Goeiemorgen ladies! @ Pluis: Je vriend alweer langs z'n moeder, voor de 3e x? Haha! Jeetje, dat is wel vaak! Las dat jij er niet aan moet denken om om de dag te klussen, hoe vaak doen jullie het dan? Mits het uitkomt met jullie roosters natuurlijk? @ xVlindertje: Goed dat jullie om de dag klussen om je ei niet te missen. Wel knap dat je dat zo lang vol kan houden dan! Ga je deze maand nog ovu-testen gebruiken? @ hier: Helaas nog steeds hartstikke ziek.. Het is gister niet minder geworden.. Ik heb m'n paps al gebeld (helemaal in tranen) dat ik er waarschijnlijk niet bij kan zijn vandaag.. Ik baal er echt van! Maar voel me zo ziek dat het beter is om ff thuis te blijven en niet dat hele eind te gaan rijden. Dus vandaag een beetje aan school werken enzo, niet echt boeiende plannen. @ allemaal: Hoe is het met jullie? Nog wat leuks doen vandaag? Of zijn er veel die moeten werken?
Goeie morgen Angels! @xVlindertje & Pluis: Het is een badpak geworden, is weer eens iets anders. Mijn buik is momenteel (voor mijn gevoel dan) zo opgezet dat ik t niet echt prettig vind om in een bikini te gaan zwemmen! @xVlindertje: Dan word t gauw weer aan de klus...wij doen t btw ook om de dag hoor, af en toe om de 2 dagen, maar vooral deze week om de dag! @MamaC: Meid een hele dikke beterschapsknuffel van deze kant! Hoop echt dat je je gauw weer beter voelt en toch nog even kan klussen! @Neel: Helaas hoort die extreme vermoeidheid er helemaal bij, nu ben je ook veel sneller emotioneel en dat vergt ook ontzettend veel energie hoor! Maar vooral op tijd gaan rusten en genieten! Het kan idd tot een week of 12 duren, maar je kan je ook wat sneller fitter voelen. Het nadeel is alleen wel dat je rond de 32 weken de vermoeidheid weer terug krijgt. @Pluis: Jeej meid, lijkt me ook niks om zulke diensten te hebben. Hopelijk komen jullie nog wel aan de klus toe! Of is het helemaal niet meer nodig en ben je nu al gewoon hartstikke zwanger...*duim, duim, duim*. Ik zou idd ook wachten met testen tot je de 33 dagen voorbij bent, ik weet niet of ik het vol zou houden, maar proberen kan altijd toch! @MamaC: He meid, zo vervelend dat je nog ziek bent en niet naar t feestje van je paps kan. Lekker rusig aan doen meid en laat je maar verwennen door je mannetje! @Hier: Gisteren naar de camping geweest. Lekker gezwommen, spelletje gespeeld en ja, ja, naar de BINGO 8) geweest (werd meegesleurd door zus-lief) en ik heb een dekbed gewonnen! Jippie, wel lekker voor de zomer, hij is bedrukt met rozen en een blauw iets (heb m nog niet uitgepakt). Het domme is dat ik nog zat te denken dat ik een dekbed helemaal niet nodig heb en ja hoor... Gisteren ook weer ontzettend last van mn buik gehad, constant steken en krampen. Ik lijk wel ongesteld:x maar er is geen bloed. Zo vreemd! Gisteren weer geen ovu-test kunnen doen, mag echt hopen dat ie vandaag megaposi is. Dan is de pijn ook beter te verdragen! En dan is mn cyclus wat minder lang. Vanmiddag gaan we naar vrienden van ons, maar we zijn wel op tijd thuis want meisje moet op tijd naar bed. Ze is gisteren de hele terugweg wakker geweest en (we waren pas om 1:00 thuis) vanochtend gewoon om 8:15 wakker. Ow, mijn verhaal is iets langer geworden dan de bedoeling was, ach ja is ook weer topic-vulling! Liefs, DD
@ DD: Whoehoe! Een dekbed Haha! Leuk toch! Past ie wel? Die maten zijn altijd zo lastig.. Wij hebben een mega-groot bed, dus altijd een grote maat nodig. Vervelend dat je zoveel last hebt van krampen enzo.. Het zal ongetwijfeld wel te maken hebben met je eisprong. Toch zou ik niet al teveel uitgaan van die tests, het is namelijk zo onwijs gekmakend als ze maar niet positief lijken te worden! Maar goed, dat hoef ik jou niet te vertellen Het zou natuurlijk wel erg fijn zijn als ie vandaag gewoon superpositief is! Gewoon lekker blijven klussen, dan mis je je eisprong sowieso niet Ik hoop inderdaad dat wij hier nog even kunnen klussen ja, anders is er straks weer een maand 'vergooid'. Maar komt wel goed. Klussen met een verstopte neus gaat best, gewoon niet te lang achter elkaar zoenen Eerst maar weer eens mijn energie terugkrijgen!
Hoi lieverds, MC: Beterschap meis!! Jammer dat je niet naar je vader kan.. xVLINDERTJE: Balen dat je nog ongesteld bent.. Hopelijk ist snel over en kun je verder.. DD: Je meisje wakker tot 01:00?? Pff en weer zo vroeg wakker.. Hoop voor je dat ze een beetje te genieten is haha. NEELTJE: Hopelijk neemt de vermoeidheid snel een beetje af.. Maar je weet waar het voor is he.... Geniet lekker! HIER: Gister heeeel veel witverlies 2x bij toilet bezoek.. Gister was dag 18. Zou het me ei zijn?? In ieder geval wel geklust hihi. Fijne dag allemaal!
@ Ukkepukkie: Zou best kunnen dat dat door je ei kwam inderdaad! Nou ja, je weet wat je te doen staat Je kan niet meer doen dan lekker klussen he! Jij ook fijne dag!
Hallo allemaal, even een snel berichtje van mij want ik moet zo weer gaan werken. Ik had dus beter mn mond kunnen houden over het uitblijven van het bruinverlies want sinds gisterenavond is het weer begonnen. Ik ga er dus vanuit dat deze ronde voorbij is.. Het is geen ramp maar ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het op deze manier niet zo leuk vind,mijn lichaam verklapt zelf wel (ruim van te voren) dat het niets is geworden.. Beetje jammer! Meiden,ik ga er vandoor! Fijne dag allemaal en MamaCharlotte: Beterschap meid!
@ Pluis: Balen meid, dat er toch bruin komt.. Ik heb dat ook vaak voordat ik ongi moet worden. Stom he, dat het dan al verklapt is.. Maar je doet er helaas weinig aan.. Is een beetje hetzelfde als je temperatuurt: als je temperatuur die omlaag gaat voordat je ongi wordt. Dat doe ik dus ook maar niet! Ik zal duimen dat het niet doorzet.. Volgens mij kan een innestelingsbloeding ook oud bloed zijn Als je zwanger bent moet het toch een beetje opgeruimd zijn daarbinnen Werkze meis!
@MamaCharlotte: Tja,dat zou ook nog kunnen maar ik ga er maar niet vanuit. Ik zie het wel of het doorzet of niet. Het is met afvegen meer een roze kleur trouwens. Balen dan he,dat de spanning er gelijk af is.. Hoe is het met jou nu? @Duveldraakje: Gefeliciteerd met je dekbed! Nu ga ik snel weer aan het werk,gelukkig is het op zondag iets rustiger dus kan ik af en toe eventjes spieken hier!
Hoi hoi! @Pluis; Hopelijk zet het niet door! @MamaC; voel je je al een klein beetje beter? @Uk; Ja, voor een heeeel goed doel @hier; vanmiddag even de bossen in geweest en heerlijk over de braderie gelopen.. Nu ben ik al weer zo moe.. Dadelijk gaan we chinees eten en op tijd slapen! (hoop ik ) Manlief heeft me ziek gemeld op 't werk.. Eerst even rust en duidelijkheid!! (hopelijk krijg ik die morgen..)
@ Pluis: Kan me voorstellen dat je de echte hoop hebt opgegeven. Maar toch blijft het nog even spannend hoor!Je weet 't nooit. Zolang het geen helderrode stortvloed is.. @ Neel: Terecht dat je ziek bent gemeld! Lekker vroeg naar bed inderdaad! Ga ik ook doen, voel me nog steeds niet helemaal beter.. Het gaat gelukkig wel iets beter dan gisteren, maar mijn dag gaat ongeveer zo: *zucht* ... *steun* ... *kreun* ...
@MamaC; ik wilde niet ziek gemeld worden. Maar manlief stond erop.. En moet zeggen dat het goed is zo, eerst die duidelijkheid!! Zorgt je mannetje goed voor je? Hopelijk ga je je snel wat beter voelen meid!!!
*HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG* Zo! Nu moet er wel roze komen met al dat hcg !!
Hoi dames, hoe gaat het met jullie??? Hoe staat het lijstje ervoor??? Hier gaat nu wel weer..... Stond paar dagen geleden op de kop van de pijn in buik.... blaasonsteking. Vreemde nu alleen is dat raar gevoel in buik blijft terwijl pijn enz minder/weg is... Ook mijn afscheiding is sinds paar dagen ei achtig wit en veel....... heb dat nooit voor mijn NOD .... Die trouwens dinsdag is als ik van 28 dagen uit ga..... Wachten wel weer af..... Hopelijk gaat met jullie alle goed, soms kom ik ff spieken hier en zal dan berichtje achterlaten.... liefs Annekeloes
Goede avond allemaal! @MamaC: Ik hoop voor je dat het morgen echt beter gaat met je! @Ukkiepukkie: Meisje had wel van 19:45 tot 00:00 geslapen hoor, toen is ze op de terugreis wakker gebleven en daarna meteen weer als een blok in slaap gevallen! Ik kan je helaas niet zeggen of het je ei was of niet, maar klussen kan nooit kwaad! Dus KLUS ZE! @Pluis: Nee he, meis jij mag absoluut niet ongi worden! NIET DOORZETTEN!!!:x:x:x En bedankt, het is een geweldig dekbed, ookal had ik t eigenlijk niet nodig. Maar vind t stiekem toch wel leuk dat ik iets heb gewonnen! @Neel: Meid ben blij dat je mannetje je ziek heeft gemeld, nu kun je even de tijd pakken om sowieso te rusten en af te wachten wat er nu precies gaat gebeuren! @HCG: *rent naar keuken, pakt een emmer en vangt er zoveel mogelijk (hou natuurlijk wel wat over voor "de Angels")! @Annekeloes: Leuk dat je toch af en toe iets van je laat horen. Ben benieuwd of jij deze maand lekker op roze kan! @hier: Nou net bij vrienden geweest, was errug gezellig en hebben ook lekker gegeten. Noukie heeft weer heerlijk kunnen spelen! Had daarstraks ineens (alvast sowwy voor de ranzigheid) een klodder slijm in mn box zitten. Denk dat mn ei er echt aan komt en dat de ovu-testen me een beetje aan t foppen zijn. Vanaaf dus weer lekker aan de klus! Liefs, DD
@ Neel: Ja, beter dat je even ziek gemeld bent hoor! Dan maak je ook meteen even een punt, toch? Thanks voor de HCG! *vangt HCG op* @ AnnekeLoes: Fijn om even wat van je te horen! Wat naar dat je blaasontsteking hebt gehad! Ik ben heel benieuwd of je deze maand positief gaat testen, laat je het ons weten tegen die tijd? @ DD: Klussen voor jou meid!!! Liefs!
Hoi meiden, Ik zag dat mijn laatste bericht alweer van 1 juni is, alweer bijna 2 weken geleden. Ik heb wel regelmatig even jullie berichtjes gelezen hoor! Deze week ga ik weer starten met tempen en ovu-testen, hopen op een duidelijk ei dit keer en geen cyclus van 44 dagen (die hakte er behoorlijk in) Knuffel voor jullie allemaal!
mamaC, mooi weer ?? nou viel wel tegen hoor hier haha lees dat je nog altijd ziek ben, wat naar ! pluis; nee hoor, niks gemist, wij gaan zaterdag naar slagharen met mijn nichtje en haar vriend en dochtertje. verder natuurlijk vaderdag, en opa en oma gaan op vakantie en wat je dan verder zoal nog doet in t weekend (klussen .....) DD ja je staat ervoor met die kids, heb t met lars ook dat ik denk nou, die word morgen nie meer wakker, maar dan staat ie toch om 8 uur weer naast bed. @zwanger en moe, ik heb dat alleen de eerste drie maanden gehad, daarna niet meer. alleen de laatste 2 weken hoge bloeddruk en toen mocht ik niks meer doen, maar ik heb tot 4 weken voor de bevalling gewoon gewerkt had beter door kunnen werken tot de bevalling, want toen ik stopte kreeg ik klachten haha @pluis, balen meis, dat je denkt dat t weer game over is, wel mooie korte ronde toch ? @hier, ongi lijkt al weer aardig over, lekker snel, maar zal nog niet te vroeg juichen, heb wel vaker dat t lijkt te stoppen en dan toch nog even een laatste restje. verder lekker weekend gehad, gister boodschappies, ons campertje uit stalling gehaald en koffie bij pa en ma, vanmorgen koffietafel ter ere van zwager en schoonzus, die deden beheer van dorpshuis en daar zijn ze mee gestopt, vanmiddag met de buuf allemaal oranje vlaggetjes opgehangen. morgen weer werken, ga nu lekker naar mn mandje, heb nog wat slaap in te halen van vorige week geloof ik haha
Goedenavond dames, @Neeltje: Je man heeft groot gelijk hoor meid! Even een extra dagje rust voor jou en eitje! Thnx voor de hcg,ik heb geprobeerd wat te vangen Was het chinees eten lekker? @Duveldraakje: Vreemd dat de ovu-testen nog geen naderende eisprong aangeven terwijl je wel slijmverlies hebt nu. Ik zou idd maar gewoon door blijven klussen en de testjes even niet vertrouwen! @Handbalster: Lang geleden idd meid! Hoe is het verder met je? Ik hoop voor jou ook op een kortere cyclus dit keer,het liefst met een roze einde natuurlijk! @Fioon: Dat klinkt idd druk voor volgend weekend maar wel allemaal leuk! Hopelijk is je ongesteldheid snel helemaal voorbij. @AnnekeLoes: Leuk dat je weer eventjes komt kijken. Klinkt spannend voor jou hoor! We horen het wel van je toch? @Sasje: Hoe is het met jou? @Hier: Ik ben ook benieuwd of het bruin doorzet. Stiekem hoop ik van niet natuurlijk maar uit zelfbescherming zeg ik maar tegen mezelf dat het over is.. Wat zo vreemd is: ik heb eigenlijk het idee dat het voor mij niet weggelegd is,het zwanger raken en moeder worden. Op de een of andere manier voelt het alsof ik dat niet mag meemaken.. Hebben meer dames hier last van?
18 mei: Neeltje1986 (uitgerekend rond 25 januari 2011) 24 mei: mama2011 26 mei: michele25 27 mei: Sasje24 7 juni: MamaCharlotte 8 juni: xVlindertje, Corine26, Roske 10 juni: fafa 11 juni: Isra, Fioon 12 juni: miracle of love 17 juni: Pluis81 20 juni: Dikkebuik 1 juli: MamaCharlotte 2 juli: Ukkepukkie 8 juli: Fioon 11 juli: Sasje24 20 juli: xVlindertje Datumloos: Duveldraakje22, handbalster Even het lijstje erbij gepakt en mezelf op bruin gezet.