Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @mamaC, ik niet, zit pas dag of 3 na ei, maar sasje en handbalster willen maar niet posi testen en xvlinder ook al niet .....
    vandaar :D
    jammer dat je schoonzus een beetje vaag reageert, mijn schoonzus en ik zijn gelukkig heel close, en we hopen nogsteeds dat het bij mij snel raak is zodat we samen zwanger zijn, maar zij is nou werkelijk de enige waar ik niet jaloers op ben dat zij wel zwanger is en ik niet.

@pluis, jammer, dan maar kjiken of ik eigen ventje zo gek krijg haha

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Balen dat je test nega was.. Maar idd nog even afwachten. Hoe is je gevoel erover? (oh, dat lees ik nu in het bericht daarna :p) Ik ben benieuwd!

@ Ukkepukkie: Ja, stom he.. Niets kopen, want straks zou het niet lukken.. Nee, het zou voor mn gevoel niet kloppen om al iets te kopen! Heb je trouwens bij jezelf geen overduidelijk gevoel wanneer het bij jou raak is? :p

@ fioon: Fijn dat je zo'n close relatie met je schoonzus hebt :) Dat is wel fijn hoor, dat er niet constant een jaloezie heerst.. Ik begrijp het ook wel van haar, ik zou het andersom hebben (ben helaas af en toe ook erg jaloers ingesteld), maar ik gun het ons allebei gewoon heel erg en zou het ook helemaal geweldig vinden als we samen zwanger zijn natuurlijk! Maar de kans is nou eenmaal iets groter dat het hier wat sneller zal gaan...

@ hier: Net even lekker gewandeld in de duinen! Gelukkig is de ergste regen hier weg, en de zon brak zelfs lekker door! Heerlijk :)

3. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Okee zal ik dat verklappen? Juli/Augustus......... Waarom? Géén idee!:D
    Wat leuk trouwens om nou een beeld bij je te hebben :)(hyves)

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo:)

Even een snel berichtje van mij want we gaan nu lekker chinees eten bij de opa&oma van mn vriend! Tot vanavond lieve meiden!

5. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Lekker! Eetse

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, een soort pendel in je hoofd ;) Een beetje net als de grote teen van Roske (heel veel pagina's terug..) Leuk hoor! Ik ben benieuwd of het klopt! Maar hoop natuurlijk voor je dat het eerder zo mag zijn!

Ik had trouwens 3 pendels op april 2010, maar die zijn alle3 niet uitgekomen :( Heb je nog een sterk gevoel wanneer het bij mij raak zal zijn? ;)

Ja, grappig om je foto eens te zien! Gezellig dat we nu Hyves-vriendjes zijn!

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Veel plezier, Pluis! :) Eet smakelijk!

8. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    #2068 handbalster, 30 mei 2010
    Laatst bewerkt: 30 mei 2010
    Hoi lieve meisjes,
    Vandaag eerste bruin geconstateerd, dus wordt morgen ongesteld.
    Heb mijn vage (veel te lange) cyclus nog eens bekeken. Ik had bij ff mijn vage ovu-test als positief aangegeven en daardoor was op dag 25 ook mijn ei geplaatst.
    Nu heb ik die test omgezet in negatief en was zie je; eisprong pas op dag 33. En dan klopt het dus precies dat ik morgen ongesteld word.
    Helaas voor niks getest dus deze week en nu zit ik dus met een cyclus van 44 dagen... baal baal

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi hoi dames,

Sorry dat ik vandaag niet veel geweest ben :( Na dit berichtje ben ik er morgen pas weer..
    Ben zo moe dat ik bijna de hele tijd slaap.. Hopelijk morgen beter aanspreekbaar!

Liefs

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @handbalster; he wat balen meis. nouja, hopen dat volgende ronde weer wat korter is. en dan nu maar uitgaan van temp en niet meer van testen. tenminste, dat zou ik dan doen, ik werd van testen ook noooit veel wijzer. test helemaal niks meer, breed klussen en we zien t wel als ik overtijd ben.

@mamaC, ja ben heel blij met schoonzussie, heb er nog een, maar daar heb ik niks mee. heb geen hekel aan haar, maar we hebben gewoon geen raakvlakken, we zullen nooit vriendinnen worden zeg maar. zie me met haar niet echt over cyclussen en klussen en zwanger worden/zijn kletsen terwijl met szussie bijna alle details besproken worden...:) ;) :D

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Neeee, wat balen! Vervelend dat je dan ook zo laat pas je eisprong hebt gehad. Ik hoop echt dat je volgende ronde weer wat korter is, of gewoon meteen 9 maanden natuurlijk ;)

@ Neel: Haha, rust jij een beetje uit meid! Eitje heeft het nodig :p

@ fioon: Heerlijk dat je zoveel met elkaar kan delen dan! Ja, soms heb je gewoon een klik met iemand en soms niet. Is ook niet erg toch! En alleen maar fijn dat je er wel met haar over kan praten! Iemand die het ook helemaal begrijpt enzo :)

Hebben jullie vandaag nog wat leuks gedaan? Het was echt raar weer he! Zon, regen en onweer door elkaar, zo ongeveer.

Ik vind het hier trouwens echt zoooo rustig! Ik mis ook een aantal meiden die al een aantal dagen niet geweest zijn :( Zou het hier weer drukker worden als iedereen weer gaat testen ofzo? Nou zijn die datums ook helemaal niet meer dicht bij elkaar ofzo he, dat is ook wel jammer..

12. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Charlottesangels-nodlijst

18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 25 januari 2011)
    23 mei:Handbalster
    24 mei: mama2011
    25 mei: Pluis81
    26 mei: Ukkepukkie, michele25
    27 mei: Sasje24
    7 juni: MamaCharlotte
    8 juni: xVlindertje, Corine26
    10 juni: fafa
    11 juni: Isra, Fioon
    12 juni: miracle of love
    Datumloos: Duveldraakje22, handbalster

**'t is nog bruin, maar dat kan niet lang meer duren, dus zet mijzelf vast op rood. Geen idee wat mijn nieuwe nod is!**

13. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    @ Mamac: het is inderdaad rustig hier!
    Jij moet nog een week tot volgende nod? Lijkt me wel fijn zo'n korte cyclus, dan lijkt je volgende ei niet zo ontzettend ver weg!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Ja, ben errug blij met zo'n korte cyclus idd! Alsnog duurt het wachten lang genoeg hoor, maar ik mag niet klagen ;) Ik hoop dat t zo blijft! Hij was natuurlijk vorige ronde ook weer wat langer en heb deze ronde geen idee wanneer mn eitje is geweest.

Heb nu wel weer de standaard 'klachtjes' die opspelen na mijn ei: opgezette buik, grotere/gevoeligere borsten en meer buikpijn. Maar deze ronde heb ik sowieso weinig hoop, hebben volgens mij te weinig geknikkerd.. :(

15. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    #2075 handbalster, 30 mei 2010
    Laatst bewerkt: 30 mei 2010
    Hm, mijn borsten zijn nu ook echt groter en tepels zijn heel gevoelig... helaas zegt dat bij mij dus niks!

Ja kan me herinneren dat je hoofd er niet echt naar stond om te knikkeren! Maar goed, met 1 keer op het juiste moment kan het ook lukken natuurlijk.

Ik heb vandaag echt een rustig dagje gehad. Ik moest eigenlijk beachhandballen (handbal in het zand zeg maar), maar dat werd vanmorgen op het laatste moment afgeblazen door het weer. Ik zat dus wel netjes om half 8 klaar om weg te gaan.. ppfff.

Mijn vriend en ik gaan in de zomer 4 weken naar Australië, dus daar hebben we lekker de hele dag plannetjes voor gemaakt. nu al zo veel zin in!

@Vraag voor iedereen: Heb jij al vakantieplannen?

16. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Hhmm, weinig acitiviteit hier...
    Ik ga naar bed, lekker tegen mijn liefie aankruipen en er maar niet aan denken dat ik morgen (toch nog) ongesteld word.
    Slaap lekker allemaal

17. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo,daar ben ik weer!

@Handbalster: He wat balen nou zeg:( Je lichaam heeft je dan aardig voor de gek gehouden. Weet je 100% zeker dat je morgen ongesteld wordt? Zolang er geen rood gespot is houden we hoop!
    4 weken Australie? Zooo,dat klinkt goed! Gaan jullie backpacken?
    Dan moeten we je wel lang missen hier..dat is dan wel weer jammer.

@MamaCharlotte: Ik snap het gevoel van je schoonzus maar als ik in haar schoenen stond had ik die opmerking achterwege gelaten. Dat ze zou balen als jij eerder zwanger bent,oke..maar dat ze het hardop tegen je zegt vind ik persoonlijk niet zo aardig.

@Neeltje: Gaat het allemaal nog een beetje meid? Heb je er geen 3-ling in zitten? Je bent zo moe de laatste tijd:D Het is al bijna woensdag,spannend!!

@Fioon: Hoe is het met jou vandaag?

@Ukkepukkie: Was het gezellig bij je ouders?

@XVlindertje: Irritant he,die onregelmatige diensten.. Het schopt heel je klus-schema in de war:D Hier ook hoor..haha!

@Vakantieplannen: Nee, helemaal niets. Wij blijven thuis :)() en gaan het gezellig maken met uitstapjes,dagje strand en bbq'en.:)

@Voor de rest: Ik vind het hier de laatste tijd ook erg rustig,het begint echt een beetje in te dutten..jammer hoor! Ik denk dat er idd een hoop meiden zijn die weer meer online zijn als ze rond NOD zitten.

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Waauuw, Australie! Wat gaaf :) Gaan jullie daar rondtrekken? Leuk hoor! Hier nog geen vakantieplannen, maar willen wel erg graag! Ik ga in ieder geval met mijn zusje en mijn moeder nog een weekje weg, vind ik wel spannend, hoe dat zal verlopen!

@ Pluis: Vind het op zich wel fijn dat ze het toch heeft gezegd. Ik had het namelijk sowieso verwacht, en anders ga je dat soort dingen in je hoofd ook erger maken enzo.. Maaaar goed!
    Jammer dat je niet op vakantie gaat. Maar volgens mij kunnen jij en je vriend ook wel wat tijd voor elkaar gebruiken. Hoelang heb je ook alweer vakantie? En al druk aan de klus trouwens? ;)

@ hier: Tijd voor mijn bedje :) Slaap lekker allemaal!

19. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ach mamaC, één hole in one en t kan zomaar raak zijn hoor, s-zussie zei dat ze ook juist weinig geknikkert hadden toen t raak was

@vakantie, wij gaan ws weer naar denemarken, maar wij gaan pas heeeeel laat, eind augustus.
    ach, we hebben een strandhuisje dus als t een mooie zomer word vermaken we ons daar ook wel :D

@pluis, ja gaat lekker hier, maakte alleen net de fout op de weegschaal te gaan staan, werd ik niet blij van, sonja moet maar weer een weekie komen logeren, moet weer even streng zijn......

nou truste meiden, morgen weer hele dag werken :(

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen!

@MamaC; wij hadden deze maand ook niet zo veel geknikkerd ;) Er is dus hoop!;)

@Fioon; Als het van de zomer een beetje goed weer wordt is het heerlijk in een strandhuisje.. Ben wel een beetje jaloers ;)

@Vakantie; wij gaan van 9 tm 25 juli naar Frankrijk.. Heerlijk!

@Slapen; Normaal kan ik echt lang slapen.. De laatste week wordt ik wakker wanneer ik 8 uur heb geslapen maar ik blijf de hele dag moe.. Doe veel tukkies tussendoor ;) Iemand tips hoe ik kan zorgen dat ik minder moe ben??

Deel Deze Pagina