WOW gefeliciteerd met EVI, och meid je hebt het er ook heerlijk opzitten. Ik ben zo benieuwd naar je verhaal, maar eerst lekker genieten.
DD : GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTERTJE EVI Leuke naam ook ! Ik zag op facebook al een foto-tje voorbij komen ; wat een poppetje !
Jeeeeejjjj weer een ANGEL-BABY!!! Wat een leuke naam, DD!! Van harte GEFELICITEEEEERD met jullie dochter!!! Toppie! Ik ga het lijstje erbij pakken!
Charlottesangels-nodlijst Angel-babys: Mick: geboren op 29 januari 2011 (Neeltje1986) Lieselotte Rosa: geboren op 22 februari 2011 (fafa) Jill: geboren op 27 april 2011 (Isra) Elin: geboren op 25 mei 2011 (fioontje) Evi: geboren op 31 mei 2011 (Duveldraakje22) Zwanger: handbalster (uitgerekend: 17 augustus 2011) Ukkepukkie (uitgerekend: 29 augustus 2011) miracle of love (uitgerekend: 30 augustus 2011) wjb (uitgerekend: 27 september 2011) MamaCharlotte86 (uitgerekend: 1 oktober 2011) feutje Pluis81 (uitgerekend: 30 december 2011) NOD: 5 juni: xVlindertje 9 juni: sasje24
Als het goed is wel! Daar gaan we maar vanuit! Maar er zijn er nu ook weer een hoop achter elkaar bijgekomen, dus het geboren-lijstje mag even 'rust'. Alleen het NOD-lijstje nog even weg Ik duim dat jij en sasje heeeel snel bij de zwangeren mogen aanschuiven!!!
@ xVlindertje: Hoe is het nu trouwens met het bruinverlies..? Weet je al wanneer je eventueel een testje wilt wagen?
Gefeliciteerd DD; zag een mooie foto op facebook en wat een lieve naam!! AAgghhhh I'm next...... nog elf weken meiden.....
Jaaaaaa DD van HARTE GEFELICITEERD met de geboorte van jullie dochter Evi. Wat een super mooie naam vind hem echt te gek!! En wat een moppie om te zien, zag de foto op hyves!! Ben hardstikke blij voor je! Geniet er lekker van en rust goed uit en kom maar snel je verhaal en pic's spammen!!
Het is sowieso wel stukken minder als voorgaande cyclussen.. maar nog wel minimaal aanwezig nu.. Misschien eind van de week als het nog niet doorgezet heeft ? ( zit vandaag namelijk op dag 27 )
jeeeeej weer een angelbaby !! dd eindelijk, gefeliciteerd meis, ben benieuwd naar je verhaal, maar zoals de rest al zegt, eerst lekker genieten even updeetje van deze kant, alles gaat super, elin heeft nu al een 4 uurs ritme, ze slaapt, ze eet en ze is verder heel tevreden, dus we hebben voorlopig geen klagen
Hoi meiden, Ik heb DD daar straks eventjes aan de telefoon gehad. Ze is erg moe, maar dat is logisch... Ik probeer het zo goed mogelijk neer te zetten, maar het hele verslag zal DD toch zelf nog geven Gisteren om 16.30 begonnen de weeën. Om 20.30 zijn ze naar het ziekenhuis gegaan, waar DD een weeën storm kreeg. Helaas zat ze nog steeds op 1 cm ontsluiting.. Haar vliezen zijn kunstmatig gebroken, dit vond ze geen pretje.. Om 00.00uur is besloten door de gynaecoloog dat DD een ruggenprik zou krijgen omdat ze het niet acceptabel vonden om haar zonder pijnstilling door te laten gaan. Hierna heeft ze weeën opwekkers gekregen, omdat ze rond 05.00uur nog op maar 5cm zat. Helaas had dit niet het gewenste effect.. Door de weeën opwekkers viel de hartslag van Evi steeds omlaag. Dit is in totaal 4 keer gebeurd. Hierdoor moest DD op haar zij, kreeg ze zuurstof etc. Omdat de weeën niet dusdanig door kwamen en Evi's hartslag steeds weg viel, is om 08.45uur besloten om Evi met een keizersnede te gaan halen. Doordat DD al een ruggenprik had gekregen is dit allemaal erg snel gegaan. Evi is namelijk om 10.00uur geboren !! Het is nu afwachten wanneer ze naar huis mogen, als DD morgen al kan lopen mag ze donderdag naar huis, anders zal dit w.s. vrijdag zijn.. Maar.. Moeder en kind maken het goed !!
Hartelijk gefeliciteerd met EVI!!! Prachtige naam. En prachtig kindje en jeetje, wat een heftig verhaal! Wat een zware dagen heb je erop zitten. En dus weer een KS, jammer dat je toch niet "normaal" hebt kunnen bevallen Maar gelukkig dat jullie het allebei goed maken, ik hoop dat je snel herstelt. Geniet van je mooie meisje! X
van harte gefeliciteerd met Evi!!!!! oh meiden ik hoop zo dat ik ook snel op het lijste mag want deze naam stond ook hier erop....en zo ook al eens jongensnaam wat in mijn andere groepje is geboren dus goede keuze DD!!! balen van je bevalling...erg heftig!!! nu lekker gaan genieten!!!