hey meiden, ik ben weer terug van weg geweest @mama ja we hebben super weer gehad....erg warm alleen gisteren van 4 tot 6 regen en onweer en daarna niet meer. en nu weer thuis! @vlindertje balen van je ongi meid
Hey meiden, @XVlindertje: Balen meid,succes voor de volgende ronde. Ik duim weer.. @Sasje: Fijn dat het zo leuk was én dat jullie mooi weer hadden! Hoe gaat ie verder bij jou? Wanneer was je nod ook alweer? @MamaC: Lekker dat je morgen niet naar stage hoeft,succes met de opdrachten. Balen dat je weer gezeur hebt met de familie,laat je niet op je kop zitten he. @Miracle: Wat leuk,tóch nog trouwen!! @fafa: Vreemd dat Liesje niet graag in de foetushouding ligt,je zou toch denken dat juist dat een houding is die kleine kindjes prettig vinden. Over dat huis: mijn beste vriendin paste daar op de kinderen en ik ging vaak mee. Vandaar dat ik er vaak ben geweest. @Hier: Het huisje is helaas niks geworden.. We vonden het hartstikke leuk en hebben 3 kwartier na de bezichtiging alweer gebeld maar het was al verkocht. Het heeft maar een dikke week te koop gestaan maar er waren al een heleboel gegadigden. Helaas pindakaas.. Nu ga ik weer aan het werk ladies!
oh wat jammer pluis!!! op naar het volgende huisje dan maar weer mijn nod is geloof ik donderdag/vrijdag.... alles gaat goed, niet ergens echt last van..
@fafa, lars lag ook liever op zijn rug of zij, die spartelde ook alle kanten op op zijn buik. elin vind t wel lekker, wij slapen regelmatig buik op buik ..... @xvlinder, jammer meis, gun t jullie ook zo @sasje, spannende dagen weer @pluis, jammer van huisje @mama, lekker ff bijkomen @hier, nou eigenlijk niks te melden, alles gaat zijn gangetje
hi, @ DD meid wat een heftige bevalling heb je weer achter de rug. Maar super fijn dat je je eigen erbij neer kunt leggen dat het weer een KS is geworden. Uiteindelijk is het toch het belangrijkste dat je meisje gezond te wereld is gekomen. Ook nog gefeliciteerd met Anouk. @Fioon ik was 22 kg aangekomen, waarvan er nu bijna 18 af zijn. Dus nu nog 4 te gaan en nog 5 extra Ray is nu heel druk iedere avond met zijn crossauto want hij gaat aankomen weekend rijden en daarna is hij gelukkig weer savonds lekker thuis en dan kon ik ook weer lekker gaan skeeleren. En heerlijk hoor dat Elin ook zon tevreden meisje is. Lekker van genieten. @neeltje och jee al uit zijn kinderwagenbak gegroeid, wat gaat dat hard zeg. @mol ja bijzonder he opeens zon bobbel in je buik. Oh en super zeg dat jullie dit jaar nog willen gaan trouwen. @xvlindertje wat vervelend meid weer ongesteld geworden. Duim voor je voor de volgende ronde! @Fafa nou zoals je ziet vind Jill het heerlijk om zo te liggen, ook bij mij. Ik heb nu ook een ringsling besteld, zodat ik haar ook zo lekker kan gaan dragen. @sasje leuk dat jullie het naar het zin hebben gehad. @Pluis jammer hoor dat het huis net voor jullie neus verkocht is. @ hier, het wordt de 1ste foto die ik op canvas laat afdrukken. Diegene dat Ryan zo dromerig kijkt. Hij komt 65 x 120 aan de muur te hangen.
@Pluis: he, verdorie, wat vervelend dat dat huis zo snel is verkocht. Dan hebben ze hem vast voor een veel te lage prijs in de markt gezet, want binnen een week je huis kwijtraken is zo makkelijk niet meer tegenwoordig. Hopen dat er snel wat anders leuks voorbijkomt. @Isra: heerlijk is dat ja, zo'n klein lijfje tegen je aan in zo'n draagdoek Helaas vindt Lies dat ook niet langer dan 10 minuutjes leuk. Dus fijn dat Jill dat wel prettig vindt: is zij lekker bij mama, en jij hebt je handen vrij. En cool, zo'n groot canvas! @hier: druk weekje deze week: vandaag even langs het cb om Lies te wegen en daarna naar het zkh voor de echo van haar heupjes. Morgen naar vrienden om dingen te regelen voor het wereldkampioenschap tantrix in oktober en "werkoverleg" over de huisstijl van de kaaswinkel die ze over een paar maanden gaan openen. Donderdag voor de tweede keer meer dan een half uur verder dan 20 meter bij Lies vandaan : lezing van Alain de Botton in A'dam.
Jammer dat Liesje dat ook niet lekker vind, vind jou denk ik ook wel een type voor een draagdoek omdat je destijds ook had gezegd dat je zo'n moderne kinderwagen niks vond toch??
nee, ik ben inderdaad niet zo'n fan van de kinderwagen. Zeker in winkels vind ik het een drama. (ik heb in de supermarkt ook altijd al een hekel gehad aan karretjes) Maar ja, een schreeuwend kind tegen je aan is nog minder leuk dus ja... het giet zo ut giet, nietwaar?
Hee lieve meiden! @ xVlindertje: Ow, wat kl*te zeg, toch weer ongi Wat jammer! Duimen dat ronde 13 een geluksronde wordt! @ fafa: Grappig dat jullie die reden hebben voor de achternaam Vind ik ook een mooie reden! Succes met je drukke week! @ sasje: Fijn dat je het leuk hebt gehad! @ Pluis: Wat balen dat het huis al zo snel was verkocht! Nou ja, niet opgeven, er komen er vast nog genoeg op jullie pad @ fioon: Fijn dat het goed gaat! @ Isra: Leuk, die canvas! Ik ben benieuwd wat paps ervan vindt @ familie: Het ging zowel over ons als over mijn pa. Ik zal het proberen zo kort mogelijk te zeggen *ahum* (en daarna wil ik er ook geen woorden meer aan vuil maken ): Kregen op verjaardag tussen neus en lippen door te horen dat de zoon van pa's vriendin wel de achternaam van mijn vader (en dus ook van mijn zusje en mij) zou willen aannemen. Zusje was redelijk overstuur, want dat is het enige dat we nog wel samen met onze pa hebben. Ze bracht toen ook heel boos ter sprake dat wij 't erg moeilijk vinden dat we onze paps zo weinig zien en best jaloers zijn op die kids van haar, waar hij mee samenleeft en alles nu mee doet. Toen moest ik ook wel ff huilen, want ik mis hem ook gewoon ontzettend. Maar uiteindelijk kreeg ik een schuldgevoel doordat sommige familie-leden (waaronder ook mijn zusje ) me ineens met blikken en nare woorden gingen verwijten dat ik bij zo'n gelegenheid over zoiets begon en moest huilen Wtf zeg! Ik ben best pissig weer naar huis gegaan.. (en wat ben ik dan toch onwijs blij dat ik J. heb!!) Maaar goed, @ hier verder alles lekker hoor! Feutje heeft gister een drukke dag gehad: hij is echt een heel groot deel van de dag heel erg wakker en druk geweest! Ik dacht echt dat die ongeboren kindjes wel wat meer moesten slapen op een dag, haha! En wat is hij toch al sterk, niet normaal, die harde trappen (dat wordt nog wat ) Verklaart misschien ook waarom ik gister echt doodmoe was. Hopelijk geen voorbode..
ach, als ie straks geen ruimte meer heeft word ie vanzelf rustiger enne wbt familie, zwangere vrouwen janken nou eenmaal snel, kan jij niks aan doen, onthou t gewoon maar goed voor als je zus zelf eens zwanger mag zijn, dan kan je het haar voor de voeten gooien als ze "om niks" gaat staan huilen .... jeeej zeg, zij vind t toch ook niet leuk ! nouja sterkte ermee meis, en denk maar zo, straks heb je je eigen gezinnetje waar je je op kan concentreren, daar kan niemand tussen komen
pff mama wat een gedoe weer.....ik ben het met de wijze woorden van fioon eens meid knuffel voor jou!
Thanks meiden! Ja, wat dat betreft ben ik ook zo blij dat ik verder m'n eigen leventje heb en straks een eigen gezinnetje Can't wait!
Goedemiddag! @Sasje: Wie weet is je vermoeidheid een goed teken,spannend hoor!! @Isra: Mooie keuze,de eerste foto.. Echt een superleuk vaderdag-cadeau! @MamaC: Idd een beetje raar van je familieleden maar zoals je zelf al zegt,gelukkig heb je een eigen leven en zeer binnenkort een gezinnetje. Dat gaat helemaal goedkomen met jou.. @Fioon: Fijn dat het zo goed gaat met de kleine Elin. @fafa: Ik moest Alain de Botton even opzoeken op Google maar nu weet ik een beetje hoe of wat.. Ga je naar die lezing n.a.v. zijn boek 'Religie voor Atheisten'? Ben je zelf een Atheist (als ik vragen mag)? @Hier: Ik ben aan het werk dus ga er weer vandoor. Vanmiddag heb ik woorden gehad met m'n moeder maar dat vertel ik later wel..
nou ik ben erg bang dat ik ongi wordt...heb opeens sinds vandaag wat meer steken....dus denk dat het weer mislukt het is deze ronde
@MC: stel je voor zeg, dat je je emoties toont waar anderen bij zijn... je moest je schamen!... tssss, belachelijk hoor, dat ze daar zo op reageren. Zeker als je zwanger bent zitten de tranen hoog EN ben je meer bezig met het belang van familiebanden. Dom van hen dat ze dat niet snappen! Maar goed, je wil het er niet meer over hebben... dus gewoon lekker vergeten en doorgaan. En begint feutje je ook al helemaal bont en blauw te schoppen? Hahaha... ik had ook echt het idee dat ik een inwendige bloeduitstorting moest hebben door die trappende beentjes. @pluis; nou, jij hebt gedegen onderzoek gedaan dat is inderdaad het onderwerp van die lezing. Ik ben atheist of agnost, daar ben ik nog niet uit. Maar ik zou wel heel graag wíllen geloven. Het lijkt me wel een prettig gevoel; het idee dat er een schepper is bijvoorbeeld. En Alain is cool; heb een paar boeken van hem gelezen, het is een soort filosofie voor dummies: geen saaie, droge hap, maar heel alledaags: waarom willen we zo graag op vakantie? Waarom willen we onze gebruiksvoorwerpen mooi vormgeven? Dat soort vragen. en @moeder: ow, dat is niet tof Komt het wel weer goed? @Sasje: owneeeeeee Maar ik hoop het ook nog steeds voor je hoor! @hier: Lies woog vandaag 5555 gram. Ze is nu al een number-freak! En zoals al gedacht niks raars te zien op de echo. jeeeej!