Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    mijn moppies.

2. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    tussen bovenstaande en deze twijfel ik, welke ik van de 2 op canvas laat afdrukken voor vaderdag.

3. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Wow Isra,
    wat een super foto's! Wat lijkt me dat gaaf om zelf te kunnen!
    En wat een leuk vaderdagcadeau!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ fioon: Hoe is het met jou?

@ Isra: Wauw, wat een supergave foto's van je kids! Mag je trots op zijn (zowel op de foto's als op de kids natuurlijk ;))! Ik vind de laatste wel heel erg gaaf om op canvas te maken. Fijn dat alles verder zo goed gaat en dat Jill zo lang slaapt! En sterkte met dit moeilijke dagje vandaag.. Het jaar is inderdaad voorbij gevlogen! Gaan jullie nog iets 'speciaals' doen voor deze dag?

@ fafa: Haha, je buiksnor :p Onze kleine krijgt J.'s achternaam, die is wat korter en makkelijker dan die van mij (en daar past meer bij, haha) :)

@ de andere meiden: Hoe is het met jullie?

@ hier: Lekker rustig dagje gehad en weer heel veel opgeruimd en schoongemaakt, heerlijk! Ik ben in hele kleine stapjes het hele huis aan het doen, want straks als de kleine komt moet alles wel netjes en schoon zijn hoor ;) Hoezo nesteldrang? Nee hoor, valt nog best mee, dit vind ik normaal ook heerlijk om te doen :D

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @isra, mooie foto's !
    hoeveel was jij aangekomen dan ? ik iets van 13 of 14, is er allemaal al weer af .... mag nog wel meer af, dus wil straks lekker gaan bewegen, vooral veel wandelen met elin :D en als oorlogsgebied t weer toelaat wil ik gaan mountainbiken.

@mama, ik had geen streep :D

@verder, t heeft weinig zin om 1,5 week terug te gaan lezen om nog te reageren, dus dat doe ik niet, wou alleen nog ff op borstvoedingsverhaal reageren, iedereen moet het helemaal zelf weten, maar ik zou als het kan het op zijn minst proberen. gaat t niet is t jammer, maar als t wel lukt is het super om te doen, mijn kraamverzorgster had ook lactatiekunde gestudeerd, dus heb van haar nog weer hoop tips en trucs gehad qua voeden.

hier verder alles lekker, elin houd haar ritme aardig vast, tis een tevreden meisje, ze is wel graag in handen, vooral savonds en begin van de nacht, als ze eigenlijk gewoon lekker in haar eigen bedje zou moeten liggen, maarach, ik slaap ook prima met haar op mijn buik. na de nachtvoeding kan ikhaar zo in bed liggen en slaapt ze tot de volgende voeding.
    en mama, als je wilt oefenen, kom maar langs hoor meis :D

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Even uit mijn hoofd..

@Isra; Dat is idd snel gegaan.. Sterkte meis..
    Over de foto; ik vind ze beide eeerg mooi!

@Fioon; Fijn dat Elin haar ritme goed bevalt ;)

@Handbalster; Een jongetje! Hoera! Gefeliciteerd!

@Hier; L. is weer opgeknapt, gelukkig! Ik had 2 baby'tjes de afgelopen week.. :$
    Mick lijkt de ene dag wat meer last te te hebben, dan de andere. Maar hij blijft kletsen, lachen en sinds een paar dagen heeft meneer zijn stem ontdekt. Dus het gillen is nu favoriet..! :D
    Hij is nu ook echt te groot voor zijn wandelwagenbak, dus morgen het zitgedeelte erin. Kijken hoe dat bevalt.

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie avond!

Ik kom me eventjes melden en jullie heel erg bedanken voor de lieve berichtjes, heb nog niet alles bijgelezen, maar dat komt nog!

Neel had al verteld hoe het ongeveer gegaan is, maar ik zal even het hele verhaal vertellen!

Maandagmiddag rond een uur of half 5 zijn de weeen lichtelijk begonnen, maar omdat het al vaker vals alarm is geweest durfde ik het niet te geloven. Rond 18:00 toen we zaten te eten begon ik ze toch echt weg te puffen. Manlief bracht Anouk naar bed en we hadden haar al min of meer verteld dat het wel eens zo zou kunnen zijn dat haar zusje eraan kwam. Toen Anouk eenmaal op bed lag heeft manlief toch maar even naar het ziekenhuis gebeld, vooral omdat het leek of er compleet geen pauze tussen de weeen inzat. Ze bleven maar komen en ik kreeg ook echt moeite met wegpuffen. We mochten dus komen, ik geloofde het nog steeds niet echt en was dus ook bang om weer naar huis gestuurd te worden. Rond 20:30 waren we in het zh. Eerst aan de ctg gelegen en het waren wel weeen, maar nog niet heftig. Inwendig onderzoek en ja hoor nog maar 2 cm. Dat zou een lange nacht worden. Rond 22:30 weer aan de ctg en het waren iets heftigere weeen (had dus al vanaf 18:00 een weeenstorm), maar nog steeds niet echt goed genoeg. Vlak daarna, zal rond 23:30 zijn geweest, kreeg ik weer een inwendig onderzoek en zonder enige waarschuwing of melding werden mijn vliezen gebroken. We werden dus letterlijk hierdoor overvallen. Meteen daarna werd ik naar de anesthesie gereden voor een ruggeprik, de pijn was niet te houden, rond 00:45 waren we terug en de rug en buikweeen waren gelukkig niet meer te voelen maar op een gegeven moment kreeg ik echt heel erg veel pijn onderin en die ging niet weg. Vanaf dat moment heb ik ook eigenlijk niet echt meer een benul van tijd. Ik weet wel dat ik op een gegeven moment wee-opwekkers kreeg, hierdoor zakte ineens de hartslag van Evi en werd ik op mn zij gegooid en kreeg ik zuurstof toegediend. Dit is die nacht 4 keer gebeurd en de laatste keer werd ik letterlijk omgegooid. Rond half 9 kwamen er opeens 2 vrouwen binnen (een vk en een gyn) en die begonnen te vertellen dat Evi een sterrekijkertje was, dat ik nog maar op 5 cm zat en dat de kans dat ik normaal zou bevallen erg klein was. Ik kon kiezen of nog 2 uur zelf proberen, met de kans op een ks, of meteen een ks.
    Ik keek manlief aan en het enige wat ik hoefde te zeggen was, je weet hoe ik erover denk. 10 minuten later waren we onderweg naar de OK en daar werd meteen de ruggeprik gezet. Tijdens de snee voelde ik wel van alles, maar nog geen pijn. Pas op het moment dat ze Evi eruit wilde halen ging het fout. Ik begon pijn te krijgen en werd ook enorm bang dat ze me plat zouden spuiten. Uiteindelijk hebben ze lachgas toegediend en is ze geboren. Ik weet nog dat manlief met Evi bij me is geweest, maar daarna hebben ze me dan toch echt platgespoten. Ik werd op de uitslaapkamer wakker en rond 12:00 was ik terug op mn kamer.
    Maar al met al ben ik heel blij dat Evi op deze manier geboren is en dat het zo snel is gegaan!

Nu moet ik even weg want Evi moet gevoed worden!

Liefs,
    DD

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @isra ik zou voor de 1e foto gaan, daar lacht jill ook op ;)

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @DD; We hebben elkaar al een paar keer gesproken.. Maar ik zeg het nog een keertje..; Goed werk geleverd meis!! En rustig aan doen jij, laat je lekker verwennen door de kraam en geniet met zijn 4tjes !!

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

@MamaC: Mooie kinderwagen hebben jullie gekozen (was ik helemaal vergeten te zeggen tegen je..), fijn dat jullie meteen geslaagd zijn. Last van nesteldrang meis? :D Hihi,wel lekker dat alles dan weer helemaal fris en fruitig is! Super dat J. het kindje nu heeft erkent, groot gelijk dat jullie het hebben gevierd op een terrasje!

@Isra: Hele mooie foto's zeg,ik zou eerlijk gezegd niet kunnen kiezen tussen de twee. Op de eerste lacht Jill heel lief en kijkt Ryan weg en op de tweede kijkt Ryan lief in de camera maar Jill lacht dan weer niet.. Succes met kiezen meid..:)

@Duveldraakje: Knap gedaan hoor, je hebt het echt niet gemakkelijk gehad dus fantastisch hoe je ermee om gaat! Bedankt voor het prachtige kaartje,hij staat te pronken in de kast! :)

@XVlindertje: Ik ben nu wel heeeeel benieuwd hoe het met je is. Nog steeds niet ongesteld? Al getest???

@Sasje: Hoe was je weekendje Emmen?

@Neeltje: Haha,dus die Mick ligt de hele dag lekker te gillen? Is hij inmiddels nog niet hees/schor? :D

@fafa: Hoe gaat ie daar?

@Fioon: Fijn dat Elin het zo goed doet,hoe gaat het nu met jou? Ben je weer een beetje bijgekomen van alles?

@handbalster: Hebben jullie al een kinderwagen? Je bevaldatum komt nu steeds dichterbij he,spannend hoor!

@Hier: Gisteren naar Bocadero geweest,dat is een strand/loungetent met nep-zand,palmbomen e.d. aan de Schelde in Antwerpen. Zit je midden in Antwerpen met je voeten in het zand,echt geinig! Verder hebben we hier in het dorp een poosje op het terras gezeten en s'avonds nog naar m'n schoonmoeder geweest en naar de camping-kroeg (daar woont zij) geweest. Was leuk weer!
    Voor vandaag hebben we nog geen plannen,alleen vanavond gaan we misschien naar de bios met vrienden. Naar de nieuwe Pirates! :)

11. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Een hele goede morgen :D:D

@Handbalster: Een jongen wat super!! Ook hebben jullie een kamertje gemaakt :) Gaat nu stiekem toch allemaal wel opschieten.. Wanneer mag je met verlof??

@DD: Bedankt voor het mooie geboortekaartje!! Vind hem echt heel erg leuk met die foto en de binnekant is echt helemaal top :D
    En wat een bevallingsverhaal :$ Respect voor jou! Gaat alles goed met Evi en met Anouk natuurlijk??

@Isra: Super mooie foto's heb ze op hyves ook allemaal bewonderd :) IK zou voor de eerste gaan vind dat Ryan zo mooi dromerig wegkijkt en jill lacht daar zo leuk!!

@Mamac: Mooie kinderwagen hebben jullie uitgezocht en fijn dat de kleine frummel nu erkent is. Is toch weer een klein mijlpaaltje!! Gaat verder alles goed moet je deze week weer naar stage of even rustig aan??

@Pluis: Hoe gaat alles bij jullie?? Begreep dat de echo weer mooi was,wat is dat toch super om te zien :) Leuk is dat he dat het echt al een mini mensje is met mini armpjes en beentjes!! Gaat verder alles goed?? Veel plezier vanavond bij pirates!!

@Neeltje: Fijn dat je zieke mannen weer zijn opgeknapt. Ohw en leuk dat Mick zijn stem nu ontdekt hoop alleen dat hij er niet 's nachts mee bezig is dan is het gillen toch wat minder ;):D!!

@Fioon: Goed om te horen dat Elin het zo goed doet en dat het zo'n lief ene tevreden meisje is!! Lekker ervan genieten :) Heb je nog foto's ??

@Sasje: Wanneer mag je ook alweer testen?? Vind het wel spannend hoor voor je!! Hoop het zo!!

@XVlinder: Hoe is het met het bruin verlies ongi geworden of is er nog hoop??

@Fafa: Alles ook goed met jou en je meisje??

12. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hier ook alles goed begin wel last te krijgen van maagzuur en af en toe een beetje benauwd, maar verder mag ik nog steeds niet klagen!! ;) Vandaag 28 weken weer een mijlpaal bereikt in de zwangerschap!! Gister lekker de hele dag bij een strandtent gehangen en uit eten geweest en vandaag gaan we lekker in de avond bij vrienden op bezoek :D

Ohw en vind het super leuk dat ik af en toe een hele bobbel op een bepaalde plek in mijn buik omhoog voel komen dat is dan een lichaamsdeel van de kleine man zo leuk en gek!!

Verder gaan we waarschijnlijk alsnog dit jaar trouwen moeten even kijken hoe en wat!!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Bijgelezen, naar is erg leuk en tot nu toe fijn weer gehad, nu begint het te onweren...canavond nog bowlen en uiteten en morgen richting huis

14. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    DD, jeej wat een bevalling zeg, dan was die van mij een eitje

tussen het lezen en reageren door melde elin zich, dus ben ik alles weer kwijt, dus ga morgen weer proberen. heb vandaag denk ik ook iets teveel gedaan ... ben redelijk af nu :D

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

Ik wilde even vertellen dat wij om 10.30 uur het huis gaan bezichtigen,ik ben zo benieuwd! Ik ben er "vroeger" al heel vaak binnen geweest dus weet nog wel een beetje hoe het eruit ziet maar ik ben benieuwd hoe mijn gevoel is als ik binnen stap. Daar gaat het uiteindelijk allemaal om,je gevoel moet goed zijn!

Verder vandaag vergadering en late dienst maar ik vind wel even de tijd om te laten weten hoe het was.. Fijne dag allemaal!

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen meiden!

@ fioon: Lekker dat alles goed gaat met Elin! Relaxed hoor, dat ze al zo'n ritme heeft.

@ Neel: Gelukkig is iedereen weer opgeknapt daar! Haha, leuk dat Mick zn stem heeft ontdekt :) Hoe is het zitgedeelte bevallen?

@ DD: Heftig verhaal hoor, die bevalling van je! Je hebt het superknap gedaan! En heel erg bedankt inderdaad voor dat leuke kaartje, Anouk en Evi staan gezellig op m'n kast! :D

@ Pluis: En, heb je de nieuwe Pirates gezien? Ik ben wel benieuwd hoe hij is! Veel plezier met de bezichtiging, ben benieuwd!

@ MoL: Mooi dat alles goed gaat met jou en de kleine man in je buik! Ik vind het ook zo prachtig, als hij zo druk beweegt om dan alles te zien uitsteken :) Toch nog trouwen? Toch wel na je bevalling neem ik aan?? Spannend hoor!

@ sasje: Wel een lekker weekend gehad dus, ondanks het weer? Welkom thuis weer iig!

@ hier: Vandaag en morgen weer aan de schoolopdrachten.. Maar gelukkig hoef ik morgen even niet naar stage, ze hebben vakantie!
    Gisteravond bij m'n vader geweest om z'n verjaardag nog te vieren. Maar ik heb nog een beetje een 'kater' van sommige familieleden.. *zucht* Het is een veel te lang en saai verhaal om neer te zetten, maar toch wel errug jammer dat het dan toch weer raar verloopt allemaal! Eventjes bijkomen met een ontbijtje.

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Sorry dat ik laatste dagen niet online ben geweest, heb 4 avonddiensten gehad.. en voor het werk nog druk geweest met van alles en nog wat.

Ronde 12 is helaas zonder succes ; vandaag ongi geworden ! :(
    Dus weer even flink balen, en op naar ronde 13 dan maar..

18. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: @achternaam: grappig dat jullie dat zo "praktisch" besloten hebben. Lies heeft ook de achternaam van haar papa - terwijl ik vind dat ík een veel coolere achternaam heb - maar puur als een soort extra erkenning dat Lies van hem is. Even voor de duidelijkheid: niet dat daar twijfel over is hoor! :D Maar als vrouw is het toch 100% zeker dat het jouw kind is (misschien tegenwoordig ook niet meer in geval van IVF of ICSI) maar als man kun je daar toch alleen maar op hopen ;) Dus nu heeft Lies gevoelsmatig toch iets meer connectie gekregen met E.

En wat zit je familie nu weer te zeuren? Gaat het over jullie zelf, of over je pa?

@Isra: hele mooie foto's! Ik vind dat dromerige van Ryan inderdaad heel mooi, dus ik zou ook voor de eerste gaan. Ik vind hem trouwens een stuk ouder lijken dan toen we hem in het echt hebben gezien. Grappig, lijkt wel anderhalf jaar te schelen. (terwijl het toch echt maar een half jaar geleden was) En wat een mooi poppetje is Jill toch!

@MoL: leuk dat de bruiloft toch nog doorgaat. Wordt het trouwen met een dikke buik of met een kleine op je arm? ;)

@Pluis: en? hoe was het huis? En hoe komt het trouwens dat je er vroeger zo vaak bent geweest? Hebben daar kennissen of familie gewoond ofzo?

Vraagje trouwens aan alle dames met een (of meerdere) kleintje(s): ligt/lag jullie kindje graag zoals Jill op die foto's? Lies vertikt het namelijk pertinent om relaxed te gaan liggen op haar buik. Dan gaat ze spartelen met armpjes en beentjes, hoofdje omhoog, kreunen: heel gedoe... tot ze boos wordt. meteen vanaf de geboorte tot en met nu.
    Of net zoals die Anne Geddes baby's: lekker ontspannen in foetushouding op de buik: leek me zo schattig, maar dat heeft ze dus nooit kunnen/willen doen. Is dat raar, of hebben meer baby's dat?

19. fafa

fafa Niet meer actief

@xVlinder: ow, meis, %*(^&%#^@! :(

Nou, hopelijk is nummer 13 wel jullie geluksnummer

20. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hope so ! ;)