Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Annekeloes; Neem de tijd die je nodig hebt! Wij wachten wel ;)

@Handbalster; Lang niet gezien! Alles goed??

@Fioon; Fijn toch! Een korte ongie.. Maar idd niet te vroeg juichen ;)

@Pluis; niet zo raar denken meis.. Jij loopt binnenkort te stralen, op een roze wolk!!

@hier; chinees was erg lekker! Beetje vervelend voor me schoonpa dat ik daarna op de stoel in slaap viel :) (Die zal ook wel denken... ;))
    Morgen ga ik even de verloskundige bellen.. Ik heb al een paar dagen een super droge mond terwijl ik genoeg drink en ben best veel duizelig.. Mn bloeddruk was bij de controle laag, misschien dat het daar aan ligt.. Kweetniet!

@Morgen; duimen jullie morgen voor me?? Dan hoor ik meer van school!!

Nu lekker naar bedje toe.. Slaap lekker!!!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ handbalster: Fijn dat je er weer even bent! Vind 't naar voor je dat je cyclus zo lang is geweest vorige ronde.. Ik hoop ook dat je nu wat meer duidelijkheid krijgt door tempen en ovutesten!!

@ fioon: Jij hebt t ook lekker druk he! Gelukkig is je ongi bijna over, kan je weer aan de klus ;)

@ Pluis: Dat gevoel wat jij hebt, dat heb ik ook.. Ik heb wel het idee dat ik moeder 'mag' worden op een gegeven moment, maar ik heb heeeel sterk het gevoel dat het nog heel lang duurt, dat het heel ver uit m'n bereik ligt nog.. En het stomme is dat die angst elke maand weer bevestigd wordt, tot nu toe! :( Maar ik snap heel goed wat je voelt daarmee, dat heb ik dus ook! Maar het slaat nergens op natuurlijk he, wij verdienen dit evengoed als anderen!

@ Neel: *duim duim duim* Ik hoop dat je vandaag duidelijkheid krijgt op school!!! Goed dat je de verloskundige even belt ook, ze kan je vast wel helpen!

@ hier: Meiden, zometeen (eindelijk) naar de huisarts! De eerste echte stap is straks gezet! Ik ga mn verhaal doen en ik neem mooi de uitslag van de test mee! Ik ben heel benieuwd wat hij erop zegt en of ik inderdaad die mooie verwijzing krijg (en anders eis ik 'em gewoon ;))

En dan vanmiddag weer werken.. Het leven gaat gewoon weer door! Ben nog niet helemaal beter, maar ik heb het ergste gehad, gelukkig!
    Ennn m'n ongi is sinds gister ook helemaal over (werd ook tijd zeg...)!!

Fijne dag allemaal!

3. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nou meiden, ik heb mijn verwijzing voor de gyn hoor! De huisarts was heel begripvol, stelde verder geen vragen ofzo en schreef meteen de verwijzing. Heerlijk, zo'n lieve huisarts! :)

We gaan nu dus verder geholpen worden! Fijn idee!

4. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen dames,

@MamaCharlotte: Wat fijn! Heb je al een afspraak gemaakt bij de gyneacoloog? Spannend hoor meid,nu kun je een stapje verder! Bedankt trouwens voor je lieve woorden,het is zo raar. Ik heb vaak echt zo'n vreemd voorgevoel alsof ik nooit zwanger zal raken.. Dat dat niet bij mij past en hoort. Pff,stom he!
    Ik las dat je vanmiddag moet werken,dan kun je geen voetbal kijken?! Ik moet ook werken maar pas om 15.45 uur dus mn vriend brengt me na de wedstrijd gelijk naar mn werk,gelukkig.

@Neeltje: En? Weet je al iets meer wat school betreft?
    Jij ook bedankt voor je lieve woorden meid. Misschien kan ik het aan jou vragen. Heb jij ook zulke gevoelens gehad?

@Hier: Het bruin heeft (nog) niet doorgezet. Gisteravond/nacht wel wat helderrood op mn wcpapiertje gehad en vanmorgen nog niet.

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen!

@MamaC; wat fijn dat je de verwijzing hebt!!!!

@Pluis; nog niets wijzer betreft school.. Wordt vandaag terug gebelt..
    Ik had dat gevoel meer omdat manlief er eerst echt niet aan moest denken.. Maar ik bof dan ook ontzettend dat het in de 1e (officiele) ronde gelijk raak is.. Maar ik kan me je gevoel wel goed voorstellen.. Als je maar goed onthoudt dat je wel degelijk moeder gaat worden! En een hele goede !!

(@Verloskundige; moet vanmiddag bloed laten prikken. Misschien is het suiker.. Maar dat horen we van zelf!)

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goede morgen!

@Handbalster: Jeej meid, das ineens wel een hele lange cyclus. Hoop dat je gauw weer een normale hebt of helemaal niet meer ongi wordt!

@MamaC: Fijn dat je een verwijzing hebt, nu op naar de 30e!

@Pluis: Misschien is het wel innesteling, ik duim iig voor je!

@Neel: Het kan ook aan je ijzer liggen. Ik heb er zelf ook ontzettend veel last van gehad tijdens mijn zw. Mijn bloeddruk was altijd laag en elke keer waren mijn HB-waarden ook te laag. Heb toen staaltabletjes gekregen. Hoop dat ze bij jou ook een goede verklaring kunnen vinden!
    En suc-6 meis, weet je hoe laat je gebeld wordt?

@Hier: Goed aan de klus, nu maar hopen dat t iets doet. Heb nog steeds last van mn buik, al is het wel een stuk minder. Ben benieuwd naar mn ovu-testje vanmiddag.

Liefs,
    DD

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Meiden,ik was ons topic opeens kwijt..
    Het is verplaatst naar het NOD forum,zomaar ineens:(

8. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Na een topic bij "over deze site" ben ik inderdaad het forum langsgelopen en heb veel NOD topics die bij zwanger worden stonden verplaatst naar het goede forum. ;)
    Je kan altijd bij je laatste berichten zien waar een topic heen gegaan is.

Kwebbel

9. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Daar heb ik het ook gevonden,dank je!:)

10. sasje24

sasje24 VIP lid

30 mrt 2010
    14.319
    0
    0
    hey, ik was het ook al kwijt!!!!

nou hier is alles goed...we klussen maar gewoon wat aan haha maar ei sprong is er nog niet! ben deze ronde ook begonnen met tempe.. dus we zullen zien wat het geeft!!

11. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk gevonden!!

Heb moeten kijken naar mijn geplaatste berichten om jullie te vinden...

Maar goed...

Hier, niet veel nieuws....alleen gisteren een ganse dag geschildert en ben dus nog moe...

Zeg, weet er iemand dat? Als je MS minder lang duren dan normaal, heb je dan je ei vroeger?

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Zo! *hijg* flink moeten zoeken maar toch weer gevonden ;)

Nog steeds niets van school gehoord.. GRRR !!
    Wordt er moedeloos van..

Zijn jullie ook NL/Den aan het kijken?

Hier best leuk; de hele buurt herrie maken, bij de bal aftrap de hele buurt stil..

@Roske; ik heb geen idee eerlijk gezegd..

@buik; Mn darmen zwellen op! Vind een buik leuk, maar dan wel van de baby en niet van mn darmen :D

13. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Sasje: Hopelijk vind je je ei dan met tempen!

@Roske: Durf t niet te zeggen of dat zo is, maar zou gewoon aan de klus gaan en dan zie je t vanzelf, toch!

@hier: Net een mega-positieve ovu-test. De test was veeeeeeel donkerder dan de controle en stond er echt binnen een minuut of 2. Dus wij gaan lekker aan de klus de komende dagen.
    Betekend dat trouwens dat mn ei binnen 24 uur komt, of maakt dat niet uit qua streep?

Liefs,
    DD

14. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    DD, KLUSSEN!!!!! :D

Neeltje, een babybuik is indd fijner en nog fijner zal zijn als je binnen paar weken plofjes voelt in je buik, want da's dan de baby die je voelt !

@hier, volgens FF is het zo dat als de cervix hoog is, zacht en waterig je vruchtbaar bent.... naja, wat knikkeren betreft, doen wij het alle dagen,wat ook niet zo goed is..

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Roske; dan moet er toch wel een goede dag bij zitten ;)

@school; ze hebben net gebeld. Vanmiddag hebben ze pas overleg met de directeur. Ze hoopt dat ze me morgen meer duidelijkheid kan geven.. *Zucht*.. Ik wordt het wel moe nu!

16. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Roske: Ach ja dan kun je ook wel een keertje zeggen, vanavond niet Schat!

@Neel: Jeej wat irritant zeg. Hopelijk is het dan morgen eindelijk duidelijk. Over je darmen, helaas hoort dat erbij, maar niet getreurd over een paar weekjes dan is het nou juist omdat er een kleine in je buik zit en als je t dan kan voelen, das echt een keigaaf gevoel.

@hier en de rest van NL (denk ik): :D:D:DNL heeft gewonnen:D:D:D

Zo en nu lekker genieten van de rest van de middag, mannetje is ook thuis dus das wel heel fijn!

Liefs,
    DD

17. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Dag lieve meiden,

sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar zat er behoorlijk doorheen. Heb het echt super druk op het werk, het regelen van de bruiloft en het zwanger willen worden hakte er een beetje in. Mijn vriend, maar vooral ik heb ook heel erg getwijfeld of het wel slim is om zwanger te worden voor de bruiloft die we volgend jaar hebben. Ik had mamac al een pb gestuurd via hyves.

Na vandaag heb ik besloten dat dit de laatste maand is dat we het gaan proberen, heb net ook ovulatie testen via matcare besteld. Mijn vriend vind het erg jammer, omdat hij het zo graag wil en natuurlijk wil ik dat ook ,maar ik wil niet (mocht het lukken) hoogzwanger gaan trouwen. Ik vind het een moeilijke beslissing en heb er vaak van wakker gelegen. Ik denk echter dat dit het beste voor ons is. Gezien de trouwlocatie en feestlocatie al zijn geboekt, gaat dit een hoop geld kosten. Ik wil als wij zwager zouden mogen worden het financieel goed voor elkaar hebben en dus niet babykamer en alle kosten er omheen en alle kosten die bij trouwen om de hoek komen meteen voor mijn kiezen krijgen. We redden het wel, maar ik wil het ruim redden, snappen jullie??

Verder heb ik uiteraard met jullie meegelezen. Ik heb nog niet meer zwangeren op ons lijstje gezien, dat is natuurlijk wel erg jammer!!
    Ik ben vorige week trouwens ongi geworden, dus vanaf nu gaat de laatse maand voor mij echt in..

Liefs en een knuffel MoL

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MoL; Begrijpelijk dat je nu liever wilt wachten.. Een bruiloft is een grote kostenplaats en een kindje ook.. Fijn dat je er met je vriend over hebt kunnen praten en dat jullie samen deze keus gemaakt hebben. Dat is wel belangrijk!
    Ik zal heel hard voor je duimen deze maand, en dan ga ik weer verder met duimen zodra jullie weer verder gaan ;)
    Je blijft toch wel gezellig met ons mee kletsen he???

19. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Neeltje,

natuurlijk blijf ik met jullie meekletsen/ meelezen!!
    Ik kan alleen niet beloven dat het na deze maand full-time is, omdat het voor mij heel moeilijk is , gezien de wens heel groot is. Ik hoop natuurlijk voor alle dames hier dat het snel zo mag zijn. Ik zie trouwens dat je het hartje van je kindje al hebt gehoord, dit vind ik geweldig nieuws. Ben heel erg blij voor je!!

Liefs,

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    MoL,
    Ik snap dat het moeilijk is om je kinderwens te verschuiven.. Als je ons maar op de hoogte houdt hoe het gaat, en natuurlijk hoe je bruiloft is geweest!!
    Het hartje hebben we nog niet gehoord, maar wel heel duidelijk gezien! Daar waren we heel erg blij mee!

Deel Deze Pagina