Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    MC, tjaaa, kleertjes voor de kleine krijg je ook wel als het geboren is :p

Neel, fijn dat t goed gaat met Mick, niks zieliger als zon klein krijsend wezentje, vooral omdat je wel wat wilt doen, maar niks kan doen, omdat of je niet weet wat, of niks helpt.

Fafa, waarom mag ze pas met 6 weken een speen ??

Hier, weer lekker middagje buiten doorgebracht met lars en papa. verder weinig te melden :D

2. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @fafa; Gefeliciteerd met de nieuwe baan van E. ! Jammer dat hij dan 1 week in de maand weg is.. Vooral nu met jullie kleine meid! Vanaf wanneer zou hij kunnen beginnen? Ik snap hoe 'gebonden' je je nu voelt met Liesje.. Hopelijk wordt de zuigbehoefte snel wat minder zodat jij ook weer je handen vrij hebt! Heb je trouwens je placenta nog in de tuin begraven? (misschien heb je het wel verteld maar heb ik erover heen gelezen..)

@DD; Beterschap voor jullie allebei! Doe maar lekker rustig aan dit weekend..

@MamaC; Ik ben juist blij dat ik de volgende keer een keizersnede moet.. Ik wil zo'n bevalling als Mick nooit meer.. Het was te gevaarlijk voor hem en voor mij.. Nee, het idee dat het fout af had kunnen lopen als er niet snel gehandeld werd wil ik (en L.) niet meer. Dus dan maar een keizersnede..
    Hoe is het nu met je? Heeft het goede van vanmorgen doorgezet de hele dag? Ik hoop het voor je!

@Fioon; Ja dat 'krijsen' ging echt door merg en been.. Nu 'brabbelt' hij veel.. Dat vind ik veeel leuker ;)
    Fijn dat je een leuke dag hebt gehad met de mannen!

@Mick; Het gaat dus heel goed met Mick (!!), alleen zijn eigen bedje.. Tja, dat blijft een 'probleempje'.. Maar we zijn erachter wat het probleem is!
    Mick ontspant zich wel in bed, maar iets te goed. Hierdoor valt zijn fiepje uit zijn mond en wordt ie wakker.. En slapen zonder fiepje doet ie overdag niet..

Het is wel een hoop gepuzzel zo'n klein menneke.. Waren er maar handleidingen! ;)

Nu is het vaak kijken wat het zou kunnen zijn.. Heeft ook zijn charmes, maar soms mis ik die handleiding wel! :p

3. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

nou ik dacht maar even te gaan kaarten gisteren....pff was het nog half 3!!! ik ben 2e geworden :) 5.5 uur gekaart pfff!!!
    hier nog steeds alles dicht zitten/hoesten/buikpijn..dus nog geen verbetering :( ik ga dadelijk wel ff snel naar stad mijn schoenen halen!!! ik had kei mooie schoenen gezien maar koste 100 euro....en dat vond ik toch net te veel voor schoenen want zolang kan ik ze niet meer aan :) maar ja ik ga ze vandaag toch halen van mijn gewonnne geld ;)

@neeltje alles komt goe dmeid....en van alles leert men!!!
    fijn dat het zo goed gaat met Mick!!!

4. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ha Wijffie,

Ben er nou weer is een keer :)
    Maar ik ben bijna helemaal van de kwaaltjes af. Zo af en toe hang ik nog ff lkr boven de pot, maar zelfs dat went!;) En verder eet ik 'savonds weer lkr mee:) En ben gelukkig niet meer zo heel moe. Gister naar Kesteren geweest, naar de babypark.. Geweldig!! Net een pretpark, maar dan één en al babyspul!!:D Weer lkr met geld gesmeten!

En hoe is het met jou?? Jij niet meer zo moe of nog steeds? Kun je lkr genieten? En vind je de weken snel gaan?? Wanneer heb je weer een echo?

5. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Hallo allemaal,
    Hoe is het leven hier op het forum?
    Ik heb te weinig tijd en energie om vaak te komen schrijven... sorry! Even een paar reacties:

@ Neel; fijn dat de medicijnen voor Mick zo goed aanslaan! En het lijkt me inderdaad lastig die eerste weken om erachter te komen wat je kleine mannetje allemaal wil en nodig heeft. Vertrouw maar op je moederinstinct haha!

@ Sasje; vervelend dat je al een tijdje niet fit bent. Wel leuk dat je die schoenen nu toch kunt kopen met je gewonnen geld!!

@ fafa; lekker aan het genieten van je kleine meid? Heerlijk. En wat fijn dat vriendlief weer werk kan vinden.

@ DD: BETERSCHAP!!!

@ MamaC; lekker aan het genieten van het mooie weer? Heerlijk

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden!

@fafa: Wat goed dat E. nu een managersfunctie aangeboden heeft gekregen. Gaat hij het doen of twijfelen jullie nog? Ik vroeg me ook al af waarom Lieselotte pas met 6 weken een speentje mag, heeft dat te maken met dat probleem met haar tong?

@Neeltje: Wat goed dat de medicijnen voor Mick al werken,heerlijk dat hij nu beter slaapt overdag! Wel vervelend dat hij z'n tutje iedere keer verliest,je kunt 'm moeilijk vastlijmen..;) Hoe is het met jou nu? Al een beetje aan het opkrabbelen na je instort-momentje?

@MamaC: Fijn dat je geslaagd bent met shoppen! Je hebt groot gelijk hoor,je moet ook voor jezelf zorgen en die babykleertjes komen wel! Ook super dat het gaat lukken met het babykamer-project, dat is alweer een zorg minder. :)

@Fioon: Ik zie dat jij lekker genoten hebt van het zonnetje de afgelopen dagen,heerlijk he!

@Miracle: Ik vroeg me ook al af waar je uithangt,joehoeeee!!:D

@Sasje: Hoe gaat het nu met de buikpijn? Was het pokeren nog gezellig gisteren?

@XVlindertje: Ik ga ook heel hard voor je duimen dat die HSG niet nodig is maar anders heb ik toch goede hoop voor je na de succesverhalen van Handbalster en MamaC! Jouw baby komt eraan,ik voel het gewoon!!:)

@WJB: Hoe is het met jou meid?

@Handbalster: En met jou? :)

@Ukkepukkie: Mooi om te lezen dat je zo geniet van het babyshoppen! Dat lijkt mij ook zoooo geweldig! Fijn dat je nog maar weinig kwaaltjes hebt,dan kun je echt genieten!

@Duveldraakje: Jeetje,wat vervelend dat Anouk ook iedere keer ziek,zwak en misselijk is. Arm meiske! Hoe gaat het vandaag met jou?

@Hier: Gisteren na m'n late dienst een paar dingetjes in huis gedaan, toen ben ik op de bank geploft en daar gebleven tot het bedtijd was. Heerlijk! Vandaag late dienst,altijd wel gezellig op zondag dus ik zie er niet tegenop. Ik heb gisteren trouwens een Furminator gekocht,iemand weleens van gehoord? Het is een kam-achtig ding voor de katten en het werkt echt super!! (Wel een beetje prijzig: 32.95 voor de goedkoopste) Wij hebben hier heel erg veel last van de kattenharen,ze verharen echt extreem veel. Gisteren bezig geweest met de Furminator (vonden ze niet echt leuk) en ik heb in totaal geloof ik een halve kat aan haren eraf gehaald. Jeeeeej,die haren komen in ieder geval niet meer op m'n meubels,vloer,kleding en bed terecht!

Sorry voor m'n lange Furminatorverhaal maar ik ben er zo blij mee!:)

7. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Hier; nog steeds (te) druk op mijn werk en dus veel moe. Moet mijn tempo een beetje aanpassen, maar daar ben ik niet zo goed in haha.
    En ik heb de kleine deze week een paar keer gevoeld!!! En mijn vriend ook al, lag op mijn buik op de bank, hield hij zijn hand eronder en echt duidelijk een paar schopjes ertegenaan. Zo gaaf om het samen te voelen!
    En ik heb mijn moeder even wat foto's laten maken van mijn buik:

Bekijk bijlage 136985

Begint erop te lijken!!

8. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Sasje: Oow,ik lees nu pas dat je tweede bent geworden gisteren. Goed bezig!! Wat voor schoenen ga je kopen? Foto!!:D

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Handbalster: Ik heb er maar 1 woord voor: WAUW!!!!
    Wat een prachtige buik heb jij zeg,om jaloers op te worden;)

10. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Hihi bloos :) bloos thanks! Ik vind hem al best groot voor 17 weken, maar ben er supertrots op!
    Hoop zo voor jou Pluis dat jij ook snel aan de beurt bent!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    deze schoen heb ik gekocht alleen andere kleur...camel achtige kleur denk ik ongeveer.....

@handbalster wat een mooie buik hoor!!

@pluis nee ken het ding niet wat je hebt gekocht, als je er maar blij mee bent toch :)

12. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Sasje; coole schoenen! Leuk voor het voorjaar/ zomer!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dank je handbalster..ik vond ze al een maand erg leuk...maar ook erg veel geld voor die tijd dat je ze nu eigenlijk nog maar kan ;)

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hee meiden!

@ fafa: 1 of 2x per nacht valt nog best mee dan, kan me voorstellen dat het ook wel lekker knus is, zo midden in de nacht even met je meisje op je arm :)

@ Neel: Heel begrijpelijk dat je dan liever voor de keizersnee gaat hoor!! Haha, waar is die handleiding? Ik kan het me voorstellen ;) Maar wat sasje al zegt: al doende leert men, komt helemaal goed hoor! Jullie zijn top-ouders!

@ sasje: Lekker laat geworden! :D Maar leuk dat het zo gezellig was en dat je 2e bent geworden! Stoere laarzen heb je gekocht! Ik vind ze idd in het wit wel wat minder leuk, maar lichtbruin/camel is wel heel gaaf!

@ Ukkepukkie: Mooi dat het al stukken beter met je gaat! Leuk om te onthouden, Kesteren! Had er nog nooit van gehoord, maar klinkt erg leuk :D Wat hebben jullie allemaal al gekocht? De weken vliegen ja, wel erg fijn! Ik ga binnenkort weer even bellen voor een echo, we zijn nieuwsgierig hoe ons kindje er nu uitziet ;)

@ Pluis: Haha, een Furminator! Nog nooit van gehoord, klinkt als een fout Tell Sell-object, maar gaaf dat het zo goed werkt! :D Onze katten verharen gelukkig niet zo enorm, ook al hebben ze lange haren. Maar ze stoeien zoveel met elkaar, en dan liggen overal van die plukken! Daar zou dat ding dan weer niet tegen helpen helaas :p

@ handbalster: Wauw, wat een mooie buik al zeg! Mooi buikje voor ruim 17 weken!! Wees er idd maar lekker trots op! Super dat je de kleine al kan voelen, lijkt me zooo gaaf! Geniet ervan!

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ hier: Inmiddels hou ik het al 3 dagen vol met maar 1 pilletje, goed he? Nog steeds wel misselijk hoor, maar zo nu en dan lijkt het echt een beetje beter te gaan: iets minder zure smaken in m'n mond en iets meer eetlust (ff afkloppen, durf het nog niet zo hard te roepen)! Gister nog wel moeten spugen, maar dat was omdat mijn pilletje in m'n keel bleef steken.. Ook nog wel moe, maar ook dit gaat zo nu en dan wat beter. We gaan van de week trouwens weer eens even bellen voor een echo, want we zijn mega-nieuwsgierig! :D

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ buikfoto's: Ik zat vanmorgen te bedenken dat ik wel benieuwd ben naar wat nieuwe buikfoto's van iedereen, dus kom maar op!!! Bijv. Isra, hoe is jouw buik nu, zo op z'n eind? :D

@ MoL: Ik heb haar eigenlijk ook helemaal niet meer gesproken, dus weet niet hoe het met haar is.. MoL, waar ben je?? Ik zal d'r binnenkort weer eens smsen!

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; Gefeliciteerd met je 2e plaats!

@Handalster; Wauw wat een geweldige buik!

@Pluis; Geen idee wat het is, maar ik heb er een idee bij! Fijn dat je de haren zo goed ermee weg krijgt, kunnen jullie weer lekker slapen! ;)

@MamaC; Scheelt ook dat ik eigenlijk geen keus heb; wil ik weer zwanger raken zal ik via een keizersnede moeten bevallen van de gyn.. Wat fijn dat je het met 1 pilletje af kunt!! Dat is goed nieuws!!

@Buikfoto's; Ik ben ook wel heeeel benieuwd dames!

@hier; Mick heeft weer even een dipje.. Alleen slapen bij papa of mama in de armen.. Sinds gisteren huilt hij met traantjes; als hij nu huilt vind ik het nog zieliger!
    Dus wij gaan vandaag lekker niks doen.. Alleen Mick vasthouden ;)

Het lijkt wel of de ene dag de medicijnen beter aan slaan dan de andere.. Vanmorgen had ie flink gespuugd, kwam zelfs zijn neusje uit :(

Gisteren hebben de de Stokke Tripp Trapp gehaald, met newborn set. Als we nu aten ging Mick in de maxi cosi, om erbij te zijn.. (wanneer hij niet sliep) Nu kan hij lekker in zijn eigen comfortabele stoel bij ons aan tafel zitten!
    Geweldig ding is het! En Mick vind het ook leuk, hij kijkt flink om zich heen..

18. Ukkepukkie

Wauw mooi hoor!! Idd al een aardige buik voor 17 weken. Bij mij begin je het nu pas echt een beetje te zien.. Maar nog niet zoals bij jou hoor.

19. Ukkepukkie

Je kunt wel even googlen op babypark - Kesteren (de website is op zondag alleen gesloten!;)) Je heb echt een mega winkel met alles!! En leuk stukje om even te zitten en even wat te eten/drinken. Tegenover de babypark (loopafstand) heb je de bugethal, ook de moeite waard!

Wat ik heb gekocht?
    Starterset flessen - magnetronsterilisator - kruikenzak - grijze waskussen - kammetje etc - Duo ledikantdeken - grijze wipstoel - 2 opbergmandjes - hoeslakens - hydrofielluiers - etc etc etc!

Was samen met een vriendin die kraamverzorgster is, dus zij weet precies wat je wel en niet nodig hebt, ideaal! En een super mooi kamertje gezien die nu 500euro goedkoper is als normaal, en even de prijzen vergeleken bij de kinderwagens. Dus donderdagaaf even met manlief terug, als hij het kamertje ook wat vind gaan we die en de kinderwagen bestellen!! Hoop zo dat ie ut wat vind haha!

Nou zoals je leest.. Echt een aanrader om is heen te gaan dus!:D

20. Ukkepukkie

@ Pluis: Hopelijk kun jij ook snel lekker gaan baby-shoppen meid!! Hoop het zo voor je!!

Deel Deze Pagina