Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    he meiden, ben te moe om op iedereen te reageren, maar isra, dikke knuf en heeeeel veel sterkte

neel, succes morgen op school en veel plezier met de echo

truste meiden, ga naar m'n mandje

2. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedenavond!

@Roske: Dat is wel een goede instelling idd. Jezelf steeds gek maken is ook niks. Ik ga toch hopen voor je dat je niet ongesteld bent geworden morgen. You never know!:) Grappig die geitjes met hondenmanieren:D

@Neeltje: Pff..het houdt ook niet op he! Wat een kutzooi (sorry voor mn taalgebruik) daar zeg,ongeloofelijk! Lieverd,probeer kalm te blijven en denk nu aan jezelf en aan je kindje! Het komt allemaal wel in orde,echt waar. Heel veel plezier morgen met de echo en we horen graag hoe het was:)

@MamaCharlotte: Wat leuk dat je gaat debatteren op je stage,echt een erg leuk idee van je! Balen dat je zo misselijk wordt van de Aleve. Misschien iets anders proberen? Bij KV hebben ze nu iets nieuws,het staat in de nieuwe folder. Miss is dat iets voor je?
    Mn nagels zijn weer mooi geworden ja,ik hen nu knal-roze!:)

@Isra: Ook van mij een hele dikke knuffel meid. Wat verschrikkelijk droevig..ik heb er eigenlijk geen woorden voor:( Fijn dat je veel kunt praten met alle vrienden,dat kan opluchten. Sterkte!

@Fioon: Hoe voel je je? Slaap lekker!:)

@Duveldraakje: Wat een schattige foto van je meisje zeg.. Leuk dat ze zo heeft genoten van haar dag!:)

@Hier: Nog steeds alleen maar witte afscheiding,geen bruin gelukkig.
    Morgen een late dienst en woensdag een vroege,dat is echt balen. Ik ben dan om 22.45 uur ongeveer thuis en moet er om 05.45 alweer uit..pff:( Ach ja,het hoort erbij he.

Slaap lekker iedereen!

3. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    p.s. Ligt het nou aan mij of hebben we al zo lang niets meer van MiracleOfLove gehoord? Ik heb net ff terug gelezen en het is echt alweer een poosje geleden. Hopelijk is alles goed met haar..

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goede morgen!

@xVlindertje: Hoe is het meis, al ongi of nog steeds niets?

@Neel: Heel veel plezier vandaag met de echo en suc-6 op school. Ik hoop echt voor je dat er een passende oplossing komt.

@Pluis: MoL ging toch een weekje weg, of ben ik nu in de war:(?

@MamaC: Ik hoop voor je dat de pijn vandaag een stuk minder is. Wel een ontzettend leuk idee joh dat debatteren;). Ik heb volgens mij gisteren de keuze gemaakt (eindelijk), maar toch twijfel ik nog steeds. Ach ja morgenavond zal het wel duidelijk zijn voor me:(, hoop ik!

@Fioon: En een beetje bij kunnen slapen?

@hier: Vandaag wordt de verjaardag van Anouk op de peuterspeelzaal gevierd. Zo nog even de traktaties in orde maken en dan rond 11 uur bepakt met traktaties en camera naar de PSZ. Wordt leuk!!!
    Sinds daarnet ontzettende steken in mn zij (weer links :(), weet dus niet of dat mn ei is of niet. Straks maar ff een testje tegenaan gooien en sowieso vanaaf aan de klus!

Liefs,
    DD

5. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nou meiden ik heb weer even tijd om op iedereen te antwoorden..

Isra: Heel veel sterkte meid, in deze moeilijke periode !

Neeltje : Wat een gedoe zeg met school ! :$ Ik wil je wel heel veel plezier wensen met de echo.. ! :D

MamaC : Hoe is het met je ?

Duveldraakje : Wat een leuke foto van je meisje :)

Roske : Ow meid spannend, nou ik ben benieuwd !!

Pluis81 : Ow balen dat je laat - vroeg hebt.. Ook al hoort het erbij, wennen doe ik er niet aan 8) En inderdaad we hebben al een tijd niks vernomen volgens mij van MiracleOflove

Hier : Nou meiden, ik verlies nu uiteindelijk op dag 43 weer wat bloed.. Ben benieuwd of het door gaat zetten, want het is echt nog minimaal * even afkloppen natuurlijk, voordat het straks losbarst ;) * Aan de ene kant zo blij dat ik ongi ben, eindelijk weer verder met de volgende ronde. Aan de andere kant best teleurgesteld dat cyclus weer zolang heeft moeten duren :(

6. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    goeie morgen iedereen,

eerst en vooral, Isra, ik wens je heel veel sterkte meid.

Neel, zoals de rest hier al gezegd heeft, jij en eitje zijn belangrijker en je hebt gelijk dat je vandaag dus er naartoe gaat om wa duidelijkheid, en laat zeker iets weten over je echo en mss kunde uw echo hier plaatsen zoda we wa kunnen meegenieten ;)

Pluis, die ingesteldheid is normaal de mijn, anders had ik het geen 5jaar volgehouden, maar deze laatste tijd niemeer...mss doorda'k ben beginnen tempen en ZP I dunno.

MamaC, eerst en vooral thx voor pb'tje en ik hoop dat je buikproblemen snel verdwijnen, want da's inderdaad nie plezant meer

Hier, nog geen ongi, maar ze zullen wel wat later op de dag komen denk ik, want vanmorgen een tempdaling.

7. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    @bolderkar, aaaaahjaaaaaaaaaa, ken het, maar wist niet dat het zo heette :D

Nu effe een hyves aanmaken, want wil jullie allemaal zien!!

8. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    ff upen, want zaten weer helemaal beneden

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Ola!

Naar school gaan hoeft niet; ik heb na de echo een gesprek met mn mentor en de adjunct heeft me net gebelt. Ik moet even een mailtje afwachten en zodra ik die heb kan ik actie ondernemen. Wel alvast met mn mentor een gesprek, even kijken wat we kunnen doen als...

Ik heb zo'n zin in de echo!! Ik zal mn best doen om 'm hier te plaatsen. (ik ben daar echt geen held in!)

Sorry dat ik niet op iedereen reageer nu.. Tot straks!!

10. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    up!

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen,

@Roske: Haha,ik was al aan het zoeken in de lijst. Goed dat jij m ff ge-upt hebt,dat was wel nodig. Ik kan me wel indenken dat er meer spanning en druk achter ligt als je gaat tempen en op het forum zit,je wordt er dan toch meer mee geconfronteerd.

@Duveldraakje: Veel plezier vandaag op de psz! Wat heb je voor traktaties?

@XVlindertje: Dat is idd een dubbel gevoel meid. Aan de ene kant ben je blij dat je ongesteld wordt en aan de andere kant is het toch een teleurstelling.. Hopelijk zet het niet door,je weet maar nooit!

@Neeltje: Hoe laat heb je de echo? Ik ben gewoon zenuwachtig voor je,stom he:) Ook veel succes met het gesprek met je mentor,laat je niet onder tafel lullen hoor meid!

@Hier: De vader van mn vriend is op vakantie en een oom en tante zijn vanuit Rotterdam in zijn huis,een soort vakantie voor hun. Vandaag zouden ze op bezoek komen maar dat waren we helemaal vergeten. We deden net onze ogen open en opeens stonden ze voor de deur!:$ Ik schaamde me dood,helemaal niets in huis voor bij de koffie en ik had niet eens gestofzuigd.. Ow wat voelde ik me rot zeg:):( Wat een blunder!

12. Ukkepukkie

Ukkepukkie Niet meer actief

Roske aan de Hyves.. :D Leuk kunne we jou ook zien;)

13. Ukkepukkie

Sta je dan met je slaaphoofd ;) Maar het was wel even gezellig??

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Goedemiddag!!

Net echo gehad.. Het hartje klopt goed !!!!!!! We zijn helemaal blij :D
    Volgens de metingen ben ik 6 weken en 3 dagen.. 4 daagjes korter dan we dachten, maar dat geeft niets!!

Ook gesprek gehad met mn mentor, en ik ben gerust gesteld. Mijn mentor heeft de 'hogere macht' ingeschakeld (directeur). Wanneer het niet snel duidelijk en correct afgehandeld wordt, worden mijn examens in beslag genomen en gaat school deze invullen. Dus misschien toch een diploma 5 juli????

Al met al kan mijn dag niet meer stuk !!!! Mijn kindjes hartje klopt :D
    De kans op een miskraam is nu ook iets minder, vertelde ze. Geweldig nieuws vandaag!!

(Nu ga ik even snel eten want ik heb hongerrrrrrrrr)

15. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    YES, Neeltje! geweldig. Fijn he dat gevoel, vooral als je t dan voor de eerste keer hoort, ik smolt helemaal weg toen!
    Wat fijn trouwens dat de adjunct de directeur heeft ingeschakeld. We duimen hier allemaal voor een mooi diploma 5 juli!

Sorry dak ff niet verder reageer, maar ben kets kapot en ga nu ff liggen. Ben geloof ik nog steeds aan t bijkomen van zondag...

Liefs,
    DD

16. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Ukkepukkie: Ja,haha..het was echt erg. Ik heb boven de eerste broek aangetrokken die ik kon vinden en heb snel een bh onder mn hemdje gedaan en toen snel de deur open doen:D Het was wel even gezellig ja,dat gelukkig wel!:)

@Neeltje: Jaaaa,wat een goed nieuws allemaal zeg! Ik ben heel blij voor je meid,wat zul jij je vandaag geweldig voelen!:)

@Hier: Zometeen weer richting mn werk. Mn vriend brengt me dus ik hoef lekker niet met de bus,heerlijk! Ik weet niet of ik vanavond nog kom kijken hier want ik moet morgen om 05.45 op.

Fijne dag allemaal:)

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @DD; doe maar lekker rustig aan! Goed uitrusten he!!

@Pluis; dat is ook balen!! Inmiddels wel gestofzuigd? ;) Werkze meid!

@Hier; Ik heb me toch een geweldig gevoel!! Alsof ik de hele wereld aan kan! :D Net even wat boodschapjes gedaan en vanavond gaan we naar mn beste vriendin; frieten eten om te vieren dat het hartje klopt! En om haar te steunen, haar vriend is terug naar Engeland :(

Ohja; ik heb morgen een afspraak met de arbo arts op aanraden van manlief en school. Kijken of we kunnen regelen dat ik niet meer terug hoef naar die rot plek.. Volgens mentor maak ik een goede kans!

Ik lees vanavond laat weer bij!

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Wat geweldig dat het hartje goed klopt meid! Wat zal dat idd heerlijk voelen voor jullie!

Ik heb even geen zin om op iedereen te reageren, sorry! Heb het echt MEGA-druk, en ben al zo moe :( Pffff! Morgen sta ik echt de hele dag alleen voor de klas, en ik zie er eigenlijk best tegenop.. Mentor is er dan niet.. Aaargh! Ik kan die klas echt niet aan denk ik.. Gelukkig is het maar een half dagje :(

19. Ukkepukkie

Wat een goed nieuws!! Ben blij voor je!! GENIET!!

20. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    PB je mij ? :D

Deel Deze Pagina