Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hi meiden!

@ fafa: Wow, respect meid! En, heb je jezelf bewezen? ;) Als het maar gezellig was natuurlijk! Rustig aan he!

@ fioon: Fijn dat alles goed was bij de apk :D En je muggenbult-foto: hahah! Goeie ;) (en mooie ook trouwens!) Kan me voorstellen dat je die erg gaat missen hoor! Je raakt er toch aan gewend, dat je hem de hele dag mee draagt! Ik heb dat nu al! :$

@ MoL: Haha, ik vind die yoga echt niks, ik kan er niks van maken/bakken :p Fijn dat met jou ook alles goed gaat! Geniet ervan donderdag, wat zal dat leuk zijn! Heb je wel vrij donderdag en vrijdag? :D

@ Neel: Wat ontzettend raar dat ze je niet gebeld hebben! Heb jij nog gebeld? En ben je al bij de tandarts geweest?

@ Pluis: Whoehoeee, morgen echo meis!!! Ik ben zooo benieuwd! Hoelaat mag je?? En wat ben je gister weer druk geweest! Vandaag nog wat leuks gedaan of lekker rustig aan?

@ DD: Hoe was het bij de gyn? *knuf* voor je dip!
    En jeetje, wat een verhaal... Ik vind het heel lastig, maar ik denk dat je niet teveel moet 'invullen' hoe het voor HEN zal overkomen als je ze wel of niet uitnodigt. Maar ga in dit geval echt op je eigen gevoel af! Als je ze eigenlijk graag voor een keer wil laten komen, dan moet je dat doen, al is het alleen voor je vader! En als je ze niet laat komen, 'ontneem' je dan hun kleinkind? Ik denk eerder dat je dan gewoon verstandig voor jezelf kiest en niet teveel moet nadenken wat dit met ze zal doen (al klinkt dat natuurlijk heel makkelijk). Maar wat MoL ook zegt: je kan het lastiger terugdraaien als je ze niet uitnodigt, denk ik. En als Muts-man gaan flippen bij het zien van je ouders, kan je dan geen moment plannen dat hij even de hort op is? Nou ja, sterkte met de situatie iig! Ik vind het best lastig om er op 'afstand' (en buitenstaander) advies over te geven.

@ sasje: Werkze meid!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Weer de hele dag gedraaid @ stage! Het was een best lastige dag, maar ik vind dat ik het goed gedaan heb :p Volgende week moet ik de hele week draaien, spannend hoor! Zal wel heftig weekie worden!

@ misselijkheid: Is weer weg, gelukkig! Ik baalde wel zondag, maar soms zit er blijkbaar gewoon weer ff een slechte dag tussen. Ik lust al niet zoveel, maar nu is het helemaal een ramp! We hadden zondag vis, dat was volgens mij ook de reden dat het misging. Die geur.. die smaak.. *blurp/barf* Maaaaar goed!

Gisteravond lagen we op bed en ik zag mijn buik gewoon helemaal op en neer dansen en golven :$ Hij had echt een druk speel-uurtje ofzo! En dat maakt echt alles weer goed :D En vandaag was hij tussen de middag weer lekker druk (toen ik voor de klas stond), zo leuk! Nu ook weer, nu ik even rustig zit :)

3. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Mamac spannend dat je volgende week de hele week voor de klas gaat staan..Ik weet zeker dat het je goed af zal gaan, welke groep heb je nu?? Wat leuk is dat he om je buik op en neer te zien gaan :D
    Fijn ook dat de misselijkheid weer over is waarschijnlijk zal het dan wel van de vis komen. Misschien komt je maag ook wat meer in de verdrukking waarvan je misselijk wordt?! Ohw en gewoon geen vis meer eten dan hoef je ook niet meer te spugen ;)

Ik heb geen vrij donderdag en vrijdag :( Maar de kamer wordt pas eind van de middag geleverd dus dan ben ik gelukkig thuis!!
    En vrijdag moet mannetje toch ook werken dus gaan we lekker zaterdag mutsen in de babykamer!! :)

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo,

@MamaC: Fijn dat de misselijkheid nu weer over is. Wat gaaf dat je je buik zag bewegen,lijkt me echt heel bijzonder om te zien! Succes met je stage volgende week,het gaat je vast heel goed af. :)

@Duveldraakje: Hmmm..lastig verhaal over je ouders. Ik weet niet zo goed wat ik je moet adviseren eerlijk gezegd,je moet echt je eigen gevoel volgen meid. Succes met je beslissing,je maakt vast de juiste. (Je hebt pb)

@Sasje: Werk ze!

@Neeltje: Ben je bij de tandarts geweest meid?

@Miracle: Leuk dat je het gipsbuik-pakket gaat bestellen,lijkt mij ook wel super om te doen!

@Hier: Jaja,morgen dan eindelijk de eerste echo! We vinden het allebei echt superspannend,als alles nou maar goed is.. Ik kan nadien alleen niet online komen want ik moet vanaf morgenochtend op bewonersvakantie t/m vrijdag namiddag. De clienten zijn daar nu al (De Katjeskelder in Oosterhout),het personeel wisselt elkaar steeds af. T. komt mij daar om 14.30 uur ophalen want we moeten om 15.30 in Roosendaal zijn. Daarna brengt hij mij weer terug naar Oosterhout. Ik sms morgen wel iemand..:)

Vandaag trouwens weer veel gedaan. Ik heb grote schoonmaak gehouden,echt heel m'n huis stond ondersteboven maar alles is nu weer brandschoon. Gelukkig heeft m'n moeder ook een beetje geholpen. Verder nog een boel boodschappen gedaan voor T. want die is vanaf morgen alleen thuis en koopt dan geen melk,vleeswaren en dat soort dingen.

Meiden,jullie horen het morgen. Duimen jullie voor me?

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ MoL: Ik heb nu groep 5 :) Het is gelukkig wel een lief klasje! En ik vreet inderdaad gewoon maar geen vis meer :p Haha! Nee, ik denk niet dat het door verdrukking komt. Het is namelijk meer mijn keel (en mond; vieze, zure smaak) dan mijn maag, gek genoeg. Sterk kokhalsreflex, nog steeds!

Wat jammer dat je do. en vr. geen vrij hebt! Maar zaterdag lekker 'mutsen' in de kamer, haha! Ik ben heeel benieuwd hoe het wordt! Lekker uitkijken naar za. meis :)

@ Pluis: Drukke tante ben je toch! Haha, jij had al nesteldrang voordat je zwanger was volgens mij, hoe erg zal het nog worden? :D ;) Je mag mij morgen smsen hoor! Ik ben vanaf 17:40 thuis van werk om het hier te plaatsen. Leuk, de Katjeskelder! Daar ben ik ook wel eens geweest, lang geleden. Veel plezier daar iig! En natuuuuurlijk duimen we!!!

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Oeh, relaxed! Zwembad in de buurt gevonden die elke avond voor vrij zwemmen open is tot 22:00! Wij gaan zo denk ik nog even zwemmen :)

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

Effe een snelle update, ben even niet instaat om overal op te reageren!

Vanmiddag heeft de gyn me gelukkig kunnen strippen, met als gevolg dat ik nu dus met (voor)weeën zit. Ben nu eigenlijk aan t wachten of het doorzet of niet...*duimerdeduim*. We zullen het merken!

Liefs,
    DD

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Aaahh, (weer) heel spannend!! Ik duim voor je!!!!

(doet strippen pijn, trouwens? Ben ik wel benieuwd naar!)

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hier gaat het wel prima. Clomid voor deze ronde weer achter de rug, dus weer aan de klus :D Gelukkig geen last van bijwerkingen van de Clomid. Hopelijk met deze ronde eens een keer resultaat. Deze ronde ook aan het proberen met Pre-seed, dus ben benieuwd ! :)

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    katjeskelder, daar had mijn bazin t ook al over, schijnt erg luek te zijn

@dd, tja, als ik naar mezelf kijk, hoe ik daar in zou staan, zou ik zeggen pa, je bent welkom, maar ma komt er echt niet in, als hij er dan voor kiest ook niet te komen onthoud hij zichzelf zijn kleinkinderen, en wat je zegt, er komt toch hoe dan ook heibel. ik weet niet wat er allemaal gebeurd is, maar het zit blijkbaar erg hoog bij je, want je hebt het er al vaker over gehad, en je moet nu kiezen wat voor jou en jou gezinnetje het beste is. en wat ik uit jou verhalen begrijp is dat een leven zonder oma
    Sterkte met beslissen, want dat zal hoe dan ook moeilijk zijn

@mama. leuk he dat buikdansen. en wat stage betreft, gaat helemaal goed komen met jou :D

@neel hoest met de tandpijn ??? heeft hij gelijk wat voor je gedaan of moet je nog terug komen ?

@gipsbuik, ben nog aan t twijfelen of ik t zal doen .... lekker op tijd hahaha
    ik heb dit keer wel veel foto's gemaakt, bij lars bijna niet, en daar heb ik best wel spijt van.

hier, vandaag een beetje een niksdagje, had nergens zin in, heb alleen de was weggevouwen. lars was ook lekker dwars vandaag, dus ga zo lekker op de bank hangen en vroeg naar bed

11. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    haha zo lang over bericht gedaan dat er al weer 5 gereageerd hadden ...

dd, spannend meis, duim voor je

mama lekker, zwemmen

xvlinder, klus ze ;)

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Fioontje : Ik zie nu pas dat je gelijk loopt met m'n zusje ! :p Die is "officieel" nu ook 37 weken en 2 dagen zwanger.. ( Alleen bij m'n zusje denken ze dat ze een week voorloopt )

@ Pluis : Hier gaat het prima, weer aan het klussen. Dus hopelijk nu eens resultaat voor ons harde werken ;)
    Spannend morgen voor de echo !! Ik ga natuurlijk voor je duimen :D

@ DD : Wat spannend (again) :$ Ik ga weer heel hard voor je duimen natuurlijk :)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oh spannend dd!!!!!

meiden ik ben er morgen weer!!!

@pluis succes morgen......pff moeten we dan ook nog tot half 6 gaan wachten op antwoord....;)

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen..

@MamaC; Volgende week een drukke week! Wel aan jezelf denken he ;)

@DD; We hebben gister al fftjes gebeld.. Aan mijn advies heb je niks.. Hoest vandaag met je buikje??

@Pluis; Spannend meid!! Ik duim!!! (En veel plezier op de bewonersvakantie!)

@Strippen; Het doet geen pijn, maar prettig vond ik het ook niet..

@Hier; Eerst het goede nieuws!
    Ik mag 26 mei een ochtend meelopen op het KDV!
    Er zijn nog wel wat dingen die ik eerst moet bekijken/regelen voor ik definitief ja kan zeggen. Maar we hebben goede hoop ;)

En dan nu...

Godver de godver de @*#&#*&@.. Gisteren om 15.30uur naar de tandarts gemogen.. :D
    Hij verdooft het.. Na 5 min vraag ik; wanneer moet dat spul gaan werken, want het doet nog verrekte zeer.. Hij weer bij verdoofd..
    Hij dat gaatje gevuld (wat goed verstopt zat) zegt 'ie daarna; 'Als het straks nog pijn doet, moet je aan de bel trekken. Hij zat tegen de zenuw aan, maar heb het eerst zo geprobeerd.'
    Ah ja.. Oke ;) Ik voel nu niks door de verdoving dus ik vind het allang ff best! :D

Tot ong. 17.00uur.. Ik heb zitten janken! Het doet gewoon meer pijn! Spoedtandarts gebeld; ja wacht maar ff af tot morgen, doet het morgen ochtend nog pijn dan naar je eigen tandarts. :x

Ik lag om 21.00uur in bed van de pijn.. En heb de halve nacht wakker geleden en een strip ibuprofen leeg gegeten, maar dat hielp ook niet.. :(

Om half 9 maar weer bellen en dan eis ik dat ze die zenuw eruit halen. Aten we gister #&Y#@Y chinees, kon ik niet eten! EN IK HEB HONGER !!! Heb nu al 1,5 dag bijna niets gegeten door de pijn.. IK WIL ETEN! Argh.. Ik rijd straks eerst naar de mac als ik geen pijn meer heb!

Zow... Da's eruit... :) Nu die zenuw nog..

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @ Neel: Ah nee meid en we hadden zo'n goeie hoop dat je geen kiespijn meer had! Oh meissie heb t echt met je te doen. Hopelijk kan de tandarts vandaag echt iets voor je doen. *knuf*

@Pluis: Heel veel suc-6 vandaag en veel plezier met de bewoners!

@strippen: het deed niet echt pijn, het inwendig onderzoek was pijnlijker!

@MamaC: Spannend volgende week!

@Ouders: Ik weet echt nog niet wat ik ga doen, maar ben blij met jullie reacties! Ik ga er nog goed over nadenken en hopelijk neem ik de juiste beslissing!

@hier: Gisteravond heel veel last van (voor)weeën gehad, uiteindelijk rond 12 uur naar bed gegaan met de hoop dat het door zou zetten. Rond 3 uur werd ik wakker met gigantische pijn in mn buik en had ik ook echt de hoop dat het door zou zetten. Na een toiletbezoek weer terug in bed gaan liggen en rond 6 uur werd ik weer wakker met pijn. Maar niet heftig genoeg. Uiteindelijk rond 7 uur mn bed uit gegaan en nu heb ik weer (voor)weeën, maar het blijft een beetje hetzelfde. Flinke krampen en bij elke beweging eigenlijk een gigantische harde buik...ik hoop echt dat mn kleine meid vannacht me heeft laten slapen om vandaag te komen...nu moet t alleen even goed doorzetten! (Om de een of andere reden had ik in het begin van de zwangerschap vandaag al in mn hoofd zitten, ik hoop dus heel hard dat ik nu qua gevoel een keer goed zit)
    Iemand nog tips wat ik zou kunnen doen?

Liefs,
    DD

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Ik mag om 10.25uur naar de tandarts! Woehoee !!

@DD; Vrijen.. Traplopen.. Over een hobbelweg rijden.. Ananassap drinken (het liefst het middenstuk van de ananas).. Tja.. Het zijn bakerpraatjes maar wie weet helpt het.. Ik hoop het echt meis !! Oh.. En lief vragen aan d'r of ze komt ?? ;)

*duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim* *duim*

17. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Fijn dat je nu wat vroeger terecht kan!

Enne Dank je wel lieverd! Ik ga denk ik dadelijk even de trap bestormen en misschien vanavond als het niet doorzet manlief maar eens verleiden! Ananas gaat t echt niet worden (BLEGH) en hobbelweggetjes ook niet aangezien manlief de auto heeft! Maar misschien vanavond nog een poging doen. Al hoop ik heel hard dat dat niet nodig is...

Liefs,
    DD

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Klus-ze meis :D

@ fioon: Lekker toch, zo'n niksdagje!

@ Pluis: Nogmaals succes vandaag meis!!! Spannend!

@ Neel: Wat balen zeg, dat je zoveel pijn hebt gehad :( Irritant dat je dan ook niet lekker kan eten! Hopelijk doen ze er vandaag iets mee! Succes straks bij de tandarts!

@ DD: Pff, tips.. Zelfde als wat Neel zegt. En verder: Gekruid eten, veel lopen en misschien je man je even goed laten masseren: en dan vooral je buik en je achillespezen (schijnt te helpen). Sterkte meid!
    *duim duim duim*

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@neeltje fijn dat je vandaag weer terug mag maar wat balen dat je nog meer pijn had zeg :(..... hopelijk ben je er snel vanaf!

@dd tips heb ik helaas niet :( ik zal voor je duimen dat jullie meid snel komt!!!

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @DD; Ik hoop ook dat het niet nodig is.. Wil onderhand wel roze muisjes zien! :D

@hier; Net bij de tandarts geweest.. Ik heb zitten huilen in die stoel.. :) Hij had het verdoofd, begint met boren.. En ik voelde het kei goed! Hij weer bij verdoofd.. Weer boren.. Voel ik het nog!
    Moest maar even in mijn handen knijpen van 'm, want meer verdoving mocht 'ie niet geven.. (de assistente heeft wel m'n tranen weg geveegd ;))
    Hopelijk is het nu opgelost! Even wachten tot de verdoving is uitgewerkt voor ik lekker kan eten..
    Ohh ik hoop zo dat het nu echt klaar is!

Deel Deze Pagina