Charlotte's Angels Deel 4

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Pluis81, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    TjA weet het ook niet ze zei alleen van oh dat zal bog wel je eitje van vorige keer geweest zijn alleen nog met vocht maar dit gaat vanzelf weg zei ze.......dus we zullen zien

2. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @fafa, tjaa, lars heeft er nooit een probleem van gemaakt, die maakte het niet uit of er een borst of een speen in zat, als ie maar kon sabbelen. maarja ze zeggen ook dat je na de bevalling zo snel mogelijk moet aanleggen, maar dat ging bij ons ook even niet, dus daar zat 14 uur tussen, en ook dat was geen probleem, maar dat zal ook wel per kind verschillen denk ik.

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Isra: Haha, vind het wel knap hoor, dat je nog zo uit je hoofd reageert! Bijna verlof, lekker hoor! Nog heel even doorzetten, dan kan je lekker onderuit zakken! Laat ze maar lekker voor je zorgen hoor :)

@ fioon: Supergaaf! Wow, zelfs een voetje pakken? Dat is gewoon eng, haha! Had ze zelf niet zoveel buikvet ofzo? Is het allemaal gelukt met werk?

@ fafa: Ik hou idd ook niet zo van het standaard roze en blauw voor de kleertjes en de kamer. Ik wil de kamer sowieso een beetje neutraal houden, vind ik wel gaaf! Jullie zullen het resultaat vast wel voorbij zien komen hier, tegen die tijd ;) En haha, ik zie jou al met Liesje op je arm zitten Farmvillen :D

@ hoe-het-hier-gaat: Vandaag veel gedaan aan huiswerk en lessen voorbereid! Ik merk dat ik toch wel eind van de middag + 's avonds nog errug misselijk ben, jammer genoeg. Zie weer een beetje op tegen de drukke week. Morgen 7:15 de deur uit voor stage en hele avond naar school tot half 11.. Over een paar weken heb ik 's avonds geen school meer, daar kijk ik echt naar uit! Maar het is nu echt nog even doorbikkelen.

4. fafa

fafa Niet meer actief

@fioon: klopt... schijnbaar kunnen sommige kinderen er heel goed mee overweg, maar sommigen raken in de war. En aangezien ze er in het begin ook al zo'n moeite mee had, neem ik liever geen risico.

@MC: @farmville: echt heel erg, ik had de afgelopen maanden zoveel mogelijk arborists en farmhands gespaard en een combine gekocht en ge-upgrade om nu in zo min mogelijk tijd toch nog een beetje mn boerderijtje te kunnen blijven onderhouden, hahaha... hoezo verslaafd? ;)

En balen dat je toch nog misselijk bent. Heb/gebruik je nog van die pilletjes, of doe je het nu zonder?

5. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    aha okee, ja dan zou ik ook geen risico nemen.

@mamaC, ja is wel gelukt hoor :d

6. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

ik had net een MEGA verhaal getypt en door 1 verkeerde toets is alles weg:x
    Het spijt me maar ik kan het nu niet opbrengen om opnieuw te beginnen dus jullie houden het tegoed van me!:)

Morgen ben ik vrij maar een client (van m'n werk) moet geopereerd worden en een nachtje in het ziekenhuis blijven dus ik ga samen met een andere collega met haar mee. Zij heeft echt begeleiding nodig dus er moet altijd iemand bij haar zijn,zelfs s'nachts.
    Ach,ik doe het graag voor haar en ik heb ook nog wat min-uren waar ik vanaf moet dus het is allemaal voor een goed doel!

Slaap lekker!

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    meiden ik ben naar het werk vergaderen ben er vanmiddag nog eventjes!

8. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Pluis; succes !!

Ik kom even 'klagen'..
    Ik ga NOOIT meer zeggen dat Mick een goede dag heeft! Telkens als ik dat zeg gaat het mis met de kleine man.. :(

Korte versie: Mick heeft verborgen reflux. Heeft ie medicijnen voor gekregen. Dat en de osteopaat hebben ervoor gezorgd dat mijn ventje weer lekker veel lacht en brabbelt!!

Maar.. Nu moesten we wel stoppen met zijn lactulosetroop, dit gaat niet samen met de meds voor zijn reflux. Ok, doen we!

Maar dan stuiten we weer op een ander probleem wat het krijsen terug brengt; zonder die stroop kan Mick niet poepen! Hij wordt rood/paars, perst de hele dag maar er komt niks. Nu had ie vanaf vrijdag al geen vieze luier meer gehad.. Dus gisteren de HA gebelt; Wat te doen? 'U wordt terug gebelt'.. Ook het CB gebelt dat ik nu toch echt erdoor heen zit, ik wil dat mijn ventje zich goed voelt!

Het CB antwoorde: Uw wijkverpleegster is er morgen pas weer, dus ik kan nu niks voor u doen. 'Ja, dan geef je me iemand anders aan de lijn.' Nee hoor, hoop gezeur.. DAN NIET! (trut..) :x

Belt de huisarts terug; Lepeltje olie 'Hebben we al gedaan'.. 10 cc extra water 'hebben we al gedaan'.. Ja dan moet je hem tot vrijdag, 2x per dag een klysma geven. :$ ECHT NIET HE!! :x
    Snappen ze daar nou echt niet dat het daar mee niet opgelost word, maar dat het probleem dan juist verlengd wordt? Grmbl..

Uiteindelijk mn moeder met dikke tranen opgebelt en samen met haar besproken hoe en wat.. :);) Uiteindelijk besloten om van voeding te veranderen. Mick kreeg nu Friso. Dit kregen wij vroeger ook tot dat bleek dat hier erg veel ijzer in zat met als gevolg; hetzelfde als waar Mick last van heeft..

Dus gisteren Nutrilon Omneo 1 gehaald en voila; Meneertje lacht, meneertje brabbelt, meneertje poept en meneertje slaapt wat beter..
    Ook is deze voeding iets dikker; meneertje spuugt niet meer.. :D

Nou wat dat nou zo moeilijk, om mij daar over te informeren.. Ik zou haast op mijn knietjes gaan voor m'n mams! (Bosje bloemen zal ze ook leuk vinden ;)) :cool:

Zou ik dan nu eindelijk, na 6,5 week, aan mijn eigen herstel kunnen gaan werken.. *duim duim*

Goed, het was de bedoeling dat het een korte versie zou worden, niet gelukt :(

En meiden; Bedankt dat jullie zo'n 'geduld' met me hebben!! Dikke knuffel voor jullie allemaal !!

9. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Hee Lieverd!
    Eerst dacht ik heel sterk een jongen, maar nu weet ik het echt niet meer! Afwachten dus...!
    Hoe is het met jou meid???

10. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

11. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hihi nog even afwachten dus ! Ga je het me wel laten weten :p

Hier gaat het wel goed, ik hoop zo dat deze ronde met clomid gaat aanslaan & een mooi wondertje zal opleveren ! :) A.s vrijdag weer naar de gyn voor follikelmeting, dus ben erg benieuwd ;)

Wowwww wat een mooie buik voor 16 weken ! :D

Dikke kus & knuffel voor jou meid !

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @neeltje he wat een gedoe toch allemaal meid :( hopelijk is dit nou de oplossing!! en geef je moeder maar een bosje bloemen ;)

@hier zo ik ben weer terug van de vergadering...hele team ingelast voor hoe we ons nou eigenlijk voelen na al het gedoe op het werk...was erg verhelderd en heb nu ook iedereen verteld rondom het hele zwanger worden proces..iedereen in tranen :)
    lucht wel op nu iedereen het weet.....

13. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    neel, agossie, t arme mannetje, weet precies hoe hij zich voelt ... ik zit ook aan de laxo .... maar hopelijk doet de omneo zijn werk. ik vond friso ook niks, had bij lars een paar pakken gekregen, maar ik vond t vreselijk schuimen en lars kreeg er idd ook krampjes van.
    en waar zouden we zijn zonder mams, wat een doos op cb zeg, en ha mag ook wel eens naar een opfriscursus .....
    enne, klagen mag, daar zijn we voor :D en wie t niet wil lezen slaat maar een berichie over :p

uk, mooie buik hoor

sasje, goed dat je het verteld hebt, scheelt ook hoop pijnlijke vragen.

hier, mooooeeeee, lars vond dat de dag om 6.15 wel begonnen was en ging op zijn kamertje zitten spelen, naja, dan dommel je nog wel wat, maar echt slapen doe je niet ... vervolgens ging mijn wekker niet af en schrok ik dus om 8 uur van de kerkklok, ja en lars moet om 8.20 de deur uit naar school ... nouja je hebt soms van die dagen ... lars was iig op tijd op school, en daarna kon ik ff bijkomen haha. nu dus lekker voetjes omhoog op t bankie :D

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    wat een rust hier zeg :)

nou ik ga weer werken..tot straks..spannend ook weer naar het zh vanmiddag ;)

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Idd rustig hier! Ik had verwacht dat ik een hoop moest bijlezen, maar het valt mee :)

Ik reageer later weer even op iedereen, druk druk druk.. *zucht*

Alleen ff @ sasje: Veel suc6 weer in het ZH straks!

16. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Sasje : Succes straks in het ziekenhuis !

17. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    dank je wel meiden!

ik ben nu net terug vanuit het werk...gedoucht en nu nog ff relaxen :)

@mama hoe gaat het met jou meid???

18. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen!

@Sasje: Suc-6!

@xVlindertje: Spannend vrijdag!

@MamaC: Wel aan jezelf denken he!

@Neel: Hoest nu met Mickje?

@Fioon: Ah jij hebt ook zo'n lekker vroege vogel in huis.

@Ukkiepukkie: Spannend, ben heel benieuwd of je gevoel klopt! Mooi buikje hoor!

@de rest: Alles wel gelezen, maar doe t nu ff uit mn hoofd, dus sowwy!

@hier: Pfff echt een paar bagger dagen achter de rug, maar gelukkig gaat t nu weer wat beter. Momenteel wel weer veel last van harde buiken. Vanochtend bij de HA geweest en urine laten controleren. Deze was helaas niet helemaal schoon, dus na het weekend nog een keer laten controleren.
    Net een afspraak gemaakt bij de gyn, kan de 12e terecht. Ben heel benieuwd of ze dan nog in stuit ligt. Vrijdag naar de VK. Enne JIPPIE nog 10 weekjes te gaan!

Gisteren heb ik voor Anouk een Nijntje slaaptrainer gekocht, ideaal! Ze weet nu dat als Nijntje de oogjes open zijn ze pas uit bed mag komen. Hopelijk blijft dit werken! Ook de blije doos opgehaald, maar ik werd er niet echt blij van. Wat weinig in vergelijking met 4 jaar terug. Maar goed het is gratis en das dan natuurlijk ook wel weer leuk!

Zometeen mn meissie ophalen en dan kijken wat ik vanmiddag zal gaan doen, hoop eigenlijk stiekem dat Noukie effe wil slapen, maar ben dr bang voor!

Liefs,
    DD

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    een nijntje slaaptrainer..?? ken ik niet haha!!! maar het helpt dus wel bij anouk??
    wat fijn nog 10 wkn!! we kunnen gaan aftellen :)

20. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Sasje : Hoelaat moet je naar het ZH ?

Deel Deze Pagina