Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    sjo mn nod is weer over, na precies 2daagjes. ook maar ff profieltje aangemaakt op facebook en farmville aan t spelen.:D.
    hoe is t hier verder met de meiden?
    zag dat een hondje onder narcose gaat, veel sterkte meis:( altijd erg sjielug;

2. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie morgen allemaal!

@Neeltje: Damn, dat doet inderdaad heel erg pijn. Zo'n migraine heb ik bijna maandelijks, maar met een hersenschudding is het nog pijnlijker (spreek helaas uit ervaring).

@De rest: Nog niet getest, was vanochtend beetje te laat wakker, dochterlief was ook al wakker en dan gaat een test niet zo makkelijk.
    Wil vandaag nog wel even een testje doen, maar dat doe ik denk ik of voordat ik mn meisje ophaal of als ze vanmiddag slaapt.

Liefs,
    Duveldraakje

3. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, alles gelezen..... pffffffffffffff!!! echt niet te doen....en kan dus niet op alles reageren....dus doe ik het gewoon niet :D

Hier, volop aan de klus, en iedere morgen tempen...natuurlijk kan ik deze maand nog niet echt veel zien wat mijn temp betreft, dat zal pas volgende maanden duidelijker zijn...

Neeltje, gaat het al wat beter met jou ?

4. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Neeltje! Sterkte meid! Niet zo tof, een hersenschudding! En dan ook nog je hondje onder narcose..

@ Duveldraakje: veel plezier alvast met testen ;)

@ michele: zo, korte ongesteldheid dan! Ook lekker vaag! Gezellig trouwens dat je ook farmvillet! Stuur je me een PB'tje met je naam? Dan zoek ik je ook even op :)

@ iedereen: ik vermoed dat mijn eitje vannacht is gekomen.. Maar weet het niet zeker! Die eitjes-pijn is nu volgens mij weg, het is nu weer een soort lichte ongesteldheidspijn. Altijd na mijn eitje.. Ben benieuwd!

5. Roske

Roske Bekend lid

11 apr 2010
    575
    0
    0
    NULL
    NULL
    MamaC, ik zal alvast duimen dat het deze maand raak is ;)

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Thanks meid! Ik ook voor jou uiteraard! Voor iedereen hier!
    Wel goed klussen dan he ;)

7. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Goedemorgen meiden!

@Vlinder: Tuurlijk laat ik wat weten,ik heb net gebeld maar de uitslag was er nog niet. Ze adviseerde me om rond 15.30 uur terug te bellen. We zullen zien!

@Neeltje: Dat is ff balen zeg,ik heb een poosje terug ook een hersenschudding gehad (wel een lichte) en dat voelt niet fijn!:(
    Hoe voel je je nu? Laat je ook nog even weten hoe het met je hondje is afgelopen? Succes meid!

@MamaCharlotte: Ik zou niet weten hoe we het vraag/antwoord "spel" bij moeten houden,misschien maar gewoon niet doen? Of moet ik echt een lijstje gaan maken? Wil ik wel doen hoor..

@Michele: Nou,dat is nog eens een korte ongesteldheid! Ik zou eens afwachten hoe je je de komende dagen voelt,je weet nooit.;)
    Krijg ik ook een PB van je met je naam? Ik wil ook buurtjes zijn @ Farmville! Succes met je boerderijtje:)

@Duveldraakje: Spannend meid,ik zal voor je duimen dat je toch nog goed nieuws hebt zometeen!

@Hier: Zoals ik gisterenavond had verteld heb ik gisteren bijna heel de dag liggen slapen..met als gevolg dat ik vannacht om 03.45 uur pas naar boven ging:$ Om 10 uur belde m'n schoonmoeder me wakker,ze kwam kippensoep brengen voor me:) Ik voel me nog steeds even gaar..helaas!

8. fafa

fafa Niet meer actief

Goeiemorgen dames,

ik meld mij ook weer...

wordt een ziekenboeg hier: vlinder herstellende, pluis ziek, en neeltje een hersenschudding :$
    beterschap meiden!

En duveldraakje: je maakt het wel spannend hoor. Pijntjes en krampjes enzo kun je jezelf nog allemaal aanpraten, maar afscheiding uit je tepel, dat verzin je toch niet zomaar. Ik ben heeeeel benieuwd naar de test; heb er wel een goed gevoel over :)

ow, en ik las wat over vriendjes die aan het werk werden gezet op de boerderij... het kan erger: een vriendinnetje van me zet haar 8 en 6 jarige kinderen aan het oogsten! hahaha, je reinste kinderarbeid ;)

en vragen aan elkaar: helemaal leuk

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier nog steeds geen nod pfff snap er niks van bah

10. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Nou meiden net getest en zowel de ovu-test als de zwtest waren beide negatief. M'n ei is dus al geweest en nu maar hopen dat ie bevrucht is en dat ik op moederdag een mooie test heb. Zou wel ontzettend leuk zijn natuurlijk!!!

Ga nu mn meisje ophalen, tot straks!!!

Liefs,
    Duveldraakje

11. fafa

fafa Niet meer actief

ow, verdorie duveldraak :( ... balen!

12. miracle of love

miracle of love Bekend lid

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Een hele goede (nog net) morgen!!

Voor de dames die op mijn "probleem" hebben gereageerd bedankt!! Ik heb er echt wat aan :)

Verder heel veel beterschap voor de zieken onder ons. Ik hoop ook voor (volgens mij pluis) dat je niet die gekke Q-koorts hebt!! Ben benieuwd wat de bloeduitslag zegt.

@ duveldraakje: hoop dat het klussen de afgelopen dagen, geholpen heeft!! Nu echt naar de wachtbank voor jou..spannend hoor!

@mamaC: bij jou is volgens mij ook vannacht iets gesprongen? Als dat zo is ga je natuurlijk nu ook richting de wachtbank..Super spannend duim voor jou en duveldraakje.

@michelle25: gek hoor zo'n korte ongi, vind het ook best maf..Nou ja positief nu naar de mei ronde!!!!

@ allemaal sorry voor wie ik ben vergeten, maar is echt teveel om door te lezen en te onthouden. Voor jullie hoop ik natuurlijk ook dat alles goed gaat :)

13. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    @Fafa: Dank je meid,ik hoop ook dat ik snel beter ben. Ik ben het nu zat. Haha,die vriendin van jou maakt het zich ook lekker makkelijk door de kids te laten oogsten..wat is het toch een verslavend spel he:)

@Miracle of love: Sorry dat ik niet op je verhaal gereageerd had maar ik kon er niets mee.:) Ik ben nog zo kort bezig dus weet er eigenlijk nog niet veel van. Ik hoop ook echt dat ik geen Qkoorts heb want dan moet ik ook nog eens wachten met zwanger proberen te worden van de HA. Pff..ook dat nog:(

14. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey pluis dat geeft toch helemaal niet ;)
    Ik kan ook niet op alles reageren ik snap bijvoorbeeld niets van tempen..en verder wordt er zoveel geschreven dat ook ik het niet allemaal kan bijhouden :p
    Weet je al hoe laat je de uitslag krijgt? Hoop echt dat je een gewoon "griepje" hebt en dus idd niet de Q..Laat het maar aan ons weten!

15. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Oh joh maakt niet uit.Nu zit ik gezellig op het wachtbankje, maar zeg nog maar niks tegen mn mannetje. Kan die nog even leuk doorklussen ;):D
    En als het nu niet raak is, dan gaan we gewoon vol goede moed op naar ronde 3. Ik heb de hoop om voor de verjaardag van mn meisje zwanger te zijn, maar als dat niet lukt is het ook geen mega-ramp. Kan er nu eenmaal niet vanuit gaan dat het meteen lukt.

Liefs,
    Duveldraakje

16. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi meiden

Duveldraakje een vriendin van mij had precies hetzelfde als wat jij hebt en zij was dus hartstikke zwanger. De VK gaf aan dat het goed mogelijk was dat het een tweeling zwangerschap was waarvan 1 vruchtje is gestopt. Dus misschien is dit bij jou ook het geval.

MamaC kon je je ei nog verdragen op school of veel last gehad?

Fioon dat is ook ons motto “breed klussen” aangezien ik ook nog echt geen idee heb wanneer mijn ei is :D maar vind het overigens geen straf hoor :D :D

Michele bij jou is het idd ook lekker vaag allemaal. Wat zitten vrouwen lichamen toch raar in elkaar en wat kunnen ze ons toch voor de gek houden, maar misschien geldt voor jou hetzelfde als wat ik hierboven heb getypt.

Vlinder ik denk zelf dat die littekens nog wel goed wegtrekken. Ons zoontje is met de KS geboren en dat is toch best een groot litteken geweest, maar je ziet het bijna niet meer.

Miranda wat goed zeg dat je je eigen interesseert in de gebarentaal en misschien in overweging neemt om de opleiding te gaan doen. Vind dat zo knap dat mensen zich verstaanbaar kunnen maken dmv gebaren.

Miracle ik zou je kinderwens hierdoor niet opzij laten zetten. Bedrijven weten dat als ze vrouwen in dienst hebben dat er een kans bestaat die ooit kinderen gaan krijgen en uiteindelijk ben je al 5 maanden bezig en je geeft zelf al aan dat je baan niet op de tocht staat als je zwanger raakt, dus ik denk zelf dat je collega’s het volkomen begrijpen (ik althans wel als ik je nieuwe collega was geweest)

Pluis hihi moet lachen dat je vriend heeft geoogst voor je. Haha ik ben hier thuis ook druk over Farmville en zeg ook oh ik moet oogsten of zaaien, kippen voeren etc. Maar mijn vriend is van thuis uit boer en die lig continu in een deuk als hij mij zo hoort praten. Hij wil dan ook weten of ik me kan verhuren aan andere boeren HAHA, ja ja ik kan landjes bemesten en kippen voeren bij mijn buren en dan vraagt hij of ik dat voor niks doe. Nee joh, daar krijg ik geld voor en af en toe krijg ik is een cadeautje. Hij wil ook nog weten hoeveel hectare grond ik bezit HAHA, nou geen idee iig bij vergeleken andere niet zo veel, maar ik ben aan het sparen :D

AnnekeL ik vind dat je geval van werken/zwanger worden mooi en duidelijk hebt bewoord.

MamaC het plannen van een vakantie kan gewoon hoor, want mocht je zwanger zijn voor die tijd en heb je een annuleringsverzekering afgesloten is dat een geldige reden (ik werk ook nog 16 uur op een reisbureau ☺ )

Neeltje wat vervelend zeg zo’n zware aanval en hoe gaat het met je hondje?

MamaC kon je gezellig naast me in het zonnetje zitten op het (wacht)bankje

Duveldraakje lees dat je inmiddels getest hebt, jammer ☹

Zo een heel boekwerk geschreven :D dat komt omdat jullie zoveel kletsen.

17. fafa

fafa Niet meer actief

@duvel: okee, gelukkig. Nou ja, scheelt dat je intussen alweer op het wachtbankje zit; schiet het allemaal alweer wat op.

@hier: vanavond vriendlief maar weer eens proberen te verleiden tot een potje knikkeren. Vanaf morgen een tijdje logees: twee volwassenen, en peuter en een kat. Gezellig vol huis dus, dus dat wordt of heel stiekem stilletjes knikkeren of niet. kijken of ik dat eerste voor elkaar kan krijgen ;)

18. michele25

michele25 Fanatiek lid

5 apr 2010
    4.657
    1.778
    113
    Vrouw
    tja mn nod is totaal over weer. heel vreemd allemaal. temp nog steeds aan de hoge kant. vervolgens ook nog steeds prikkende tepels..veel maagzuur, en nog van allerlei dezelfde klachten maar ja.. we zien t ammel wel weer he.. op naar de volgende ronde gewoon hoor.

19. fafa

fafa Niet meer actief

michele: heb je eigenlijk wel een keer getest dan? (sorry, kan het allemaal niet meer zo bijhouden wie wanneer wat testte)

20. miracle of love

17 apr 2010
    679
    0
    16
    Hey isra!!

Ik ben trots op je wat een boekwerk heb jij geschreven, kan dat je het allemaal hebt kunnen onthouden :D
    Hoe gaat het verder met jou??

Deel Deze Pagina