Goedemorgen!! Ik ga nu even niet reageren op iedereen, dat zal ik vanmiddag doen als ik thuis kom.. Ik kom jullie iets vragen.. Willen jullie om 10.30 uur duimen? Ben zooo zenuwachtig! liefs!
Goeie morgen! @Annekeloes: Meid neem alle tijd die je nodig hebt. Wel fijn dat de druk nu wat minder is. @Neeltje: *duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim* Hoop dat dat genoeg is Liefs, DD
Goeiemorgen! @ Neel: Echt vet dat jullie misschien wat verder zwanger zijn Ik ben heel benieuwd! Leuk dat het in ieder geval ook fijn was bij de verloskundige! @ duimen: Sorry, ben even kwijt wat je vandaag om 10:30 hebt.. Maar uiteraard zal ik duimen voor je!!! @ xVlindertje: Ik zou sowieso ongeveer 14 dagen na je eisprong testen. Volgens mij is dat meestal wel een beetje de normale richtlijn voor het testen.. Dus misschien kan je dan wel wat eerder testen dan je banner zegt @ Pluis: Hahaha, jouw vriend weer zn auto wassen?? Hoe schoon kan dat ding zijn? Die van mij mag idd ook wel ff gedaan worden @ DD: Die herkansing heb ik gelukkig pas volgend jaar Wat balen dat je ongesteldheid weer helemaal terugkwam @ fioon: Hoe was Sex and the City?? Ik ben wel benieuwd @ AnnekeLoes: Goed wat van je te horen meid! Balen dat je toch ongesteld bent geworden.. Maar ik snap het heel goed dat het toch wat minder spanning oplevert als je niet steeds op het forum zit! Doe rustig aan meid!
Om het topic maar weer even te 'vullen' @ hier: Pfffff!! Ik zou gisteravond naar school gaan, dus de goeie intenties waren er echt! Ik rij net de straat uit in mijn tuffertje, gaat mn telefoon. Was het mn zusje (helemaal hysterisch) en die had me hard nodig. Dus ik ben de andere kant op gegaan richting mijn ouderlijk huis en ben bij haar geweest. Het is hier een beetje moeilijk uit te leggen wat er allemaal aan de hand is, maar het gaat in ieder geval jaaaaren terug en heeft ook veel te maken met het scheiden van mijn ouders.. Het was echt een dikke jank- en ruzieavond voor iedereen, en uiteindelijk heb ik ook de kans gegrepen om mijn moeder te vertellen hoe k*t ik het vind dat ze zo stom reageert op het zwanger willen worden. Ik ben zo opgelucht dat ik dat heb gedaan, ik had er serieus al ontzettend naar over gedroomd ook, dus ik zat er wel erg mee. Van nu af aan vertel ik d'r gewoon alles, ook al vraagt ze er niet naar, en ze heeft er maar een beetje leuk op te reageren Want uiteindelijk vindt ze het natuurlijk ook gewoon heel leuk. Nou ja, dat wilde ik jullie nog even kwijt!
Even een update van het lijstje. Ik heb wat rood ertussenuit gehaald Charlottesangels-nodlijst 18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 25 januari 2011) 23 mei: Handbalster 24 mei: mama2011 25 mei: Pluis81 26 mei: Ukkepukkie, michele25 27 mei: Sasje24 7 juni: MamaCharlotte 8 juni: xVlindertje, Corine26 10 juni: fafa 11 juni: Isra, Fioon 12 juni: miracle of love Datumloos: Duveldraakje22
@ sasje: Spannend! Had je je banner gewoon op 26 dagen? Kan nu natuurlijk wel weer anders zijn he.. Maar zal voor je duimen! Heb je al het gevoel dat je ongi moet worden?
Nee ik heb hierna geen bloed meer verloren Jeetje wat vervelend dat je denkt dat ongi bijna weg is, en dan gewoon weer in hevigheid terugkeert
Oew spannend, want dan zou ik vanaf dinsdag kunnen testen ! Welke Sex and the City heb je gekeken ? Deel 2 of..
Ja dan zou ik dinsdag al kunnen testen.. Want m'n banner is uitgegaan van m'n vorige cyclus van 42 dagen.. Spannend ! Wat goed dat je gisteren in het toch lastige gesprek ook jou gevoelens hebt laten spreken. En hopelijk reageert je moeder in het vervolg wat leuker op de dingen die je haar verteld.
ja banner op 26 dgn gezet...ja heb wel gevoel of dat ik ongi moet worden....ik heb paar dgn terug iets goors gehad...ging naar wc, en met afvegen had ik opeens een dik glibber achtig iets op papier...was beetje roodzichtig bruinzig, heb eigenlijk al vanaf afgelopen weekend het gevoel dat ik ongi moet worden maar komt nog steeds niks!!!! vloei wel ook heel erg....
Dag lieve angels!! Ja, ik ben er weer Ik heb t/m zondag late dienst, dus strakies weer om 14:00 beginnen Trouwens dames ik ben er even 2 dagen niet en heb gelijk 8 pagina's moeten bijlezen, jeetje wat hebben jullie het weer gezellie gehad Ik heb niet alles onthouden dus even de zaken die ik nog weet: @ Vlinder3 : Lieve vlinder, ik snap heel goed dat je even afstand moet nemen, het is ook niet niks wat er allemaal met je lijf gebeurd. En ik snap ook dat je waarschijnlijk niet mee kunt op de meet en greet. Ik en ik weet zeker wij allemaal gaan je erg missen hier!! Hoop voor jou en je man dat het toch binnenkort zo mag zijn, het is jullie onwijs gegund!! *Liefs en een digi knuf voor jou*. @ Pluis: Even over de onregelmatige diensten, ik heb idd ook af en toe het gevoel dat we langs elkaar heen leven. Ben altijd extra blij als we samen vrij zijn, dan kan ik nog meer van me mannetje genieten @ Neeltje: Wat een gedoe allemaal bij jou zeg. Hoop dat je snel slaagt dan ben je van die gekkigheid daar af!! Hoe is het met de beeb hihi?? Nog last van kwaaltjes?? @ Mamac: Ik wist niet dat je ook de pabo deed, heb ik ook twee jaar gedaan haalde alleen die stomme rekentest niet hihi Maar de Pabo is super leuk en met kinderen werken het leukst van alles, als je het mij vraagt!! Verder alles goed met je?? @ Annekeloes: fijn dat je weer terug bent, heb je een beetje gemist!! @ michelle25: van harte gefeliciteerd!! Super leuk voor je!! @ handbalster: Hoop heel erg voor je dat je als nog posi mag testen!! * strooit wat hcg naar je toe* @ ukkepukie: balen meid je ongi, even door dit stomme gedoe heen en dan op naar de volgende ronde. @ fioon/ isra en fafa: hoe is het met jullie lieve meiden?? Als ik mensen vergeten ben sorry!! Heb trouwens wel super super super veel zin in onze date!! Lijkt me zo leuk jullie allemaal te zien Ik ga nu even douchen, want me lounchebank wordt zo bezorgt...
@ xVlindertje: Dan zou ik lekker dinsdag al testen hoor! @ sasje: Dat zou dan volgens mij wel wat goeds kunnen betekenen! Maar je kunt helaas niets anders dan afwachten.. Net zoals wij hier allemaal Ik zou over 2 dagen nog eens testen, als je dan nog niet ongi bent! @ miracle: Jij moet ook wel veel werken he! Pff.. Wat leuk dat je ook Pabo hebt gedaan 2 jaar! Ja, ik vind het ook helemaal leuk! Moet het alleen in 2 jaar proppen nu, dus wel errug druk! Die rekentoets had ik gelukkig in 1x gehaald Verder met jou ook alles goed? Loungebank, klinkt goeoed!
Hey mamac, tja ik werk 38 uur en ook nog eens onregelmatig, dus soms is het wel eens teveel, maar ja niets aan te doen als ik ooit zwanger mag worden dan zou ik daarna wel minder willen gaan werken ik denk 3 dagen, dan kunnen we nog steeds makkelijk rondkomen Ja is veel 4 jaar in 2 jaar een oud vriendinnetje van mij heeft dat ook gedaan, maar is haar wel gelukt gaat vast en zeker ook lukken, weet ik zeker Verder de louchebank voor onze veranda is bezorgt hij is zo mooi ben helemaal blij Jammer dat ik zo moet werken anders was ik de hele dag gaan lounchen
@ miracle: Ja, dan moet je lekker minder gaan werken hoor, tegen die tijd! Zeker als jullie dan ook nog rond kunnen komen natuurlijk! Jammer dat je niet lekker kan loungen nu. Nog maar ff bewaren tot het weekend dan Werkze alvast!!!
@ Miracle; bedankt voor je hcg, hopelijk heb ik binnenkort genoeg voor een posi-test. Als ik niet zwanger ben is mijn cyclus wel enorm k*t aan het doen, zit al op dag 41.... @ MamaC; welke groep loop je nu stage? Fijn dat je die rekentoets hebt gehaald, ik heb wel eens gehoord dat dat een enorm struikelblok is voor sommigen!
Meiden, Ik heb sinds vanmiddag ook soort van steken in m'n onderrug.. Herkent iemand dit als zwangerschap-symptoom? of alleen als naderende ongi ? Pfff wat wordt het altijd moeilijk als je richting NOD gaat..
@ handbalster: Whhaaa, dag 41 al? Dat klinkt goed meis, en zo'n lange cyclus heb je nog nooit gehad! Hoop echt voor je dat het raak is Hoeveel dagen na je eisprong is het nu? Ik loop nu trouwens stage in groep 7 @ xVlindertje: Ben helaas nog nooit zwanger geweest, dus zou het niet weten.. Ik hoop het voor je! Vervelend he, dat wachten en de onzekerheid!
@ Vlindertje: ik ben helaas ook nog nooit zwanger geweest, dus zou het niet weten @MamaC; ja, ik vind het ook zo spannend, vooral ook omdat mijn temp steeds omhoog blijft gaan... Ik zit vandaag op dat 16 na mijn ei, dus je zou zo langzamerhand wel een posi test verwachten!
@Handbalster: En nou morgen TESTEN! Je temp is hartstikke mooi en nu al op dag 41, het kan gewoon niet anders! Had je nou al getest of niet? Liefs, DD