@Sasje: Aha,maandag weer beginnen met de metingen dus.. Spannend hoor,hopelijk hebben jullie deze keer meer geluk! @Fioon: Ik wist niet dat hij kanker had,wel dat hij een poosje terug in het ziekenhuis heeft gelegen. Kan dat kloppen? Jeetje,wat een nachtmerrie (sorry,niet lullig bedoeld maar zo voelt het voor mij) maar heel erg goed dat jullie positief blijven! Nogmaals sterkte! @Hier: Eindelijk een topic in het gedeelte "Ik ben zwanger" durven openen. Zo leuk na 13 maanden lezen en hopen dat je zelf ook een keer mag!
goedemorgen meiden, @fioon oh dat heb ik ook gemist dat je vader kanker had, je had wel verteld dat hij in het zh heeft gelegen maar waarom dat wist ik eigenlijk niet @pluis goedzo meid, ook daar een leuk groepje gaan vinden waar je lekker mee kunt kletsen!! ja maandag moeten we weer veel naar het zh toe...ik hoop nog vrij/za mijn 2e iui te krijgen...ach ja we zullen zien...
@mol het kamertje is super mooi geworden, je hebt die muurschildering helemaal zelf gemaakt??? knap hoor!
ja, kan kloppen, toen wisten we ook nog niet dat t kanker was, maar de artsen zijn optimistisch, dus blijven wij dat ook maar, maar tis niet fijn als je hoogzwanger bent en je ouders zijn ziek. nouja tis niet anders. @sasje, voor jou ook weer een spannend weekje dus @dd, hoest met jou meis, is jullie meisje een zondagskindje ?? hoop t zo @hier, straks even kleurtje in mijn haar smeren en dan ben ik wat dat betreft klaar voor kraambed, gister naar de kapper geweest, dus er zit weer model in, hoef t niet meer steeds vast te zetten zal als ik klaar ben wel ff fotootje maken verder weinig in de planning vandaag, gewoon lekker zondag rustdag
Hoi meiden! @ MoL: Ik ben reuzebenieuwd naar je meubeltjes! Helaas heb ik mijn Hyves verwijderd, dus kan ze niet zien.. Zou je wat willen posten hier? @ Pluis: Ben nog steeds superblij voor jullie dat alles goed was bij de echo! Wel goed dat je bij de gyn onder controle blijft vanwege je ziekte. Leuk dat je ook een extra echo hebt! @ DD: Hoe is het met jou meis? Goed dat je s-ouders ook op de hoogte zijn van het hele verhaal! @ fioontje: Jeetje, wat heftig van je paps! Gelukkig gaat het nu goed met hem. Hopelijk heeft de chemo geholpen! Ik vind het knap van je dat je er zo positief onder kunt zijn hoor! @ sasje: Alvast veel succes met de meting morgen!! @ Uk: Mooi dat alles goed gaat! Hoe gaat het met de uitzet? Hebben jullie alles al? @ Neel: Is je dikke wang alweer helemaal de oude? @ handbalster: Hoe is het nu met jou meid? @ all: Wanneer doen we weer een Angel-date?
@ hier: Hier gaat het goed hoor. Ontzettend druk geweest met die ICT-opdracht (volgens mij heb ik nu echt vierkante ogen), maar hij is nu AF!!! Ik ben zo trots, het is zo gaaf geworden Ben er alleen wel heeeel lang mee bezig geweest. Vrijdag ga ik die les ook geven, ben superbenieuwd wat de kids ervan zullen vinden! Nu weer verder: lessen voorbereiden voor de hele week en nog meer opdrachten doen.. Fijne zondag iedereen!
Goeie middag! @Fioon: Heel erg veel sterkte met jullie pap. Jeetje das niet niks! En relax ze vandaag! @de rest: Wel gelezen, maar het blijft nu echt niet meer hangen! @hier: De hele nacht op geweest met voorweeen. Ik dacht vanochtend ook echt dat het door zou zetten. Ben toen even in bad gegaan en toen zwakte het af, maar toen ik uit bad kwam begon het weer. Uiteindelijk ben ik toch maar even mn bedje in gekropen, viel letterlijk om van de slaap en nu is het weg...pfff ik trek dit echt niet lang meer. Heb nu ook last van flinke huilbuien en ben echt soms zo onredelijk als de pest tegen mn gezinnetje. Manlief is gister de hele dag met Anouk naar de Efteling geweest en dat gaf echt wel rust, maar op een gegeven moment voelde ik me zo k*t! Dinsdag weer naar de gyn en ik heb echt het idee dat madam niet uit zichzelf zal komen, maar gehaald moet worden. Dinsdag ga ik zeker wel aangeven dat ik er echt compleet doorheen zit en ze me toch echt moeten helpen, al strippen ze me elke dag! Sorry voor mn klaagverhaal, maar ik heb echt even een rotweekend! Liefs, DD
Wat is het hier rustig, zeg @ DD: Balen meid.. Nog heel eventjes volhouden, ook al klinkt dat waarschijnlijk veel te makkelijk..! Duim voor je!
Goeie morgen! @Sasje: Suc-6 in het ZH ben benieuwd! @hier: Een lekkere nacht geslapen (ook niet zo gek natuurlijk na mijn slapeloze nacht ervoor). Ik voel me vandaag heerlijk energiek, dus dadelijk even lekker wat boodschapjes nog doen en misschien wat aanrommelen in huis. Anouk is naar de psz, dus heb even de ochtend voor mezelf! Morgen naar de gyn en dan zullen we wel zien wanneer mini-mutsje zichzelf meld! De voorweeen zijn trouwens bijna helemaal weg, eigenlijk is het wel heel rustig in mn buik op t moment...heb denk ik vandaag nog maar 3 harde buiken gehad en dat vanaf 7 uur vanochtend. Het is een unicum! (En hopelijk stilte voor de storm, al zegt alles in mij dat ik zeker overtijd ga) Liefs, DD
Volgens mij heb ik nu wel wat dingen gedaan waardoor het eventueel op gang zou kunnen komen. Net nog even de laatste boodschapjes gedaan, was iets zwaarder dan verwacht, dus resultaat rugpijn en harde buiken. Ook het plein even half rondgelopen, wel met pijn en moeite, maar we zijn weer thuis! En nu aan de bitterlemon, wat is dat goor zeg! Maar goed, misschien dat het wel iets doet! En ik moet even mn frustratie kwijt. Toen straks mn zus aan de foon gehad en ohohoh....pffff ik snap dat mensen het spannend vinden, maar je kan ook doordraaien. Mijn zus loopt compleet te flippen. Zus: Ik kreeg je niet te pakken, dus heb ik W. ook maar even gebeld! (Ik zat btw op de wc) En kan ik vanavond met G (zoontje) alvast een cadeau voor Anouk's verjaardag komen brengen (ze is pas over 2 weken jarig), anders is het zo druk voor je dan... Heel leuk dat ze zo meedenkt, maar de verjaardag van mn "grote meid" gaat gewoon door, staat ook al gepland en alles... Ik had mn zus van de week al gezegd dat ze het niet moet wagen om me iedere dag te gaan bellen, maar vanochtend ben ik dus best lomp (voor mijn doen) geweest. Heb dr gewoon gezegd dat ik rustig blijf en dat ze vanzelf wel merkt wanneer de kleine geboren is... Oh hier kan ik dus echt niet tegen op het moment! Sorry moest t echt ff kwijt!
hey meiden, zo ik ben weer terug vanuit het zh. was 1 mooi follikel aan het groeien van 16 mm! woensdag weer terug en denk donderdag iui2....spannend!!
ik zou daar uberhaubt niet tegen kunnen, gelukkig is mijn broer niet zon paniekzaaier ... die is trouwens wel gewend dat ik mijn tel niet opneem haha
haha moet wel echt om je lachen dd! ik denk dat als mijn zus zwanger zou zijn en bijna uitgeteld zou zijn, en ze niet zo opnemen ik ook zo zou reageren haha....komt allemaal goed meid!!! nog even volhouden!!