Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Even een ego-berichtje hoor..

Nou, ik zocht me helemaal wezenloos, maar hier zijn jullie dan :p Ik had al zo'n vermoeden dat dit eraan zat te komen, want eigenlijk is het ook wel een beetje een NOD-forum.. Hopelijk kan iedereen het nog vinden! Joehoeee!!!!

@ hier: Helemaal kapot van werkdagje! Ik kon inderdaad geen voetbal kijken :( Zo frustrerend, want de winkel zit wel midden in de stad en ik hoorde alles!! :O Iedereen lekker feest aan het vieren enzo.. Ik wou ook meedoen! Lekker biertje erbij! Lekker voetballuh kijkuh! :p Pff.. Nou ja, volgende keer maar weer..

Vanavond nog een hoop aan school doen, morgen beoordeling!!! Duimen jullie voor me?

Fijne avond allemaal!

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Zoooo heb jullie ook weer gevonden ! Wat een gedoe :p
    Ik heb helaas ook geen voetbal kunnen kijken, moest werken.

Neeltje: Pff hopen dat je morgen dan toch echt wat meer hoort..

MamaC: Tuurlijk ga ik voor je duimen meid.. :D

MoL: Ik vind het opzich wel begrijpelijk dat je wilt wachten nu.. het zijn toch beide grote kostenplaatjes. :)

Hier: Ongi is nu echt bijna over.. * mocht ook wel eens na 7 dagen :$ *

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Vlinder; fijn dat het bijna over is na 7 dagen (Pff lang!)

@MamaC; het was geen hele spannende wedstrijd hoor ;) (pas toen het bijna afgelopen was werd het leuk..) Maar toch jammer dat je hem niet gezien hebt! Ik duim voor je morgen!

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Fijn dat jullie voor me duimen, meiden! :D

Ik hoorde al dat de wedstrijd niet zo spannend was en eigenlijk heel slecht, maar ik hou wel van dat gefeest en gejuich enzo :) Ik hou helemaaaal niet van voetbal, maar die gezelligheid wil ik gewoon niet missen :p Nou, zaterdagmiddag ga ik wel ff een feestje bouwen als we tegen Japan spelen!

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; lekker gaan genieten! Wij gaan voetbal kijken bij een vriendin.. Hm.. Niet roken, niet drinken.. Helpen jullie even met een smoes verzinnen!? :p

6. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Em...;) je bent gestopt met roken omdat het te duur werd en je er een beetje genoeg van had, het drinken is (als jullie met de auto gaan) heel makkelijk, je bent de BOB!!!

Liefs,
    DD

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Je moet natuurlijk optimaal kunnen genieten (en opletten!!) bij de wedstrijd, daar moet je 100% nuchter voor zijn! En je rookt op dat moment niet omdat je je keel spaart voor al het geschreeuw van onze geweldige doelpunten! :D Goed genoeg..?

8. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @MoL: Heel begrijpelijk dat je deze keuze nu maakt, hoop voor je dat t eigenlijk nu raak is...*dikke knuf*!

@MamaC: Je hebt niks gemist hoor en daarbij kan je van het weekend lekker los!!!:D:D:D En uiteraard duim ik voor je!

@xVlinder: Duurt jou ongi ook altijd zo lang? Zooooo irri!

@hier: vandaag echt EI-PIJN. Damn, na die posi-test begon t...:(:x
    Maar we gaan wel aan de klus, hoop alleen dat die pijn morgen minder is, bah bah.
    Vorig jaar was ik begonnen met een bankje voor Anouk op te knappen, ben er vanavond mee verder gegaan :$:$:$.
    Hij is wel leuk geworden, nog niet helemaal af, maar superding. Komt op dr kamertje te staan, dus moet wel heeeeeeeeeel mooi zijn he!;)

Denk da we niet vroeg slapen hiero. Schoonzussie is volgens mij aan t bevallen...zoooooo spannend!!!

Liefs,
    DD

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Dank jullie voor de smoezen! Komt helemaal goed ;)

@DD; Spannend!!!! Hou je ons op de hoogte???

Ik ga naar bedje toe slaap lekker allemaal!

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Effe snel nog een berichtje!

:D:D:D:pDe kleine is geboren! Lizzy.:p :D:D:D (en ikke ben PEETTANTE)

:(Manlief is nu daar naartoe, s-zus moet naar het ZH ivm placenta (die wil er niet uit). Morgen vertel ik meer!
    Ik ga nu mn bedje opzoeken, hopelijk gaat alles goed...

Liefs,
    DD

11. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Hallo,

@Duveldraakje: Gefeliciteerd met je nichtje Lizzy!! Wat leuk dat je peet-tante bent:)

@MamaCharlotte: Ik zal voor je duimen morgen maar dat gaat vast helemaal goed komen,je hebt er zoveel energie in gestopt! Idd zaterdag lekker feesten als NL weer speelt,ik ben dan ook vrij dus kan ik na de wedstrijd ook nog ff blijven hangen..is toch leuker!:)

@Neeltje: Balen dat je nou nog steeds geen duidelijkheid hebt:(
    Ik vind de smoes van Duveldraakje wel erg goed hoor,gestopt met roken ivm de kosten en niet drinken omdat je de BOB bent! De smoesjes van MamaC zijn ook heel leuk maar niet zo geloofwaardig vrees ik:D

@Vlindertje: Fijn dat je bijna van je ongesteldheid af bent,7 dagen is idd al weer lang genoeg.. Een kindje krijgen lijkt me het mooiste wat er is maar moeten we daar nu echt iedere maand een week lang voor leeglopen? Wie heeft dat verzonnen?:x:D

@MiracleOfLove: Het is begrijpelijk hoor meid,je moet er zelf wel 100% procent achter staan. Veel succes voor deze maand in ieder geval en hopelijk horen we af en toe nog wat van je!

@Hier: Nog geen grote doorbraak van mn ongesteldheid,ik ben benieuwd naar morgen. Vanmiddag in de plaatselijke kroeg naar de wedstrijd gekeken en daarna in 1 keer doorgesjeesd naar mn werk. Gelukkig wilde mn vriend me brengen,als ik met de bus had gemoeten had ik niet kunnen kijken. Morgen weer een late dienst.. pfff ik heb geen zin!

12. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ DD: Van harte gefeliciteerd, wat leuk! Een nichtje! Hopelijk gaat alles goed met de naweeën van de placenta en mag ze snel het ziekenhuis weer uit!

@ Neel: Ga inderdaad maar voor de smoezen van DD, die zijn wel wat beter dan die van mij ;)

@ Pluis: Ik zal voor je duimen dat je ongi niet doorzet! :D

@ Iedereen: Slaap lekker!

13. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello ladies,

Ben vandaag de eerste dat iets post :D

Ligt iedereen nog in bed ????

DD, proficiat met je nichtje, en leuk dat je peet tante wordt.
    Hoe groot is lizzy??

Neeltje, ik vind zoals pluis dat smoet van DD overtuigender is dan dat van mamaC LOL

MamaC, ben hier volop aan't duimen voor je beoordeling!!!

Hier...DD, je zei van eens te zeggen "een nachtje niet schat" lol, hier heeft die mij wakker gemaakt om 4uur snacht om te knikkeren :$ lol erg romantisch, want was nog half in slaap en besefte niet wat er gaande was hahahahaha.

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Goedemorgen!

@DD; Gefeliciteerd !!!!! Alles ok met de kleine en je schoonzus?

@Pluis; Wat lief dat je vriend je wilde brengen, kon je toch lekker voetbal kijken! Werkze vanmiddag!

@MamaC; Maak je niet te druk om je beoordeling. Wat ik hier gelezen heb is dat je erg je best hebt gedaan en het nog leuk hebt gehad ook!

@hier; Vanmiddag ga ik met mn beste vriendin naar van Asten in Tilburg. Toch eventjes kijken hoor :D
    Manlief heeft vandaag 2 solicitaties waar hij voor uitgenodigd is.. Ik hoooop het zo voor hem. Zit 1 baan bij die erg bij hem past en die hij graag wilt..

15. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey meiden, wie van jullie is tante manuela ?;)

16. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
  17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik zet deze weer open, jullie staan nu onder clubs.

18. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Heel erg bedankt!

19. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Goede middag!

:p:p:pIk heb daarstraks zo'n lief klein meisje vast gehouden. Mannetje vond het volgens mij stiekem toch heel erg leuk! Met de kleine en s-zus gaat alles goed, s-zus zal nog wel een nachtje in het zh moeten blijven, maar kan als alles zo gaat zoals het nu gaat morgen naar huis.
    Vanavond gaan we nog even met Noukie ernaartoe, die had namelijk een hele mooie tekening gemaakt.
    Zometeen moet ik even oppassen, dus zal vanavond wel weer iets laten horen!

@Neel: Weet je al iets? Oja, kleine was 52 cm, gewicht weet ik nog niet. (Vergeten te vragen :))

@Roske: Manlief wilde dat ook vannacht, nadat ie pas om 3:15 thuis was, maar ik was helemaal bekaf en helaas dus niet geklust. Vanavond gewoon nog een keer en aangezien we morgen 6 jaar bij elkaar zijn zal het er morgen wel van komen!!!

@hier: Daarnet had ik weer een positieve ovu-test, wel lichter dan gisteren. Wanneer zou nu mn ei zijn???

O ja we zijn nu dus officieel een cluppie:D:D:D!!!

Liefs,
    DD

20. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    up!

Deel Deze Pagina