Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

ik ben ook weer van de partij :)

@dd mooi hoor die gipsafdruk!

@neeltje succes vandaag!

@hier nou hebben ze me hier gisteren gewoon mijn 2 grote bloempotten omver gegooid...beide stuk :( deze waren ook nog eens kei duur ;( echt als ik er achter kom wie het heeft gedaan....... en die heeft ook nog lef gehad hoor want heeft het gewoon op klaar lichte dag gedaan, want wij waren om half 6 zo iets thuis en ben om half 7 met de hond gaan lopen toen was er nog niks...om 21.15 uur sliep ik maar werd wakker van de bel ;) dus ik was te moe om meteen op te staan, dus loop wat later zag ik de potten omgekeerd liggen!
    dus ik naar buiten komt de buurman maar maar maar ik had al aangebeld wie doet nou zo iets...tja dat weet ik niet!!!
    helaas had deze niks gezien want ze waren ook weg geweest :(

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama ik ben nergens voor ;) vriend is voor ajax....ik vindt de sfeer altijd geweldig!

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Grr.. Wat is dat toch erg he, dat mensen zomaar het lef hebben om spullen van anderen te slopen! Echt balen zeg, zonde!
    Ja, voetbal is altijd leuk, met z'n allen kijken en biertje drinken :) Ik hou daar ook wel van! Volgend jaar weer EK ;)

4. fafa

fafa Niet meer actief

Even snel een @hier: zaterdag mn verjaardag gevierd, en ik moest natuurlijk van mezelf bewijzen dat ik niet opeens een suf moedertje was geworden, maar nog best een uitgebreid buffet voor 25 man in elkaar kon draaien, vervolgens nog gezellig tot 4 uur 's nachts door kon gaan. (terwijl Lies zich natuurlijk gewoon om 7.30 meldde) en de volgende dag nog 6 logés kon vermaken (waarvan 2 onder de 10)

pffffff.... ik was gesloopt! Nu eindelijk weer een beetje in het land der levenden ;)

Ik reageer snel weer op iedereen!

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    sow heftig weekend achter de rug fafa!!

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    even snel, ben weer door de apk, bloeddruk was zelf iets gezakt, maar wel klein beetje eiwit in urine, dus mag fijn nog keertje bloedprikken. nouja tis voor een goed doel ..... nog even gekeken, beeb lag op de handjes te sabbelen en aan de navelstreng te trekken :D
    zo, vanaaf verder, ga weer wat doen

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat alles goed was fioon!!

8. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Heeeey meiden bedankt voor de leuke reacties op ons kamertje!!

@Mamac: Bah wat vervelend dat je weer moest spugen!! Hoop voor jou dar het bij deze ene keer blijft!! Hoe vond je de yoga?? Ik heb daar de grootste lol alleen valt me wel op dat ik opeens een houten klaas ben hihihihi..!!! :p Heb je daar ook last van?? Gaat verder alles goed??

@Fioon: Wat fijn dat je weer door de APK keuring bent!! Hoop alleen dat de eiwitten in je urine niet gaan stijgen is niet iets waar je op zit te wachten zo de laatste paar weken!! Doe lekker rustig aan!!

@DD: Wat leuk je foto's op hyves van je gipsen buik!! Hoe maak je zoiets nou precies?? En dan doel ik op de spullen die je nodig hebt??
    Vind het ook wel leuk om te maken :D Hoe is het verder rommelt het nog??

@Isra: Hoe gaat het met je lieve kleine meisje?? En natuurlijk met Ryan??

@Neeltje: Wat vervelend van de kdv ik vind het ook een lastige beslissing!! Ik zou zowiezo nog naar het volgende gesprek gaan om alsnog te kijken of er dingen te regelen vallen!! Zo niet kun je altijd nog verder solliciteren!! Gaat alles goed met je ventje??

@XVlinder: Meis hoe gaat het met jou?? Ben je alweer bezig met de clomid?? Heb je nog last van vervelende bijwerkingen?? Mijn duimen draaien weer voor je deze ronde!!!!! Is je zooo gegund :)

@Pluis: Ola hoe is het met onze altijd drukke pluis?? Gaat het allemaal goed?? Nog last van de bekende moeheid kwaal? ;)

@Fafa: ZOooooo een buffet voor 25 man!! :$ Ik geef het je te doen!! Je kunt in ieder geval trots zijn op jezelf, maar nu even lekker rusten hoor is toch wel heeeel druk voor je geweest!!

@Handbalster: Hoe is het met jou?? Gaat nu lekker opschieten he!! Lukt het nog om een beetje de dagen op je werk door te komen??

9. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hier gaat alles goed!! De kleine is lekker druk vind ik zo'n fijn gevoel!! Alleen vannacht heeft hij een aantal keer zijn moeder wakker geschopt, was dus behoorlijk moe vannochtend hihi..!! Nou ja kan ik vast wennen aan de gebroken nachten :p!!

Verder komt donderdag de kamer en alles wat we nog meer besteld hebben!! Heb er zooooo'n zin in :D:D
    Vriendlief kan ook niet wachten die zei al je gaat niet uitpakken als ik nog niet thuis ben ;) Verder bezig met de badkamer verbouwen dus ga zo ergens anders douchen hihihi!!

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    Mama'sBuik Pakket Basis

hier kun je een pakket bestellen om een gipsbuik te maken

en eiwit, ach, ik heb zoiets t mag nu komen, en gyn heeft al gezegd dat ie t eventueel gaat halen als ik weer klachten krijg. tot nu toe gaat alles gewoon goed, en zit alles binnen de grenzen, maar bij lars kreeg ik medicijnen om bloeddruk binnen de perken te houden, zover wou hij het nu geloof ik niet meer laten komen. nouja ik zie het allemaal wel. ik geniet nu nog maar even van het gespartel, en die voetbal onder mijn shirt, want over max 5 weken is het over met mijn bijzettafel met binnenpret, en ik weet nu al dat ik t zooooo ga missen

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @neeltje hoe ging het gesprek vandaag?

12. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    voor alle hyvesloze nieuwschierigen :)

Bekijk bijlage 151631

deze heb ik in mijn www met de tekst .... kutmuggen ...... :D

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden,

Even snel want ik ben gesloopt en ik heb giga tandpijn en kreeg de tandarts niet te pakken vandaag..
    Ik ben niet gebeld (het tweede gesprek zou telefonisch zijn.) De hele dag voor niks in spanningen gezeten!
    Morgen maar even zelf bellen..

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedenavond!

@Miracle: Oooh,wat spannend dat de meubeltjes en andere spulletjes komen!! Ik zou ook helemaal zenuwachtig zijn,geniet er maar lekker van! :D

@Neeltje: Ook raar dat ze niet gebeld hebben vandaag. Komt lekker professioneel over..;) Sterkte met je tandpijn meid,dat is toch zoooo vervelend he. Hopelijk kun je morgen snel terecht!

@fafa: Een buffet voor 25 man,knap gedaan hoor! Ik vind dat ook erg leuk om te doen maar het is wel een hoop werk,vooral als je een Pietje precies bent zoals ik. ;) Jij ook? Hoe gaat ie met de Neocube? Al veel "trucjes" onder de knie?

@MamaC: Balen dat je gisteren zo misselijk bent geweest meis,je was net zo blij dat je er vanaf was. Hoe gaat ie verder?

@Duveldraakje: Erg leuk,die gipsbuik! Ik had je foto's op Hyves ook gezien,mooi gedaan hoor! Heb je van Anouk ook nog een gipsbuik? Hoe gaat het nu met je?

@Sasje: Ow ow,dus toch teveel gedronken gisteren..hihi! Wat een hufters zeg,dat ze je plantenbakken gesloopt hebben :x Waarom vinden sommige mensen het toch zo leuk om andermans spullen kapot te maken,ik kan dat niet begrijpen..

@XVlindertje: Hoe istie meid?

@De rest: En met jullie?

@Hier: Vandaag van alles gedaan. Eerst boven en beneden alles gestofzuigd en de was gedaan, toen een paar uur in de stad gelopen want ik moest kleding kopen voor een client van ons,toen thuis ff gegeten en daarna nog langs m'n schoonmoeder geweest. Leuk vrij dagje gehad dus..:) Morgen ga ik niet veel boeiends doen denk ik. Nog 2 dagen tot de echo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen!

@Pluis; Ja erg professioneel he.. Dat dacht ik ook gelijk.. ;) Hoop dat ik vandaag terecht kan bij de tandarts.. Het doet zo'n pijn! ff Geduld nog, nog 25 minuten voor ik kan bellen...

Bijna je echo! Oh meid wat spannend !!
    Hoe laat mag je???

16. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@Neel: Heb je al kunnen bellen naar de tandarts? Balen dat je niks gehoord hebt gisteren, das geen stijl!

@MoL: Ik had een pakket van vrienden van ons gehad. Ik weet dat je zo'n pakket bij de Expo kan halen, maar volgens mij zijn ze ook via internet te bestellen!

@Pluis:Van Anouk heb ik helaas geen gipsbuik, maar wel een hele hoop buikfoto's en die heb ik van deze kleine niet.
    Spannend de echo komt steeds dichterbij! Heb je trouwens nog iets gehoord van Vlinder3 of is dat nu allemaal minder geworden?

@MamaC: Hoe gaat t nu met de misselijkheid? Is het alweer wat minder of nog steeds bagger?

@Sasje: Damn, ik had t gelezen van je plantenbakken, ben je er ondertussen al achter wie het gedaan heeft?

@fafa: Chapeau! Ik zou t niet kunnen hoor zo'n feest geven en dan ook nog logees huisvesten! Was wel een gezellig feest zo te lezen...

@fioon: De buik ga ik ook zeker wel missen, maar op het moment mis ik de pijn toch iets liever! Ben wel blij dat jij je nog zo goed voelt.

@hier: Vanmorgen weer met buikpijn en rugpijn opgestaan, wordt er nu wel een beetje chaggie van. Vanmiddag weer naar de gyn, hopelijk wil ie me strippen.
    Gistermiddag kreeg ik ineens een megadip. Heel erg moe (durfde niet eens meer te rijden) en knallende koppijn. Toen ik gisteravond naar bed ging had ik nog hoofdpijn! Dus hopelijk vanmiddag wat goed nieuws!!!

Liefs,
    DD

17. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Dan nog iets anders en daar open ik even een nieuw bericht voor. Hopelijk kunnen jullie me iets van advies geven of wat dan ook alle input is meer dan welkom!

Zoals de meeste van jullie weten is het contact tussen mij en mn ouders niet super. Nu heb ik gister een heel gesprek gehad met manlief over wat we moeten gaan doen.

Zal even de laatste ontwikkelingen delen.
    Vorige week had ik mijn zus aan de telefoon en ik vertelde haar over mijn ziekenhuisavontuur van die maandagnacht. En dat ik dus (al) 1 cm ontsluiting heb. Mijn nichtje had dit gehoord en toen mijn moeder belde naar hun heeft mijn nichtje dit dus verteld (niet haar fout, ze is pas 14 en was overenthousiast). 's Avonds krijg ik mijn vader aan de telefoon waarom ik niks had laten weten...er was helemaal niks aan de hand dus waarom iets laten weten!
    Ik weet niet of het die avond nog was of de avond erna, maar ik kreeg een sms van de vriendin van mijn broer. *We hoorde dat je aan de gang bent en horen graag wanneer de kleine is geboren!* :$:$:$
    Toen werd ik dus aardig kwaad. Het verhaal ging dus al rond dat ik aan t bevallen was terwijl er echt niks aan de hand was.
    Ik heb t voorbij laten gaan en niets mee gedaan. Ik weet namelijk dat mijn moeder heel slecht tegen negeren kan en dat is het enige wat ik op dit moment kan doen.
    Nu spelen er een hele hoop dingen bij mij in de familie en we verdenken mijn moeder ervan dat ze op internet enquêtes heeft ingevuld met mijn gegevens waardoor wij nu dus knettergek worden van de telefoontjes.
    Ik neig nu dus heel erg ernaar om mijn ouders niet te laten komen als mini-muts geboren is. Anouk zien ze sowieso niet, dus waarom deze kleine wel! (Ik weet dat manlief het het liefste zo heeft) Maar dan komt weer het feit dat ik mijn vader dit niet wil aandoen. Dat terwijl hij ook niets doet om contact te houden, hij zal nooit zelf een keer langskomen of bellen want mijn moeder moet mee. We hebben 3 jaar geleden al een hele nare periode gehad waarin hij duidelijk maakte dat hij voor mijn moeder koos, maar ondanks dat blijf ik hem heel erg missen.
    Ik zit dus zo in de knoop met deze beslissing...Wat moet ik nou doen? Ze wel laten komen (al is het maar 1 keer) en ze het idee geven dat er een opening is (die er dus helemaal niet is)! Of ze niet laten komen en daarmee een hele hoop gezeik op mn nek halen, maar wel duidelijkheid scheppen?
    Mag ik ze hun kleinkind wel "ontnemen"?
    Het maakt in principe qua gezeik niet uit welke beslissing ik neem. Ellende komt er toch. Alleen bij de ene hebben we het niet hier in huis (als ik ze dus niet laat komen).
    Ik ben zo bang dat manlief of flipt of het huis uit vlucht! En dat weet hij ook, maar hij kan me niet beloven dat hij kalm kan blijven.

Pffff, wat moet ik nou? Met mn zus kan ik er niet over praten, mijn broers zitten er ook min of meer middenin (al heb ik gister begrepen dat er nu ook met een van hun ruzie is ontstaan). Vandaar dat ik nu hier even mn verhaal neerzet...hebben jullie misschien goeie raad voor me?

Liefs,
    DD

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    sow dd daar heb k even over na gedacht...maar ik denk wil je de vrede een beetje houden zou ik er voor kiezen om hun 1 keer te laten komen, als doe je het alleen voor je vader!! maar aan de andere kant zou ik ook weer heel koppig zijn en dit dus door drukken dat ze niet welkom zijn :( arrghhhhh ik weet eigenlijk niet wat ik zou doen......wat zegt je gevoel zelf???

19. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    @Fioon en DD: Bedankt voor de gipsen buik tip!! IK ga het bestellen!!

@DD: Wat betreft je ouders is een hele lastige situatie..!! Ik zou ze denk ik toch laten komen als je ze niet laat komen is dat iets wat je nooit meer zou kunnen terug draaien. Verder zou ik gewoon daarna niets laten horen en als zij dan geen contact op nemen dan is het niet anders.. Wat je ook beslist blijf bij je gevoel en jij alleen kan de keuze maken succes meis!!

@Fioon: Snap dat je dat getrappel en je dikke buik straks gaat missen..Weet nu al dat ik dat ook het ergst ga vinden dan is mijn kleine kereltje niet meer van "mij" hihi!! Trouwens mooie buik foto!!

@Neeltje: En afspraak met de tandarts kunnen maken??

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben werken! tot vanavond en anders tot morgen!

Deel Deze Pagina