Haha, op het moment dat ik mijn banner voor deze week aan het lezen was, begon feutje aan zijn workouts hoor! Jeetje mina, wat is hij druk aan het doen Het lijkt elke dag wel weer heftiger te worden! Ik zie m'n buik alle kanten op gaan! Heerlijk! Dit heb ik gemist afgelopen week!
Goedemorgen! Even een snel berichtje vanaf m'n werk.. @Fioon: Je hebt groot gelijk dat je nu aan het genieten bent van je gezinnetje,we zien je wel weer verschijnen! @MamaC: Wat gaat de tijd toch hard he,jij alweer 22 weken zwanger! Wat leuk dat je buik helemaal heen en weer ging,lijkt me echt bijzonder om mee te maken. @XVlindertje: Jeetje meid,wat een pech.. Ik duim toch nog voor je dat het niet doorzet. Als ik jou was zou ik die HSG zo snel mogelijk laten doen maar dat is natuurlijk helemaal jouw keus.. @Sasje: Hoe gaat ie? @Iedereen: Fijn weekend!! @Hier: Aan het werk tot 15.00 uur en daarna ga ik lekker thuis een beetje relaxen. Alleen wat was doen en stofzuigen en verder helemaal niks denk ik!
Een hele goede morgen!!! @Fioon: Wat een super foto van je meisje!! Echt een knapperd om te zien!! Zooo lief!! @Pluis: Wat fijn dat alles zo goed gaat met Isolde!! Straks heeft ze een leuk nichtje of neefje om lekker mee te spelen !! Lekker toegeven aan je moeheid je lichaam heeft het echt nodig, doe ik ook lekker anders trek ik het niet !! @Xvlinder: Ik vind het zo rot voor jou en natuurlijk voor Sasje.. Ik krijg ook iedere keer kippenvel als ik je mooie gedichtje onder aan je banner lees!! Het is je gegund meis!! @Mamac: Jeeeeeej stage week is voorbij en wat goed van je dat je het zo goed hebt gedaan!! Wist het wel !!En jij idd alweer 22 weken gaat zo snel als ik naar iedereen z'n banner kijk heb alleen zelf het gevoel dat het de laatste tijd heeeeeel langzaam gaat!! Hihihihi moest trouwens wel lachen sta je met je mooie dikke buikje bij het disco zwemmen misschien heeft feutje stiekem van de muziek genoten @DD: Ik hoop dat het dit weekend echt gaat doorzetten!! Hou je ook in de gaten via hyves!! @Sasje: Meis wanneer mag je gaan testen?? Hoop zo dat de behandeling heeft geholpen en dat er een eitje bevrucht is geraakt!! @De rest: Hoop dat alles goed gaat!! @Hier: Meiden het valt me op in het angels lijstje dat er veel meiden zijn geboren zijn!! DD natuurlijk ook een meisje!! Vind ik zo leuk om te zien ,omdat in mijn omgeving iedereen jongens krijgt!! Verder ga ik vandaag lekker winkelen met een vriendinnetje ze zou hier ook blijven eten en tv kijken vanavond, maar ik denk dat ik op tijd naar bed ga..!! Ben steeds zo moe!! Verder gaat alles zijn gangetje morgen is baby jarig 27 weken!!
met mij gaat het wel goed hoor niet zoveel buikpijn dan de vorige keer gelukkig voel me alleen af en toe niet helemaal lekker van de pregnyl denk ik...
leuk he mama, dat buikdansen, dat mis ik wel hoor, maarja, als dat hoopje dan midden in de nacht aan je borst ligt maakt dat een hoop goed haha @mol, hier is t aardig verdeeld, er zijn er deze week hier geloof ik wel 4 geboren, onze kraamhulp moest vannacht nog even een bevalling doen en vk zou voor ik naar zh ging nog even komne uitzwaaien, maar kon niet want ze had nog een bevalling ...
Goedenavond! @Miracle: Groot gelijk dat je lekker rustig aan doet,als je moe bent moet je slapen.. Ik moet trouwens steeds zo lachen om jouw berichtjes want wat gebruik jij veel uitroeptekens zeg,het enthousiasme straalt er vanaf! @Fioontje: Lekker aan het genieten? @Sasje: Ik denk dat het normaal is dat je niet lekker bent van de pregnyl,dat is zwangerschapshormoon toch? Leuk is anders natuurlijk,dat wel.. @De rest: Hoe gaat het met jullie,lekker weekend aan het houden? @Hier: Vanavond weer een poosje in coma gelegen op de bank,man man..wat was ik gaar zeg..hihi! T. is ff naar vrienden maar ik kan niet wachten tot hij thuis komt want ik heb een leuk huis gezien op Funda dat er sinds gisteren opstaat dus dat wil ik laten zien.
@ sasje: Gelukkig heeft de tandarts je gebit weer goedgekeurd! Ik heb altijd zo'n hekel aan de tandarts.. Ik moet woensdag ook weer! @ Pluis: Nog eventjes en dan gaat jouw buik ook heen en weer Lekker dat je weer hebt geslapen vanmiddag! Zijn jullie nog steeds heel actief op huizenjacht? @ MoL: Ga jij maar lekker op tijd naar bed hoor! Rustig aan, en denk aan jezelf! 27 weken alweer morgen, leuk hoor! Straks mag je gaan aftellen! @ fioon: Ik kan bijna niet wachten tot mijn hoopje straks ook aan mijn borst ligt! @ hier: Lekker rustig dagje gehad. J. is de hele dag op pad met een vrijgezellenfeest en die verwacht ik morgenochtend pas thuis met een flinke alcohol-walm, dus heb nu het rijk alleen. Moet zeggen dat ik dat altijd wel een beetje saai vind hoor. Ik had vannacht trouwens zo reëel gedroomd over feutje, dat ik hem (veel te vroeg geboren en veel te klein) in m'n handen vast had. Ik heb gehuild in mn slaap van angst en blijdschap. Het was zo echt, men.. die hormonen! Ik heb er nog de hele dag last van gehad, dat gevoel! Ik ben nu echt zo benieuwd geworden naar hem, ik wil hem vasthouden!!!
@MamaC: Hij moet nog wel een poosje blijven zitten hoor,nog een paar maandjes geduld.. @Zwangere meiden: Gaan jullie allemaal borstvoeding geven en waarom wel/niet? Ik niet,moet er eerlijk gezegd niet aan denken ook. Ik hoor zoveel mensen zeggen dat het zo mooi is maar mij lijkt het echt verschrikkelijk,jakkie
@ Pluis: Hij moet zeker nog even blijven zitten, hij is nog niet klaar! Ik moet nog een tijdje broeden @ borstvoeding: Ik vind het juist iets heel moois en wil het graag gaan doen! Ik hoop dat het tegen die tijd goed wil lukken. Ik heb nu al kloofjes daar, heel vaag.. En dan die jeuk, aarggh! Ik smeer me rot! Het zijn maar lastige dingen eigenlijk, die borsten..
goedemorgen meiden, @pluis klopt is idd zwangerschapshormoon pregnyl dus mee doen met mvm!!!! @mama oh nee feutje moet nog ff blijven zitten!! @dd hoe is ie meid? @wjb hoe gaat het eigenlijk nog met jou????
Gooooooeeeede Morgen!!!! @Pluis: Hahahaha jaja idd wel veel uitroeptekens hierzo I Know Wat vond T by the way van het huis op funda?? @Mamac: En en en hoe laat kwam J thuis en was hij erg dronken?? Ik vind het stiekem ook altijd ongezellig hoor als hij in het weekend op stap gaat gelukkig gebeurd dat niet zoveel !! En nog iets minder dan 18 weken dan mag je feutje echt vasthouden en het klopt dat je heel reeel kan dromen heb ik ook af en toe last vam schijnt erbij te horen @Fioon: Hoe gaat het met jullie?? Geniet je lekker van je kraamtijd?? Hier komen ook veel beebs het lijkt wel een babyboom zo leuk!! @Sasje: Heb je nog genoten van je zaterdag avond? @Borstvoeding: Ik wil dat ook gaan doen buiten dat het natuurlijk goed is voor de beeb vind ik het ook een fijn idee dat je er over het algemeen genomen je kilo's mee kwijt raakt. Maar ik heb zelf ook nooit borstvoeding gekregen en als het bij niet gaat zal ik ook niet tot in den treuren blijven proberen!! @Hier: Lekker geslapen Even een vraag voor de zwangeren en bevallen mama's (sorry) hebben jullie ook dat je de ene dag je kindje heel druk voelt in je buik en de andere dag denkt van goh ga je nog bewegen?? Hij beweegt uiteindelijk altijd wel genoeg op een dag maar maak me soms toch zorgen
ja lekker niks gedaan gisterenavond!! vanmiddag gaan we naar een muziek festival hiero dus moest ff energie sparen
Goedemorgen! @Sasje: Nee,ik doe niet mee met MoedersvoorMoeders. Ik gun iedereen een kindje hoor maar heb al dat gedoe er echt niet voor over. Iedere keer in een pot plassen en die potten 10 km verderop weg gaan brengen,toch maar niet.. Veel plezier vandaag met het muziekfestival! @Miracle: T. vond het ook een erg leuk huisje dus we gaan morgen maar eens bellen voor een bezichtiging. Het voldoet niet 100% aan onze eisen maar op een gegeven moment zullen we onze eisen bij moeten stellen anders hebben we over 10 jaar nog geen huis.. Nog leuke plannen voor vandaag? @MamaC: Vervelend dat je zoveel lasten hebt van je borsten,hopelijk zijn ze straks niet helemaal kapot idd zodat je wel borstvoeding kunt geven. @Borstvoeding: Hmmm..ben ik dan echt de enige die geen borstvoeding gaat geven? Neeltje,jij hebt toch ook flesvoeding gegeven of heb ik het fout? Meerdere vriendinnen van mij hebben toevallig ook geen borstvoeding gegeven dus ik ben nog niet écht de enige gelukkig! @Hier: Is het bij jullie ook zo'n rotweer? Hier is het weer grijs en grauw buiten,echt ongezellig! Ik heb trouwens sinds ik zwanger ben ieder keer last van hele grote onderhuidse pukkels op m'n kin,er komt er iedere keer weer eentje terug en steeds op een andere plek. Gelukkig zie je ze amper maar het doet wel pijn..
Hey girls, @MC: heftige droom weer! Daar kun je echt de hele dag van van slag zijn he? Dat heb ik ook altijd. @Pluis: jullie zijn dus nog wel aan het kijken voor een huisje? Vergis je niet hoe zwaar het is he? Als je straks met een verhuizing en een baby'tje tegelijk zit. Ik heb een paar mensen in mn vrienden-/familiekring die dat hadden gedaan, en er spijt van hadden. Of je moet nu heel snel een leuk huis vinden, dan zit je er straks al in als die kleine zich aandient, dat is dan wel weer heel fijn natuurlijk @xVlinder: als ik jou was zou ik die HSG ook snel laten doen... zie je echt tegen de pijn op of ben je ook bang voor de uitslag? @hier: E, was vorige week weer naar Roemenie, dus heb ik het bed, tot gisteren, voor mezelf alleen gehad. Maar vannacht werd ik opeens wakker en hoorde ik iemand naast me ademen, dus ik dacht "ow, ik ben Lies vergeten in haar bed te leggen na de laatste voeding!" Wil ik haar oppakken (in het pikkedonker natuurlijk); "wow, dit is wel een heeeel groot hoofd!" hahaha, duurde echt 30 seconden voor ik het plaatje weer goed had En E. had niet eens gemerkt dat ik hem op heb proberen te tillen. @borstvoeding: ja, heel cliché, maar ik vind het ook fantastisch. En ik heb echt een aantal keer zitten huilen - de eerste keer dat ze goed aanhapte en dronk van geluk, de andere keren van frustratie en pijn - dus makkelijk is het niet geweest, maar ik ben blij dat ik heb doorgezet, want nu is het zoooo fijn! En hoe meer ik er over lees hoe mooier ik het vind: wist je bijvoorbeeld dat de huid van je tepelhof een beetje poreus is, zodat virussen en bacteriën er doorheen kunnen? Zo "scant" je tepel eventuele ziektes in de mond van je kindje, zodat er bij de volgende voeding al de juiste anti-stoffen in je melk zitten. En niet alleen anti-stoffen, maar ook "leraren" die het immuunsysteem van de kleine leren hoe ze die ziekteverwekkers aan moeten pakken. Hoe gaaf is dat? Dat zit niet in je pak nutrilon! En vies, raar idee... tsja, hoe bizar is het dat er een mens in je buik woont? Dat vond ik zelf gekker
pluis oke ik zal daar dus wel zeker aan mee doen want zonder dat hieraan meiden mee doen zal ik nooit een kindje krijgen! dus voor mij is het wel heel erg belangrijk borstvoeding...ik ga ook flesvoeding geven als het hier zover komt...
Goeiemorgen! @ borstvoeding: Ik vind het ook zo mooi hoe de natuur het allemaal regelt! Het feit alleen al dat je tepels donkerder worden: puur zodat de kleine hem beter kan vinden Prachtig! Ik zou denk ik ook al huilen als mijn kind voor het eerst aan mn borst ligt, dan komt er ook een zooi hormonen vrij waar je u tegen zegt, volgens mij En Pluis: Neel en Isra doen ook geen BV. Het is helemaal niet gek hoor, je moet doen waar je je goed bij voelt! @ MoL: Het is heel erg normaal dat je je kindje overdag niet veel voelt. Hij slaapt namelijk het grootste deel van de dag. Meestal is hij 's avonds en 's nachts het meest actief. Ik zou hem ook het liefst nog meer voelen, maar hij moet ook aan z'n slaapjes komen J. was trouwens 2 uur thuis ofzo, het viel erg mee! Hij ging alleen wel met zn gezicht naar me toeliggen met die alcohol-walm, toen heb ik me maar even omgedraaid @ sasje: Veel plezier vanmiddag bij dat muziekfestival! @ Pluis: Ja, het weer is vreselijk! Die wind, die regen, bah! Doe mij maar weer dat zonnetje hoor! Haha, irritant van die pukkels, maar het hoort erbij Hoe gaat het verder met de kwaaltjes, behalve de moeheid? @ fafa: Lol dat je E. weer even naar z'n bedje wilde brengen Haha! @ hier: Net even een buikfoto gemaakt weer, even in mn album zetten Ik ben zo trots op mn bolletje, haha!
@MamaC: Ik had al een reactie achter gelaten in je album maar zeg het hier ook nog een keer: Wat een prachtige buik zeg,wauw! Ik kan niet wachten tot ik ook zo'n mooie bolle buik heb *zwijmel* @Sasje: Natuurlijk begrijp ik dat MoedersvoorMoeders voor jou (en heel veel andere meiden) ontzettend belangrijk is.. Ik bedoelde het ook niet lullig hoor,absoluut niet.. @fafa: Jaja,de huizenjacht gaat gewoon door. Wij willen juist heel graag gesetteld zijn in een ander (vooral groter) huis vóór ons kleintje er is. Dat lijkt me zo fijn en zou me echt gerust stellen. @Hier: Ik zal binnenkort ook eens een buikfoto maken want er is best al wat te zien!