@ Neel: Wat een heerlijk vrolijke foto van Mick heb jij als plaatje Ik had 'm al op Facebook gezien, echt leuk! @ xVlindertje: Fijn dat het kindje van je zus niet in stuit ligt en ook leuk dat jullie wat langer mochten kijken Wat voor schoenen heb je gekocht? Veel plezier bij de BBQ! Straks ben je 9 maanden (of langer, met BV) Bob, hihi @ sasje: Haha ja, leuk!! Als ik weer wat voor je kan maken, hoor ik het wel Veel plezier met kaarten, en morgenmiddag weer lekker bieren dan!
Hello! @MamaC: Super dat alles goed was/is,toch weer een fijn gevoel! Mooie echo ook weer! Lekker he,jezelf verwennen met kleren enzo. Ik vind zelf alleen die stomme bh's zo zonde van het geld. Ik was vorige week 80 euro kwijt voor 2 bh's en 1 string,wat een geld.. @Neeltje: Lekker dat je uit mocht slapen! Veel plezier vanavond met je vriendinnetje! @Fioon: Haha,voortaan maar op de bank crashen dan. Zo kom je nog eens aan je nachtrust.. Geniet van je dag/avond! @XVlindertje: Ik ben ook benieuwd naar je nieuwe schoenen! Veel plezier met de bbq! @Sasje: Veel plezier vanavond,hopelijk win je weer een leuk bedrag! @Duveldraakje: Nog een beetje kunnen dutten vanmiddag? @De rest: How are you! @Hier: Ik ben blij dat deze werkdag erop zit. Net alweer half in coma gelegen op de bank..haha! Zometeen ga ik ff naar m'n ouders want Isolde is daar en ik heb zin om lekker te kroelen! Morgen gelukkig een late dienst dus niet zo vroeg op..
@ sasje: Thnx! Vind deze foto zelf ook wel gaaf! @ Pluis: Hopelijk slaap je vannacht lekker! Heb je lekker gekroeld met Isolde? Leuk hoor! 80 euro trouwens? Wow! Ik maak er echt een sport van om goedkope en lekkerzittende te vinden Ik heb vandaag mijn eigen record verbroken: de basic beha's van 5 euro, van de Hema! En die zitten prima
@ hier: Eten was heerlijk! We hebben feutje nog even vereeuwigd op de muur daar, met een stift. Niet illegaal hoor, iedereen mag dat daar na afloop doen Ik heb nu echt pijn in m'n benen, dus lig lekker in bed met mijn voedingskussen Welterusten meiden!
@MamaC: Mooi dat jullie lekker hebben gegeten! Altijd leuk he,een etentje! Goh, 5 euro voor een bh is niet veel idd maar die zijn voor mij niet zo geschikt helaas. Ik heb ze nu van Triumph,doe er dan ook best lang mee..
heb bij de hennes 2 voedingsbh's gescoord voor 20 euro, zitten heerlijk, een witte en een zwarte, als set, en de voedingsbh van de hema doet t bij mij ook prima, die zijn ook niet zo duur @mamaC,mooi plaatje verder doe ik morgen wel weer reageren, ga tukkie doen, maar moest ff spieken of er al nieuws was van dd
Even snel! Morgen reageer ik op iedereen. Het rommelt nog steeds, maar niks zet door. Nog steeds afwachten dus... Nu duik ik lekker mn bedje in! Liefs, DD
Goedemorgen meiden! Even mijn twijfels van me afschrijven over de sollicitatie.. Ik wilde op een KDV gaan werken, omdat ik dan 's avonds en in het weekend vrij zou zijn. Bij de vacature was niet verteld dat het een 24-uurs opvang is.. (Wat het dus blijkt te zijn..) Nu twijfel ik over deze dingen: *Het kan zijn dat je 's nachts moet werken, omdat er dan kindjes blijven slapen. (Dat zie ik niet echt zitten; daarom wilde ik de zorg uit!) *Je hebt kans dat je tot 's avonds laat en in het weekend moet werken. (Daarom wilde ik dus de zorg uit..) *Je krijgt eerst een 0-uren contract. (Wat ik niet prettig vind, omdat ik gegarandeerde uren wil..) *Je moet soms om 6uur beginnen. (Houdt in dat ik Mick om 5.15uur wakker moet maken om mee te gaan en hij vervolgens tot ong. 7uur op zijn fles moet wachten.) *Je krijgt donderdags te horen wanneer je de week erop moet werken. (Beetje laat om zo dingen te kunnen plannen.) *Ze kunnen je geen vaste vrije dag geven. (Wat ik wel belangrijk vind aangezien Mick op dinsdag zwemt..) *Mick gaat mee naar het KDV. Dit houdt dus in dat wanneer ik een nacht moet werken, Mick 2 dagen zijn papa niet ziet en 2 dagen (plus een nacht) doorbrengt op het KDV. Ik vind het erg belangrijk dat hij in zijn eigen bed slaapt 's nachts.. Maar om hem steeds heen en weer te rijden op die 2 dagen; daar wordt ie ook niet rustiger van.. En dan hebben we het nog niet over de avonden gehad.. Ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.. Kijk; ik krijg nu een ziektewet uitkering vanwege de bevalling etc. En omdat ze liever nog niet zien dat ik ga werken. Dus ik krijg nu maandelijks ong. 1200 Als ik dadelijk een 0-uren contract accepteer, is deze zekerheid weg. Want ze kunnen me geen gegarandeerde uren geven. Dit geven zij pas als ze zien dat je bij hen past en flexibel bent. (maar misschien flikkeren ze je eruit.....) En ik wil wel dat ik voor Mick, Leon en mij naar de winkel kan rennen mocht een van ons iets nodig hebben. En de rekeningen gaan natuurlijk ook gewoon door.. En ik wil graag weer werken, maar dan wil ik wel graag zekerheid en stabiliteit... *Zucht*.. Wat zouden jullie doen, wat is jullie mening hierover?
@Neel: Pfff meid dit is wel heel moeilijk! Ik kan me voorstellen dat dit niet echt de bedoeling was. Waarom hebben ze trouwens niet gemeld dat het om 24-uurs opvang is? Dat lijkt me toch best belangrijk dat je goed geïnformeerd wordt over de uren en werkzaamheden bij een eerste gesprek. Is er geen mogelijkheid dat je toch vaste uren zou kunnen werken? Je hebt natuurlijk ook Mick en daar heeft je werk ook rekening mee te houden. Vooral ook omdat jij de 3 R-en gebruikt en Mick daaraan gewend is! Ik zou willen dat ik je kon helpen, maar ik zou echt niet weten hoe! En je zit nu idd nog met je zw-uren. Meid, ik zou wel voor het 2e gesprek gaan, maar daar toch proberen om op de een of andere manier goed geïnformeerd te worden over de uren en de mogelijkheden. Ook al zeggen zij JA betekend dit niet dat jij het MOET accepteren. Jij hoeft de baan niet te accepteren als het voor jou niet haalbaar is! Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Liefs, DD
@MamaC: Oh wat een mooie echo! Echt leuk een mannetje. Enne zo te lezen heb je lekker geshopt. @BH's: Ik heb ze van de Hema, maar ook van Triumph. Ze zitten allebei eigenlijk wel lekker. @Pluis: Lukt t slapen nu wel een beetje? @hier: Volgens mij begint de meldplicht hier... Nou vannacht weer goed geslapen (YES), alleen vanmorgen opgestaan met buikpijn...(wat dat dan weer betekend). Ik mocht uitslapen, maar helaas...ik ga zo wel even lekker in bad, misschien dat het dan wat zakt of misschien ook wel doorzet (al ga ik hier echt niet vanuit). Ze komt wanneer ze komt en als ze vandaag wil komen Prima, maar ik ga niet meer mezelf helemaal gek maken. Pas als ik echt het gevoel heb dat ik weeën heb, dan geloof ik t wel! Dus we merken het vanzelf wel! Liefs, DD
goedemorgen meiden, @neeltje moeilijke keuze meid maar als ik zo je verhaal lees zou ik er niet voor gaan....er zitten veel te veel negatieve kanten aan dit verhaal. maar waarom overigens de nachten mick mee nemen als je vriend gewoon thuis is?
@ Pluis: Beha's blijven gewoon altijd iets lastigs, vind ik! Zijn die van jou trouwens al goed aan het groeien? En wanneer had jij nou je eerste echo, die komt er bijna aan toch? Was het nou maandag of dinsdag? @ Neel: Lastige situatie! Ik snap goed dat je twijfelt door deze punten. Vreemd dat dat niet eerder duidelijk was! Ik zou inderdaad (net als wat DD zegt) in ieder geval wel naar het 2e gesprek gaan en zorgen dat alles even goed duidelijk wordt (neem desnoods dit lijstje met puntjes even mee). Jij bent uiteindelijk degene die de beslissing neemt, en wie weet denk je na het gesprek morgen ook weer iets anders. @ DD: Goed dat je jezelf niet meer zo gek probeert te maken (al lijkt me dat makkelijker gezegd dan gedaan!). Doe lekker rustig aan vandaag, probeer misschien nog wat afleiding te zoeken (voor zover mogelijk). En je hebt idd meldplicht hoor, haha!
@ sasje: Jammer dat je niet binnen de prijzen viel! Was het wel gezellig? En wat heeft je vriend gewonnen?
ja was wel gezellig..was bob he! vriend heeft geld gewonnen....... vanmiddag weer naar de kroeg voetbal kijken en er is hier markt..dus heerlijk pilsje drinken straks
Dankje voor jullie reactie meiden! Ik weet dat als zij ja zeggen, ik geen ja hoef te zeggen. Maar ik wil zo graag aan het werk! Maar niet onder deze voorwaarden.. We gebruiken inderdaad de 3 R-en, daar ben ik nu aan gewend en Mick ook. Dus dat wil ik niet opgeven/op het spel zetten voor een baan. Waarom Mick mee zou moeten die nacht? Simpel. Als ik maandag werk van bv 17.00uur tot de volgende dag 11.00uur zou het er voor Mick zo uit zien: om 16.30 mee naar mijn werk, om half 6 opgehaald worden door zijn papa, en vervolgens de volgende ochtend om 6 uur weer opstaan om naar mijn werk te komen en dan om elf uur weer mee naar huis. Vind ik teveel gehannes voor het ventje! Ik ga morgen wel voor het tweede gesprek, maar geef deze punten wel aan.. Pff.. Ik baal er wel van! Het leek me ontzettend leuk en ik was erg enthousiast maar ik ga me steeds meer 'druk' maken om deze punten.. *Zucht*.. @Sasje; Veel plezier vandaag! @DD; De kleine meid maakt het erg spannend.. Ik ben benieuwd Jammer dat het uitslapen niet is gelukt
@neeltje ok ik dacht dat de nacht misschien was vanaf 23.00 uur t/m 07.00 uur smorgens...maar je slaapt daar dan gewoon? nou ik hoop dat je een juist besluit kunt nemen!