Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    @ MamaC: Was het geen oud bloed wat je verloor ? Of denk je nog steeds dat morgen je ongi doorbreekt ?

Hier : Ik had vanmorgen wat buikkrampen, dus dacht nu gaan we het meemaken, ik wordt ongi. Maar nee hoor ; geen ongi te bekennen :$ Inmiddels alweer op cyclusdag 40...

Maandag ga ik denk gewoon de huisarts bellen, voor een afspraak voor woensdagochtend.

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Het was inderdaad wat oud bloed, maar dat is altijd ook een voorbode voor mijn ongi..

Vind het vervelend voor je dat je nog niet ongi bent meis! Maar met wat voor boodschap ga je precies de HA bellen? Je vorige cyclus was ook 42, misschien goed om toch nog even te wachten.. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt!

3. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nou ik wilde eigenlijk tijdje geleden al afspraak maken bij de HA. Ik ben de laatste tijd zo moe.. als ik 2/3 dagen vrij ben geweest en 1 dag gewerkt heb, val ik soms zo 1.5 uur in slaap op de bank. Normaal heb ik dit noooit.. dus misschien kan die even bloed laten prikken ofso.. en neem ik gelijk het verhaal van lange cyclus mee.. als ik er dan toch ben :)

4. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    @mama, ik heb vorige week ook al gebeld..en had eigenlijk vrijdag al terug moeten bellen..ik moet bellen om te overleggen, wt we kunnen gaan doen....

5. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedenavond dames!

Sorry dat ik al een paar dagen niets van me heb laten horen maar ik ben amper thuis geweest. Gisteren lekker een dagje naar Scheveningen geweest en vandaag had ik een vroege dienst.

@MamaCharlotte: Ik had gisteren wel de hele dag een soort spierpijn-achtig gevoel in mn buik,zou dat de eisprong kunnen zijn? Ik heb nu namelijk geen idee hoe of wat met mn NOD..:( Balen dat je weer ongesteld bent meid,ronde 8 alweer..Het gaat hard he.:(

@Fafa: Shit,ben ik te laat om je een hele fijne vakantie te wensen..:(

@Duveldraakje: Leuk hoor,een bolderkar..Die hadden wij vroeger ook en we vonden het altijd geweldig! Hoe is het feest-weekend gegaan?

@XVlindertje: Jeetje meid,alweer 40 dagen..pff. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt.

@Fioon: Lekker gewerkt vandaag? Nog naar het strand geweest gisteren?

@De rest: Sorry,ik weet het allemaal niet meer..

@Hier: Gisteren flink verkleurd in Scheveningen. Echt de hele dag bij een strandtent in zo'n loungebank gehangen en helemaal verknetterd. Vooral mn nek en rug zijn knalrood..haha:D
    Morgen weer een late dienst..jakkie:(

6. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    hee meiden

ja lekker gewerkt hoor, baas was er niet, dan schiet t teminste lekker op haha
    @mamaC; ik werk in een kantoorvakhandel
    @pluis; nee gister ook gewerkt ;)

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ xVlindertje: Aha, er was dus eigenlijk een andere aanleiding al om naar de HA te gaan. Tja, geen idee of de HA iets aan een lange cyclus kan doen. Zou natuurlijk wel fijn zijn!

@ sasje: Maar wat zouden ze eraan kunnen doen? Neem niet aan dat ze een ongesteldheid op gaan wekken? Het kan natuurlijk zijn dat je een cyclus overslaat omdat je toch geen eitje hebt gehad? Als je geen eitje hebt gehad word je volgens mij ook niet ongesteld.. Maar ja, heb er verder ook geen ervaring mee. Ben heel benieuwd!

@ Pluis: Dat zou kunnen, het is lastig om voor een ander te bepalen wat je voelt bij een eisprong.. Probeer je gewoon zoveel mogelijk aan je banner vast te houden, die klopt wel aardig toch? Dan kan je mooi over 12 dagen testen :)
    Balen dat je zo verbrand bent! Wel een lekker dagje gehad dus?

@ fioon: Ah, wist ik volgens mij niet, of het zat ergens in een grijs hoekje in m'n hoofd ;)

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Een hele goede avond (bijna nacht ;))!

Ik reageer effe niet (sowwy :))!
    Nou alles is klaar voor de "grote dag". Noukie is rond 20:30 volgens mij pas in slaap gevallen, dus ik hoop echt dat ze morgen een beetje uitslaapt en dan lekker de hele dag van dr verjaardag genieten.
    Ik ben nu echt toe aan mn bedje (was om 22:30:$ nog was aan t vouwen), ik ga ervan uit dat ik morgen niet online zal komen, dus zeg ik alvast tot maandag!

Liefs,
    DD

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Heel veel plezier vandaag (en ook een beetje sterkte). Probeer er een beetje van te genieten meis! Lees wel weer van je hoe het is geweest :)

@ hier: De boel is weer helemaal losgebroken beneden, werd vanmorgen wakker van de buikpijn :( Ik verga echt van de pijn, voel me er helemaal naar van gewoon! Thank god it's sunday, ik ga dus echt heel rustig aan doen vandaag.. Hopelijk kan ik me een beetje op mn huiswerk concentreren!

Heb dus even mijn banner en cycluslengte van ronde 7 aangepast naar vandaag. Ik ga nu maar even uit van een cyclus van 25, ik zou het echt niet weten voor deze ronde.. Daarom dus toch ook nog maar even een aanpassing van mijn NOD-datum in de lijst: (duimen jullie mee dat ik de 30e nog niet ongi ben als ik bij de gyn in de stoel lig? Lijkt me zo vervelend..)

Charlottesangels-nodlijst

18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 25 januari 2011)
    24 mei: mama2011
    26 mei: michele25
    27 mei: Sasje24
    7 juni: MamaCharlotte
    8 juni: xVlindertje, Corine26, Roske
    10 juni: fafa
    11 juni: Isra, Fioon

12 juni: miracle of love
    1 juli: MamaCharlotte
    Datumloos: Duveldraakje22, handbalster

Fijne dag allemaal! xxx

10. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!

17 juni: Pluis81

Goedemorgen ladies!

Ik heb mezelf er eindelijk bij gezet,ik gok er maar op dat mn banner een beetje klopt..we zien het wel.

@Duveldraakje: Heel veel plezier vandaag meid! Hopelijk kun je hier morgen komen vertellen dat het 1 groot succes was!:)

@MamaCharlotte: Ik duim voor je hoor meid. Het lijkt mij idd ook niet fijn om ongesteld te zijn als je bij de gyneacoloog in de stoel ligt..
    Ik heb vrijdag idd een hele leuke dag gehad,ff lekker ontspannen. Als ik thuis in de achtertuin ga hangen heb ik gewoon geen rust. Even de was doen,even de plantjes water geven,stofzuigen enz enz..

@Fioon: Ow oeps:) Ik kan het af en toe niet meer bijhouden hoor wie wanneer moet werken of vrij is.. :)

@Sasje & XVlindertje: Hoe is het bij jullie vandaag?

@Hier: Vandaag weer een late dienst en dan zit het weekend er weer op. Helaas moet ik volgend weekend ook nog werken:( pfff.

11. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    goedemorgen..

hier eindelijk ongi geworden :) gelukkig!!!!ik ga deze ronde toch maar beginnen met tempe..zodat ik een beetje weet hoe mijn cyclus is....op naar ronde 3 dus!

12. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0

11 juli: sasje24

13. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Hoi iedereen! Zo, ben weer helemaal bijgelezen.. DD: je hebt in ieder geval heerlijk weer vandaag! MC: gelukkig is je ongi gekomen, weet je tenminste waar je aan toe bent.. Ik duim voor je da je de 30ste niet ongi bent! Xvlindertje: vandaag alweer dag 41.. Hoe voel je je?? Hier: druk aan de klus.. En genieten van het weer. Verder niet veel bijzonders. Gezellig bbq-en enzo.. Zag alweer juli voorbij komen in de NOD-lijst.. Wie zou mij op 2 juli willen zetten? (Zit op foon dus kan ik niet knippen/plakken etc) nou meiden, fijne middag en avond nog. Liefs, Ukkepukkie

14. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!

2 juli: Ukkepukkie

11 juli: sasje24

Alsjeblieft Ukkepukkie!:D
    Hebben jullie prachtig weer btw??
    Hier regent het nu pijpenstelen..:(

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Dan nog weer even een update, Ukkepukkie erbij gezet:

2 juli: Ukkepukkie
    11 juli: Sasje24

16. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    regen????? hier in het zonnige limburg schijnt de zon!!!

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Sorry, haha! Dubbel.. Maar goed, maakt niet uit verder.

Het is hier ook geen mooi weer trouwens hoor! Hier alleen maar wolken, nog erg benauwd. Zal zo ook wel hard gaan regenen en onweren! Goed voor de plantjes :)

@ hier: Nieuwe pijnstiller aan het uitproberen (Aleve Feminax). Verlicht de pijn een beetje, maar helaas blijft het er doorheen komen :( Vanmorgen 2 ingenomen, en mag er pas 8-12 uur later nog eentje, als het nodig is.. Pff!

18. Ukkepukkie

Mijn dank is GROOT!:D
    Zon is nu net verdwenen..
    Maar gelukkig nog geen regen!;)

19. Ukkepukkie

Hahaha jij dan ook bedankt lieve MC ;)

Oww wat vervelend die pijn.... Minder dat de pijnstillers niet echt werken!
    Heb je een bad? Meestal als ik zo'n pijn heb en ff in een warm bad ga liggen word het wat minder..

20. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Ukkepukkie: Heb helaas geen bad.. Heb wel zo'n opwarm-kussentje met pitjes, maar het is opzich wel redelijk te verdragen, als ik een beetje blijf liggen. Ik blijf gewoon lekker op bed (aan het huiswerk helaas) en ga de deur niet meer uit :D Het wordt toch bout-weer..

Deel Deze Pagina