goed is met jullie kleine mannetje :D En jezelf lekker verwend zo te lezen !
    Echo van zusjelief was goed, ligt niet in stuit. We mochten zelfs nog even wat langer kijken, want er was een stagiaire die nog even mocht gaan kijken & zoeken ook.

@ Sasje : Uhm nee ik herken dat niet, die vieze smaak in de mond van de Clomid.

@ Neeltje : Jaa Marco Borsato was echt helemaal super ! Goeie show :) & heerlijke meezing nummers !

@ Hier : Vandaag superleuk schoenen gekocht ! Straks lekker BBQ-en bij vrienden met een hele groep. Helaas ben ik de BOB ;)

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden

@Mama fijn dat je flink geshopt hebt meid!!!
    en weer kralen gekocht ;) dan kun je mooi in de verlof weer iets voor mij maken ;)

@ vlinder oke ik kreeg hem eerst ook niet goed af en als die nog smelt in je mond is dat al super vies he... bleh!! nog 4 dgn te gaan ;)

@hier vanavond kaarten maar ik rij ook want voel me niet lekker...morgen middag ook naar de cafe voetballen kijken dus wil dan wel een pilsje drinken ;)

Deel Deze Pagina