Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Hihi ik herken dit.. Ik ga ook altijd voor veilig ! :)

Maar wat is het inderdaad stil hier.. Iedereen is van het mooie weer aan het genieten * heb ik net ook lekker gedaan *
    Alleen balen dat ik nu het weekend helaas moet werken.. :(

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Hele weekend werken? Balen meis.. Wanneer heb je diensten? Ik moet dit weekend ook nog een hoop huiswerk enzo doen.. Echt stom! Zeker met de aankomende ongi, pff.. Zie er echt weer tegenop gewoon!

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Heb dagdiensten van 7.15 tot 15.45 ; dus gelukkig kan ik daarna nog lekker op het balkon genieten van de zon ! Want die komt bij ons pas in de middag :D

Jaa denk je dat je ongi eraan komt ? Of misschien toch een posi test ? ;)

4. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Xvlindertje; wat rot van je negatest. Zo duren je ronde's idd lang ja! @ de rest; heb f bij gelezen maar check vaak op me tel, da reageerd heel irritant. Maar hier alles prima, lkr vant weer aant genieten. Voor jullie allemaal een digiknuffel ;)

5. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Ik denk plof achter de pc en kom gezellig met jullie kletsen... Is het hier stil! :(

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Wel lekker dat je dagdiensten hebt, dan ben je idd ook wel vroeg klaar en kan je nog ff van de zon genieten! :) Nee, ik denk echt dat mn ongi eraan komt, we hebben te weinig geklust deze maand...

@ Ukkepukkie: Hier ook alles goed :D Nog steeds lekker achter de pc geploft? Het is hier idd rustig!

7. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goede avond allemaal!

@Sasje: Da's idd wel verstandig om even niet meer te testen. Hoop wel dat je gauw wat duidelijkheid hebt! Maar dat slijmerige bij het afvegen kan idd wel je ei zijn geweest;). Dus wacht echt nog even af!

@Roske; Oeh das wel spannend voor jullie. Maar dat betekend dan natuurlijk wel dat jullie frans moeten gaan leren. Lijkt me ook niet echt makkelijk. Denk dat t voor je meisje wss wel makkelijk zal zijn aangezien kinderen heel snel een andere taal oppikken.

@MamaC: Nou ik ben al blij dat mijn ouders zijn geweest, dat scheelt al een hele hoop stress. Vind het alleen zo sneu :( voor mn broer dat ie niet op de echte verjaardag aanwezig kan zijn en dit alles dankzij mijn zus. Bah, bah, maar ja haar kan ik sowieso niet laten vallen aangezien mijn mannetje heel erg goed met onze zwager op kan schieten en vooral omdat ik mijn zwager en de kinderen niet wil laten vallen. Die maken al genoeg mee en als ik dan ook nog eens weg val...ben er bang voor dat het dan helemaal niet goed komt. Ben eigenlijk het steunpunt voor mn zus, maar momenteel heb ik meer steun te bieden aan mn zwager en nichtje. Zij hebben t echt nodig. (sowwy voor mn lange antwoord:))

@xVlindertje: He bah nee, had zo'n goeie hoop voor je. Die lange cyclussen zijn om gek van te worden. Ten eerste omdat je dan totaal geen benul hebt wanneer nu echt je ei is en hoe lang je LF is. Met veel geluk kan je je ei wel vinden, maar das dan nog steeds geen garantie dat je dan ook 14 dagen erna kan testen ivm LF. :$ Oke ben weer lekker wazig bezig!!!

@Roske: *;)foei niet voor je NOD testen en zeker niet 4 dagen;)* maar ik doe t ook hoor, dusssss:):D.

@MamaC: Ah lekker naar de kapper, ikzelf ga voorlopig niet, heb de vorige keer mn haar flink laten kortwieken en heb er nu ontzettend spijt van :x. Vroeger stond een kort koppie me echt heel leuk, maar nu kan ik er totaal niks meer mee...baal er echt van dus het moet ff flink gaan groeien. *groei-groei-groei*

@fafa: Die tampons ga je (hopelijk) niet nodig hebben.Jij komt gewoon hartstikke zwanger terug! En foto's zijn altijd leuk!!!
    Veel plezier;)!

@hier: Broertje is langsgeweest, was weer gezellig. Vind het alleen jammer dat de gezelligheid van vroeger er bijna niet meer is. Komt hopelijk nog wel goed.
    Morgen gaan we de tuin klaarmaken voor zondag, moet nog wat cadeautjes inpakken, de bolderkar zetten we nog in elkaar en 's middags even snel naar t dorp om de taarten op te halen. Dus morgen een heerlijk racedagje, maar komt goed!

Liefs,
    DD

8. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Een lang verhaal inderdaad, wat een complexe situatie zeg! Moest het 3x lezen ofzo.. :p Pff.. Geeft jullie ook niet echt veel rust he! Nou, ik hoop echt dat het allemaal meevalt hoor!

Ga je Anouk een bolderkar geven voor d'r verjaardag? :)

Ik zag inderdaad op je Hyves-foto's dat je eerst erg lang haar had, mooi hoor! Ook allemaal kleurtjes erin? Haha! Met korter haar zie je er wel ouder uit vind ik.. *sorry* ;) Als je je haar wast: lekker een beetje je hoofdhuid mee-masseren. Stimuleert de haargroei :) En voor de rest ook een kwestie van wachten, stom he!

Ik wil het ook wat langer laten groeien, maar mijn haar heeft bij een bepaalde lengte zo'n punt dat het maar niet verder wil groeien. Heb ook erg dun en fijn haar, dus misschien heb ik gewoon ook geen aanleg voor lang haar :(

@ Hier: Net nog even naar de duinen geweest voor een opdracht voor school. Moet een stukje land adopteren en dat om de week bezoeken, minimaal 5x (ja, het is echt zo belachelijk als het klinkt)! Alle plantjes en diertjes bekijken en observeren enzo. Ik heb echt een geplette rups tussen m'n hiel en m'n slipper zitten, 500 vliegjes in mn keel en alles jeukt nu :p Brr.. Vroeger was ik dol op de natuur en al zijn beestjes, maar nu geloof ik het allemaal wel!

9. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou mn haar is nu nog korter dan op de foto's en ja ik zie er idd wel wat ouder uit, maar goed (ben ook al bijna 28:))!
    Anouk krijgt idd een bolderkar en nog een hele hoop kleine dingetjes, vandaag heeft ze een puzzel en duplo gehad en gisteren een keyboardje met verschillende deuntjes waaronder Michael Jackson en the counting crows errug leuk, ook voor papa en mama natuurlijk!
    Ben echt benieuwd hoe het zondag zal zijn, komen aardig wat mensen dus...gezelligheid alom!

Mannetje wil nog gaan klussen (ik ook hoor) dus ga afsluiten. Nog ff een sigaretje doen en naar boven...we zien wel wanneer t raak is. Effe een beetje de druk ervan af.

Liefs,
    DD

10. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    @fafa, als je dit nog leest, fijne vakantie

verder is er vrij weinig blijven hangen van wat ik gelezen heb, sorry meiden....

@hier, vanmiddag gewerkt, en morgen helaas ook hele dag, maar ga er van uit dat t zondag ook nog wel mooi weer is, kan ik dan weer lekker naar strand :D
    truste meiden, zal morgen weer netjes reageren :)

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Joh, 28 is helemaal niet oud!! Vriend hier is ook 28 :) Veel klus-plezier ;)

@ fioon: Welterusten en werkze morgen!

Ik duik ook mijn bed in. Net wat chips op en nu kotsmisselijk :( Bah!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nou, ik ben de laatste die weltruste zegt en ook de eerste die weer goeiemorgen zegt ;)

Hier nog geen ongi, op de beruchte dag 25. Had het ook nog niet verwacht op een 1 of andere manier, maar vind het toch vervelend.. Had het liever vandaag gehad, dat het ergste geweest is in mn stageweek..

Heb overigens wel het gevoel dat ie eraan zit te komen, dat geeft altijd een apart gevoel van afscheiding oid aan de binnenkant van m'n vagina.. :) Raar he?

13. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey mama ik hoop voor je dat je niet ongi worden..je hoort toch vaak dat mensen denken dat het deze ronde niet gelukt is omdat ze niet gericht geklust hebben ofzo,,en dan zijn ze juist wel zwanger, dues wie weet!!!

hier nog steeds geen ongi te bekenen!!!

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nou, ik had het beter niet kunnen zeggen.. Ik sprong onder de douche nadat ik dat gepost had, ik was me van onder en het wassen en het bloeden begint.. :( Ook de buikpijn begint langzaam op te komen, dus vandaag zet het door. Helaas meiden! Ik ga ronde 8 in vandaag..

@ sasje: Vervelend dat het bij jou nog steeds niet is.. Ga je maandag naar de HA? Misschien word je dan maandag ineens ongesteld, haha!

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    #2215 MC86, 5 jun 2010
    Laatst bewerkt: 5 jun 2010
    De update:

Edit: Ook maar weer even wat rood weggehaald hoor, zo'n naar kleurtje.. :( Ik hoop dat ik nu als enige rood blijf in dit lijstje meiden!! Kom maar op met dat roze!!!

Charlottesangels-nodlijst

18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 25 januari 2011)
    24 mei: mama2011
    26 mei: michele25
    27 mei: Sasje24
    7 juni: MamaCharlotte
    8 juni: xVlindertje, Corine26, Roske
    10 juni: fafa
    11 juni: Isra, Fioon

12 juni: miracle of love
    29 juni: MamaCharlotte
    Datumloos: Duveldraakje22, handbalster

16. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goeie morgen!

@MamaC: He bah meid, weer die stomme ongi! Ik hoop echt dat je bij de HA en de GYN een stuk wijzer wordt.

@Fioon: Werken met dit weer is niet fijn, maar morgen wordt t nog mooier dus dan lekker genieten!

@Leeftijd: Ik vind mezelf ook helemaal niet oud hoor, denk dat ik de enige in onze vriendengroep ben die het ook echt niet erg vind om 30 te worden, maaaar dat zien we over 2 jaar wel!

@Hier: Nou vandaag de laatste voorbereidingen treffen voor de verjaardag van Anouk. Moet ook alle was opruimen, ben een beetje laks geweest daarin deze week :). Vanavond gaan we alles versieren en de bolderkar in elkaar zetten, alle overige cadeautjes gaan dan ingepakt in de bolderkar!

Liefs,
    DD

17. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    ach weetje, 30 word je gewoon, of je nou wil of niet, en 31 ook en 32 ook.... vriendin www-de laatst op hyve dat haar grote zoon 10 werd en zij dus ook 10 jaar ouder was, waarop er een paar reageerden dat het haar niet aan te zien was en dat ze hooguit 10 jaar wijzer was haha
    ik zelf zeg altijd dat ik al jaaaren 25 ben, want je bent zo oud als je je voelt. mijn oom was 75 en mensen dachten dat ie eind 50 was (hij had geen kids, zou t schelen haha)

@mamaC BAAAAAAAAALEN MEID *digiknuf* en even zon lekkere dooddoener, uithuilen en opnieuw beginnen.

@DD hopen op mooi weer, kan iedereen naar buiten, hoef je binnen niet zo hard aan de gang..... helaas zijn wij allemaal vroeg in het jaar jarig dus die mazzel hebben we niet.....
    iig hele fijne dag morgen

@hier, ga weer hard aan t werk.... nouja.... niet te, sta alleen vandaag, heb bedacht dat ik maar weer eens wat ga herinrichten.... meestal asl ik daar aan begin word t druk, en dan is de dag lekker snel om :D

18. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    he balen mama!!!! wordt tijd jij toch ook echt roze gaat krijgen hoor!!!!
    ja als ik maandag nog niet ongo ben, bel ik naar de huisarts op ja.....

19. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    ff een snel berichtje. Volgens mij komt mn eisprong wat vroeger deze maand. Heb constant steekjes in mn buik, net ook een ovu-testje gedaan, maar deze was nog erg licht, wel duidelijk 2e streepje hoor alleen lichter. Dusssss, spannend. We zijn iig al flink aan de knikker!

Liefs,
    DD

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Helemaal druk stress-dagje vandaag he! Ik ben ook altijd erg lui met de was, haha! Leuk dat jullie alle cadeaus in de kar stoppen!
    Ik hoop overigens voor je dat je eisprong deze maand ook echt wat eerder is!! :) Vorige maand was je eisprong je een beetje aan het foppen he!

@ Fioon: Thanks voor je digiknuf meid :) Ik had eigenlijk niet anders verwacht hoor, dus het was niet zo'n teleurstelling. Ik ben goed genezen na vorige maand :p Dat was echt naar! Jij lekker aan het werk? Ik ben even vergeten wat je ook alweer doet.. :)

@ sasje: Ik zal duimen dat je ongi alsnog doorzet, dan kan je gewoon weer verder! Ik vraag me af wat de huisarts voor je zou kunnen doen.. Je bent natuurlijk ook nog maar net van de pil af.. Snap dat het heel onzeker is allemaal. Maar ik denk dat die van mij me naar huis zou sturen eigenlijk..

@ hier: Ik heb vanmorgen onder de douche een zooitje bruin/donkerrood verloren, maar de 'echte' ongi is nog niet echt doorgezet (de rode kraan met de enorme buikpijn :(). Heb wel een doos Aleve Feminax gekocht, dat ga ik eens uitproberen. Hopelijk komt de pijn daar niet doorheen.. Misschien dat ik dus morgen mijn banner even aanpas nog.

Deel Deze Pagina