Ik heb een hanger besteld ; maargoed op mn werk mag ik geen sieraden om. Maar kreeg al een tip, om aan mn bh te hangen ofso met een koordje. Ow onderddruk is wel aan de lage kant ja Maargoed als je er verder niet zoveel last van hebt. Prima toch 5 kilo aangekomen tot nu toe, dat valt toch wel mee ! Je bent al over de helft he
@ Isra: Heeee meis! Leuk dat je er weer even bent Sneu dat je kids zo verkouden zijn allebei. Maar valt ook niet te voorkomen dan he.. En wat stoer dat je ontslag hebt genomen trouwens! Heel leuk dat je nu helemaal met je fotostudio aan de slag gaat Netjes hoor, dat je al 16 kilo kwijt bent, en dat zonder BV! @ xVlindertje: Leuk idee, om die hanger dan onder je kleding te dragen En over de helft: dat is waar, maar ik word natuurlijk alleen maar groter Haha! Ach, we gaan het merken! @ MoL: En? Zijn de meubeltjes binnen? Morgen kan je lekker aan de slag! @ DD: Hoe is het vandaag met je??
@ MamaC: Jaaaa ze zijn binnen zijn gister al stiekem begonnen en alle meubels staan!!! Heb ze op hyves gezet dus je kunt daar spieken Fijn dat alles goed was bij de VK!! @Isra: Zooooo 16 kilo kwijt!! Wat goed van je zeg!! Wat moet dat een fijn gevoel zijn om weer in je broeken te kunnen die mis ik eerlijk gezegd wel een beetje!! En wat stoer dat je ontslag hebt genomen weet zeker dat je de juiste keus hebt gemaakt!! @XVlinder: Hoop dat de maansteen zijn werk doet zou wel heel bijzonder zijn!!! Verder hoop ik dat je ovu testje snel gaat knallen dan mag je weer naar het spannende wachtbankje!! Duim voor je!!
@mol wil je me even je hyves pben dan ik ik ff mee kijken @ isra sow dan zal ik maar zeggen veel succes met je zaak meid!!! hopelijk krijg je het super druk!!
Hey meiden, ik ben weer terug van de bewonersvakantie. Het was leuk maar wel zwaar.. Ik heb in totaal misschien 5 uur geslapen in die 2 nachten maar gelukkig kan ik daar goed tegen. Ach,de clienten hebben het naar hun zin gehad en daar gaat het uiteindelijk om! Nog even een beetje vertellen over de eerste echo. T. kwam mij ophalen bij de Katjeskelder en zag (net als ik) lijkbleek. Onderweg in de auto waren we allebei superzenuwachtig,ik was er gewoon misselijk van. Gelukkig ging de echoscopiste heel snel kijken en vertelde ze meteen dat alles goed was! Er is echt heel lang gekeken want er was nog een verloskundige in opleiding bij die ook graag het één en ander wilde doen. Ze heeft ook nog even uitwendig gekeken en ook op die manier kon je het al duidelijk zien zitten. Leuk leuk! Nadien had ik een afspraak bij de gynaecoloog en er is afgesproken dat ik in het ziekenhuis onder controle blijf en daar ook zal bevallen. De gynaecoloog vond dat beter omdat ik een zeldzame spierziekte heb en er een erfelijkheidsrisico aanwezig is. We mogen 1 Juni terugkomen voor de intake met de verpleegkundige,controle en de volgende echo. Volgens de metingen ben ik vandaag namelijk nog maar 7 weken en 3 dagen maar voor hetzelfde geld is dat over 2 weekjes weer anders. Vandaar een extra echo,altijd leuk natuurlijk! Sorry voor het lange ego-verhaal maar ik ben te gaar om nu op iedereen te gaan reageren dus dat doe ik vanavond of morgen wel.
hey pluis, ja dat is idd wel echt zwaar ja zon bewonersvakantie ja!!! wat fijn dat de echo zo goed was meid!!!! en vindt je het erg dat je onder controle moet blijven in het zh? mocht het hier zover zijn en ik krijg de keuze dan wil ik ook in het zh blijven! dit omdat ik hier gewoon een band heb met de dokters..ik kom hier tenslotte iedere maand wel 8 keer ofzo ongeveer
@Sasje: Ik vind het niet erg,mij maakt het allemaal niets uit. Ik ben allang blij dat ik eindelijk zwanger ben dus daar maak ik me verder niet druk om.
Goeie avond! @Pluis: Ow meid SUPER dat het zo fijn was en idd misschien beter om in het zh te blijven. Ik zou even lekker gaan bijslapen meid! @xVlinder: Ik heb bij beide zwangerschappen een maansteen gedragen. Ik geloof er wel in, maar dat komt misschien omdat ik heel erg bezig ben met wicca. @Isra: Wow meid GOED bezig! Lekker hoor weer je eigen kleding aan, ik verlang er ook wel naar. Sneu dat allebei je kindjes verkouden zijn, maar zo bouwen ze wel weerstand op! @MamaC: Fijn dat het goed ging bij de VK. Die lage bloeddruk is niet zo heel erg, ik heb t bij Anouk ook gehad. Je moet alleen goed in de gaten houden dat je niet duizelig wordt en ook je Hb goed laten controleren! @hier: Net bij s-ouders geweest. Even het hele ouders verhaal uitgelegd, zodat zij ook weten wat er kan gaan gebeuren. Geen leuk vooruitzicht, maar we kunnen beter op alles voorbereid zijn! Vandaag ontzettend veel gedaan. Ben sinds een paar weken weer zelf naar de winkels geweest, boodschappen gedaan en 's middags los gegaan hier in huis. Heb letterlijk alles van boven naar beneden gestofzuigd en gedweild (en dat voor iemand die dat NOOIT doet, tenminste niet in 1 keer), daarna was ik ook wel bekaf en het gevolg dat ik nu al sinds vanmiddag gruwelijke rugpijn en voorweeen heb. Maar ja, misschien brengt het de boel wel op gang! Dus Nee ben nog niet bevallen! Had ook niet het idee dat het vandaag zou gebeuren, ben er nu eigenlijk heilig van overtuigd dat ik overtijd ga, waarom weet ik niet, maar het is een voorgevoel! Dan even een ranzig vraagje aan de bevallen mama's hier. Ik verlies ineens heeeeeeeeeel erg veel slijm, daarnet lag er echt best veel in de wc. Ik heb geen bloedverlies of zo, dus ik weet niet of ik echt van een slijmprop kan spreken (ik weet namelijk niet of dat altijd samen moet gaan). Ga zometeen wel ff googlen! Liefs, DD
@Vlindertje; Maansteen? Wat is dat.. ? @MamaC; Fijn dat het goed was bij de VK. @Isra; Wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent! En wat een grote stap om ontslag te nemen.. Maar groot gelijk! Je hebt nu je handen vol aan 2 scheetjes en je studio! Jammer dat het best een eindje rijden hier vandaan is.. @Pluis; Jajajajajjaaaaaa !! Goed nieuws !!!! Ik vind het zo heerlijk voor jullie !!!
@ Neeltje : hieronder een stukje over de maansteen. Maansteen helpt iemand meester over zijn emoties te worden door ze onder de beheersing van de Hogere Wil te brengen in plaats van ze te onderdrukken of zich erdoor te laten overweldigen. Ze zijn ook heel goed bruikbaar voor vrouwen tijdens hun menstruatie om hen te helpen de lichamelijke hormonale en emotionele balans te handhaven. Bevordert de vruchtbaarheid als emotionele blokkades de conceptie verhinderen. Voorts kunnen ze mannen helpen beter overweg te kunnen met het vrouwelijke aspect van hun aard. Geeft kracht tijdens de bevalling en lost negatieve emoties op.
durf t niet te zeggen dd, ik heb deze hele zwangerschap vrij veel slijmverlies, bij lars kwam slijmprop pas tijdens bevalling zeg maar, dat heb ik niet meer meegekregen, mijn schoonzusje zei wel paar dagen van te voren dat ze slijmprop aan t verliezen was, en dat ging wel gepaard met beetje bloed. @mama, wat gaat t hard he, vanaf volgende controle ga je naar 3 weken, bij 30 naar 2 en vanaf 36 naar 1, tenminste zo gaat t hier. @pluis, fijn dat t zo goed gaat meis, toch altijd een lekker gevoel, tot je het zelf voelt zeg maar @dd, goed dat je schoonouders ook op de hoogte zijn, dan kunnen die je helpen te zorgen dat je ouders je kraamtijd niet kunnen verknallen @hier, pa is gelukkig weer thuis, en hij voelt zich gelukkgi goed (heeft chemo gehad) en verder is het afwachten. met mij alles goed, ben alleen bekaf, dus ga lekker slapen
@mama, kotex verkoopt de appie hier, en ik zag t ook in de apotheek liggen, en ik weet dat ik t na bevalling lars ook gewoon bij etos kocht (net als neel, ipv kraamverband )
@Xvlinder en Sasje: Heb jullie mijn hyves gpb't !! @Pluis: Ben super super blij voor jullie!! Fijn te weten dat het er goed uitziet geeft toch weer een stukje rust!! Verder is het denk ik ook fijn om onder toezicht van de gyn te blijven zeker met je spierziekte en nu krijg je tenminste lekker vaak een echo !! @Fioon: Fijn dat je vader weer thuis is gelukkig voelt hij zich nu goed!! Hoop dat hij niet ziek wordt van de chemo!! Rust lekker uit en doe rustig aan!! Jullie hebben genoeg aan je hoofd!! @DD: Hoop dat het gewoon zware nesteldrang was en dat de kleine meid zich vanavond/ vannacht komt melden!!
Hallo! @Miracle: Ik heb het kamertje bekeken,ziet er echt heel erg mooi uit! Hoe vaak heb je al om het hoekje staan gluren? @Sasje: Lekker gewerkt vandaag? Al een idee wanneer je tweede IUI ongeveer zou kunnen zijn? @Duveldraakje: Goed dat jullie een beslissing hebben genomen wat betreft je ouders en de kraamvisite. Het lijkt me overigens wel een hele lastige beslissing omdat het tóch je vader en moeder zijn,moeilijk allemaal hoor.. Hoe gaat het verder,al actie? @Fioon: Ik lees dat je vader een chemokuur heeft gehad maar je hebt hier toch nooit verteld dat hij zo ernstig ziek was? Is dat zomaar opeens ontdekt ofzo? Meid,wat vreselijk zeg..pfff. Als je er niet over wilt praten moet je het niet doen hoor maar wel veel sterkte gewenst voor alles wat komen gaat. @MamaC: Nog bedankt voor het doorgeven van mijn echo-info aan de meiden hier,iedereen was toch wel benieuwd zag ik.. Fijn dat alles goed was bij de verloskundige,ga zo door! @Neeltje: Gelukkig ben je van die kl*te tandpijn af,wat een hel is dat he. Wanneer krijg je bericht van het KDV? Ik ben benieuwd of je aangenomen wordt en hoe dat dan verder gaat met die nachten e.d. Misschien valt er wel wat te regelen,je weet maar nooit! @XVlindertje: Hoe gaat het daar meis? Op welke cyclusdag zit je nu? @fafa: Met jullie alles goed? Hoe gaat het met de kleine Lies? @De rest: Uuuhm,ik weet het ff niet meer..Is er nog wel een rest eigenlijk? @Hier: Vandaag relaxed dagje gehad en geen ene f*ck gedaan in huis,heerlijk! Beetje in de zon gehangen,wat boodschapjes gedaan met m'n moeder,bij m'n schoonmoeder gegeten en nu nog wat hangen. We hoeven alleen vanavond het bed nog op te dekken maar dat is geen straf want de eerste nacht in een schoon bed is zooooo lekker!
ik weet eigenlijk niet of ik er veel over verteld heb, maar hij heeft blaaskanker, en daar word hij nu voor behandeld. we vertrouwen er maar op dat t allemaal goed komt.