Charlottes Angels (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @Neel; oh Mick logeren, wat spannend! Wel leuk voor je vriendin.

@MamaC; oh vindt Melle het niet lekker? Stijn smult echt van alles wat ik hem voorschotel! Heb ik ff geluk ;) Ik geef hem ook af en toe stukjes, zoals een hele banaan en daar smikkelt hij ook van. Da's zo leuk haha (wel smeerboel hoor)

@Fafa; oh hopelijk blijft Lies lekker snel weer doorslapen, dat scheelt toch een stuk voor je eigen rust! Hebben jullie vandaag een leuke dag gehad?

@hier; Ja Stijn vindt het prima volgens mij haha. ik had van te voren echt niet gedacht dat ik als moeder zo'n moeite zou hebben met loslaten. Past helemaal niet zo bij me. Nou ja, geniet ook wel erg van het moedergevoel, sinds gister krijg ik steeds natte kledderkusjes haha

2. fafa

fafa Niet meer actief

Charlottesangels-nodlijst

Angel-baby’s-lijstje:
    Mick: 29 januari 2011 (Neeltje1986)
    Lieselotte: 22 februari 2011 (fafa)
    Jill: 27 april 2011 (Isra)
    Elin: 25 mei 2011 (fioontje)
    Evi: 31 mei 2011 (Duveldraakje22)
    Stijn: 16 augustus 2011 (handbalster)
    Celeste: 3 september 2011 (Ukkepukkie)
    Liam: 5 september 2011 (miracle of love)
    Jace Lyam: 28 september 2011 (wjb)
    Melle: 28 september 2011 (MamaCharlotte86)
    Roos: 29 december 2011 (Pluis81)

Zwanger-lijstje:
    xVlindertje (uitgerekend: 10 mei 2012)

Onze duimen draaien voor -lijstje:
    sasje24

Groei-lijstje:
    Melle: 62 cm en 6520 gram (met 4 maanden)
    Elin : 68 cm en 7730 gram (met 7.5 maanden)
    Stijn: 71 cm en 8220 gram (met 6 maanden)
    Lieselotte: 74 cm 8460 gram (met 11 maanden)

De jongetjes zijn hier wel duidelijk een stuk steviger aan de maat dan de meisjes, hahaha (zeker als we Mick en Evi ook nog in gaan vullen)

3. fafa

fafa Niet meer actief

@handbalster: lekker... van die natte kusjes :cool: :D Lies heeft ook zo'n tongzoen-periode gehad ;)

En we hebben niks speciaals gedaan vandaag: gewoon rustig dagje boekjes lezen, spelen, kinderboerderij, boodschapjes doen. Zaterdag klein feestje met de opa's en oma's en oom, tante & neef.

4. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Klinkt als een heerlijk dagje! En wat leuk dat je ook een foto in het smoelenboek van de club hebt gezet, wat is Lieselotte een mooie meid haha en lekker eigenwijs (als haar moeder? ;) )

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Leuk om het groeilijstje te zien! Wat zijn ze toch verschillend dan he! En gelukkig heb ik de kleurtjes nog leesbaar kunnen maken, had ze even handmatig bewerkt (met de html-codes, hihi..)

Zal morgen weer reageren, leuk dat het weer wat drukker is hier :D

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hihi, leuk! :)

7. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    jaja voel me beetje remie alleen :(
    hopelijk kan ik me snel aansluiten onderaan het lijstje...maar helaas heb ik daar zelf niks over te zeggen :(
    meiden wij gaan richting rai!
    veel plezier vandaag allemaal!

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Charlottesangels-nodlijst

Angel-baby’s-lijstje:
    Mick: 29 januari 2011 (Neeltje1986)
    Lieselotte: 22 februari 2011 (fafa)
    Jill: 27 april 2011 (Isra)
    Elin: 25 mei 2011 (fioontje)
    Evi: 31 mei 2011 (Duveldraakje22)
    Stijn: 16 augustus 2011 (handbalster)
    Celeste: 3 september 2011 (Ukkepukkie)
    Liam: 5 september 2011 (miracle of love)
    Jace Lyam: 28 september 2011 (wjb)
    Melle: 28 september 2011 (MamaCharlotte86)
    Roos: 29 december 2011 (Pluis81)

Zwanger-lijstje:
    xVlindertje (uitgerekend: 10 mei 2012)

Onze duimen draaien voor -lijstje:
    sasje24

Groei-lijstje:
    Melle: 62 cm en 6520 gram (met 4 maanden)
    Elin : 68 cm en 7730 gram (met 7.5 maanden)
    Stijn: 71 cm en 8220 gram (met 6 maanden)
    Lieselotte: 74 cm 8460 gram (met 11 maanden)
    Evi: 65 cm 6960 gram (met 8 maanden)

Zo dat brengt t gemiddelde weer omlaag ;):D

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Ja, begrijpelijk dat je je een beetje remie voelt.. :( *knuffel* Hoop dat je heel gauw bij xVlindertje mag aansluiten, dat jullie nog even saampjes op die lijst staan! Zou leuk zijn :) Heb je een leuke dag gehad vandaag in de HHB?

@ DD: Hihi, die kleine Evi :)

@ Neel: Las al wat op FB over Mick.. *knuffel* Hoop dat dat echt gaat helpen voor hem!

@ hier: Eindelijk een fruithapje gevonden dat 'ie lekker vindt hoor: Vers fruit :D Hij heeft een kinderbanaan helemaal opgesnoept! Ik had het helemaal fijngeprakt in een bakje en een beetje water bij gedaan, lekker ranzig, maar de aanhouder wint! Daarna wilde hij ook nog een fles, de dikkerd :p Nu ligt ie heel voldaan te slapen met z'n dikke buikie, haha..

10. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Lieverds kom morgen weer kletsen moet deze week erg wennen aan mijn status van werkende moeder poehhh ben gebroken ;)

Ben jullie iig niet vergeten morgen ben ik er weer xx

11. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Sasje; Het gaat ook beter met de nieuwe leidinggevende. Maar het is vakantie he, dus dan draait de BSO hele dagen. Tja en als er dan iemand ziek is..
    Hoe is het met je nek? Leuke dag gehad op de HHB?

@fafa; Hoe heb je de verjaardag van je kleine meis ervaren? Dacht je veel terug aan een jaar geleden?

@Handbalster; Thnx voor de uitleg!
    En genieten van die kusjes he! :D

@MamaC; Haha zag de foto op FB, leuk!

@MoL; Neem je tijd! ;)

@Vergeten; Sorry als ik iemand vergeten ben..

@Mick; Vanmorgen bij de KNO arts geweest. Kreeg te horen dat hij maandag om 08.00uur zich moet melden, hij wordt dan geopereerd aan zijn neus.
    Zijn neusamandel is te groot, waardoor deze tegen zijn neus aan drukt en hij dus niet door zijn neus kan ademen (die drukt de amandel dicht), verklaard ook gelijk waarom hij altijd met mond open zit en hij 'gulzig' dronk. En nog meer dingen vielen op hen plek.

Ook trekt de trommelvlies vacuüm, waardoor zijn oor dus keer op keer wordt geïrriteerd.
    Het was even schrikken, moest er even van bekomen, maar het zal zo veel helpen zei de arts.. Daar vertrouwen we dan op.
    Ik hoop echt zo erg dat hiermee Mick's ellende over is. Dat hij weer pijnvrij wordt..

(Wel ben ik kwaad op de huisarts. De KNO arts vroeg me waarom ik er nu pas was. Dus ik vertel dat de huisarts het afdeed als een 'gewone' oorontsteking. Waarop de arts zijn wenkbrauwen op trok en zei; 'Laat je de volgende keer niet afschepen voor een verwijsbrief want dit is niet 'gewoon' een ontsteking! Het liefst had ik je eerder al gezien!')

@Hier; Volgende week de hele week vrij om voor Mick te zorgen. Zelf ben ik kapot. Heb zoveel gepiekerd vandaag, dat ik er hoofdpijn van heb.
    Morgen nog 11 uur werken en dan zit het er op..

12. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Zooo dagje negenmaandenbeurs is achter de rug ;) Het valt me mee wat ik gekocht heb ! :D Ik moet zeggen ; wij hebben ook echt al best veel dingen in huis.. en om nou te kopen voor het kopen.
    Dus nog wel woezel en pip douchegel ect gekocht van dermocare en speentjes van difrax waren daar 1 euro. En kruidvat tas voor 5 euro met een waarde erin voor 25 euro.

@Neeltje: Zwitsal had wel aanbieding van 2x 400 ml pompje met wasgel & .... (2e weet ik niet meer :)) en dan kreeg je gratis tube zachte creme erbij. Ik wilde het eigenlijk ook nog kopen, maar helemaal vergeten op de terugweg. Was ook zo verrot :$
    Aah en jullie mannetje moet geopereerd worden.. jeetje ! Dat ie last van z'n oortjes had kwam uiteindelijk van z'n neus vandaan dan of...?

@MamaC: Leuk bedacht die groeilijst :) En wat goed dat Melle het verse fruit helemaal heeft opgegeten !

@Mol: Dikke knuffel voor jou! Lijkt me ook erg wennen, na verlof weer aan de slag te moeten.

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Vlindertje; Oeh! Dan ga ik wel even kijken bij de 9maanden beurs! :D
    Ik hou van aanbiedingen! :D:D

De pijn die hij heeft aan zijn oortjes, komt idd daar vandaan. Nu afwachten tot maandag.. En dan hopen dat het ook echt klaar is!
    L. en ik kijken er zo tegen op..

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Difrax heeft ook aanbiedingen... check anders even :
    http://http://www.difrax.com/client/difrax/upload/9maandenbeursactie.JPG

Aah arm mannetje, hopelijk is hij daarna van alle ellende af! Mag hij diezelfde dag wel weer mee naar huis of..?

15. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ Neeltje : grrr die link doet het niet :$ Anders moet je even op de site van difrax kijken.. en dan bij nieuwtjes ; daar staat iets over win vip-kaarten voor 9maandenbeurs.. Als je daarop klikt dan staat daar onderin ergens: interessante aanbiedingen

Difrax Nieuws & Blog - Difrax

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Mol: Ja, dat zal wel meis! Rustig aan maar hoor! Je zal je mannetje wel missen op die dagen ook!

@ Neel: Hoop echt dat de operatie hem goed zal doen, arm mannetje! Snap dat je kwaad bent op de huisarts. Goed dat je nu naar de KNO-arts bent gegaan hoor, en jij kon ook niet weten dat dit het geval was natuurlijk (ingewikkeld verhaal btw..!) Maandag al, spannend hoor.. Zal aan jullie denken!! Lijkt me een hele spannende dag voor jullie!

@ xVlindertje: Hihi, maar goed dat je niet al teveel gekocht hebt, maar die aanbiedingen zijn altijd wel tof ja!

(Haha, Melle zit hier trouwens lekker met z'n voet in z'n mond :p)

Ik ga nog even relaxen met mijn mannen :D

17. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: jaaa, banaan rules! Hier ook duidelijk een favo-tje. Las trouwens op fb dat je zei dat banaan stopt. Dacht ik ook altijd, maar dat blijkt dus een fabeltje. Alleen onrijpe banaan stopt, rijpe loopt juist lekker door ;) Dus da's ook weer een zorg minder. Leuke foto trouwens, lekker dikkertje :)

@Neel: owwww, arme Mick. :( *hug* Ik snap goed dat je zo zit te piekeren. Operatie op je kleintje lijkt me ook heel heftig. Gelukkig “weet” ie het zelf allemaal niet. En hou maar in gedachte dat het daarna allemaal hopelijk veel beter gaat.

@hier: volgens mij heeft Lies vandaag haar eerste bewuste woordje gezegd: “nee”... of eigenlijk “neeneeneeneenee” Toen ze aan het spelen was en ik haar oppakte.

Weet het niet zeker, ze heeft bijvoorbeeld ook wel eens “boerenkool” gezegd toen we dat aan het eten waren, hahaha. Puur toeval natuurlijk. Als je de hele dag zomaar geluidjes loopt te maken klopt er vanzelf wel eens een keer iets ;) Maar volgens mij was deze “nee” vandaag echt bedoeld.

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Vlindertje; Thnx! Ik zal morgen even kijken!
    Als het goed gaat, mag jij dezelfde dag mee naar huis!!

@MamaC; Lekker voetje, Melle? :D
    Inderdaad, een spannende dag. Had er vandaag al stress om.. :)

@fafa; Hoera! Liesje heeft haar eerste woordje gezegd!
    Heerlijk he? Mick zegt als ie iets laat vallen; 'Oh oh'. En als zijn bord leeg is; 'Ophhhh'
    Mama is een standaard woordje geworden; mama.. mama.. MAMA!.. mama!.. Pa.. Pama.. Papa.. En als je niet snel genoeg kijkt; MAMAAAA !!
    Heerlijk als ze kletsen! En boerenkool is een moeilijk woord, goed hoor Liesje! :D

@Hier; Bed tijd! Slaap lekker allemaal!

19. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ik haak weer in meiden,

@neeltje fijn dat er nu wel een oorzaak is gevonden!!!
    en balen inderdaad dat de ha jullie niet eerder heeft doorgestuurd :(
    hopelijk is mick dan na maandag van zijn pijn af!!!

@hier gisteren pas om 22.30 uur thuis....pff lange dag gehad!!!
    waren ook pas om half 2 daar ofzo...tijdje in file gestaan!

20. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    net terug van het zh....mijn linkereierstok is verdwenen ;) deze konden ze niet vinden na veel gedoe....dus we gaan er even vanuit dat er links nog niks zit.
    rechts zat er 1tje van 13.5mm
    slijmvlies was 7 mm dus begint ook de goede kant op te gaan.
    maandag weer terug voor fm...en verwacht dinsdag de iui.

Deel Deze Pagina