Charlotte's Angels Deel 4

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Pluis81, Mar 5, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    @ xVlindertje: Hoe is het met jou vandaag? Nog veel bruinverlies gehad? Inmiddels al een testje gewaagd? Ben wel benieuwd :) *duimt nog steeds*

2. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    mooie wagen mama...hebben jullie helemaal niet getwijfeld tussen 2 wagens??? ik twijfel dus 3 wagens ;) dus maar kijken tegen die tijd wat het fijnste rijdt

3. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    @ sasje: Nee, eigenlijk was de keus heel snel gemaakt :) We wilden niet zo'n enorme wagen, sommige vond ik ook juist weer te klein en die van Stokke vind ik net Schiphol-karretjes :) Bij de Bugaboo's had ik het idee dat de wieg scheef was en naar onderen lag, en die vond ik ook wat te groot.

Tussen welke twijfel je? Je moet er inderdaad gewoon even mee gaan rijden. Even je tas erin leggen (vond ik wel een goede tip van mijn s-zus) voor het gewicht (kijken of de wieg wel recht blijft). En kijken wat voor soort bandjes je prettig vindt (met lucht of gewoon rubberen). Wij hebben voor de rubberen gekozen, die kunnen niet lek :D

4. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ik twijfel tussen stokke :), joolz, of mutsy.....:)

5. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Gewoon even mee gaan rijden tegen de tijd dat je hem uit gaat zoeken :) Dan komt het vast goed!

6. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    ja dat is ook zo...ik vond de stokke eerst ook helemaal niet leuk, maar nu weer wel, heb je zon leuke vrolijke kleurtjes in ;)

7. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Dat is wel zo ja! Ik heb ook zitten twijfelen om een wat opvallender kleurtje te nemen. Maar wil de wagen ook voor een eventuele 2e kindje kunnen gebruiken, en als ik dan uitgekeken ben op die kleur.. Tja ;)

Maar je bent er iig lekker op tijd bij, dat je nu al bijna uit je kinderwagen-keus bent :) Ik moest me er voor gisteren nog even flink in verdiepen :) Zag er zelfs een beetje tegenop omdat ik dacht dat het heel moeilijk zou worden, haha!

8. handbalster

handbalster Fanatiek lid

Nov 7, 2009
    1,129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Goedemorgen meiden,
    Ik heb foto's van het kamertje!!

Totaal vanaf de deur (beetje tegen licht in...)

View attachment 155962

9. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: had je moeten zeggen toen je hier was, had je Lies mogen verschonen hoor. Had ze vast speciaal voor jou wel een hele mooie volle luier willen produceren :D
    En mooie kinderwagen. Maarehhh... rubberen banden? Was dat optioneel dan? Want mijn mutsy heeft luchtbandjes.

10. handbalster

handbalster Fanatiek lid

Nov 7, 2009
    1,129
    0
    0
    juf
    Zwolle
  11. handbalster

handbalster Fanatiek lid

Nov 7, 2009
    1,129
    0
    0
    juf
    Zwolle
  12. fafa

fafa Niet meer actief

@handbalster: leuk!! Kan het niet zo heel goed zien maar volgens mij is dat behangetje überschattig. En die vloer is ook heel mooi.

En ik had het geslacht inderdaad goed gegokt ;)

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @handbalster: Jeeeeej,een jongetje!! Wat leuk!! Dat betekend concurrentie voor Mick dus..:D GEFELICITEERD!!!
    Meid,wat een super supermooi kamertje,heel erg sereen..wauwie!

@MamaC: Ik heb niet veel plannen voor vandaag. T. is uit de nachtdienst gekomen dus die ligt te slapen,saai dus.. Voordat hij thuis kwam had ik boven al alles gestofzuigd,de was gedaan en de badkamer & slaapkamer schoongemaakt. Ik ga me nu maar eens douchen,aankleden,optutten en dan ff een paar boodschapjes halen. Vanavond gaan we wel even weg want een vriend van ons is sinds maandag de nieuwe beheerder van het gemeenschapshuis/sportkantine e.d. dus we gaan even wat drinken en een mooi bloemstukje brengen om zijn nieuwe betrekking te vieren.
    Jij nog plannen?

14. sasje24

sasje24 VIP lid

Mar 30, 2010
    14,319
    0
    0
    mooi hoor handbalster!! en jeeejjjjj een jongen ;)

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

Mar 16, 2010
    6,445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Up! :D

16. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    @ fafa: Haha, wat lief van Lies, dat ze speciaal voor mij wel zo'n luier wil produceren ;) Bij de mutsy-bandjes konden we idd kiezen uit luchtbandjes of plastic/rubber. Vreemd dat jij dat niet kon kiezen dan! Mocht je wel kiezen welke handgreepjes je wilde (leer of foam)?

@ handbalster: Jeej, wat leuk, een jochie :D Ik had het inderdaad, net als fafa, ook goed gegokt ;) Supermooi kamertje hoor! Mag je trots op zijn! Heel lief, dat behang!!

@ Pluis: Wel een lekker dagje gehad dus, je bent maar weer druk geweest ook met het huishouden :) Was het leuk bij die vriend vanavond?

@ hier: Vanochtend zijn we naar Babydump geweest en heb ik nog even een gratis babydoos gescoord ;) Daarna ook nog een rondje gelopen door de Gardo (wat is die duur zeg!). Thuis broodje gegeten en daarna hebben we feutje erkend :D Hij heeft nu officieel een papa ;) Dat hebben we op het terras nog even gevierd met een drankje (en weer wat te eten, want mama had weer honger ;)). Verder heeft mijn mams hier nog gegeten vanavond en nu ben ik wel weer redelijk moe. Maar was wel een lekker dagje zo!

@ (ex)zwangere dames: Hoe is/was jullie linea negra? Ben ik wel benieuwd naar :) Die van mij komt nu heel licht opzetten en hij is heel mooi subtiel en dun :) Hij loopt helemaal door boven mijn navel, maar hij is scheef (hahaha)!

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

Jul 3, 2007
    2,748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    blz...

18. Isra

Isra Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    4,230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden,

@Sasje veel plezier dit weekend.

@Fafa wat balen zeg dat Liesje het flesje niet wilde, hopelijk was het een bui en neemt ze hem de volgende keer wel.

@MamaC, mooie wagen. Ik heb destijds ook getwijfeld de Bugaboo of Mutsy. Maar ik ben uiteindelijk voor de Bugaboo gegaan, omdat ik deze kleiner/lager vond. En aangezien ik best klein ben, vond ik mijzelf daar ook echt te klein achter (had het idee dat ik achter zo’n grote/hoge wagen nog kleiner leek dan dat ik al ben :D )
    Als ik nu opnieuw een wagen zou mogen kiezen zou ik geloof ik ook erg twijfelen voor een Joolz, vind dat ook echt wel hele mooie wagens.
    En hier idd ook rubberen banden, ideaal!!!

@Pluis leuk hoor dat je al op Isolde hebt mogen passen en zo alwat hebt kunnen oefenen. En wat betreft de bank onderplassen, hihi kan daar ook over meepraten.

@MamaC, bij Ryan had ik een streep onder mijn navel en die had ik best al snel (dacht ik) en bij Jill kwam pas rond de 25 weken en die liep ook door tot boven mijn navel.

@Hier alles goed. Mijn kleine moppie doet het zooooo goed. Ze slaapt inmiddels al van 23:30 tot 7:30 dus ik mag echt helemaal niet klagen. Ze begint nu te lachen naar ons, echt zo lief.
    Morgen duik ik met haar de fotostudio in, ook erg veel zin in. Dus ik zou het resultaat wel komen posten.

Met mijzelf gaat het ook echt heel goed. Ondanks ik een hele flinke knip had heb ik er echt bijna geen last van gehad. En nu helemaal niet meer. Het afvallen gaat helaas nu wat minder snel….., ik blijf een beetje hangen op de 17 kilo ondanks ik niet snoep, nog 5 te gaan en dan ben ik op mijn gewicht van voor de zwangerschap, maar wil er eigenlijk nog 5 extra.

Gisteren ook stof besteld voor een ringsling die een ex-forum-bekende voor mij gaat maken. Ik kan er zo van genieten als het kleine moppie tegen mij aanligt in de kikkerhouding, dus zo’n draagdoek lijkt me heerlijk, zodat ik ook zo lekker met haar kan gaan wandelen/hond uitlaten.

Morgen is het trouwens ook alweer 1 jaar geleden dat onze vriend is verongelukt, moeilijk. De laatste weken er wel weer veel aan moeten denken. Wat is zo'n jaar dan ook weer snel gegaan he?!

19. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: ja, handgreep konden we wel kiezen: leer vond ik trouwens niks, ik vond die naad irritant. En wat fijn dat de kleine nu ook officieel een papa heeft. :) Wiens achternaam krijgt de kleine trouwens?

@linea: de mijne zat ook scheef. :D Of eigenlijk: zit, want ik heb hem nog steeds lichtjes. Weet niet meer vanaf wanneer ik hem kreeg, want hij zat een beetje verstopt achter mn buiksnor ;)

@Isra: jeetje, inderdaad. Lijkt zo kort geleden dat je dat vertelde. Gaan jullie nog iets doen met die vriendengroep als een soort in memoriam?

20. Isra

Isra Fanatiek lid

Jun 29, 2007
    4,230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Vanmorgen met mijn schatjes de studio in geweest.

Jill

Share This Page