Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@neeltje hoe gaat het met je? nog wat gehoord van het werk?

@dd balen dat de gyn niks wilde doen! ik ga echt voor je duimen dat het snel op gang mag komen!

@hier vanmiddag weer naar het zh..ben erg benieuwd!

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goh gister de laatste en nu de eerste! Komt niet vaak voor.

Goeie morgen allemaal!

Vandaag officieel 40 weken! En het is errug rustig in mn buik (op af en toe een steek na dan). Heb vannacht op zich wel goed geslapen, maar om 5 uur werd ik wakker met gigantische rugpijn. Helaas heeft dat helemaal niks gedaan en zijn we vanmorgen gewoon net als elke andere dag opgestaan!

@fioon: Hoe is het nu? Heeft de vk nog gebeld?

@Sasje: Moest jij vandaag niet naar het zh?

@MamaC: Suc-6 met je stage!

@de rest: Hoe is het met jullie?

Liefs,
    DD

3. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ow oke, was net niet de eerste!

Suc-6 vandaag!

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha wilde al typen helaas ik was je net voor :)

fijn dat je redelijk goed hebt geslapen!

5. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Ja ben ook wel wat vrolijker vandaag, scheelt een hele hoop met gisteren. Wist trouwens niet dat hormonen zoveel met je konden doen!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha vertel mij wat over die hormonen alleen heb ik er niet zoveel dan jij ;)

7. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

laat ik hier mn neus nog maar weer eens zien.

@DD: ik had niet gedacht dat mini-muts2 zo lang op zich zou laten wachten! En ze laat zich nergens door overhalen he? *hoop hoop hoop* dan maar weer voor vandaag.

@fioon: ik zou me inderdaad (nog) niet zo druk maken om je bloeddruk: dat is echt zo'n momentopname; die kan al omhoog schieten als je gisteren zout hebt gegeten of als je een beetje hebt lopen haasten om op tijd bij de vk te zijn ofzo.

@MC: spannend, stagebeoordeling. Je doet het wel goed, naar je eigen idee, toch?

@xVlinder: alweer op het wachtbankje: ik duim weer heel hard voor je meid! Deze maand willen weer minstens 1 roze Angel erbij.

@hier: Lies ligt helemaal voor pampus na alle nieuwe indrukken van de eerste keer baby-&peuterzwemmen vanochtend. Ik ben zo trots op haar: ze vond het gespetter en al die schreeuwende peuters helemaal niet eng, maar zat alles lekker rustig te bekijken en te ondergaan.

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden,

Ik lees alles bij, maar helaas de tijd niet om elke dag te reageren.
    Dus even in een notendop:

@Sasje; Spannend meid! Hopen dat de 2e poging raak is!

@MamaC: Ik duim voor een goede beoordeling! Wel apart dat ze dat op de 3e dag van je stage doen als je een week stage hebt..

@DD; Van jou weet ik alles! We whats appen wat af ;)

@fafa; Heerlijk is dat he, dat babyzwemmen!

@Fioon; Voor jou begint je Meldplicht ook he! :)

@hier;
    Ze zijn hier met de keuken begonnen. De deuren zijn verzet en de keukendeur is dicht. Het glas is besteld, ook de keuken. Alleen omdat het blad maatwerk is geworden kan dit tot 5 weken duren.. Ach, we krijgen er een super mooie keuken voor terug!

Mick is wat humeurig de laatste dagen. Zijn temp. schommelt ook onwijs. Zijn oren en longen zijn schoon, de arts zei dat het w.s. het tandje is wat door aan het komen is, maar het zet gewoon niet goed door..

9. fafa

fafa Niet meer actief

meiden, mag ik even klagen? (Lies ligt weer eens lekker uren op mn borst te slapen, dus ik heb weer een hoop forum-tijd ;))

Ik erger me sinds Lies er is zo aan m'n moeder (en mee realiseer ik me dat er hier meiden zijn die serieuze problemen hebben met hun familie, dus ik schaam me ook wel een beetje voor mijn kleine ergernisjes, maar ik vroeg me toch af de andere moeders er ook last van hebben, of dat ik me misschien onwijs aanstel):

voorbeeldje: laatst pakte ik haar uit de kinderwagen om in de maxicosi in de auto te zetten, wardoor ze wel 3 hele seconden zonder jas, zonder dekentje, buiten was "Kind, wat doe je nu, dat is toch veel te koud?!?" "ja, ma, wat wil je dat ik doe? Piet Paulusma vragen of ie de verwarming buiten effe wat hoger wil zetten?" En nu dat babyzwemmen, is ook weer niet goed: "al dat chloor, en zo'n zwembad is een bron van infecties" En zo nog een hoop van die dingen. Ik ben zelf onwijs beschermd opgevoed (kan ik trouwens wel begrijpen, als je een kindje verliest... ben je 10x zo zuinig op het kind dat je nog wel hebt) maar nu probeert ze hetzelfde te doen bij Lies. Ik word er nu al gek van!

10. fafa

fafa Niet meer actief

@Neel: is die tand nou nog niet door?? Arm kind, dat dat zo lang moet duren.

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ik hoop dat ik nu eindelijk eens een roze Angel mag worden :D

Wat leuk dat ze het baby-&peuterzwemmen zo leuk vond ! :)
    En wat vond mama ervan... ;)

12. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Heey dames!

Ik hoop dat ik nu niks verkeerds doe, maar volgens mij is Fioon vandaag bevallen!

Dus bij deze: GEFELICITEERD!

Ik zag het op hyves!

Liefs,
    DD

13. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Jaaaa fioon is bevallen ! :D:D:D

Gefeliciteerd !! :)

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Ik zag ook al een hele mooie foto op Hyves van fioon!

Meid van harte gefeliciteerd! Super zeg je hebt het er al op zitten!

Ik ben erg benieuwd naar je verhaal! Maar ga eerst maar lekker genieten van jullie moppie(s)

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven

Gefeliciteerd met jullie dochter !!

16. fafa

fafa Niet meer actief

waaaaaaat? Is fioon nu "voorgedrongen"?? ;)

Meid, gefeliciteeeeeeeeerd! Een meisje, had je gevoel toch gelijk!

Hoe heet ze?

17. fafa

fafa Niet meer actief

... en ik krijg steeds meer spijt dat ik mn hyves-account gedelete heb :/

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    Ze heet Elin, 3700 gram, 8.20 vliezen gebroken, 10 u naar ziekenhuis, 12.15 persweeen, 12.55 mooiste meisje van de wereld in mijn armen. Tja, als je dan voordringt moet je het goed doen. maar we zijn weer thuis, en we maken het goed :D. zo en hier moeten jullie t ff mee doen, want wij gaan lekker slapen :D

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo dames!!

Ik heb jullie enigzins verwaarloosd,sorry daarvoor.. Ik heb wel alles bijgelezen maar had geen zin/fut om te reageren.

@Fioon: Van harte gefeliciteerd met Elin!! Wat een prachtig meisje en een mooie naam! Geniet er lekker van!

@Duveldraakje: Jeetje,is Fioon toch nog snel ff voorgepiept zeg. Hoe is het mogelijk,hihi! Hoe gaat het verder vandaag,nog veel last gehad?

@fafa: Ik kan me die moeder-irritaties/ergernissen wel voorstellen hoor alleen is het hier meer met m'n schoonmoeder. Je "moet" maar in je achterhoofd houden dat ze het goed bedoeld en vast denkt dat jij er nog helemaal niets van snapt/weet,zo zijn moeders..helaas

@Neeltje: Wanneer hoor je ook alweer iets van het kdv? Ze zijn dus druk bezig bij jullie in de keuken,wat een gedoe allemaal he maar wel voor een heel goed doel! Succes!

@Sasje: Ik las dat je maandag een eitje had van 16 mm,hoe was de meting vandaag? Wat zou het gaaf zijn als je deze week alweer je tweede IUI kunt krijgen,zoooo spannend!!

@XVlindertje: Jij hebt dus weer plaats genomen op het wachtbankje,spannend hoor! Ik duim voor je dat het vele/goede klussen heeft geholpen!

@Isra: Hoe gaat het bij jullie met het kersverse gezinnetje?

@MamaC: Wat fijn dat je schoolopdracht af is,moet je nu nog veel opdrachten maken? Wanneer stop je ermee meid,heb je een verlofdatum wat betreft school?

@Miracle: Ik weet niet of ik het al een keer gezegd had maar ik vind jullie babykamertje er heel erg mooi uitzien! :)

@Handbalster,wjb: Lang niets meer gehoord,hoe gaat het met jullie?

@Hier: Vandaag en morgen vrij,even bijkomen van al dat harde werken. Vanmiddag moesten we even weg voor een nieuwe spijkerbroek voor T. en naast die winkel zat een grote babyzaak dus we zijn eventjes naar binnen gepiept.. Zoooo leuk om al die spulletjes te bewonderen,we kunnen niet wachten tot we echt mogen gaan kopen! Verder nog verse tomatensoep gemaakt en met Isolde gekroeld want die was eventjes bij m'n ouders. T. heeft nachtdienst dus ik heb het rijk alleen nu!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

@fioon he wat lees ik nu zeg!!!! van harte gefeliciteerd!! en wat een leuke naam!!! nu lekker gaan genieten meid!! en klinkt als een droom bevalling :) had je al iets gemerkt dat het ging gebeuren zeg maar???

@ fafa tja haha moeders......kun je het neit naar haar benoemen?

@hier vanmiddag naar het zh geweest...follikel was 18.7 mm en dus meteen pregnyl spuiten en vrijdag iui.....huh vrijdag?? ja daaaaggggg dus niet he!!! dan zijn we dus te laat....dit ook zo benoemd..ja maar normaal moet er met de pregnyl 36 uur tussen zitten ja fijn..vorige keer heb ik 2e paasdag gehad en dag erna ook iui!!! nou oke mevr. dan krijgt u morgen u iui....nou ja zeg.....oke... had het echt ff gehad straks!!!

Deel Deze Pagina