Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nou meiden ik ben richting m'n werk ; avonddienst.
    Ik lees morgen alles weer bij..

Fijne dag nog ! :)

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    * Haha het lijkt net of ik alleen tegen mezelf zit te kletsen *
    Op het bericht van Neeltje na.. :p

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @vlinder; werkze !!

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
  5. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goede avond!

Nou we hebben gestemt, vanavond wss de hele avond op de bank voor de uitslagen enzo...mannetjelief wil zelfs nog even gaan liggen om het wat langer vol te houden. Hij zit er echt helemaal middenin ;)

En hoe is het hier verder?

@MamaC: Hoe ging t vandaag op school?

@Neel: Wordt dus heel spannend nu...*duim, duim, duim*

@xVlindertje: Meid ik hoop dat je cyclus binnenkort echt weer regelmatig is. Hij is nu ook wel redelijk regelmatig, maar alleen zo mega-lang!

Liefs,
    DD

6. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Hoi dames,

Ik lees morgen weer bij. Moet nu werken in het cafe!

Liefs

7. Corine26

Corine26 Actief lid

10 mrt 2010
    279
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Zo daar ben ik dan eindelijk weer een keertje!! Sorry dat ik zo lang niet meer geweest ben, maar heb veel aan me hoofd gehad. Ik had mamaC al een PB gestuurd en de situatie uitgelegd.
    Graag wil ik mijn verhaal hier niet neerzetten, omdat ik bang ben dat iemand het verhaal herkent (al is de kans klein natuurlijk).
    Vorige maand weing geklust, dus als resultaat vannacht ongi geworden.
    Maar we gaan vrolijk door naar ronde 5.

Hoe gaat het met jullie?? Nog roze mensen?

Nogmaals mijn excuses.

Liefs

8. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    goedenavond dames

@roske, jeeej, 100 km om naar school te gaan... pff das nie niks
    balen van je ongi, maar je had t al verwacht toch ?

@dd ja hoop t ook :D, vanmorgen beebje van dinnetje even geknuffelt (hij is 4 weken) en daar werd ik zooooo broeds van haha

@xvlinder, raar ding, een vrouwenlichaam. ik weet niet hoe lang je de pil hebt geslikt, maar die kan je cyclus behoorlijk in de war schoppen

@hier, nogsteeds een groot vraagteken, ook een beetje struisvogel uit zelfbescherming.

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo!

@Neeltje: Ik hoop echt dat je werkgever akkoord gaat met het voorstel. Het is iig fijn dat je school mee wil werken. Inmiddels heb ik wel gestofzuigd ja..haha!:)

@Roske: Jammer zeg,toch ongesteld geworden:( Dat is idd een eindje weg zeg,100 km voor een school. Gaan jullie die kant op verhuizen dan?

@MamaCharlotte: Je kunt het meid. Als jij stevig in je schoenen staat en zelfverzekerd overkomt komt het helemaal goed! Succes!

@Corine: Welkom terug,vervelend voor je dat je een zware periode hebt gehad..hopelijk voel je je momenteel weer wat beter.:)

@Duveldraakje: Wat een lief snoetje heeft je meisje toch he. Fijn dat ze zo heeft genoten,leuke traktatie ook! Wij zien hier de verkiezingsuitslagen ook aan het volgen,jammer dat het zo lang duurt.. Tot nu toe vind ik het er positief uit zien,ben benieuwd!

@Fioon: Ik ben benieuwd voor je maar ik begrijp je zelfbescherming wel hoor. Succes ermee!

@Vlindertje: Lekker gewerkt?

@Hier: Ook gestemd vandaag,we zitten nu naar de uitslag te kijken.
    Jammer dat we het hier niet over politiek mogen hebben..
    Ik ben nu 2 daagjes vrij en morgen ga ik met mijn collega's gezellig steengrillen. Verder eigenlijk geen nieuws..:)

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Corine; Hopelijk gaat 't nu wat beter.. Logisch dat je je verhaal hier niet neer wil zetten uit angst voor herkenning. Ook niet doen dan! Hopelijk gaat het nu beter..

@Fioon; Hopelijk is de vraagteken snel weg!!

@Pluis; Hoezo mag je het niet over politiek hebben? Thuis niet of? Geniet lekker van je vrije daagjes!

@hier; net klaar met werken in 't cafe. Zo moe als ik was toen ik er heen ging, zo wakker ben ik nu! Nog geen mail terug van mn werkgever, hopelijk morgen!
    Wij zitten nu ook de uitslagen te kijken.. Manlief heeft me een beetje op de hoogte gehouden; hij moest stemmen tellen..

Nu naar bed! Slaap lekker!

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He lieverds!

*schaam* Ik ben er weinig geweest de laatste dagen! Jullie weten natuurlijk dat ik een hele drukke en zware week heb, en daar komt het ook door hoor! (Ik ben echt versleten en begin ook een beetje ziek te worden :() Nog 2 dagen.. Dan kan ik weer even helemaal bijlezen en op iedereen reageren!

Overigens ging het gisteren best goed. Heb m'n eerste klassikale preek gehouden (hij kwam echt uit mn tenen), heerlijk! ;)

Dikke knuffel voor jullie allemaal!!

12. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goede morgen!

@Corine: Meid, heel begrijpelijk dat je dan niet op t forum komt, maar we zijn blij dat je er weer bent!

@Fioon: Enne heb je al getest???

@Pluis: Ja wij hebben tot een uur of 1 zitten kijken, maar omdat er toen zo weinig duidelijk was zijn we maar gaan slapen. Vanochtend om 6:30 de tv aangezet en helaas werd mijn goede hoop meteen de grond ingeboort. Lekker wakker worden zo, maar er is nog kans dus ik blijf een ietsiepietsie hoop houden! (Excuses voor diegene die wel voor de VVD zijn)

@Neel: En hoest nu? Wel lekker kunnen slapen?

@MamaC: Meid geen excuses, is niet nodig. Fijn dat t zo goed gaat op school, nog 2 daagjes en dan zit ie er weer op. Dus bij deze nog heeeeeeel veel suc-6!

@Hier: Vandaag lekker thuis met mijn meisje. Ze is ook lekker relaxed, das wel fijn na zo'n kort nachtje.

Liefs,
    DD

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen,

@Neeltje: Ik bedoel dat we op het forum niet over politiek mogen praten;) Al een mail terug gehad inmiddels?

@Duveldraakje: Ik kan nu wel raden wat jouw partij is:p Ik vond het wel jammer dat de uitslag nog niet bekend was,voor niks tot zo laat zitten kijken. In onze gemeente heeft mijn partij de meeste stemmen behaald,dat deed me al goed. :)

@MamaCharlotte: Geen excuses meid,dat is nergens voor nodig. Fijn dat je preek gisteren zo goed is gegaan! Nog 2 daagjes meid,dan is de spanning er af! Succes!:)

14. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Fioontje : Ik heb ongeveer 7/8 jaar de pil geslikt. Dus eigenlijk best wel lang ;) Hopelijk wordt m'n cyclus nog wel korter !

Pluis : Nou het was mega-druk op m'n werk.. hebben ook 45 minuten overuren gemaakt. Ben benieuwd hoe het vandaag is..

Hier: Nou eigenlijk weinig te melden. Nog ongi ; zal wel de rest van de week duren..? Ik vermoed trouwens nog steeds dat m'n LF langer is..(dat die nu 20 dagen is geweest :)) Maar we zullen deze ronde zien wat het wordt..

15. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    fioon, pluis, ja, 100km is indd wel veel, maar vermits ons huisje dat we gekocht hebben op 5min van school is, gaan we nu deze zomer hard werken in't huis om het leefbaar te maken en indd verhuizen naar daar. Tegen augustus wil ik dat alles dat broodnodig is in een huis in orde is, da wordt dus werken :)

@ongi, had ze indd verwacht, zoals ik eigenlijk al iedere maand doe ;)

MamaC, ge moet u nie schamen, ik schaam mij ook niet als ik ff niet ben geweest :D en wel fijn dat het goed gegaan is op school, al goed dat je ook geweldige tenen hebt lol

@politieke toestanden en stemmen, ik hoef helemaal niet te stemmen, en ben daar nie treurig om

16. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; het is je vergeven ;) Goed dat je je eerste preek vanuit je tenen voelde komen! Dat is goed!!

@Pluis; Waarom mogen we niet over politiek hier praten dan?? Nog geen mail terug gehad....

@vlinder; nog geen duidelijkheid :( hopelijk heb je dit snel!!

@school; Goed nieuws! Kan er alleen op dit moment weinig over los laten..

@Stemmen; blij dat het voorbij is!

@hier; Werd vanmorgen om 10 uur wakker, terwijl ik om half 11 afspraak had met adjunct. Vraag me niet hoe, maar was er op tijd!

@Angels Date; hoe staat het met de datums????
    Is er al iets meer bekend???

@Examen; om 3 uur heb ik mijn eindgesprek over mijn eindproject. SPANNEND !!

17. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nou wel duidelijkheid wat betreft 0ngi, maar heb nog steeds sterk het gevoel dat ik op dag 22 m'n eisprong heb gehad, alleen dat zou betekenen dat LF 20 dagen was... (?).
    Misschien toch maar tempen of ovu-testen doen !? ;)

18. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    He meiden! Ik heb alles weer bijgelezen hoor :)

Wat ben ik toch moe! Beetje jammer dat ik ook ziek aan het worden ben.. Zwaar verrotte keelpijn en hoofdpijn :( Nog 1 dagje..! Dan ben ik er ook wel ff klaar mee hoor! Drukke kids..

Even een reactie @ Angel-date: Het ligt idd een beetje stil, maar er is ook nog geen datum uitgekomen waarop iedereen kan (ja, 29 augustus ofzo pas...).. En doordat ik het zo druk heb, heb ik er ook niet meer heel veel aan gedaan om iedereen te contacten.

19. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Even ons lijstje erbij gepakt. xVlindertje staat er ook op met de nieuwe datum en nog wat mensen op rood... Hebben DD en handbalster alweer een nieuwe? En Roske, was jij nou al ongi?

Charlottesangels-nodlijst

18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 25 januari 2011)
    24 mei: mama2011
    26 mei: michele25
    27 mei: Sasje24
    7 juni: MamaCharlotte
    8 juni: xVlindertje, Corine26, Roske
    10 juni: fafa
    11 juni: Isra, Fioon

12 juni: miracle of love
    17 juni: Pluis81
    20 juni: Dikkebuik
    1 juli: MamaCharlotte
    2 juli: Ukkepukkie
    11 juli: Sasje24
    20 juli: xVlindertje
    Datumloos: Duveldraakje22, handbalster

20. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    ikke ongi jaja... effe lijst aangepast

18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 25 januari 2011)
    24 mei: mama2011
    26 mei: michele25
    27 mei: Sasje24
    7 juni: MamaCharlotte
    8 juni: xVlindertje, Corine26, Roske
    10 juni: fafa
    11 juni: Isra, Fioon
    12 juni: miracle of love
    17 juni: Pluis81
    20 juni: Dikkebuik
    1 juli: MamaCharlotte
    2 juli: Ukkepukkie