@ DD; oké oké haha! Ga morgen denk ik wel weer testen (had maandag en donderdag nega test, dus vind het echt mega spannend!!!!) Maar jou aanmoedigingen doen me goed haha
Jaaa echt wel testen Ik vind het zo spannend voor je!! Heb je vandaag nog getest dan? Sommigen testen pas veeel later positief he.. Het komt vast wel goed
Heb vandaag niet getest, dacht kan beter even een dag overheen laten gaan... Had gister al op ff gezocht naar temp kaartjes met een late positieve test haha, nou er zijn er idd genoeg die pas laat positief testen. De zon schijnt hier aardig, ga even kijken of 't lekker is in de hangmat, tot straks, knuffel
Nou meiden, ik ben er vanavond niet. We gaan gezellig bij vrienden eten en morgen heb ik weer een begrafenis , dus weet niet precies hoe laat ik morgen online kom. Bah ben echt toe aan volgende week dan kunnen we tenminste FEEST vieren (jeeeeeeeeeej meisje wordt dan 3 jaar)! Liefs, DD (kom zo misschien nog effe blieken, nu eerst even fatsoenlijke kleding aan gaan doen loop nog steeds in een huispak)
@MamaC; Hopelijk is het in je ouderlijk huis nu wat rustiger.. Goed van je dat je verteld hebt aan je moeder hoe je je voelt! Vast niet makkelijk geweest.. Maar wel goed van je! @MoL; Werkze! @Handbalster; wat vervelend dat je nog steeds geen posie test hebt!! Ik duim! @Vlindertje; Ik had voordat ik wist rugpijn (steken) ik dacht dat het mijn ongie was.. Niet dus @DD; veel plezier vanavond!! Wat vervelend dat je morgen alweer een begrafenis hebt.. Sterkte meid!! @hier; Nog steeds geen kwaaltjes tenminste, geen erge! Ik heb niet meer gespuugd, niet misselijk geweest. Alleen erg veel plassen en zoooo moe! Vandaag ook gesprek gehad over mn diploma/werk. Ze wilden dat ik 6 maanden zou verlengen; ze wilde dit omdat ze mijn praktijkbegeleidster serieus wilde nemen. Prima, maar waarom neem je mij niet serieus dan? Daar moest ze over denken.. Mn mentor heeft erg zijn best gedaan voor me, met dit resultaat; Ik verleng mijn opleiding met 3 maanden. (tot 31 okt.) tot 28 juni blijf ik op deze woning werken. 1 juli tot 1 aug. heb ik vakantie, zodat ik even lekker tot rust kan komen. 1 aug. begin ik dan op een nieuwe woning en heb ik alleen een aantal leerdoelen die ik moet behalen in die drie maanden. Al met al ben ik blij met deze afspraak, maar toch wel kut.. Mijn zorg coordinator was minder blij; tja, wie moet nu de zwangerschapsverlof van een collega opvangen! Ik iig niet
Ja helaas wel. Mijn oud-oom is een paar dagen geleden overleden, hij had gelukkig wel een respectabele leeftijd dus ondanks het verdriet is het wel beter te accepteren dan iemand van 60 jaar. Ik ben er nu echt weg van, probeer morgen nog online te komen! Veel plezier iedereen vanavond en tot morgen! Liefs, DD
@ Neel: Blij dat je er toch een beetje uit bent gekomen.. Maar wel balen dat je toch 3 maanden moet verlengen dan..! @ DD: Veel succes dan morgen meis! *knuffel* @ hier: Nog steeds heisa.. Mijn mams komt zo even hierheen..
hebben jullie verstand van ovu testen al 12 testen gedaan elke dag 1 en dit is het resultaat wel al steken enzo maar nog steeds geen duidelijk streepje Bekijk bijlage 74800 ik ga vanaf morgen ook maar erbij tempen
Deesi; misschien wel leuk als je af en toe iets meer van je laat horen.. We zien je alleen als je vragen hebt Van ovu testen heb ik geen verstand, kan je helaas niet helpen.. @hier; Ik ga vanvond op pad.. Kom later op de avond weer bijlezen
@mamaC, heftig allemaal, maar wel fijn dat alles eens uitgesproken word, kan het alleen maar beter van worden @dd gecondoleerd en sterkte @SATC, deel 1 van de films, was vorige week op net5, had m opgenomen. is wel een aanrader om een keer te kijken, zelfs mannetje vond m leuk, hij had ook meteen inspiratie....... @deesi, zie er geen posi test tussen zitten, dan moeten de strepen even donker zijn. ik was er niet zo van, heb t een ronde gedaan, en toen wel een posi test, toen wist ik dus wel dat ik een lh piek had, maar veel wijzer werd ik er niet van .... @handbalster, je weet t wel spannend te houden meid. *think pink* @MoL hier alles goed, druk aan t kleuren haha nouja en verder hier weinig te melden
Ff een ego-berichtje hoor! Pfffff wat een avond!! Ik duik lekker mn bedje in! Wilde jullie nog even welterusten wensen Liefs! P.S. Jaa, deel 1 van SATC is ook geweldig Ik wil binnenkort deel 2 zien!
hi lieve angels, heb wel alles bijgelezen maar even geen puf/tijd om op alles te reageren. Heb het ontzettend druk. Vandaag gewerkt op het reisbureau en daarna een shoot gehad. Vanavond nog van alles regelen want hebben morgen een gala avond inclusief overnachting. Moest mijn tas nog pakken, strijken etc . Ook is een collega deze week na 10 jaar voor het laatst dus moet ook nog even wat voor haar in elkaar knutselen, dus dat ga ik nu gelijk doen. Want moet morgen van 9 tot 12 werken en dan gaan we al richting feest locatie. Het is op een boot en gaan ook nog varen. Leuke vooruitzichten, maar nu nog druk druk druk druk. Doegie meiden, tot zondag!
Hoi Angels, ben net terug van mijn werk, dus lig moe maar weer voldaan in mijn bedje @DD: bij deze gecondoleerd een overlijdens geval is altijd heel rot *digi knuff van mij* !! @Handbalster: vind het zo spannend voor je, ben benieuwd naar de uitslag morgen *strooit nog meer hcg jouw kant op* @isra: heel veel plezier dit weekend, geniet ervan @ fioon: kleuren is altijd goed toch hihi!! En Satc is helemaal top, heb hem op dvd en hij blijft leuk. Binnenkort ga ik lekker met een vriendinnetje naar de bios om deel 2 te zien!! Heb er nu al zin in! @ neeltje: ben blij dat je, je kan vinden in de regeling op je werk. Vind het allemaal wel vreemd hoor!! Hoop voor je dat je snel klaar bent, was je avond nog leuk? @deesi: ik heb geen verstand van ovu-testen dus kan je niet helpen.
@MoL; Fijn gewerkt? Je zal wel moe zijn, morgen lekker uitslapen of zit dat er niet in? Mijn avond was wel ok, loop me erg veel zorgen te maken over 't kindje.. Dus ook een wisselend humeur gehad vandaag (Is het geen windei, etc etc..) Zal blij zijn als we woensdag het hartje zien. Dan kan ik echt genieten! Ik ga nu ook richting bedje.. Slaap lekker!!
Ha meiden, hier ben ik ook weer eens.. Dacht na dat ik ongi was geworden, ik ga gewoon niet meer op zp om er minder mee bezig te zijn. Maar ik werd nieuwsgierig hoe het met jullie ging.. Dus hier ben ik weer! NEEL: woensdag je eerste echo, spannend! Hoop voor je dat alles top is, zal vast wel. Kun je lekker gaan genieten! MC: Is nu alles uitgesproken met je mams?
@ Isra: Veel plezier op het gala en succes met alle drukte! Ook een beetje rust houden af en toe he? @ Neel: Vervelend dat je je toch zoveel zorgen maakt meid! Ik snap het ook wel hoor.. Het is natuurlijk niet niks! Maar als je dat hartje te horen krijgt... Is Eitje geen windei? Hahah! Nahja zeg!! @ Ukkepukkie: Je mag hier altijd langskomen he, dat weet je! Maar neem je tijd als je het toch ff rustig aan wil doen natuurlijk! @ hier: Ben deze maand eigenlijk totaal niet bezig met misschien zwanger zijn of spanning ofzo (hulde aan mij, zo kan het dus ook ) Maar dat komt omdat we gewoon te weinig geklust hebben... Daar lag ook een beetje teveel druk en spanning op, dan is het natuurlijk ook niet fijn. Ik ben de afgelopen dagen vooral met m'n familie bezig geweest, zoals jullie al doorhadden.. Ik had niet alleen wat uit te praten met mn mams, er was veel meer aan de hand (vooral ook tussen zusje en mams en paps) en het was allemaal niet zo fijn.. Ik heb vannacht ook echt weer onwijs heftig gedroomd, dat ik heeel erg ruzie had met mn zusje. Droomde laatst ook zo heftig over mn mams. Ik ben in mn droom keihard aan het janken en schreeuwen tegen ze, echt om gek van te worden. Word dan echt met koppijn wakker! Maar het is niet zo gek dat het me zo bezig houdt, als er elke dag weer heisa in de familie heerst.. Is misschien wat vaag voor jullie zo (het is ook lastig om kort samen te vatten), maar het heeft nu in principe allemaal te maken met de scheiding nog.. En het huis is nu verkocht.. Mijn lieve oude huisje... Pff.. @ nog een nieuwtje wat ik jullie wilde laten weten: Vandaag is het zover, we gaan het aan schoonzus + man vertellen! Vanavond laat meer... Sorry dat ik weeeeer zo'n lang ego-bericht schrijf, maar het moet ff ergens geplaatst worden @ de rest!!! Hoe gaat het met jullie? fafa alweer een tijdje niet gezien volgens mij! En Corine26, hoest met jou? En is sasje24 nog steeds overtijd? Handbalster vandaag een posi test??? Fijn weekend iig meiden!!!
Helaas, nog steeds een negatieve test. Volgens vriend moet ik gewoon nog even geduld hebben, maar ik snap er nu werkelijk even helemaal niks meer van...
@ Neeltje: ik heb gister heerlijk gewerkt!! Nu idd lekker uitgeslapen, had wat mij betreft nog wel wat langer gemogen..!! Vervelend dat je, je zo zorgen maakt, maar het zit vast en zeker allemaal goed. Ik denk dat je, je na woensdag een stuk beter voelt @ ukkepukie: Fijn dat je er weer bent hoor!! Snap dat je er af en toe teveel mee bezig bent, heeft volgens mij iedereen wel een last van. Doe iig lekker rustig aan @Mamac: Spannend, spannend vandaag hoor!! Komt vast goed, doe rustig aan vandaag en adem rustig in en uit dat is de remedie blijven ademen, dan komt het allemaal goed!! * digi knuf*