Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi dames.. Ik ga jullie weer vroeg verlaten vandaag! Ik ben zo ontzettend moe (wordt een oud verhaal he ;)) En morgen heb ik nachtdienst, dus hoop dan toch een beetje fit te zijn.. Tot morgen ochtend!

Liefs

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heeeeeeeey Roske is dr weer HALLO!

´t is rustig hier vanavond. Heb zelf net maar weer een aflevering van Ghost Whisperer zitten kijken en vanmiddag de 2 laatste van Grey´s Anatomy (damn, was echt ontzettend aan t brullen). Ben blij dat mn mannetje er niet bij was. Gaan denk ik dadelijk naar NOVA kijken eens zien of Wilders nog iets zinnigs te vertellen heeft. Denk t niet, maar toch.
    Probeer de komende dagen wel weer wat meer aanwezig te zijn hier, hoop ook dat t gaat lukken.

Liefs,
    DD

En alvast weltrusten allemaal!

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Slaap lekker meiden! Ik duik ook lekker het bedje in :) Ik ben ook chronisch moe volgens mij..

xxx

4. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @ fioon: *jaloers op strandhuisje* Zo heerlijk dat jullie dat hebben! En ze zeggen dat het op Texel altijd beter weer is he!

ja vaak wel, het waait hier alleen wel altijd, maarja, dan waait de bewolking weg en hebben we dus mooi weer :D

@Fioon: Wie heeft die stomme weegschaal ook uitgevonden he! Vast een cocktailprikker van 50 kilo ofzo..hihi! Ik woog een jaar geleden zelf ook maar 52 (omstandigheden) en nu ongeveer 60,dat is toch stukken beter. Ik zag er echt niet uit toen ik zo mager was.

verschrikkelijk dat ding, maarja, ieder pondje gaat door t mondje, moet gewoon weer aan de raketten ipv cornettos
    tja, te mager is ook niet fijn, maar zou er een moord voor doen weer 60 kg te wegen.....
    nouja, eerst maar weer naar de 70 en dan kijken of er nog 5 afwillen
    balen van je stamppot, vind t ook altijd erg lekker. sterker nog, heb t zaterdag nog gegeten :D

ja dat is zeker balen...heb iedere keer het idee dat ik ongi ben geworden en dan ga ik kijken is het gewoon wit!!! iemand dit ook????of weet wat dit is??

voorzichtig sprankje hoop, had ook heeeel veel witte vloed bij vorige zwangerschap

@ Fioon: Onze HA is niet supermodern, haha! Maar ik ga misschien gewoon een keer overdag langs om een afspraak te maken (als ik tijd heb...). Morgenochtend probeer ik het sowieso nog even via de telefoon!

hee das nou jammer... nouja stalken die vent

@roske, welkom terug

@verder, ehh geen idee eigenljik:)

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo ladies

@Roske: Wat gezellig dat je er weer bent! Ik kan me voorstellen dat het af en toe wat te veel wordt,vooral rond de nod ga je zo hard hopen! Wat een shit-opmerking van je schoonzus zeg,amai:$

@MamaCharlotte: Even langsgaan bij de HA is misschien een beter idee idd,nu blijf je bellen tot je een ons weegt!

@Neeltje: Eeeh jakkie,weer nachtdienst morgen:(

@XVlindertje: Donderdag weer testen,spannend hoor!

@Ukkepukkie: Ik had in de eerste ronde ook enorm veel last van wit-verlies..helaas was ik niet zwanger maar ik had ook gelezen dat het 1 van de symptomen kan zijn. Ik ga heel hard voor je duimen!

@Isra: Fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad! Succes met lijnen!

@Fioontje: Jij ook succes met lijnen meid!

@Duveldraakje: En? Had Wilders nog wat boeiends te melden? Ik heb het gemist..

@Hier: Het was druk op het werk vandaag..voor ik het wist was het al 22.00 uur en stond de taxi al voor de deur! Ik had de andijviestamp trouwens voor mn vriend gemaakt want ik vind het echt niet te vreten..gatver! Ben sowieso allergisch voor bijna alle groente:D:) Morgen weer een dagje vrij,lekker hoor. Hopelijk morgen nog even klussen voor mn vriend naar zn werk gaat!:)

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Goeiemorgen ladies!

Hoe is het met iedereen? Zijn er nog mensen die vandaag hebben getest?? Ik ben benieuwd :D

@ Pluis: Lekker dat je vandaag een dagje vrij hebt! Allergisch voor alle groenten? Lust je het niet? Of krijg je echt bultjes oid? Wat eet je dan voor vervangends? Ik ben ook een ontzettend slechte eter, dus ben altijd wel benieuwd naar verhalen van anderen ;) Zeker omdat ik heel erg onzeker ben daarover, en al helemaal hoe dat straks moet als er een kind is (die wil je toch wel het goeie voorbeeld geven...)

@ weegschaal: Die hebben we hier niet eens! Maar dat is misschien ook weer niet goed. Juist erg aangekomen ook sinds het stoppen met de pil! Nou eet ik ook wel veel slechte dingen hoor, dat mag best een tandje minder.. Maar zou het liefst ook nog wel iets afvallen voordat ik zwanger ben! Gewoon ff dat buikje weg en die bovenbenen, zodat mn broeken niet meer zo knellen :)

@ nieuw klachtje: Laatste dagen steeds erg veel honger. Vlak voor een maaltijd zelfs misselijk van de honger, heel vervelend. Nu ook weer! Maar denk dat het misschien een griepje is ofzo, vriend heeft er ook last van.

7. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Denk dat je verkeerd gelezen hebt, want ik heb nergens last van.. Ongi is net de deur uit ;)

8. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    miljaar!!!!! een hele hoop getypt en dan ineens floeps weg!!! grrrrrrrrrrr

dan maar opnieuw beginnen...

9. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL

echt stoppen doe ik pas als ik 38 ben...

Nu zat ik een beetje in de knoop met operatie,en was teveel bezig met zwanger worden, dat als we aan't knikkeren waren ik alleen aan die visjes kon denken...

Nu, heb ik besloten om gewoon de natuur zijn gang te laten gaan, en zien wat er van is tot de dag van de operatie, moest ik zwanger zijn tegen dan, dan verzet ik gewoon mijn afspraak, ben ik tegen dan nog niet zwanger, jah, dan ben ik effe uitgeteld voor zo'n 6 à 8 maanden.

@weegschaal, hier hebben we gewoon een keukenweegschaal lol en die personenweegschaal mis ik niet, want moest die hier zijn, dan zou ik er gewoon elke dag op gaan staan.

@pluis *handshake* ik ben ook allergisch voor bijna alle groenten :D de enige die ik lust zijn rauwe wortelen, komkommer, tomaten, ijsbergsla (maar dan met mayo), spinazie ( enkel in stukjes met room, maar moet ze pletten met mijn aardappelen anders krijg ik da nie binnen), prinsesjes met sjalot EN mayo en erwtjes. that's it ;)

@mamac, die symptoon had ik ook toen ik zwanger was in november jl., (maar werd helaas een vmk)

10. fafa

fafa Niet meer actief

Heeeeeey Angels!

sorry dat ik zo lang nks van me heb laten horen *schaam schaam*... vriendlief is thuis, dus daar 'moet' ik natuurlijk gezellig mee doen, voorbereidingen voor de vakantie getroffen, veel vrienden gezien en dan gaat het dagelijkse huishouden ook nog gewoon door... dus heb het stof vanochtend van mn laptop moeten vegen ;)

Gelukkig niet zo heel veel 'echt' nieuws gemist, geloof ik. Alleen handbalster ongi :$ Sh*t man, ik had zo'n goede hoop voor je! :( echt heel erg balen.

en MC het gesprek aangegaan met szus. Goed zo. :) alleen wel lullige reactie inderdaad. Maar ook wel heel eerlijk: kan me voorstellen dat het verdriet nog zo hoog zit dat ze het moeilijk vind om voor haar gevoel "ingehaald" te worden, en dan kun je daar maar beter eerlijk over zijn. Desalniettemin kun jij haar last natuurlijk niet op je schouders gaan dragen en moeten jullie gewoon voor een kleine gaan! Na die eerste instinctieve reactie zal ze zelf ook wel beseffen hoe het voor jullie voelt en blij zijn dat jullie ook aan het proberen zijn.

@Roske: bij mij valt mn getypte tekst ook heel vaak weg, heb er een gewoonte van gemaakt om vóór ik op "reactie versturen" klik even te ctr-a, ctr-c'en. Enneh... lijkt me lastig om zo weinig groente te lusten. Ik ben juist een groente-freak: eet zo 400 gram weg bij ieder avondmaal, jammie jammie

@rest: ik heb alles gelezen, en ik hou graag bij hoe het met iedereen gaat, maar heb geen zin om op verder dan 1 post terug te reageren :)

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Heey meiden!

Heb effe niet zoveel tijd, moet zo meisje ophalen en dan vanmiddag weer even oppassen, jippie. Damn, deze week is echt veel drukker dan ik mezelf voor hield. Maar goed dat mag ook wel he met een bijna 3-jarige (vind het nu weer zo spannend worden, maar das normaal hoor heb ik elk jaar ;)). Dus als ik hele rare berichtjes plaats, niet op mij letten...komt gewoon doordat ik mezelf gek maak :$:D.
    Heb net 10 ovu-testjes + 2 zw-testen besteld bij matcare. Krijg ze morgen binnen, ben benieuwd of mn ei nu wat vroeger komt...

Sorry dak effe nie reageer op iedereen, maar dat maak ik nog goed!

Liefs,
    DD

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Goedemorgen allemaal!
    Ik heb vandaag niet zo'n zin om op iedereen te reageren, sorry :(
    Ben zooo zenuwachtig voor de echo, en dan heb ik vannacht ook nog die verdomde nachtdienst.. Grrr..

Fijne dag dames, en tot morgen!!

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @fioon, ik heb dat ook!!! ik denk iedere keer van ja, nu ben ik ongi geworden en dan ga ik kijken is het een wit pff wordt echt gek hier!!!wil duidelijkheid!!!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Fijn om te horen dat je in ieder geval niet helemaal stopt, gelukkig! :) Hoe is het met je grote teen? :p

@ fafa: Zoooo, das lang geleden! :D Verder alles wel goed met je? Wat eet jij veel groente zeg! Heel gezond! Toevallig vegetarisch? Of eet je ook zoveel vlees? :p

@ DD: Geen sorry zeggen hoor, je hebt het erg druk zo te lezen! Slim dat je ovu-testjes hebt besteld. Ga ik misschien toch ook weer doen als ik ongesteld ben! Denk er nog ff over...

@ Neel: Snap dat je zenuwachtig bent! Is ook heel spannend, maar wel heel leuk ook! Succes alvast met je nachtdienst!

@ hier: Ik heb het eigenlijk ook heel druk, maar het lukt me gewoon niet om te beginnen (bergen huiswerk en lesvoorbereidingen)..

15. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@Ukkepukkie: Oei,sorry:) Ik heb de verkeerde naam neergezet bij dat witvloed verhaal.. Het was bedoeld voor Sasje:D

@MamaCharlotte: Nee hoor,ik krijg geen bultjes van groente:) Ik vind het gewoon heeeel erg smerig! Dat word voor mij ook nog wat hoor als ik het goede voorbeeld aan een kindje moet geven:)

@Roske: Wij lusten ongeveer hetzelfde! Ik lust wel alles van rauwkost dus tomaat,komkommer,paprika,wortel,sla en voor de rest lust ik alleen champignons,erwtjes met mayo (liever niet), haricots verts (liefst ook met mayo), asperges en roerbakgroenten! Haha,wij zijn erg zeg:D

@Neeltje: Ik zou ook op zijn van de zenuwen meid. Denk aan leuke dingen en gelukkig moet je werken dan is het eerder morgen! :)

@De rest: Sorry,ik moet weg..Ik ga naar mn moeder,samen boodschapjes doen en dan zelf groentensoep maken. Mn moeder gaat het voordoen want het wordt voor mij de eerste keer dat ik zelf soep maak.:)

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    haha pluis...is nu duidelijk! ik ga er zelf ook niet vanuit dat ik zwanger zal zijn hoor....maar vindt dat mijn ongi wel eens mag komen!!!!

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Pluis: Misschien kunnen we elkaar tegen die tijd tips geven, bij mij wordt het ook lastig opvoeden.. Of we moeten gewoon maar alles gaan eten :D Succes met je groentesoep! Vind je dat wel lekker? ;)

@ hier: EINdelijk een afspraak bij de HA kunnen maken vanmorgen! :) 14 juni, duurt nog ff, maar ik ben blij dat het iig staat!

18. fafa

fafa Niet meer actief

@MC: nee hoor, geen vegetariër... heb gisteren nog een vette HEMA-worst naar binnen lopen werken :D, maar normaal eet ik wel weinig vlees idd, liever groentes.

En misschien worden jullie wel helemaal groentefan als jullie zwanger zijn; had een vriendin van ons ook; normaal nooit groente eten, maar tijdens haar zwangerschap ineens van die groente-cravings ;) Mooi systeem, kindje vraagt gewoon wat het nodig heeft.

En hier.. tsja, op de wachtbank. Niet op de ideale tijd geknikkerd, (wel een potje seks op de ochtend van mn ovulatiedag, maar zonder ontbijtje had vriendlief moeite om het "af te maken" :D ...) maar ook geen onmogelijkheid, dus we zullen zien...

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zou fijn zijn als ik ineens een goeie eter word tijdens mn zwangerschap :D Ik denk ook inderdaad dat het wel klopt wat jij zegt, fafa, dat je lichaam er toch wel naar vraagt dan. Maar ja, daarna wordt het lastig, als dat kindje groter wordt wil je toch het goeie voorbeeld geven :) Ik was vroeger ook vreselijk lastig met eten (nog lastiger dan nu) en dan was echt een hel voor mn ouders. Dat zou ik toch anders willen doen!

@ fafa: Balen dat jullie niet helemaal genoeg geknikkerd hebben. Same here! Maar het kan natuurlijk wel. We wachten maar weer af, zoals gewoonlijk. Maar heb er niet veel hoop voor deze keer (wel zo rustig) :p

20. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Zoo wat is het rustig hier :$

MamaC : Ow fijn dat je nu toch een afspraak hebt staan bij de HA. Al duurt het inderdaad nog eventjes..

Pluis : Is de soep gelukt ? ;)

Hier : Nog geen ongi te bekennen.. :D En heb net gewoon 1.5 uur geslapen, was zooo moe !

Deel Deze Pagina