Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiesmiddags!

@ sasje: Wat mooi, 16mm op dag 12! Goed nieuws :) Ik hoop voor je dat je donderdag alweer mag voor de 2e IUI!

@ DD: Wat fijn dat het wat rustiger is vandaag met je buik! *ff afkloppen* En kan me voorstellen dat je redelijk gefrustreerd raakt door je zus (al vindt die het natuurlijk ook rete-spannend). Laat maar ff lekker gaan, niet opnemen en vooral nu maar geen ruzie krijgen met d'r, is niet goed voor je rust ;)

@ hier: 1 stagedag gehad, nog 4 te gaan! Pff, nu al compleet gesloopt! Was al om 5 uur wakker en ik was ook echt nerveus vanmorgen! Door de weinige slaap en de zenuwen ook nog bijna moeten overgeven (geen zwangerschapsmisselijkheid hoor, deze misselijkheid herkende ik van 'normaal' ;)). Gelukkig ging de dag wel oke! 1 les ging wat minder, maar dat was ook een erg lastige les vond ik (een heel serieus onderwerp in spelletjesvorm... Zie zo'n klas dan nog maar eens serieus te krijgen! :$) Nu maar weer mijn lessen voor morgen voorbereiden..!

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Sasje : Spannend zeg ! :D 16 mm op dag 12, niet eerder zo snel gehad toch ? :)

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Hoe gaat het met de ovutestjes? :D

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    nee klopt dit is de 1e keer zo vroeg al een eitje!! dus hopelijk betekent het iets :) en nu ook rechts....alle andere keren nog alleen maar links :)

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    spannend meis, duimen draaien weer da t nu aanslaat

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dat zou wel echt te gek ziijn!!! mag ook wel vindt ik nu :)

7. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ha MC: met de uitzet gaat het goed hoor haha. Kamertje alles staat!! Zo gaaf! En de meeste dingen zijn in huis.. Hoe is het met jou meid??? 21weken alweer! Vind je het nu ook hard gaan? En heb je al een kamertje enzo besteld?

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Even iets tussendoor...ik vind het toch wel heel grappig om te zien dat we soms maar een paar weken achter elkaar aan hobbelen. We hebben een ware babyboom hier!

@Sasje: Ik hoop voor je dat het deze keer hartstikke raak is!

@xVlinder: Hoest met jou meis?

@Ukkiepukkie: Ah jullie zijn er ook lekker vroeg bij met de spulletjes!

@hier: Vandaag weer naar de gyn...ben benieuwd of ie iets kan doen. Moet wel zeggen dat ik al vanaf vanmorgen flinke krampen heb, weet niet of het mn darmen zijn (kan natuurlijk na gister 1,5 liter bitterlemon) of iets anders.
    Vanochtend om 6:30 opgestaan (moest naar de wc) en heb meteen even de was opgevouwen, bed afgehaald en in de was gedaan, keuken opgeruimd en zometeen nog even snel de stofzuiger nog door de huiskamer halen (is echt nodig met 4 ruiende katten). Dus heb eigenlijk al het werk voor vandaag al gedaan! :$
    Ik ben normaal NOOIT zo...ach ja kan het nu gooien op een komende bevalling, maar daar is echt geen bal van te zeggen!
    Vandaag ook een heel spannende dag voor mn beste vriendin, misschien dat ik daarom wel loop te stuiteren! Ik weet t niet...

Pfff, ik heb t idee dat ik nu aan t ratelen ben...sorry!
    Dus...iemand nog een idee wat ik kan doen als ik dadelijk van de gyn af kom? Moet er om 9:45 zijn...

Liefs,
    DD

9. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

DD: jij bent goed bezig op de vroege morge!! Jaa we zijn idd snel met alle spullen, maja dan ist maar klaar he.. Lkr van je dag gaan genieten meis!

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden!

@dd veel succes bij de gyn....en de rest van de dag lekker gaan relaxen!!!!

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ DD : hoe was het bij de Gyn ? :)

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Om eerlijk te zijn, ik heb het bij die ene keer gelaten. En verder eigenlijk niet meer getest... Ik had er niet zoveel zin in, en wilde er even minder mee bezig zijn. Ik denk dat eisprong nu wel geweest is, want vandaag zit ik op cyclusdag 20.. :)

Dus we zullen het weer gaan meemaken.. ;)

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wel goed geklust vlindertje????

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaa daar kan het niet aan gelegen hebben ;)

15. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    oke spannend hoor!! hopelijk is het nu raak voor jullie!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @dd je houdt ons of in ieder geval mij wel in spanning zeg.....

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hoi lieve meiden!

@ sasje: Spannend hoor! Misschien betekent het idd wel iets goeds dat je eitje er nu zo snel is en ook aan de andere kant springt!

@ Ukkepukkie: Super dat het kamertje staat! Foto? :D Bij ons staat ie ook al helemaal hoor, haha! We hebben alleen nog lang niet alle uitzet compleet, maar dat komt wel :) Elke keer weer genieten als we wat mogen kopen! Het gaat nu wel hard ja, zeker nu ik het zo druk heb met school! We gaan alweer naar de 30 weken he (vooral jij!) ;)

@ DD: Wat heb je veel gedaan vanmorgen zeg! Ik mag toch wel hopen dat je daarna lekker bent gaan relaxen! Hoe was het bij de gyn?? Of ben je al aan het puffen??? :D ;)

@ xVlindertje: Goed dat je er niet teveel mee bezig bent geweest hoor! Knap van je! En goed dat jullie zoveel geklust hebben :D Spannend, CD 20 alweer, ik duim hoor!

@ hier: 2e stagedag overleefd! :D Pff, wat is het slopend zeg, ooooveral over nadenken en nog het gevoel hebben dat je dingen vergeet of dat het niet helemaal lekker loopt *frustraties af en toe*. Maar we zetten 'stoer' door. Morgenochtend om 9:00 krijg ik stagebezoek en daarna mijn beoordeling!! Ben nu al nerveus! Maar eerst nog even mijn lessen weer voorbereiden.

Fijne avond meiden!

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    tja nee denk niet dat dd bezig is ze zou dan toch neeltje smsen???
    oh wat spannend!

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    rustig hier vandaag :D iedereen in spanning voor dd, hoop voor haar dat ze ligt te bevallen of bevallen is.

hier vandaag weer voor controle geweest, bloeddruk was iets te hoog, maar als bloed van vorige week goed is, wachten we gewoon af, anders raak ik morgen ws even naar het ziekenhuis, maar dan gaat vk me bellen. ach ik wacht rustig af, en ik maak me niet druk, dat is alleen maar slecht voor bloeddruk haha.

20. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie avond!

Ga even niet reageren, geef alleen even een upje!

Hier niks aan de hand, gyn kon en wilde niks doen. Moet gewoon afwachten tot het zelf op gang komt. Heb wel weer slaapmedicatie gehad en die heb ik dus ook net ingenomen.

Verders een vreemd dagje gehad, ben een beetje heen en weer geschoten tussen heel blij en heel verdrietig!
    Mijn beste vriendin heeft supergoed nieuws gehad en daar ben ik mega blij om, alleen zelf zit ik compleet niet lekker in mn vel en voel ik me op het moment ook moederziel alleen.
    Ik ga dus zo lekker proberen te slapen en hopelijk voel ik me morgen wat beter!

Liefs,
    DD

Deel Deze Pagina