Charlottes Angels (deel 5)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 4 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @fafa; haha Lies heeft inderdaad goed opgelet! Vind het een leuke leeftijd, ze gaan nu zoveel ontdekken en na doen..

@MamaC; Dat veranderd straks ook weer.. Nog even volhouden ;)

@Hier; Nou.. Ik zou vanmiddag de tattoo van Mick laten zetten (vriend van L. is tatoeëerder) maar gaat niet door. Ik wil er toch nog even goed over nadenken en ik ben stront chagrijnig.
    Mick was al om 5 uur wakker. Vanavond proberen om hem een uur later in bed te leggen, misschien dat 'ie dan morgen niet zo absurd vroeg wakker wordt.

2. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@neeltje oh leuk meid!
    maar gaat het nou niet door omdat jij twijfelt of kon de afspraak sowieso niet?

@hier gisteren verjaardag gehad. vandaag en morgen lekker niks op de planning.

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hey meiden,

er wordt hier weer gezellig gekletst zeg!

@wjb: Ik word in Juli alweer 31 en ik merk er nog niets van. Het valt allemaal wel mee..:) Veel plezier met je dagje sauna!

@Fioon: Wat heeft Lars een gave bakfiets zeg (zag het op Facebook), super! Veel fietsplezier!

@MamaC: Mij lijken die potjes groente ook smerig,ik ben
    van plan om alles zelf te gaan maken voor Roos. Mijn schoonzus doet dat ook voor Isolde en het gaat er prima in!

@Neeltje: Balen dat de tattoo niet doorging..:( Hopelijk slaapt Mick morgen wat langer uit!

@Duveldraakje: Beterschap met Evi!

@XVlindertje: Leuke Woezel & Pip kamer! Daar zal jullie kleintje wel heeeeerlijk slapen!

@Sasje: Beter hoor,een 4gangen diner voor €19..geen geld! Wanneer mag je eventueel gaan testen? Ik duim!!

@handbalster: Wat is Stijn toch een knapperd zeg,echt een heel mooi kindje!

@fafa: Welcome back,gezellig! Lies alweer 1 jaar,wat vliegt de tijd toch!

@Miracle: Oei! Wat vreselijk.. Sterkte lieverd!

@Hier: Nog steeds aaaaaltijd moe,echt niet leuk meer. Ik zou willen dat ik wat meer energie had maar het is echt 'huilen met de pet op'.. Met Roos gaat het goed,ze heeft alleen een middenoor-ontsteking gehad en daar kwamen we pas achter toen het al doorgebroken was. Het arme kind heeft dus echt pijn geleden,zo zielig :( Eergisteren heeft ze de eerste prikjes gehad en dat was huilen. Ik kon wel meejanken,zo sneu was het. Verder 1 nadeel: Roos slaapt overdag amper dus ik kom helemaal nergens aan toe. Hopelijk wordt dit wel beter want het sloopt me. Ondanks m'n geklaag ben ik natuurlijk wel stapelverliefd op m'n meisje,wat is het toch een engeltje..

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Wat jammer dat het niet doorgaat! Gaat het niet door omdat je er nog over na wilt denken of omdat de afspraak toch niet kon? Balen dat Mick weer zo vroeg kwam vanmorgen.. Hoop dat je een beetje een relaxte dag hebt verder.

@ sasje: Heerlijk, lekker relaxed dagje dus! Geniet ervan!

@ Pluis: Wat naar dat Roos een middenoor-ontsteking heeft gehad, sneu zeg! Die prikjes zijn inderdaad heel erg zielig, vond ik de eerste keer ook vreselijk.
    Over dat slapen overdag: even een hart onder de riem, klinkt zoo bekend. Ik had het gevoel dat ik alleen maar met Melle op schoot zat en hem bezig moest houden, de hele dag. Gehuild heb ik, omdat ik zoo moe was en nergens aan toe kwam.. Bij ons zijn er gelukkig langzaam betere tijden gekomen en kon ik hem ook vaker wegleggen en ging hij zichzelf vermaken. Hoop dat dat voor jou ook snel geldt!

@ hier: Vanmiddag verjaardag van schoonmams, maar nu eerst even proberen hoe mannetje een banaan vindt om zelf aan te smikkelen :D

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Het ging niet door omdat ik er toch wat langer over na wil denken hoe en wat.

@Pluis; Ik hoop dat het hier thuis snel wat rustiger wordt en ook op mijn werk. Dan kom ik zo snel mogelijk je kant op!
    Wil je me trouwens je e-mail adres ff PB-en? Heb nog een filmpje voor je ;)
    Wat sneu dat Roos een oorontsteking had.. Bereid je er op voor dat ze het nu vaker kan krijgen, vaak zijn de klachten/symptomen hetzelfde, je gaat het herkennen..
    Overdag niet slapen breekt inderdaad op.. Ik hoop dat ze snel overdag een slaapje doet!

@MamaC; Veel plezier bij je schoonmoeder!
    Het ging niet door omdat ik er toch wat langer over na wil denken hoe en wat.

@Hier; Dadelijk gaan Mick en ik even naar m'n (stief)pa!
    L. leek opgeknapt maar is weer ingekakt.. Dus gaan we er eventjes met zijn tweeën uit! Gelukkig is mijn humeur ook weer wat opgeklaard.. ;)

6. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: leuke verjaardag gehad? En hoe vond Melle banaan uit het vuistje?

@Pluis: ik herken het ook, heftige tijd, die eerste maanden. Accepteren is de sleutel. Dan zijn je vloeren maar niet schoon, en is de was maar niet gestreken, boeien! Komt wel weer goed als Roos wat ouder is. Nu eerst aan jezelf en aan je kleine meisje denken. *hug*

@Neel: verstandig dat je nog even de tijd neemt om goed over je tattoo na te denken. Met zoiets moet je wel heel zeker weten hoe je het precies wil. Wat wil je laten zetten? Naam of zn gezichtje of....?

@hier: vanochtend van de trap gesodemieterd (gelukkig maar 3 treetjes, maar toch)... mét Lies in mn armen! Ik heb haar gelukkig grotendeels op mijn lijf opgevangen, dus geen echte schade. Maar we hebben samen 5 minuten zitten huilen van de schrik. :( En mn stuitje is beeeeeuuuuurs, ik kan niet eens meer zitten, hahaha.

7. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Sasje; Geniet van je weekend!
    (was ik vanmiddag vergeten.. Sorry.. ;))

@fafa; Ik wil graag zijn naam, exact hetzelfde lettertype als zijn geboorte kaartje, op mijn enkel.
    Niet groot. Gewoon klein en subtiel.

Wat kl*te dat je van de trap gevallen bent met Lies! En wat fijn ze op jou terecht is gekomen! Wel rot voor je dat je stuitje beurs is, maar alles beter dan.. Was ze goed te troosten? Jij ook een beetje van de schrik bekomen?

@Hier; Vanmiddag gezellig bij mn paps geweest!

We wilden Mick wat later op bed leggen, maar dat was geen doen.. Hij viel tijdens het spelen zowat in slaap. Dus uiteindelijk lag hij er toch om 7 uur in..

L. en ik denken dat hij minder slaap nodig heeft, nu zijn neusje vrij is, zijn oren niet meer zo hard hoeven te werken voor de tegendruk etc. Hierdoor dachten wij; zijn lijfje hoeft minder hard te werken, dus hij komt nu aan zijn slaap en dat is dus voldoende. Zou dit zo kunnen zijn?

's Middags wil hij echt niet slapen, 's morgens slaapt hij gerust nog van 9 tot 12 of van 10 tot 1.. Maar dan wil hij 's middags niet meer.
    (hem 's morgens ophouden is ook een hele klus.. Hij is dan moe en wil echt naar bed.. Op zich wel fijn, want je kunt 's middags dingen plannen buitenshuis). En ook al slaapt hij 's middags nog, wat zelden voorkomt de laatste tijd, om 19.00uur is hij echt op..

Hebben jullie evt. tips om deze tijd op te rekken, of hoe we dingen misschien anders aan kunnen pakken?
    Hij is nu natuurlijk de hele week thuis geweest en dus minder inspannend dan wanneer hij naar het KDV gaat..

Verder; L. was aan de betere hand dachten we, is vandaag weer ingekakt.. Morgen is mijn mams jarig, dus gaan Mick en ik daar alleen naar toe.. Niet leuk, maar ziek is ziek..

8. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    thanks neeltje!
    ben benieuwd naar je ontwerp :)

@pluis meid het komt helemaal goed zoals de andere meiden zeggen!

@fafa oh jee dat is schrikken maar goed dat je lies goed hebt kunnen opvangen! maar dat neemt niet weg dat jij enorme pijn hebt :(

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @fafa: Wat erg dat je bent gevallen,dat was wel even schrikken natuurlijk.. Ik zou je stuitje even in de gaten houden,dat kan weleens gekneusd zijn en daar kun je maanden last van houden. Niet verwaarlozen dus!

@MamaC: En..? Hoe vond Melle het om zelf van een banaantje te happen? Het lijkt me een kostelijk zicht! :D

@Neeltje: Ik kan je niet echt helpen,heb geen ervaring met slaapjes overdag (was het maar waar ;)). Jammer dat je alleen op verjaardagsvisite moet maar zoals jij ook al zei: ziek is ziek! Ik zal m'n emailadres wel ff pb-en..:)

@Hier: Roos heeft het vandaag erg goed gedaan. Amper gehuild en best goed geslapen. Ze heeft zelfs eventjes alleen boven geslapen,in haar wiegje. Het was maar een half uurtje maar toch..het begin is er! Minder leuk: T. heeft net weer een aanval gehad..:( Hij lag weer flink te shaken enzo,dat was weer even schrikken. Roos sliep rustig verder,die heeft er niets van gemerkt gelukkig! Ik vind het wel balen hoor,we zijn allebei al helemaal kapot en dan dit er ook nog eens bij.

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen meiden,

@pluis oh jeetje....balen dat t weer een aanval heeft gehad :(
    is alweer een tijd geleden toch?

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goedemorgen!

@ fafa: Ow, wat eng zeg! Kan me voorstellen dat jullie beiden even goed geschrokken zijn! Maar gelukkig is Lies verder ongedeerd! Wel vervelend van je stuitje, hopelijk wordt dat gauw beter. Hele dag staan is ook zo wat ;)

@ Neel: Gefeliciteerd met je mams! En mooi dat het gezellig was bij je paps.
    Het zou kunnen dat Mick iets minder slaap nodig heeft nu ie van z'n amandel af is, maar het hoeft natuurlijk niet. En hij zal ook nog steeds wel een beetje aan het herstellen zijn toch? Als je hem nou 's middags een uurtje eerder uit z'n bed zou halen? Of is dat ook geen optie? Dan slaapt ie best lang!

@ Pluis: Mooi dat Roos het goed heeft gedaan gister en vannacht. En een half uurtje zelf in haar wiegje is super! Wat naar dat T. weer een aanval heeft gehad, bah :(

@ sasje: Hoe gaat het met jou verder? Nog hoofdpijn of buikpijn?

@ hier: Verjaardag schoonmams was gezellig :) En de banaan vond hij geweldig, we hebben weer zo hard gelachen. Elke keer zo driftig dat hoofdje naar die banaan om te happen, alsof hij in een keer dat hele ding wel even in z'n mondje zou proppen :p

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha mama....nou duidelijk dus dat banaan lekker is ;)

@hier nou nee ik voel me beetje vreemd.
    had vanmorgen ook links onder in mijn buik een drukkend gevoel....kon het wel beetje vergelijken met ongi gevoel....??
    en mijn darmen zijn het er ook nog niet allemaal mee eens...borrelt flink in mijn buik!
    en daardoor krijg ik buikpijn en voel ik me gewoon niet helemaal oke...

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Pluis; Hebben de aanvallen van T. een oorzaak? Stress of..?
    Wel akelig.. Hopelijk kunnen jullie toch bij rust vinden vandaag..
    En wat fijn dat Roos gister zo'n goede dag heeft gehad!!

@Sasje; Als 'ie staat, plaats ik een foto.
    Hm.. Kan ook een buikgriepje zijn.. Dat heerst momenteel heel erg. (maar dat verklaard niet het ongie gevoel..) Al hoop ik natuurlijk op iets anders! :D

@MamaC; Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad gister!

@Hier; Mick heeft vannacht goed geslapen. Om 7uur melde hij zich. Netjes!
    Nu liggen beide mannen alweer bijna 2 uur op bed.. En dan gaan Mick en ik zo naar m'n moeder.

We hebben besloten Mick voorlopig even 1 slaapje ipv 2 overdag te laten doen. We merken dat hij hier aan toe is. Misschien dat hierdoor de afgelopen nacht ook wel beter is gegaan..

14. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja denk ook eerder inderdaad buikgriepje dan aan iets anders hoor ;)
    hehe dat is goed neeltje...dan wacht ik op je foto :)

15. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @Pluis; Stijn had in het begin ook veel moeite om in zijn wieg te slapen overdag. Ik heb hem een tijdje op het voedingskussen (met aankleedhoes eromheen) naast me op de bank gehad. Dan voelde hij zich blijkbaar veiliger. Dan sliep hij rustig in en had ik toch mijn handen vrij. Stijn slaapt trouwens al heel lang maar een half uur 's morgens!

@Sasje; zo'n buikgevoel had ik het hele 1e trimester en nog vaak daarna ;), maar ja buikgriepje kan natuurlijk ook...

@MamaC; leuk he als ze zo'n hele banaan oppeuzelen. Stijn is ook dol op 'uit het vuistje' haha

@Neel; spannend hoor tattoo, ik houd er zelf niet van, maar dat is puur mijn smaak. Ben wel benieuwd hoe het eruit komt te zien! En veel plezier vandaag op je verjaardag van je mams

@Fafa; agh schrikken zeg! Gelukkig mankeert Lieselotte niks, maar daardoor niet minder fijn voor jou. Hoe gaat het nu met je stuitje?

@hier; Stijn is zo'n ondenemend mannetje. Hij tijgert als de hele kamer door achteruit en gaat nu op handen en knieën zitten heen en weer wiebelen, volgens mij duurt het niet lang meer voordat hij gaat kruipen!

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    ja kan niet al van een eventuele zwangerschap zijn hoor...daar is het nog veel te vroeg voor ;)
    kan hoogstens door de pregnyl komen..

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ sasje: Die rare buiken ook altijd, soms weet je ook niet altijd waar het precies vandaan komt. Maar ik duim hoor!

@ Neel: Gelukkig ging de nacht goed! Lijkt me een goede keus om een slaapje eraf te doen overdag. Eens kijken hoe dat gaat. Gaan jullie vandaag nog iets leuks doen op jullie jubileum? Of lekker rustig aan, omdat L. nog niet helemaal beter is?

@ handbalster: Wat goed van Stijn zeg! Dat zie ik Melle over anderhalve maand nog niet doen, maar je weet het nooit ;) Dat heb ik elke keer als ik dat soort dingen lees bij jou, hihi.

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; Sorry, vanmorgen overheen gelezen. Maar thnx!
    Wat betreft het 's middags uit bed halen. Hij slaapt 's morgens nog. 's Middags wil hij absoluut niet..
    Vandaag hebben we ons jubileum niet echt gevierd. Vanmorgen wel heerlijk ontbeten met zijn drieën.

@Handbalster; Leuk dat Stijn zo snel gaat! Nog even en je 'rust' is voorbij ;)

@Hier; Vandaag bij me mams op d'r verjaardag geweest. Erg gezellig! Volgende week vieren L. en ik ons jubileum, aangezien hij nu niet fit was.. Nu ga ik lekker op de bank liggen..

Fijne avond!

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Mooi dat het gezellig was bij je mams! Volgende week lekker jullie jubileum vieren samen, heb je iets om naar uit te kijken!

Ik denk dat ik je verhaal ook niet helemaal goed had begrepen hoor, nu ik het nog eens terug las ;) Maar hij doet dus 1 flinke slaap overdag en je zou de tijd tussen die slaap en 7 uur 's avonds wat willen oprekken, toch? Moeilijk, als je er ook niet echt op aan kunt sturen dat dat slaapje meer naar de middag gaat. Hij zal het dan toch wel 's ochtends nog nodig hebben dan.

Melle heeft nu sinds een week dat hij z'n middagslaapje weigert, terwijl hij wel moe is. Hij valt dan uiteindelijk tijdens/na z'n 4-uur-fles in slaap, en dan slaapt ie wel lang. Ook niet echt handig :p Ik heb juist tussen z'n 2e en 3e fles nu geen fruithapjes enzo gepland, zodat hij een middag-tukkie kan gaan doen.. ;)

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; Mja, misschien komt het ook omdat hij de hele week thuis is geweest. Hij mocht donderdag sinds de operatie even naar buiten en aangezien wij liever wat voorzichtig zijn is hij nog niet mee geweest op de fiets deze week etc. Dus ook minder prikkels. Ook is hij deze week niet naar het KDV gegaan, wat ook weer minder prikkels zijn. Thuis hebben we het bewust erg rustig gehouden deze week. Misschien dat hij het aankomende week weer omgooit naar zijn oude ritme. We zijn er inmiddels wel achter, dat we de tijd niet kunnen rekken 's avonds. Hij is om 19.00uur echt helemaal op.. We wachten af wat komende week brengt..

Wat betreft het fruit/groentehapje van Melle, dan geef je die toch als hij niet slaapt? Dan verschuift zijn hapje naar iets eerder of later. Ik deed dat bij Mick ook zo, moest hij fruit maar zag ik dat hij te moe werd om het tot die tijd vol te houden, kreeg hij het eerder. Sliep hij nog, dan kreeg hij het later.

Beetje mee spelen.. Dat geeft jezelf ook wat meer rust ipv stress ('Hij moet zo zijn fruit, hij moet zo dit, hij moet zo dat..' Niet zoveel naar de klok kijken) ;)

Nu ga ik naar bed. Aangezien mijn collega ziek is, moet ik de hele week werken.. twee hele dagen en 3 halve.. Blegh!

Slaap lekker meiden!

Deel Deze Pagina