Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen!

@ handbalster: Fijn dat de kleine weer zo druk aan het schoppen was, dan is inderdaad alles goed :)

@ fioon: Hee leuk! Een banner voor Elin :D

@ sasje: Baaalen meid.. Maar misschien is het inderdaad nog te vroeg (en ook niet met ochtendplas he).. Kan me voorstellen dat je er even doorheen zit, maar het is jullie echt wel gegund hoor!

@ Pluis: Geeft toch helemaal niet dat je niks wilde kopen? Ik vind het ook wel bij jou passen om daar nog wat langer mee te wachten ;) (niet slecht bedoeld)! Moet je je zeker niet schuldig over voelen, het komt echt wel. Zodra je die frummel straks alweer groter ziet worden op de echo en meer ziet bewegen, wordt het vanzelf echter en gaat het ook wel kriebelen om dingen te gaan kopen :)

@ xVlindertje: Wat spannend voor je zusje!! En mooi dat je weer aan de Clomid bent begonnen, we gaan weer duimen voor deze ronde meid!

@ hier: Vandaag zijn we daggasten op de bruiloft van de beste vriend van J. :D Leuk! Moet alleen nog even kijken wat ik aan doe, haha! Het is weer zo'n dag. Hoop dat ik de hele dag vol ga houden, ben erg moe :)

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@hier ja ik weet ook wel dat het wel gegund is maar ja...waarom moeten sommige dan zoveel moeite ervoor doen? en hoeven andere er maar naar te kijken en hoppa de zijn zwanger??? dat begin ik me steeds meer af te vragen...ik heb gewoon soms slechte dagen en ook heel veel goede dagen hoor :)
    ik zie zaterdag wel..als ik dan nog niet ongi ben test ik overnieuw!

hier zometeen richting utrecht...meeting met mijn andere forumgroepje..heb er zin in maar ook erg zenuwachtig ;)

@pluis oh gekke meid! je hebt nog tijd genoeg en misschien idd onbewust wacht je nog wel eventjes tot jullie een huisje hebben gevonden..

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Pluis; Ik had dat ook hoor, dat benarde gevoel.. Maar ik ging na 12 weken helemaal los! :D

@Vlindertje; Spannend! Hopelijk bevalt je zusje snel!!

@MamaC; Fijne dag vandaag!

@Sasje; Het is jullie zeker gegund. Maar je moet je niet af blijven vragen waarom bij anderen wel.. Ik denk dat je jezelf dan alleen maar gek maakt..

@Handbalster; Oeh ff schrikken geweest!

@fafa; Haha mooi getal; 5555 ! Super dat er geen afwijking was op de echo !!
    En foetus houding? Heeft Mick ook niks gevonden.. Alleen voor de foto vond 'ie het goed :p

@MoL; Hoe was de partner yoga? :D

@Ik-weet-het-ff-niet-meer.. Sorry..

@Mick update;
    Net met Mick bij het CB geweest. Mick loopt met alles ong. 2/3 maanden voor!
    Zijn lengte zit ver boven het gemiddelde en hier door dus ook zijn gewicht. Maar alles is in proporties dus geen zorgen.

Ook begint Mick erg eenkennig te worden.. Is wel lief om te zien; vreemde mensen kijen Mick aan, Mick snikt en zijn armpjes gaan om mijn nek (of om die van L.)
    Heeeerlijk gevoel!

Van zijn spuitjes heeft 'ie bijna niets gevoeld. Bij de eerste geen kik en bij de 2e eventjes huilen tot ik hem optilde. Toen was het lachen en gillen..

Ik kan wel uren door praten! :D

EN! Leuk leuk.. Zondag gaan Evi & Mick samen spelen !!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Het is ook niet eerlijk hoor, ben ik helemaal met je eens! En we weten hier allemaal ook wel hoe dat voelt, al die mensen om je heen te zien die maar gelijk zwanger raken. Maar ook met jullie komt het zeker goed! Even balen en weer doorgaan :)
    Wat spannend, die meeting! Heb je die meiden al eerder gezien? Veel plezier!

@ Neel: Wat leuk dat het zo goed gaat met Mick! Het is ook zo'n grote knul, geen wonder dat ie voorloopt, haha! En wat gaaf dat je met DD gaat meeten en dat de baby's elkaar gaan ontmoeten! :D

5. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama veel plezier vandaag meid het weer zit mee :) nee heb de meiden niet eerder ontmoet @ neeltje wat leuk dat je gaat meeten met dd

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    stoere vent hoor neel, nu maar hopen dat ie er verder ook niks van merkt

@pluis, jij vroeg dacht ik van cb, volgens mij is het standaard dat ze het intake gesprek thuis doen, kunnen ze ook gelijk de thuissituatie pijlen, in mijn groeiboekje staat iig dat ze tussen de 10 en 14 dagen bij je langs komen. stelt niet veel voor hoor.

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey meiden,

ik ben ook weer thuis.....was een leuke geslaagde dag!

8. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Pluis; ik voelde me laatst ook opgelaten toen ik voor het eerst echte jongenskleren kocht bij H&M. Helemaal niet raar hoor!! Je hebt nog tijd genoeg!!

@ Sasje; nog niet ongi? Nu iets van 14 dagen na IUI toch?

@ Neel; die jongen van jouw is een echte kanjer haha

@ hier; babyuitzet begint steeds meer vorm te krijgen. Vandaag autostoeltje binnen gekregen en net kinderwagen besteld:

Het is de Joolz geworden, de wagen die ik al vanaf het begin het mooiste vond. Kon alleen niet kiezen tussen zwart en zilver frame. Uiteindelijk de zilveren met de antraciete bak. Ben er erg blij mee!! En met 15 % korting bij Prenatal

Bekijk bijlage 158157

9. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    Oh handbalster ik vind dat ook een super wagen en vind ook allebei de frames mooi :) hier vandaag idd dag 14..maar vorige iui was 16dgn..

10. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Sasje; ik vind het zwarte frame ook erg mooi. Maar aangezien wij de antraciete bak de mooiste vonden hebben we toch voor het grijze frame gekozen, anders werd het wel erg donker. @ IUI: nog 2 daagjes spannend dus!

@Neel; wat had je een mooie foto van Mick op facebook staan!!

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja dat klopt ik vindt de grijze bak ook mooi :)

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden!

Even snel een berichtje van mij :)
    Ik leef bijna niet meer door die bruiloft, haha :) Oh, het was wel erg hoor, ik zat er goed doorheen gisteravond, dus we zijn toch iets eerder naar huis gegaan. Maar het was een erg mooie bruiloft!

Nu wacht ik op een paar oud-studie-vrienden, ga zo met ze uit eten hier en even de stad in :)

@ sasje: Fijn dat het leuk was in Utrecht met die meiden! Was het gek om ze in het echt te zien? :) Ik duim nog altijd voor je!

@ handbalster: Jeej, ook een kinderwagen :D Mooie keus!

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Fioon; Leuke banner!

@Handbalster; Mooie kinderwagen! Je mag af gaan tellen van 10 hé! ;)
    Ja het is een mooi menneke.. Hebben we goed ons best op gedaan! :p

@Sasje; Morgen testen.. Spannend!

@MamaC; Veel plezier.

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    fijn dat het een mooie bruiloft was mama!
    veel plezier vanavond!

@ neeltje idd morgen testen.....spannend!!!

15. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    mooie wagen handbalster, stuk compakter als de mijne, maar toch ben ik daar nogsteeds blij mee

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen!

Even een berichtje vanaf m'n werk..

@handbalster: Hele mooie wagen! Ik vind die van Joolz ook het allermooist (strak vormgegeven,niet teveel poespas) maar ook wel erg prijzig..:) Ik denk dat wij de kinderwagen van m'n schoonvader krijgen maar dan nog durf ik niet zo'n dure aan te wijzen denk ik. Maaarrrr,hij is schitterend!! :D

@MamaC: Haha,helemaal gesloopt van de bruiloft meid? Was het nog gelukt om een passende outfit te vinden? Hoe was het etentje met je oud-studiegenoten?

@Sasje: En...? Heb je inmiddels nog een testje gedaan meissie? *duim*

@Fioon: Aha,oke..thnx voor de uitleg over het consultatiebureau. Weer wat geleerd! :D Welke kinderwagen heb jij eigenlijk?

@Neeltje: Het is idd een supermooie foto van Mick op Facebook,echt een knap ventje! Wat leuk dat hij zondag met Evi gaat spelen,gezellig hoor!

@Duveldraakje: Ik was jou helemaal vergeten te feliciteren met de verjaardag van Anouk..sorry meid. Bij deze alsnog GEFELICITEERD!!!

@De rest: Hoe gaat ie?

@Hier: Weer aan het werk maar ik heb weinig zin vandaag.. Ik had gisteren een late dienst en nu dus een vroege en heb amper geslapen vannacht,beetje minder maar helaas. Verder niet veel te vertellen dus ik ga maar weer eens aan het werk. Fijn weekend allemaal!

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@pluis werk ze meid hoe voel je je verder?

@ hier vanmorgen getest maar helaas nega...dus hopelijk wordt ik nou snel ongi!

18. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Sasje: Balen van je negatieve test meid maar hopelijk word je dan in ieder geval maar snel ongesteld zodat je door kunt!
    Met mij gaat het verder goed,ik slaap alleen slecht en ben (deels daardoor) best wel moe. Hier op het werk merk ik ook wel dat het allemaal al wat zwaarder begint te worden,dat beloofd nog wat..;)

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Nog ff snel!

@fafa: Hoe was de lezing van Alain de Botton?

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    volgens mij gaat dat toch minder worden die moeheid of niet? of blijft dat echt de gehele zwangerschap?
    pff hopelijk kun je wel snel goed slapen!!

krijg je al een buikje? of nog niks te zien??

Deel Deze Pagina