Nou, zit de hele tijd op mn telefoon te kijken.. Spannend he, dat je dan niet weet wat iemand uitspookt.. Voor hetzelfde geld is ze bezig...
Trouwens, denk dat Melle wel heel aandachtig naar de andere kids heeft gekeken vorige week. Hij is namelijk zo aan het klauteren ineens! Als J. en ik naast elkaar op de bank zitten kruipt en klimt ie gewoon van schoot naar schoot en naar z'n box, waar ie dan rechtop tegenaan gaat staan. Kruipen op de grond lukt 'm nog niet, maar als je hem een klein beetje ondersteunt onder z'n buik, dan kruipt ie er ineens als een gek vandoor, bizar! Als je hem dan weer loslaat valt ie op z'n hoofd..
Haha ik ben nog niet aan het bevallen hoor meiden Vandaag nog met manlief op pad geweest & vanaf eind van de middag naar een verjaardag van een vriend van ons, die is 30 geworden en was met eten ect. Dus net pas thuis.. Wel grappig wat er dan gedacht wordt.. Slaaplekker meiden X
@ xVlindertje: Ja, dat is het 'lastige' van zo'n forum, dat je totaal geen idee hebt wat er aan de andere kant gebeurt. En als iemand dan ff niet online is.. hihi. Het zou zomaar kunnen! Je bent maar druk zo op 't eind van je zwangerschap hoor Maar lekker dat je de energie en zin hebt om dat soort dingen nog te doen, was het gezellig?
Haha ja dat is ook zo.. Je hebt er inderdaad geen weet van, wat er bij een ander gebeurt Het zou zomaar kunnen natuurlijk, dat ik aan het bevallen ben En over het op pad gaan.. Jaa zolang ik me goed voel, waarom niet? Misschien duurt het nog wel 1,5 week haha, geen zin om daar op te zitten wachten. Dan gaat de tijd helemaal zo langzaam @all ; hoe is het met jullie ?
Haaaii !! Zijn er onder jullie meiden die de miní's van de AH niet sparen of dubbele hebben waar niks mee gedaan wordt ? Wij willen graag onze collectie compleet maken
@ xVlindertje: Tuurlijk, moet je ook zeker doen! Vind het lastig voor te stellen, omdat ik na 30 weken bijna niks meer kon ondernemen en vooral op bed lag, vanwege die stomme schildklier.. vandaar. Maar vooral ook niet gaan zitten wachten idd, het komt vanzelf, lekker je gang gaan zolang het kan! Heerlijk toch! Hier overigens geen mini's, doen ergens anders boodschappen. Moet je er nog veel? Geloof dat Pluis ook druk aan het sparen is, zag ik op FB, misschien kan je wat ruilen met haar @ sasje: Wat lekker, toch nog op vakantie! Viel het dus toch mee met de auto? Weet niet of je dat nog verteld had, misschien heb ik het gemist.
@Vlindertje; Lekker op pad gaan! Zo gaat de tijd ook wat sneller, dan wanneer je thuis zit. Groot gelijk! Mini's sparen we niet. Wij doen boodschappen bij de Jumbo en Plus! @Sasje; Lekker op vakantie! Wanneer vertrekken jullie? @Mick; Vanmiddag weer koorts.. Hij heeft onwijs geslapen! Hij lag er gister om kwart over 19.00 in, tot vanmorgen 08.45, toen van 10.30 tot 12.45 en van 15.00 tot 16.30.. En om kwart over 7 was 'ie weer moe.. Wat slaapt geneest zeggen ze.. Dus lekker laten slapen! @Hier; Morgen doop van m'n neefje, daarna feestje in het pannenkoeken huis. Lekker smullen, zal Mick goed doen.
we vetrekken 15 juli auto viel idd mee...toch nog 350 euro maar had meer verwacht dus vond het een meevallen @neeltje wauw dus lekker uit geslapen vanmorgen?
Oh dat is al bijna, Sasje! Heeeerlijk !! Hoelang gaan jullie? En uitslapen? Hm, was het maar waar! Ik werd om 6 uur wakker van L. doe moest gaan werken, om half 8 kwam hij thuis (werkt op zaterdag voor een vriend, die krijgt zijn koeriers diensten niet rond met zijn personeel) toen maakte hij me wakker omdat hij bezorgd was dat Mick nog sliep.. Hebben we even bij 'm gekeken, maar toen kon ik niet meer slapen.. Morgen misschien een herkansing.. (L. werkt op zaterdag bij die vriend van half 7 tot half 8 en van half 10 tot half 1.. Lekkere tijden.. )
ja dat is idd al bijna nog 2 maandjes oh idd wat een shit tijden zeg pff....maar goed zijn wel weer extra centjes denk ik zo he hopelijk vandaag wel uit kunnen slapen...of was mick nu juist weer vroeg wakker? @hier ik heb vandaag meidenbeurs...sta er met de parfum/make up!
Ja ach, L. vind het leuk om te doen. Dus dan zijn de tijden geen probleem, ik denk dat ik het vervelender vind dan hij zelf. Vanmorgen was het 8 uur, dus we mogen niet klagen! Veel plezier op de beurs!!
Goeiemorgen! @ Neel: Fijn dat je vandaag een beetje hebt kunnen uitslapen. Hoe is het vandaag met Mick? Hoop voor hem (en voor jullie) dat 't niet al te erg wordt en dat ie niet teveel jeuk krijgt. Veel plezier vandaag bij de doop, lijkt me bijzonder. En geniet van de pannenkoeken @ sasje: Vind 350 euro best veel hoor, maar gelukkig viel het voor jullie mee en kunnen jullie nog lekker op vakantie! Veel plezier op de beurs, leuk dat je dat doet! @ hier: We zijn allemaal nog niet helemaal 100. Ik heb een flinke keel/luchtwegeninfectie te pakken, tot bloedens aan toe, jak. Gelukkig lijkt het nu eindelijk iets beter te worden, na 6 dagen. Melle is ook nog steeds geveld door de griep. Gisteravond laat nog bij de HA-post gezeten met hem, omdat hij zo benauwd was dat we het even niet meer wisten. Hij moest ook zo hard hoesten dat ik vermoed dat de buren wakker zijn geworden. Z'n keel zag er erg onrustig uit, maar ook z'n oren bleken ontstoken, hadden we niet verwacht. Arm ventje. Goed uitzieken dus maar, lekker neussprayen en bedje weer schuin gezet. En heel veel knuffelen.
nou mama jullie hebben wel de jackpot zeg, beterschap voor jullie allemaal. neel veel plezier vandaag, hopen dat mick het allemaal een beetje trekt en er ook van kan genieten xvlinder, tja zolang je je goed voelt, gewoon lekker gaan. maar snap mama wel, je vergelijkt toch met je eigen situatie hier, vandaag nog maar even naar t strand, waren nog niet helemaal klaar, moet nog een paal ingegraven worden, en dan nog even naar mijn pap om de tekening te geven (broer was pas vandaag thuis)
@Fioon: Ow zal vast een emotioneel moment zijn, als je vader de tekening krijgt. Dikke knuffel meid! @MamaC: Gedsie jullie blijven wel in de lappenmand zitten Hopelijk gaat t snel weer beter.. Beterschap !! @Sasje: Veel plezier op de meiden-beurs ; hopelijk verkopen jullie veel.. @Hier: Nog altijd rustig, met lopen af en toe wel wat steekjes.. maargoed dat zegt natuurlijk weer helemaal niks Dus we wachten rustig af..
@MamaC; He bah.. Klinkt niet lekker! Hopelijk knappen jullie snel op.. Beterschap voor jullie! @Fioon; Veel plezier op het strand, ondanks het ingraven van de paal Ben erg benieuwd naar de reactie van je paps.. En naar de tekening natuurlijk! @Vlindertje; 12 mei.. Echt waar! @Mick; Mick begint weer wat kleur te krijgen en heeft vandaag nog geen koorts gehad! Jippiee!! *even afkloppen*. Hij is nog wel erg hangerig, maar we hopen dat we het ergste gehad hebben.. Hij heeft het ontzettend goed gedaan in de kerk. Het feestje zelf was ook erg leuk, maar rond twee uur was het voor Mick genoeg.. Mama's prinsje ligt nu lekker te slapen.. @Hier; De doop was erg mooi en emotioneel.. De familie van mijn zus haar vriend hebben behoorlijk rot nieuws gehad.. De vader van de vriend van mijn zus heeft een apart soort kanker.. Het is al helemaal uitgezaaid door zijn lijf.. Dit hebben ze woensdag te horen gekregen. Eigenlijk zou hij erbij zijn, ze hadden speciaal vervoer geregeld vanuit het ziekenhuis. Maar helaas ging dat niet door, hij is te ziek om vervoerd te worden.. De pastoor heeft wel heel mooi hem erbij betrokken en we hebben met zijn alle gebeden.. (Zou toch erg fijn zijn als er snel wat rust in de familie kwam.. Al dat slechte nieuws in korte tijd hakt er in..)
@Neeltje: Het zou inderdaad een mooie datum zijn Gelukkig dat het met Mick weer wat beter lijkt te gaan, en de koorts hopelijk vandaag helemaal wegblijft. Wat fijn dat de doop mooi was.. en jeetje wat een rotnieuws heeft je zus haar schoonfamilie gekregen. Erg jammer ook dat hij uiteindelijk dan toch niet vervoerd kon worden. Maar wel mooi dat jullie hem erbij betrokken hebben en voor hem hebben gebeden.