Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Roske: Het kan inderdaad zo zijn dat je je ei een keertje veel eerder of juist veel later hebt. Maar het is gewoon een vage boel bij ons! Mannen snappen er ook niks van dat wij daar zo'n heisa van maken ;)

@ DD: Misschien vanavond nog een kansje inderdaad.. Maar het is ook niet echt heel aantrekkelijk met een zieke man :p

2. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoezo? wat was er dan ? Veel ter lang geduurd? heb ergens een stuk gemist denk ik:)

hetgeen ik niet meer zou willen meemaken is, 10weken te vroeg bevallen en dan nog wel via keizersnede....:(

3. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL

een zieke man krijgt die soms niet eens wakker...wat bij ons op dat gebied geen probleem is...want de deur staat eigenlijk altijd open lol

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Nou mijn s-zus is thuis bevallen, was al niet echt een prettige ervaring volgens mij, en kon direct door naar het ZH omdat de placenta niet kwam. Deze is operatief verwijderd en hopelijk mag ze vandaag naar huis.
    Ik heb zelf ook een KS gehad en die is me heel goed bevallen moet ik zeggen, maar 10 weken te vroeg :$:$:$ dat lijkt me wel ontzettend schrikken.

5. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    thuis bevallen is natuurlijk een risico, maar gelukkig kon ze direct naar ZH...en hoop dat het nu beter gaat met haar..

jah, 10weken te vroeg is indd een slag in je gezicht...maar kyara moest er uit omdat ze geen bloed of voedsle meer doorkreeg door de navelstreng en toen ze geboren is zat ze op't einde van haar verhaal. Ze heeft op een zijden draadje gezeten, maar gelukkig is alles goedgekomen.
    Alleen is het zo dat door die toestand, ik mij niet onmiddelijk mama voelde van mijn dochter...de eerste dagen kon ik amper uit mijn bed en moesten ze mij met een rolstoel naar de neonatale voeren om mijn dochter te kunnen zien in een bokalen bed bij wijze van spreken. kon ze ook niet zelf verzorgen of in mijn armen nemen.

Da waren voor mij wel zwarte dagen, vooral toen ik naar huis mocht zonder baby...:(

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ik ben ook benieuwd of ik de boel wakker krijg daar... :D

Maareh, vandaag is wel mn meest vruchtbare dag! Dus het moet wel ff hoor! (Alleen ben ik zelf ook nog snotverkouden, dus moet ik zelf ook even wakker worden..)

7. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL

ziek of nie ziek, 't is voor het goede doel :D

8. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Roske: Jee, das idd heel zwaar lijkt me. Poeh, zeker respect voor jou hoor! Je volgende zwangerschap zal zeker beter verlopen.

@MamaC: Yep, t is echt voor een goed doel en anders masseer elkaar in met Dampo...weet niet of het prettig is, maar het zal wel een verademing zijn;)!

Liefs,
    DD

9. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Nou, we hebben even een 'klusje' gewaagd hoor, whaha! Meer dan dat was het niet, met onze snothoofden ;) Hij was ook niet heel overtuigd klaargekomen, dus hopelijk was het genoeg! :)

Trouwens, @ masseren met Dampo: Het lijkt me echt vreselijk voelen als dat in de buurt van je geslachtsdeel komt ;) Vroeger wel eens van die condooms met smaak en geur geprobeerd en dan had je ook een groene met menthol-smaak. Daar ging m'n doos echt van branden!! Heel vervelend! Hahah!

*sorry voor het vulgaire verhaal* ;)

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Mooi dat jullie toch "geklust" hebben, maar idd menthol in de buurt van je geslachtsdelen...mmmmmm lijkt me idd ook niet prettig.
    Misschien een heel ranzig idee, maar je kan wel een ui op je slaapkamer zetten. Zo heb je 's nachts niet zo'n last van je verkoudheid. Wel de ui de dag erop weghalen anders stinkt je kamer echt ontiegelijk.

@hier: Net weer een ovu-testje gedaan en negatief, dus mn piek heb ik gehad. M'n ei volgens mij ook. Dus ik plof neer op de extra grote WACHTBANK! (heb m zo groot mogelijk genomen zodat we er met z'n allen lekker op kunnen relaxen!!!
    Bekijk bijlage 79233

Liefs,
    DD

11. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Haha, ik vind het een geweldig mooie wachtbank! Ik denk dat ik er ook al bijna op plaats ga nemen..

Ennuh, wat betreft die ui: Dat deed mijn moeder heel vroeger toen ik heel klein was ook! Haha! Ik wist toen nooit dat het daarvoor was, weet ook niet meer of het werkte doen :p

12. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Bij Noukie werkt t altijd geweldig, zelf nog niet geprobeerd, maar denk dat t een dezer dagen wel zal moeten...:( Dat weer werkt niet echt mee zeg maar. Dan weer warm en dan weer koud...:( MAKE A DECISION please en dan wel WARM graag!!!

Liefs,
    DD

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi dames!

@MamaC; wat vervelend dat jullie nog steeds ziek zijn.. Maar een ui werkt erg goed!

@DD; wat een heerlijke grote bank!!

@Hier; ik heb mijn keuze gemaakt. Ik wil mijn niveau 4 dilploma, daar heb ik hard genoeg voor gewerkt! Vandaag/morgen krijg ik van school hen oplossing te horen. Hopelijk komen we dan weer een stapje verder..

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Topbeslissing meis! Je hebt er inderdaad hard voor gewerkt, je kan het!! Hopelijk kom je inderdaad gauw een stapje verder!

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; Dankje.. Ben blij met de beslissing maar toch voel ik me down.. En dan weer blij.. Misschien de hormonen..

@all; Hebben jullie nog leuk nieuws??

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Neel: Kan me voorstellen dat je hormonen flink aan het gieren zijn ja! Niet zo gek ook.. Heb je tijd om er vandaag nog ff lekker uit te gaan met je vriend ofzo? Lekker doen dan! Even een drankje doen ergens ofzo, even afleiding.

@ Leuk nieuws: Uhm.. nee, eigenlijk niet! Ik verveel me een beetje, terwijl ik nog een enorme berg opdrachten voor school moet doen de komende 2 weken.. *zucht*

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; we zijn vanmiddag gezellig gaan lunchen.. Nu kan ik niet zo actief zijn.. Ik heb lucifer stokjes tussen me ogen staan ;)
    Vanavond weten we nog niet wat we willen/gaan doen.. Er even uit lijkt me wel een goed plan!

@Leuk nieuws; als je ziek bent, hoef je geen schoolwerk te doen! Goed uitzieken jij!

18. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Neel: Meid goed zo, je moet vechten en zeker voor dat wat je waard bent. Ben heel benieuwd nu naar de uitslag.

@MamaC: Ik zou vanavond lekker gaan bankhangen samen met je mannetje!

@hier: Dadelijk weer naar t zh. S-zus ligt er nog steeds en de kans dat ze vandaag naar huis kan is zeer klein. Hopelijk kan ze morgen naar huis, dan kan ze ook genieten van de gigantische speenfles in dr voortuin!

Liefs,
    DD

19. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    een ui in de kamer ??:$

ik zou met die ui een hele nacht liggen wenen lol

Mamac, goed zo dat jullie effe "geklust" hebben, het hoeft niet veel te zijn om een schot in de roos te hebben eh, je hebt eigenlijk maar 1 goeie vis nodig die de juiste richting inzwemt natuurlijk ;)
    Duimen dat het genoeg was.

DD, ferme bank!! ik zou de kant gebruiken waar je zo met de beentjes naar boven kunt :D

@leuk nieuws....euh nee.... vandaag moe moe moe moe, kzou zo in mijn bed kunnen kruipen, maar moet helaas eerst eten maken, eten, alles is afwasmachine steken, hondjes eten geven, dochter klaarmaken om in bed te stoppen, de bokes klaarmaken voor iedereen en DAN pas kan ik rusten dan nog knikkeren en dan pas slapen...pffff

20. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    effe mss een gore vraag....

hoe voel je namelijk dat je cervix open of gesloten is?

iemand?

Deel Deze Pagina