hi meiden, Ben ik ook weer. Sorry dat ik er de laatste dagen niet zoveel ben, maar zit wederom niet lekker in mijn vel. Twijfels slaan me weer om de oren, wordt er gek van en kan wel janken. Sorry meiden voor mijn klaagzang, maar wat ik al zei zit echt niet lekker in mijn vel. Dus jullie moeten het me niet kwalijk nemen dat ik even minder online ben.
MamaC, awel, ik kruip soms graag tegen m'n ventje aan en dan begin ik soms aaikes te geven met mijn hoofd! of weet je, als een hond aan z'n oren krabt? doe net hetzelfde of dan ook soms, als ik jeuk heb aan één van m'n vingers dan krab ik niet met mijn handen, maar dan doe ik dat al bijtend lol oja, wat mijn teen betreft...heb hem op pesieon gestuurd!
Isra, ik begrijp je maar al te goed, ben zelf een hele tijd niet meer geweest, en we nemen je niks kwalijks...je moet gewoon je tijd nemen en alles goed op een rijtje zetten *knuf*
@ Isra: Dikke knuffel meid! Geen sorry zeggen hoor! Doe rustig aan, en als je iets kwijt wil ofzo, dan kan het hier! (en anders over de mail!) @ Roske: Haha! Dan ben je misschien inderdaad een hond geweest Ennuh, misschien maar goed dan je je teen ff rust geeft!
Goedemorgen! Even snel een berichtje van mij.. Ik ben mooi een half uur eerder gestopt met werken, nu net onder de douche geweest.. En nu.. Nu zit ik te stuiteren!!!! Nog even snel 2 glazen water naar binnen gooien en dan gaan we.. Ik houdt jullie op de hoogte Liefs
Iedereen is zeker van het mooie weer aan het genieten ? Hier : M'n banner maar even weggehaald.. die begon weer opnieuw te tellen met m'n cyclus. Maar hier nog steeds geen ongi te bekennen Bleh straks avonddienst..
Hallo ladies, eerst ff een ego-berichtje van mij. Vanmorgen was het ff (bijna) crisis hier. Mn vriend zei opeens: "Ik weet niet of ik het allemaal wel zie zitten,een kindje. Ik wil nog zoveel andere dingen" WTF:x Ik heb hem gezegd dat ik het heel gemeen vind en dat hij dat eerder had moeten bedenken,toen ben ik boos weggelopen. Een poosje later kwam hij naar beneden en zei dat hij het zo niet bedoelde maar dat hij er nerveus van wordt als ik zeg wanneer de vruchtbare dagen zijn en van al dat "eisprong-gezeik". Ik heb nog even gevraagd of hij nu terug krabbelt maar hij zei van niet. Er zit voor hem alleen niet zoveel haast achter en hij begrijpt niet waarom het allemaal zo snel moet. Ik heb uitgelegd dat ik er echt niet overdreven mee bezig ben maar dat iedere maand extra er 1 te veel is als je iets zo graag wilt. Daarnaast zou het ook kunnen dat we er wat langer over doen dus ik wil geen ronde verloren laten gaan. Gelukkig begreep hij het en hij is weer bijgedraaid. Vinden jullie dat ik er overdreven mee bezig ben dames? Ik zelf vind absoluut van niet namelijk.. @Neeltje: En..en? Hoe was het meid? Ik ben zo benieuwd! @MamaCharlotte: Ik eet sowieso geen rundvlees (behalve rundergehakt),echt smerig vind ik dat. Ik eet meestal kipfilet of kipschnitzel,varkensvlees lust ik ook wel maar niet te vaak. Ik eet het liefst pasta,salades,brood,gebakken aardappeltjes,frietjes,pizza enzo. @Handbalster: Balen van je ongesteldheid meid. Wat betreft je Australie verhaal: Ik zou ook geen ronde overslaan,als je zwanger bent ben je zo blij dat je die eventuele kwaaltjes er wel bijneemt. @XVlindertje: Nou ik ben benieuwd voor donderdag of vrijdag! Voel je nu verder nog iets behalve de vermoeidheid? @Isra: Geeft niets hoor meid. Je moet aan jezelf denken en als het allemaal wat teveel wordt voor je is het zeker verstandiger om niet zo veel op het forum te hangen.. Succes lieverd! @Roske: Dat zul je altijd zien he,mensen bij wie het eigenlijk niet goed uitkomt zijn om de haverklap zwanger. Zo ken ik er ook 1..grrr Ik zou af en toe best een hond willen zijn,die beesten hebben toch een leventje. Beetje slapen,in het bos spelen,eten,nog even een schoonheidsslaapje doen,nog wat drinken,lekker een middagdutje enz enz..Haha!
Goeie middag allemaal! @Sasje: En hoe is t nu? @MamaC: Oeh meid het wordt spannend bij jou weer zeg. Las ergens dat je niet echt aan de klus bent geweest door alle vervelende dingen in je familie. Ik hoop toch echt voor je dat je hierdoor zwanger mag zijn. @Pluis: Hoe was de soep??? @MamaC: Fijn dat je een afspraak hebt kunnen maken, vind het alleen belachelijk dat t zo lang duurt nog. Bij ons kan je 's morgens bellen en dan kan je soms al na een uur terecht. @fafa: Nou misschien is dat ene potje sex net het juiste geweest! @xVlindertje: Op welke dag zit je nu? (Hoeveel dagen ben je dus overtijd) Domme vraagstelling, maar goei! @Eten: Ik heb er altijd moeite mee gehad, van kleins af aan. Ik kan bijvoorbeeld ook niet ontbijten, ik word dan altijd zo misselijk. Met onze bruiloft woog ik 50 kg (das nu ongeveer 1,5 jaar geleden) en ik weet echt niet hoe het komt maar ben ondertussen wel 12 kg aangekomen. En aangezien ik best klein ben zie je dat meteen ontzettend goed (helaas vooral bij mn buik en (.)(.), is dus niet zo raar dat mensen me feliciteren voor iets wat er niet is...) @Handbalster: Meid, ELKE ZWANGERSCHAP IS ANDERS, mijn zus was ook ontzettend misselijk en ik heb nergens last van gehad. Ik weet van vliegen dat ze je na 36 weken liever niet in een vliegtuig zetten ivm de eventuele vroege bevalling. Denk dus eigenlijk niet dat je je zorgen hoeft te maken over het vliegen. @Roske: He bah meid, aan de ene kant natuurlijk wel leuk dat ze zwanger zijn, maar aan de andere kant zo ontzettend oneerlijk en vooral als het niet goed gaat in de relatie. Misschien is het volgende wel bij hun van toepassing! @All: KINDEREN HELPEN NIET MEE OM JE RELATIE IN STAND TE HOUDEN, ZE ZORGEN EIGENLIJK ZELFS VOOR MEER RUZIE. Maar als je een goede relatie hebt maakt dit je zeker sterker. @Isra: Ik heb alleen een hele dikke digi-knuf voor je! @Pluis: Je bent niet overdreven bezig, maar voor een man kan het wel zo overkomen. Misschien een idee om niet te zeggen wanneer je ei komt, maar hem gewoon verleiden of wil hij graag weten wanneer t is? @Neel: En hoe was t??? @Hier: Zoals het er nu naar uit ziet wordt het zondag zo'n 24 graden, ik ben helemaal happy. Gooi iedereen naar buiten en feesten maar!!! Had vandaag eigenlijk heel veel willen doen, maar aangezien ik er vanochtend achter kwam dat ik mn portomonee kwijt was ben ik dus de halve ochtend bezig geweest om m op te sporen. Heb de hele auto binnenstebuiten gekeerd, thuis alles opgetrokken (dacht dat de kleine peuter-pubers grappig waren geweest), toen als een gek naar de winkels gereden waar ik gisteren als laatste was geweest en zelfs bij de fysio nagevraagd. Maar ik kon m echt nergens vinden. M'n zenuwen begonnen eigenlijk best wel heeeeeel erg op te spelen, aangezien niet alleen mijn pasjes, maar ook de pasje van Anouk erin zitten. Dus ID, rijbewijs, VGZ enzovoorts. Zit ik in de auto mn gangen van gister na te gaan, denk ik ineens ik heb gister nog zegeltjes uit mn portomonee gehaald het zal toch niet dat ie in t laatje ligt? Dus ik als een gek naar huis, kom binnen, trek t laatje open en ja hoor daar ligt ie. Echt op een plek waar ik m nooit neer zou leggen. Voel me echt ontzettend dom op t moment, maar dat gaat wel weer over als mn mannetje me vanavond heerlijk heeft uitgelachen!!! Liefs, DD
@duveldraakje..hier nog steeds hetzelfde...geen ongi..vanmorgen wel nog getest maar weer nega..dus ik ga nu maar gewoon netjes wachten tot mijn ongi komt!!! en ik hoop dat deze snel gaat komen al heb ik nu dus al 1.5 week iedere keer het gevoel dat ik ongi moet worden.....wordt er echt n iet goed van maar ja...
Hoi hoi! Even snel een berichtje van mij, voordat ik ga koken.. De echo was leuk!!! Alleen.. Ze konden het hartje nog niet horen omdat ik w.s. pas 5 weken en 3 dagen zwanger ben.. MAAR.. Vrijdag verloskundige bellen en dan krijgen we volgende week een extra echo! Die vrouw was zo lief, mijn teleurstelling was volgens mij ook wel van mn gezicht af te lezen.. De volgende keer gaat ze een hele reeks echo's mee geven zei ze. Jippieeeee.. Wel zei ze dat het er erg positief uitzag! Liefs
Even snel een berichtje vanaf mijn werk! @Neeltje: Een extra echo is ook wel weer leuk meid! Ik ben heel blij voor je dat alles er super uitzag! Jippie!!!!
@vlinder; blijft dus spannend voor jou?? @MamaC; Fijn dat je eindelijk een afspraak hebt bij de ha!! @DD; Wat ben je ook een muts he! Mij is altijd geleerd te zoeken op de meest rare plekken wanneer je iets kwijt bent Enne.. Volgens mij ben jij zenuwachtiger voor Anouk d'r verjaardag dan dat het meisje zelf is, of niet? @Pluis; wat vervelend van je vriend! Gelukkig is het weer bij gepraat.. Ik vind niet dat je er te veel mee bezig bent! Trek het je niet aan.. Mannen zijn raar! @Hier; Ik baalde eigenlijk best wel dat ze het hartje niet konden zien kloppen.. Dat ik volgende week terug mag komen vind ik wel fijn. Wil graag toch die zekerheid hebben. Volgens mij heb ik vandaag een hormoon dag.. Ik wordt niet goed van mezelf! aardig-chaggie-aardig-chaggie-aardig- etc etc.. Vanavond nog even op zieken bezoek in het ziekenhuis en dan doe ik lekker rustig aan.. Jullie nog plannen meiden?
@Roske en Pluis: Ja, dat gevoel dat "de verkeerde mensen" vooral zwanger raken ken ik ook wel een beetje: vriendin van mij is lief, intelligent, spiritueel, heeft een hele goeie relatie, mooi huisje, huisdiertjes, allebei een baan; noem het maar op... maar die worden ook maar niet zwanger, dus als je het toch íémand zou gunnen, dan hun wel.. maar helaas werkt de wereld zo niet @Pluis: fijn dat je mannetje zo snel is bijgedraaid. Volgens mij hebben veel mannen dat, dat ze opeens koud watervrees krijgen. Gelukkig duurde het bij die van jou niet zo lang. En wat Neel al zei: (ik weet niet hoe je thuis doet) maar volgens mij ben jij één van degenen die er hier het meest relaxed mee omgaat. @DD... geniaal dat verhaal. Kent iemand dat gevoel ook: "ik weet dat ik dit-en-dit de vorige keer opgeborgen heb op een plek, waar ik hem de volgende keer zéker zou vinden... ik weet alleen nu niet meer waar dat is" dat heb ik altijd; ook zo fijn. Maar in ieder geval beter dit dan je portemonee écht kwijt zijn, dat geeft zo'n gedoe (alles opnieuw aanvragen enzo) @Neel: fijn dat de echo er zo goed uit zag. Toch weer een prettige geruststelling dat alles okee is daarbinnen
@ xVlindertje: Op welke cyclusdag zit je nu dan? Je banner telde 37 dagen toch? Spannend, nog steeds! @ Pluis: Pff, mannen af en toe! Ik vind absoluut niet dat je er overdreven mee bezig bent. Als je zwanger wil worden is het logisch dat je let op je eisprong en vruchtbare dagen, anders is de kans alsnog heel klein. Mannen denken er over het algemeen gewoon erg simpel over, dat lees je hier ook vaak terug. Die snappen er eigenlijk allemaal geen reet van, en vinden dan snel dat jij er veel teveel mee bezig bent.. Heel vervelend! Hoop dat je hier nog ff goed met je mannetje over kan praten, want hij moet er natuurlijk ook achterstaan! Rundvlees eet ik trouwens wel een beetje door pastasaus ofzo, maar er zit inderdaad zo'n ranzige smaak aan, dat snap ik wel Ik ben ook dol op gebakken aardappeltjes en frietjes @ DD: Thanks meis, ik hoop het natuurlijk ook! Ook al is de kans heel klein... En tja, drukke HA blijkbaar.. En hij is natuurlijk ook 2 weken weggeweest.. :x Vanwaar je opmerking dat kinderen niet helpen om je relatie in stand te houden? Gelukkig heb je je portemonnee weer gevonden! Wat gaan jullie voor zondag organiseren? Gewoon taartje, hapje, drankje? @ Neel: Wat vreemd dat die dagen dan niet kloppen.. Ik las hier laatst ook een topic waar meiden ook een hele andere telling hadden, en dat ze bij de echo wat anders zeiden Heerlijk dat je een extra echo krijgt! Niet teleurgesteld zijn hoor meis, het komt goed! Ennuh, het zag er allemaal goed uit dus! Top! Succes met je hormonen, lijkt me ook niet alles.. @ hier: Pffff, werkdagje zit erop! Ik baal zo dat ik binnen zat met dit mooie weer! Daar kan ik dan echt chagrijnig van worden.. Dan MOET ik gewoon naar buiten.. Nu weer druk aan de lesvoorbereidingen voor morgen, en volgende week volledige stageweek!!! Zo spannend, en druk, en vermoeiend vooral!
Dames, we moeten meer kletsen! Stonden al op pagina 2.. Schandalig! @MamaC; ja erg vreemd van die dagen, maar kan goed zijn dat ik volgende week weer goed loop Nouja ik.. Eitje! Pas mn banner ook nog even niet aan, tot ik meer duidelijkheid heb over de bevallingsdata Manlief is kan elk moment thuis komen van vergadering.. Dan lekker even een stukje wandelen met het hondje en dan slapen! Met donkere gordijnen! Woeeehoe, dat wordt (misschien) uitslapen morgen! Hoef gelukkig pas om 2 uur te beginnen IK WIL ROZE ZIEN DAMES !! Ik duim voor jullie !!
@ Neel: Is je mannetje vandaag wel meegeweest naar de echo?? Ja toch? Ik ben heel benieuwd naar jullie volgende echo Strooi je even wat hcg naar ons hier? We hebben het hard nodig Lekker dat je morgen kan uitslapen! Wij hebben ook donkere gordijnen nodig, wij worden ook elke ochtend om 6 uur wakker met de angst dat we ons al verslapen hebben Geniet allemaal een beetje van de zon morgen als dat kan! Ik duik lekker mn bed in (oke, daar lig ik stiekem al anderhalf uur in.. ) en wens jullie een fijne avond + nacht! Liefs
Goeie avond! @Sasje: Ik ken t gevoel heel erg, dacht vorige ronde ook steeds dat t wel raak kon zijn, maar helaas werd ik pas op dag 40 ongi. Ik zou sowieso nog even wachten, ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt. @Neel: Oh wat fijn dat je volgende week een extra echo hebt, waarschijnlijk zullen ze dan wel het hartje kunnen vinden, nadeel is nu wel dat je toch nog even moet wachten voor je het van de daken kan schreeuwen! Ik snap ook heel goed dat je ontzettend baalde dat je t hartje niet gehoord hebt, maar je hebt nu in ieder geval wel een beetje een idee over hoe lang je zwanger bent! En ja, ik ben idd zenuwachtiger dan Anouk, maar dat heeft ook wel een reden. Bij ons in de familie is het volgens mij traditie om ruzie te maken op verjaardagen. Dit was op Anouk's eerste verjaardag het geval (mijn ouders) en vorig jaar was t mn zus (bordeline), dus er zit ook wel een beetje angst bij. @fafa: Okay ben dus gelukkig niet de enigste! @MamaC: Meid ik blijf voor je duimen, voor iedereen natuurlijk, leef heel erg met jullie mee. *digi-knuf voor jullie allemaal!* Mijn kinderen opmerking ging over dat mensen vaak kinderen "nemen" om hun relatie te redden, ik had t hier met mijn schoonzus over en zij gaf deze opmerking. Het was ook meer bedoeld naar de broer en s-zus van Roske. Heb zelf vaak in mn omgeving meegemaakt dat veel stelletjes voor kinderen gingen om hun relatie te redden en uiteindelijk toch uit elkaar gingen. Hiermee heb je niet alleen jezelf, maar zeker ook het kind. (Hoop dat t nu een beetje duidelijk is) @Hier: Mannetje heeft een nieuwe verslaving en trekt mij ermee in. Carcassonne, had 2e pinksterdag het spel gekocht en gisteren al meteen een uitbreiding. Hebben net volgens mij 1,5 uur gespeeld...mmmm word een leuke zomer hier. Catan, Carcasonne en poker. Als het weer nu ook flink mee wil, dan wordt 't een geweldige zomer!!! Het is momenteel trouwens heel erg spannend op 't moment. Mijn schoonzus (man's familie) is nu 39 weken zwanger en kan dus elk moment gaan bevallen, hoop alleen niet dat t op zondag is, maar dat zeg ik niet te hard aangezien het dan waarschijnlijk wel zal gebeuren! Ik ga zo mn bedje opzoeken. Morgen komen mijn ouders voor de verjaardag (helaas kan ik nu dus niet meer iedereen op 1 dag uitnodigen) en vrijdagavond (dit komt door mn zus) komen mijn broer en s-zus met zoontje (s-zus is in augustus uitgerekend dus...) en dan hoop ik zaterdag hoop ik dat er niemand komt en dan zondag FEESTEN! Druk, druk, druk, maaaaaaaar wel gezellig (hoop ik). Slaap lekker allemaal! Liefs, DD
@mamaC, bij een echo meten ze het vruchtje, dat komt dan overeen met zoveel weken. zelf ga je uit van je laatste cyclus, dan heb je al 2 weken kado, als je een laat ei of een lange innesteling hebt, kan dat dus aardig van elkaar verschillen. schoonzusje had er bij de 2e echo 3 dagen bij gekregen, dus die was volgens de meting 7+3 ipv 7 precies zeg maar. kan zomaar dat neel bij de volgende echo die paar dagen weer terug krijgt zeg maar. @pluis, jeetje, kerels.... gewoon niet vertellen hoe en wat en gewoon verleiden als t tijd is haha. en ook af en toe tussen door anders gaat t opvallen haha @DD, tis dat je je eitje nog nie gehad heb, anders zou ik zeggen ben je eh ....... ik legde toen ik zwanger was van lars had ik ook van die vage akties, benen scheren met haarschuim, haar wassen met douchegel, heb zelfs mijn sleutels eens in het wasbakje van t toilet gelegd.... nou dat duurde ook ff hoor, voor ik die weer gevonden had..... @isra, je moet doen wat goed voelt, wij lopen niet weg @hier vandaag lekker naar strand geweest, lekker verkleurd