@ Annekeloes: haha ja dat is het grote voordeel van nog niet zwanger zijn, lekker een wijntje kunnen drinken!! @mamac: Hey mamac ik heb geen facebook, maar wel hyves. Ik zal je wel even een pb bericht sturen met mijn naam dan kunnen we elkaar inderdaad eens zien! Ik moet jammer gneog werken op koninginnedag.. Misschien kun je dit jaar met koninginnedag richting amsterdam? Is wel druk, maar wel super gezellig. Spannend hoor in het wachtbankje, nog een paar dagen en dan kom ik met je mee wachten
Nou dames ga ook slapen, Morgen op tijd op om boodschapje te doen, krijg dan vriendinnetje op de thee en erna weer werken! Slaap lekker en lees morgen weer jullie reacties Nu geen geknikker vanavond morgen weer!!! LIEFS
@Miracle of love & Isra: Ik vond het ook echt een stomme opmerking van mn afdelingshoofd. Kijk,ze proberen natuurlijk het ziekteverzuim zo laag mogelijk te houden omdat het extra geld kost maar soms zijn ze wat overdreven hoor! Daarbij komt dat het vrijdag natuurlijk Koninginnedag is en ze eigenlijk wil dat ik mijn dienst dan draai. Ten eerste is het moeilijk om iemand te vinden die in wil vallen en ten tweede is dat op een feestdag nog duurder. Ik zou dan gelijk vrijdag een late,zaterdag een late,zondag een vroege en maandag een late dienst moeten werken..pfff ik moet er nu echt niet aan denken. Ik moet haar morgen bellen als ik de uitslag heb (en het kan me niet schelen wat ik heb,ik ben gewoon niet lekker) en ik hoop dat ik mn poot stijf kan houden. Ik vind dat altijd erg moeilijk namelijk. Sorry voor dit mega lange off topic verhaal maar ik baal er echt van als een stekker! p.s. Ik werk ook nog met verstandelijk gehandicapten van laag niveau die weinig zelf kunnen en de hele dag aan je lijf lopen te trekken en continu superveel aandacht vragen.
Pluis, lieverd....LAAT ZE LEKKER STIKKEN!!!! Denk aan jezelf, als je je nog niet lekker voelt blijf je gewoon thuis hoor! Je werk is best zwaar en dat kun je nu echt nog niet als je je nog zo beroerd voelt meis. Anders zal ik wel ff bellen hihi Ik hoop dat je vandaag wel de uitslag krijgt en hopelijk ook een goede....Maar rust zo ie zo goed en lekker uit hoor, je moet aan je eigen denken!. :knuffel:
Goede morgen! @Pluis: Meid wacht eerst je bloedonderzoek even af. Ik zou sowieso niet gaan werken als je je zo beroerd voelt, of het nou Q-koorts is of niet. Heel veel beterschap meid, hoop dat je je gauw beter voelt! @MamaC: Welkom op het wachtbankje, gezwellig! @De rest: Heel veel succes met testen/wachten. Voor de ongi-meiden een hele dikke knuffel! Liefs, Duveldraakje
Hey meiden, deze laatste tijd doe ik niks anders dan lezen! zoveel wordt hier gekwebbelt @Neeltje, je zei dat je dacht dat je hond boos was op jou...wat wil je, je hebt zijn mannelijkheid afgenomen hihihihi Maar soms moeten mannetjes gecastreerd worden zodat ze rustiger worden of niet meer plassen waar ze zelf willen. @MamaC, als je toch zo graag naar fototjes kijkt, heb er een paar op mijn profiel hier @Michele en duveldraakje, bij jullie is er pcies toch nog een beetje hoop @hier, volgens mijn banner zou ik vandaag mijn eisprong hebben, volgens FF heb ik mijn ei maandag gehad en was ik dus gedurende 3dagen vruchtbaar...nuja, wanneer mijn ei was, geen idee, want ik voel dat niet...pffff, naja, afwachten... Het rare weer is, dat ik vandaag al lichte ongi pijn voel...ik hoop de komende maanden mijn lichaam wat beter te begrijpen met mijn temp en FF
@MamaC: In mijn profiel staan ook foto's (van ons trouwen en van ons meisje). @Roske: Ik denk dat alles te maken heeft gehad met mn ei. Zit nu dus vol goeie moed op de wachtbank! Oja, hopelijk ben je gewoon zwanger en hoef je niet je lichaam te ontdekken @Michele: Heb je nog getest? Liefs, Duveldraakje
tja ikke was ook net 2dg ongesteld. en weer test gedaan. het ieeeets duidelijker als afg za. en vorige de rest vd week. maar t gaat wel ontzettend langzaam. wss zien jullie op foto niks. heb t op foto gezet. dus ben benieuwd of jullie wat zien...in real zien wij duidelijke streep enkeld ontzettend licht. normaal zou je zeggen je bent ongesteld geweest. dus strepen zijn weg. lijkt me ook sterk dat bij alle testen die ik heb gedaan, van deze, tot cb plus, tot kr 2 vr 5. dus ja wel getest, en de streep lijkt steeds na een week pas duidelijker te worden. maar word hier echt gestoord van. t kan toch niet dat overal nep strepen zijn, voodrukt dinger..
Hey michele, het is indd niet duidelijk....kan de plus niet terugvinden... waarom doe je geen bloedtest bij HA zodat je wat meer duidelijkheid hebt?? Want kan indd zijn dat je niet veel HCG aanmaakt Ik hoop zoooooooo dat die positief is
@Michelle; Ik zie ook geen plusje.. Zou idd ook even bij de ha een bloedtest aanvragen, heb je zelf meer rust en duidelijkheid.. @Roske; ik denk ook dat dat het is.. Maar hij is nu weer helemaal vriendjes met ons!! Hopelijk wordt ie rustiger, want het is niets zo voor dat beessie.. @Pluis; ik ken het probleem, maar probeer echt je poot stijf te houden.Als je nu gaat werken terwijl je echt niet lekker bent, heb je het volgende week dubbel zo hard terug.. Je kunt het!! @Hier; Vanmorgen weer op controle bij de ha geweest. weer nieuwe zetpillen gekregen (bah bah..) en moet gewoon rust houden en goed drinken.. Wordt goed verzorgd door manlief, morgen gaat hij de hele dag feesten en ga ik naar m'n mams toe, daar lekker vertroeteld worden
Hey mede-Angels, @Michele... sorry meid, maar ik zie ook helemaal niks. Dus als je ongi bent geweest (ook al was het een hele rare) zal het inderdaad gewoon negatief zijn @foto-plaatsters: leuk om jullie gezichten te zien @pluis: wat de dames hier eerder al zeiden: als je zo'n zware baan hebt waar je constant met je aandacht bij moet zijn: eerst lekker uitzieken! Anders blijf je er alleen maar langer mee lopen, en daar heeft je baas ook niks aan. Leuk vraag inderdaad Ik viel altijd wel op 'oudere mannen': zelfs mn eerste verliefdheid was op iemand van anderhalf keer mijn leeftijd (4 en 6 dus ) en dat klopt nu ook. Maar hij is vooral het type gewórden waar ik op viel. Voor ons eerste afspraakje (we kennen elkaar via een datingsite) was ie vers naar de kapper geweest en had ie zich netjes geschoren, maar intussen heeft ie lang haar in een staartje en een ongeschoren kaak... just the way I like it 8) en btw fioon: Heath ledger... helemaal jammie! Dus speciaal voor jou (ook een beetje een grote blonde viking )... Misschien helpt het om weer wat beter te worden: Bekijk bijlage 68525 En de volgende vraag is voor Duveldraakje: wanneer heb je voor het laatst de slappe lach gehad en waarom?
hmm de meningen zijn verdeeld op ander topic dan weer wel,. hier is ie wel ok te zien. heb net nieuwe tests gehaald voor in t weekend. icl 2vr 5 euro. kijken of die wel iets v streep laten zien. was vorige week niet zo.
jummie fafa, mijn dag is weer goed haha neus doet nog maar af en toe poging tot lopen, nu speelt ie verstoppertje, en er zit een cactus in mijn keel, maar de hoofdpijn heeft manlief eruit geknikkerd ....... @michelle, ik zie ook niks hoor, sorry.... @pluis weet je al wat? of heb ik iets over t hoofd gezien met lezen ?
Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes. Ik heb vanmorgen mijn afdelingshoofd gebeld en gezegd dat ik niet in staat ben om te werken,ze heeft mijn diensten netjes aangevraagd en ik moet haar maandagochtend bellen hoe het gaat. De uitslag heb ik nog steeds niet De dokters-assistente heeft naar het ziekenhuis in Bergen op Zoom gebeld (daar heb ik bloed laten prikken) en ze hadden het bloed naar een ander lab gestuurd. Ze heeft daar ook heen gebeld en daar konden ze nog niets vertellen Jakkie,daar krijg ik de zenuwen van.. Maandag kan ik pas bellen Om 17.00 uur belde de huisarts nog hoe het ging (erg netjes) en ze gaf wat tips voor aankomend weekend. Ze vind het ook erg vervelend dat de uitslag niet binnen is want als het geen Qkoorts is zit ik nu aan veel te zware medicijnen. @Neeltje: Hoe is het met je hondje? @Lonnekej: Wat leuk! Gefeliciteerd meid! @Michele: Als ik mn beeld wat naar me toe klap zie ik wel een lichte brede streep,heb je de foto in negatief? @Roske: Wel vroeg voor ongi-pijn he,misschien is het iets anders? @Vlinder: Hoe gaat het nu met jou? Hopelijk iedere dag een stukje beter!
Hahahahahaha leuke vraag fafa. Mmmmmmmmm eens even denken. Laatste keer was volgens mij afgelopen weekend tijdens het Catannen. Da's eigenlijk altijd zo, op de een of andere manier worden er dan dingen op tafel gegooid of het gaat echt compleet nergens over en ik lig dan meteen helemaal in een scheur. Ben best makkelijk aan t lachen te maken. New question goes tooo Neeltje1986. Heb je wel eens gespijbeld (dit is dan of op school of van het werk)? Ik moet trouwens echt eens even bij jullie profielen kijken wie er allemaal foto's heeft staan. Mochten jullie mij willen zien, LOOK @ MY PROFILE @Lonneke: FOTO FOTO FOTO en GEFELICITEERD!!! @Neeltje: Hoest nu met je hondje? En hoe gaat t met je hoofdje? @Roske: Gewoon ff doorklussen/knikkeren voor de zekerheid, doen wij hier ook Liefs, Duveldraakje
He Pluis wat vervelend, hopelijk is de uitslag er dan wel maandag. Wat duurt dat lang zeg . Wel goed van je dat je toch tegen je afdelingshoofd gezegd hebt dat je echt nog niet kan werken. Gewoon goed uitzieken en daarna pas weer aan de gang. Heeeeeeeeeel veeeeeeeeel beterschap en een dikke knuf! Liefs, Duveldraakje
@Duveldraakje: Bedankt meid! Ik heb net gelijk ff je profiel gecheckt want ik was wel nieuwsgierig Leuke foto's hoor en wat heb je een snoezig dochtertje! Ze ziet er zo onschuldig uit,je zou niet zeggen dat ze je momenteel zo gek maakt
ook ff gegluurd, mooi meisje heb je, hoe oud is ze nu ? @pluis, balen dat je nou nog niks weet @lonneke gefeliciteerd