@MamaC; Wat goed dat Melle het lekker vond! En tja.. Hoe ze het allemaal doen weet ik niet, maar wij treffen Mick soms ook in houdingen dat we denken; 'Hoe krijg je het voor elkaar, slaapt toch niet lekker!' @Mick; JIPPIEEE !!! Hij heeft ONWIJS goed gegeten! Het begon om half 3.. Huilen van honger, zijn buikje hoorde ik knorren.. Gelijk wat te eten gegeven en dat ging erin! Avond eten op, toetje op, soepstengel op.. Ik ben trots op 'm! Nu hopen dat dit door zet! @Hier; Mick begint op te knappen is de volgende ziek.. L. is ziek thuis gekomen van zijn werk, waarschijnlijk een griepje.. Zo zie je maar dat mama's echt geen tijd hebben om ziek te worden..
fijn dat mick goed heeft gegeten vandaag oh jeetje jullie vallen van het een in het andere beterschap voor de mannen!
@mamaC; leuk hé als je manneke zo lekker zit te smullen @Neel; wat fijn dat Mick zijn eetlust weer terug heeft; kan hij mooi aansterken! Beterschap voor L
Dag meiden, Ben ik eindelijk was erg druk de laatste paar dagen me schoonmoeder is 60 geworden en heb geloof ik een halve week in de keuken gestaan voor voorbereidingen voor de hapjes te maken. We zouden het een heel weekend vieren want het gebeurt niet vaak dat alle kinderen en kleinkinderen zolang bij elkaar zijn wonen allemaal in het westen en voor verjaardagen is het soms 1 nachtje slapen en dan weer terug. Maar goed het was geslaagd vrijdag kwamen er veel mensen en zaterdag zijn we met de kinderen naar sprookjeshof gegaan en daarna uit eten was erg leuk toen zondag rustig aangedaan met zijn allen. Maar goed even reageren op jullie. Mol jeetje heftig hopelijk komen jullie eruit sterkte. Fafa leuk weer wat van je te lezen en nog gefeliciteerd met Lies was het leuk haar verjaardag? En wat naar zeg dat ze nog zo vaak of lang wakker is s'nachts slaapt ze veel overdag? Mc wat goed van melle zeg dat hij zo vaak al omrolt en dat hij een potje op heeft. Hier zijn de worteltjes ook in trek. En een broodkorsten gaat er ook in. Sasje jeetje dat had ook heel wat voeten in de aarde zeg voor het eitje naar binnen kon hopelijk geeft het geluk mijn duimen draaien weer op vollen toeren meid. Pluis roos groeit goed zeg. Leuk hoor. Xvlindertje hoe is het kamertje mogen we een foto zien?? Neeltje pff al een gesprek gehad op het werk vind het in een woord erg aso ! Gelukkig gaat het waf beter met je kleine mannetje nu nog je grote man beterschap. Handbalster hoe is het met jou of heb ik er overheen gelezen? Fioontje die elin al staan zeg leuk hoor. Hoe gaat het met jou meid al iets beter?? Dd bij jullie ook al iets beter daar of nog ziek?? Hier morge nou ja eigenlijk vandaag met jace naar de kinderarts voor controle ben benieuwd hoe zwaar die is Bollie van me. Hij heeft wat nieuws ontdekt hij zit niks anders te doen dan scheetjes te laten met zijn mond en daarbij met een zooitje kwijl. Vind hem wel laat met draaien hij is nog maar 1 keer gedraaid in de box van zijn buik naar rug hij vind het op zijn buik echt niet tof krijgt erg last van zijn reflux. Jen gaat goed nu heeft ze voorjaarsvakantie en ze gaat morgen bij een vriendinnetje logeren. En oh dames voel me zo oud worden wordt zondag alweer 30😳😳. Ga maar is slapen nu weltrusten
Goeiemorgen! @ wjb: Je bent maar druk geweest, gefeliciteerd met je schoonmams nog! En succes vandaag bij de kinderarts, gaat het verder goed met hem? Hihi, oh Jace doet dat dus ook? Ik was al bijna bang dat het niet normaal was, we noemen het hier beatboxen Melle doet al een aantal weken niks anders meer, lekker spetteren, haha. We worden 's morgens vaak wakker van dat geluid Ligt ie in z'n bed hoor: "Pfrrft pfrrft!"
@ hier: Nou, hoefde er vannacht 'maar' 8x uit.. Dusch.. erg vermoeiend. Op zich hebben we wel mazzel dat Melle gauw weer verder slaapt, maar als ie dan net weer begint op het moment dat je bijna weer slaapt.. pff! Hij ligt nu lekker vrolijk te spelen, maar denk dat hij zo weer een hele goeie tuk gaat doen.
goedemorgen, @wjb nog van harte gefelicteerd met schoonmams. en ze plaatsen geen eitje bij me terug he...dat is ivf. het enige wat ze doen is zaad inbrengen. dus zoals ieder normaal stel zwanger raakt...is dit voor mij normaal @mama pff balen dat je zovaak eruit moest......
Goedemorgen! @WJB; Klinkt als een druk maar leuk weekend! Hoe was het bij de KA gegaan? Alles goed? Hihi leuk he, als ze iets nieuws ontdekken! Enne.. 30 is nog niet oud joh! @MamaC; Oh wat vervelend dat jullie er 8 keer uit moesten.. Hopelijk doet 'ie een goede slaap vanmiddag, kun jij misschien ook bijslapen! @Hier; Mick heeft weer de nacht door geslapen. Vanmorgen wel iets vroeger wakker dan normaal, half 7.. Dus even bij ons in bed tv gekeken en aan papa's oren getrokken.. Vanmorgen heeft 'ie goed zijn boterham en fruit op. Nu liggen ze allebei in dromenland.. Kon ik mooi even dweilen zonder dat ze er door heen lopen/kruipen/zitten.. Vandaag mag Mick weer naar buiten, dus ik ga straks met 'm wandelen.. Ook mag hij vanaf vandaag geen zetpil meer, tenzij hij heel veel last krijgt.. Tot nu toe gaat dat goed!
Goeie morgen Meiden! Ik heb mn kladblok er maar weer even bij gepakt zodat ik zeker weet dat ik op iedereen reageer! @MamaC: Goed van je dat je zo met het CB bent omgegaan, ik denk dat het ene CB net wat beter is dan het andere, merk echt veel verschil ertussen! Enne Melle doet het supergoed zo te lezen, lekker aan de groente. @Neel: Ik had t al op FB vermeld, maar JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ Mick! Super. Hoe gaat t vandaag met m? En L. nog steeds ziek? Het heerst wel heel erg hoor! Oh lees nu dat het goed gaat met Mick, super! Ik zou zeggen geniet van je wandelingetje! @Mol: Meid ik schrik echt van je berichtje, ik hoop dat jullie eruit komen! Dikke knuf voor jou meid! @Sasje: En wat denk je? Is het deze keer raak? Ik hoop het zo voor je. De vooruitzichten waren wel goed en een groter eitje en dikker slijm, dat moet gewoon goed komen! *DUIM en een kaarsje voor jou meid* @wjb: Jeej jij hebt een lekker druk weekend gehad zo te lezen! Enne nog gefeliciteerd! Jace is echt niet laat met draaien hoor, Anouk was 6,5 maand toen ze voor t eerst draaide. Je kan ze ook echt niet met elkaar vergelijken -> ook al doe ik dat ook elke dag weer)! Enne zoals Neel al zei 30 is niet oud, ik word ook in juli 30! Maar voel me soms nog 25! @fafa: Als moeder moet je af en toe creatief zijn en volgens mij heb je t geweldig opgelost! @handbalster: Fijn om te lezen dat het goed gaat met Stijn! @hier: Het is 1 dag goed gegaan met Evi, maar sinds gisterenavond weer koorts! Ze eet gelukkig wel (ze eet nu ook met ons mee ipv potjes) en drinkt voldoende. Denk echt dat er 1 of misschien wel 2 tandjes aankomen, maar dat durf ik nog steeds niet met zekerheid te zeggen aangezien ik dat 4 maanden geleden ook al dacht! Nu had ze gisteravond 39.6 en vanmorgen 38.8... Dus Anouk blijft vandaag over en dan kan Evi gewoon lekker slapen! Ik hoop wel dat ze zaterdag wat fitter is, want dan ga ik met Anouk naar K3 en Muts zorgt dan voor Evi! En nu ga ik even heerlijk genieten van de rust! Of niet ik hoor Evi alweer en ze ligt er pas net in Liefs, DD
@WJB; ben benieuwd hoe Jace gegroeid is! En dat rollen valt volgens mij nog wel mee hoor, misschien vindt hij het niet interessant omdat niet graag op zijn buikje ligt? Oh en leuk weekend zo te horen! @MamaC; oh 8 keer, da's wel heel vaak. Stijn heeft een supernacht gehad; 8 uur erin en half 6 voor het eerst wakker. Toen fles, nog dik half uur liggen 'kletsen' en toen toch weer in slaap gevallen. @Neel; wat fijn dat het zo goed gaat met Mick en heerlijk dat je weer naar buiten kunt. Beetje jammer dat het zo'n K**weer is, wat somber zeg. @hier; nou niet veel bijzonders eigenlijk haha
@DD; Hopelijk voelt Evi zich wat beter, als je naar K3 gaat! Mag ik mee? Hopelijk zet het tandje snel door.. Mick heeft daar ook zo lang last van gehad.. Zielig! @Sasje; Moed houden meid! Het is niet altijd even makkelijk.. Het is je grootste wens en het is pittig dat jullie en vooral jij dit telkens opnieuw moet meemaken.. Maar houdt moed en blijf positief!! Wij duimen hier heel hard voor je! @Hier; De mannen slapen al vanaf 09.00uur.. Hebben ze iets in te halen? Tafel is al gedekt om te eten.. Heb honger, ben in staat ze wakker te maken..
Even snel een berichtje tussendoor. Evi is heeft net 2 happen van dr boterham op en daarna gelukkig wel een hele fles. Ze zat lekker bij me op schoot en is toen in slaap gevallen. Heb dr na een kwartiertje toch maar naar bed gebracht en nog even getempt... 39.8! Pfff vind het zo zielig voor dr. Heb dr nu toch maar even een zetpil gegeven en hopelijk is het straks wat gezakt. Straks komt een vriendin even hier zodat ik Anouk op kan halen, ik wil nu echt niet met dr naar buiten! Liefs, DD