@DD; wat fijn dat het met mama en de kleine goed gaat!! Helaas nog steeds niets gehoord van school.. Ik kan er onderhand wel een beetje kwaad om worden..
@DD; eerst afgelopen vrijdag.. Maandag zelf gebelt en werd maandag terug gebelt.. Ze had 's middags een gesprel met de directeur en ze zou me vandaag zoiezo even bellen.. Niet gedaan.. Ik weer gebeld, ze was er niet meer.. Fijn! Wordt er echt stik chagerijnig van..
Zo, lekker irritant! Ik schrok me echt naar toen ik zag dat ze ook geen NOD-topics meer hadden enzo, en dacht echt dat ons topic voorgoed verdwenen was!!! Net als jullie! Ik zag al een berichtje van Neel en van Roske voorbij komen, maar ik ben heel erg blij dat we nu hier staan! We zijn ook gewoon een cluppie, dat is waar Wat een gedoe zeg! Ik hoop dat we nu echt een vast plekje hebben hoor. Sorry dat ik even niet reageer op iedereen, ik ben nog even aan het bijkomen van de zenuwen! Maarrrr... het is goed gegaan!!! Hij zag erg veel vooruitgang en was trots op me (heeft ie letterlijk gezegd!!) Dus jeeeejjj! MamaC is door naar haar 2e (en laatste) jaar!! *fjieuw* Ik vond het zelf niet echt geweldig gaan, maar ach Nu heb ik echt zin in een borrel in de stad ofzo! Jammer dat vriend nu ziek is (mijn schuld... aangestoken), ik ga maar ff wat vrienden proberen op te trommelen..
Ik heb advies nodig.. Ik studeerde voor SPW4. School ziet dit als woonbegeleider, mijn werkgever als clientbegeleider. Na een hoop gezever en gezeik.. Zijn zij bereid mij een diploma te geven op niveau 3. Dit ziet school als gehandicapten verzorger en mijn werkgever als woonbegeleider. Wat moet ik nu doen? Ik wil gewoon aan de gang als woongbeleider, niet als clientbegeleider. Maar moet ik dan maar 'gewoon' akkoord gaan met niveau 3, of door blijven vechten voor niveau 4? En kan ik dan bv ook eisen dat ik dan een vaste baan wil bij mijn huidige werkgever? (Voor niveau 4 heb ik rectht op inspanningsplicht..) Ik bedoel.. Niet dat ik straks met een diploma 3 op zak sta en geen baan er aan over houdt bij mijn huidige werkgever.. Ik wordt er echt moe van
zo heee, ben je ff een daggie niet online zijn we drie keer verhuisd haha. niks van gemerkt, want ik kijk altijd via mijn berichten want dan hoef ik nie terug te zoeken waar ik gebleven was haha wel schrikken toen ik las dat de nod-topics dicht gingen.... @pluis, ik denk soms ook wel dat een tweede voor ons niet meer is weggelegd, dat lars een gelukstreffer was en dat het daar bij blijft @mamaC, fijn dat je een doorverwijzing hebt, dan krijg je misschien wat duidelijkheid, gefeliciteerd met je goede beoordeling, lekker dat je door kan naar t 2e jaar, en beterschap voor je vriend @neel, toen ik zwanger was zei ik dat ik aan de antibiotica zat voor een blaasontsteking en daarom niet dronk. roken was te duur geworden @ DD gefeliciteerd met je petekindje @roske, lekker middernachtsex, en dan smorgens zeggen, schatje, ik heb zooo lekker gedroomd @hier, gisteravond was ik me toch beroerd, misselijk van de hoofdpijn, lag om 9 uur in bed. nu gelukkig alles weer goed. verder weinig nieuws hier, we kunnen weer aan de klus
Grr zijn we weer verplaatst ! Al zijn we wel een clubje, dus misschien maar beter.. DD : Gefeliciteerd met je petekindje MamaC : Zie je wel ; volgende keer niet meer zo zenuwachtig zijn dan maar Maar beter dat je naar je laatste jaar doorbent ! Hier : Ongi is eindelijk voorbij !
Hallo! @MamaCharlotte: Gefeliciteerd meid! Hartstikke goed gedaan! Nog iemand gevonden om mee de stad in te gaan? @Neeltje: Wat is Van Asten? Is dat een babyzaak ofzo? Meid,ik kan je niet helpen met je niveau3/niveau4 probleem. Ik ken het verschil niet tussen woonbegeleider/clientbegeleider.. @Duveldraakje: En..? Heeft Anouk haar mooie tekening gegeven? @XVlindertje: Fijn dat je ongesteldheid eindelijk voorbij is! @Fioon: Gelukkig voel je je vandaag weer beter. Klus ze! @Hier: Nog steeds geen helderrood bloed..miss morgen. Morgen lekker een dagje vrij,heeeeeeeeerlijk!!
wat een gedoe met dat verhuizen zeg, was echt boos, gelijk hun bericht gestuurd!! Hier nog geen bloed!! zit op dag 28!!!ook geen tekenen!!
@Vlindertje; Jippie!! Het is voorbij! @Pluis; Geen bloed geeft moed! Ik hoop het zo voor je meid! @AnnekeLoes; Wanneer ga je testen???? @Hier; vanavond naar me pa geweest.. Fijn kunnen praten over school. Alleen nu weet ik het helemaaaaal niet meer.. *zucht*.. We zien wel hoe 't loopt..
Goede morgen! @MamaC: Geweldig meid dat je nu door kunt naar t volgende haar. En misschien vind je zelf niet dat t goed gaat, maar je leraar vind van niet en dan doe je echt wel iets goed! @Neel:Je bent nu een opleiding aan t volgen op niveau 4 en ze willen je terugzetten naar niveau 3. Dat zou dan betekenen dat je eigenlijk al die tijd wel alles voor 4 hebt gedaan en ik persoonlijk zou daar dan ook een diploma voor willen en niet ineens voor een niveau minder. Ik hoop dat je eruit komt. @Fioon: Voel je je vandaag al wat beter? @xVlinder; Jeeej, je kan weer aan de klus! Misschien een optie om ovu-testjes te gaan gebruiken??? @Pluis: Ja, van Asten is een baby-zaak in Tilburg, heel mooi, maar ook gigantisch duur. Maar ach, voor een kleine heb je wel wat over hoor! En ben je al ongi? (niet worden hoor, morgen gewoon een hele mooie positieve test...) @Annekeloes: Heb je al getest? @hier: Gister met Noukie naar de kleine geweest en zooo schattig hoe ze dr knuffelde en kusjes gaf. Ik was compleet aan t wegsmelten. Hopelijk kan ze dat over 9 maanden ook bij een brusje doen... Gister nog geklust en ik vermoed dat mn ei ergens vandaag komt en anders is ie al geweest. Nog steeds wat last van mn buik, maar stukken minder dan 2 dagen geleden. We hebben in ieder geval goed geklust de afgelopen tijd, dus daar kan t niet aan liggen. Vanaaf gaan we denk ik lekker een filmpje kijken of zo en we wilden eigenlijk zaterdagavond lekker uit eten gaan, maar aangezien het zondag vaderdag is, ga ik toch proberen of Noukie vrijdag ergens kan logeren. Liefs, DD
Hello!!! wat een gedoe gisteren zeg....annekeloes, heb gisteren ook direct een pb verstuurd naar een mod om topic open te zetten en te verplaatsen naar club, pffffff, was echt aan't nagelbijten!!! MamaC, YESSS!! en wij zijn ook trot op u DD, duur babyzaak, langs de ene kant zou'k het ook voor over hebben, maar langs de andere kant denk ik dan, ze groeien er zo snel uit.... @vaderdag, hier was het vorige zondag lol
voor de rest hier...beetje in de war toch... volgens banner en volgens mij zou het nog veel te vroeg zijn om vruchtbaar te zijn, volgens FF zit ik dan met de positie van m'n cervix en de textuur zou'k wel vruchbaar zijn?? ach ja, we zien wel....
He meiden! Voor sommige wordt het nu echt spannend weer he! @ Pluis en Annekeloes: Hebben jullie al getest?? Wanneer gaan jullie dit doen? @ Neel: Ik weet het verschil tussen client- en woonbegeleidster ook niet, maar ik ben het eens met DD. Je bent helemaal voor niveau 4 gegaan, en dit is ook iets wat je wil, dan zou ik daar toch voor vechten, als dat nog lukt! Je moet later niet denken van: Shit, was ik toch maar voor niveau 4 gegaan! Wat een lastige situatie allemaal he, met die school van je..! Ik hoop echt dat het gauw voorbij is voor je! @ DD: Vervelend dat je steeds niet precies weet wanneer je eitje nou is! Maar goed, jullie zijn heel goed aan de klus, zo te lezen Kan niet missen! @ Pluis: Ik ben gisteravond nog even heel kort met mijn zusje een borrel gaan halen! Ze komt binnenkort echt om de hoek wonen, dus kunnen we lekker vaak gaan stappen! Lijkt me echt leuk, want dat doe ik te weinig Af en toe moet je er gewoon even uit! @ fioon: Thanks voor de beterschap namens mijn vriend Voel jij je alweer wat beter?? @ Roske: Gewoon flink blijven klussen meid!
DD, we doen ons best ik ging zeggen dat het niet kon om nu al zo vroeg een ei te hebben, maja...bij ons vrouwen staat nooit iets vast en is er geen regelmaat
@MamaC: Ah meid, balen zeg. Misschien vanaaf toch nog een klein kansje? @Roske: Ja een vrouwenlichaam is maar vreemd. Maar dat maakt t misschien ook wel weer dubbel zo spannend... Liefs, DD
Ja zwanger zijn is en blijft geweldig (ondanks alle ongemakken enzo), maar idd voor de man is het wel een stuk makkelijker! Vrouwen ook met hun rekensommetjes enzo... Maar zo'n bevalling als mn s-zus zou ik niet mee willen maken.