neeltje, wat leuk!!!! zo blij voor je.. en dan is dat zo'n opluchting, een opluchting die ik ook nog hoop te krijgen. als dr een afspraak bekend is voor mn echo.. zo fijn.. nu hopen dat t ook allemaal met die rotplek goedkomt. zodat je fijn je bed uit kunt stappen dat je niet meer erheen hoeft. roske, heb jij al ergens een testje gewaagd??
Neeltje : Geweldig dat het hartje goed te horen was ! Jou dag kon niet meer stuk.. Hier : Ongi is nog steeds niet echt doorgezet.. ; maargoed we zullen zien de komende dagen..
Goeie avond! @Neel: Suc-6 morgen bij de arbo. Hoop dat er iets uitkomt. @MamaC: Meid het gaat je lukken morgen! Je kan het. @Roske: Wanneer ga je testen? @xVlindertje; Hoop echt voor je dat t toch doorzet, dan weet je tenminste hoe of wat. Snap heel goed dat je baalt van lange cyclussen hoor, het liefste heb je gewoon een cyclus van 28 dagen. @Hier: Nou het feestje op de PSZ was een groot suc-6. Was echt ontzettend leuk! Ze had een memo-spel van Jip en Janneke met een lekker snoepje erbij getrakteerd. En lekker dat ze t vonden, ! Dalijk nog 1 debat kijken en dan hopen dat ik echt duidelijkheid heb. Vanaaf weer knikkeren. Had vanmiddag een ovu-test gedaan en die was best licht. Afgelopen zaterdag was nog de meest donkere van alledrie, maar ik blijf toch nog maar even doortesten voor de zekerheid, misschien dat ik mn ei dan toch kan vinden en een datum in de lijst kan zetten. Liefs, DD
@DD; wat een lief meidje is het ook he! Ze zit erg trots op de stoel! Leuk! @All; We zijn idd erg blij en genieten volop! De echo foto's krijgen we als we bij de verloskundige komen, MAAR we krijgen ze wel elke keer op een USB stick mee! Alleen kan ik die niet kopieren naar 't forum helaas.. @Uk; gelukt met hyves?
@mamaC succes morgen meis, kop op, je kunt t !! @DD prachtig, wat een prinsesje ! @neel, fijn dat alles goed was @hier, vannacht gelukkig wel beter geslapen, maar toch weer vroeg wakker. toen nog wel weer in slaap gevallen. heb weer allemaal tegenstrijdige symptomen, opgeblazen gevoel, (zwanger?)zeurrug (ongi) vroeg wakker (zwanger) zere boobs (beide) lichte hoofdpijn (ongi of slaapbegrek ??) en veel witte vloed, maarja dat heb ik tegenwoordig ook vaak voor ongi. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaargh, t kan dus nog alle kanten op. dag 26 is iig voorbij (nouja, bijna) ga nog niet testen, pas als ik op dag 28 of 29 zit. vanaaf dus maar weer lekker vroeg naar bedje toe, ben nogsteeds moe, maar nu lekker 2 dagen vrij
Hoi dames.. even een kleine update over school.. Helaas moet het zover komen dat we de zaak voor gaan leggen aan de directeur. Ik hoor morgen wanneer ik een afspraak heb en hoe laat. Morgen ochtend rijden manlief en ik op tijd naar mn werk, om al mijn papierwerk daar op te halen. Dit doen we zo vroeg mogelijk om geen collega's tegen te komen die vragen gaan stellen. Heb ik nu geen zin in. Ik houdt jullie op de hoogte.. Sorry meiden dat ik vandaag niet zo veel op jullie gereageerd heb, ik maak het goed!
hello girls, Hier effe vlug iets posten want moet vertreken om mijn dochter Kyara in te schrijven in haar nieuwe school dat op 100km verder ligt... Hier deze morgen ongi geworden, cyclus is nu weer een dag langer geworden....pffff tot later meisjes!!! dikke knuf aan iedereen! PS: wie heeft er nog hyves da'k kan toevoegen als dinnetje??
Goede morgen! @Michele: Dank je! @Neeltje: Dank u! Maareh kun je de foto's niet op je pc zetten en dan naar t forum? Of is die stick beveiligd? @Fioon; Dus vandaag zit je op dag 27, dan zou je dus eigenlijk op zaterdag kunnen testen, als je dan nog niet ongi bent. Wat spannend!!! ROZE ROZE ROZE (we willen roze zien)! @Neel; Heel veel suc-6 bij je werk vandaag en uiteraard de ARBO. @Roske: He meid, toch ongi:x. Das balen...*knuf* @Hier: Gisteren weer geklust en hopelijk wordt mn ovu-test nu wat positiever. Kan ook best zijn dat ik gewoon veeeeeeeels te vroeg aan t testen ben gegaan, maar blijf stiekem de hoop houden dat mn cyclus nu iets korter is. Vanaaf stemmen, maar ik ben nog steeds in linkse zweeftoestand. Ik weet niet of ik op mn gevoel af moet gaan of dat ik tactisch moet gaan stemmen...8) moeilijk!!! Liefs, DD
Hier is m'n ongi toch doorgezet ! Ik hoop zo dat de volgende cyclus veel minder lang wordt.. Nieuwe NOD = 20 juli (bij cyclus van 43 dagen)
Ik hoop het ook echt ! En het frusterende is gewoon dat voordat ik de pil slikte, ik gewoon regelmatig was 28 dagen..
@Vlinder; wat balen dat je cycles zo lang is @DD; die stick is beveiligd.. Manlief gaat er van de week even naar kijken! @hier; Beetje gevoelig in mn buik en misselijk.. Ook vandaag weer gesprekken gehad ivm diploma. En het heeft eigenlijk een andere wending gekregen dan ik dacht; ik zou moeten verlengen om te voldoen aan de eis van de werkgever waar ik nu werk. Maar na een gesprek met de arbo, manlief, school en nadenken bij mezelf ben ik tot de conclusie gekomen dat ik niet meer voor mijn huidige werkgever wil werken! Dit houdt in dat, wanneer mijn werkgever akkoord gaat, mijn examens alsnog positief kunnen worden afgetoets en ik 5 juli mijn diploma kan ophalen! Ik juich niet te vroeg, maar voelt goed dat ik het nu uitgesproken heb! We hebben net een mail verstuurd, nu is het afwachten op reactie... en morgen weer een gesprek op school met de adjunct.. @Stemmen; ik heb gestemd. Ik wist het echt niet en ben op mijn gevoel af gegaan.. Stiekem denk ik dat PVV veel stemmen zal krijgen. Veel mensen stemmen op deze partij als 'protest' stem.. Ben benieuwd vanavond!
Ja en vooral omdat tie voor de pil altijd regelmatig was.. 8) Ow dus het is even afwachten meis, wat hun reactie is. Maar in ieder geval goed dat je nu je eigen mening hebt uitgesproken. Ik heb ook gestemd & ben ook erg benieuwd vanavond !