Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Yeah! ;) Sommige meiden kunnen echt zo aangebrand reageren! Weet zelf ook hoe naar dat voelt, dus vandaar, even een hart onder de riem voor Babsie :)

Het is echt erg om te zien dat als er 1 meid echt kut reageert op iemand, dat dan zoveel meiden dat na gaan doen!

Was laatst een topic met een heeeel lang verhaal over een meisje die zwanger was geraakt van een potje seks met een goede vriend (niet helemaal de bedoeling), die moest ze nog gaan inlichten hierover. Later was er iets met een gevecht in de kroeg, ze had een klap gehad en bij haar val op de grond kreeg ze een miskraam (tijdens, daarna, niet helemaal duidelijk dacht ik).
    Iedereen die reageerde was heel meelevend elke keer (waren een hoop berichten!). Toen kwam er 1 meid, die schreef dat ze er geen barst van geloofde. En daarna volgden er velen van dat soort berichtjes (ook van meiden die eerst meelevend waren!!) Als er 1 schaap over de dam is.. Erg eigenlijk he?

Helemaal erg: ik heb me echt vermaakt met het lezen ervan.. ;) Het was net een soap!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Ja, het is ook dubbel hoor. Maar ik vind dat ze wel mag klagen! En dat het onzin is dat mensen dan meteen zo verrot reageren ;)

Ik heb het overigens ook.. Zolang zijn we nog niet bezig, maar die zwangeren en die kinderwagens achtervolgen me echt! Ik word gek van ze! Ik kan ze niet meer zien! :p Af en toe moet ik dan ook ff zuchten hoor.. Pff, was ik ook maar aan de beurt!

3. fafa

fafa Niet meer actief

ja, die heb ik ook gelezen :) ... maar ik dacht al veel eerder "wat een l*lverhaal!" (ook heel erg misschien) maarja, om dat nou te gaan schrijven... misschien was het allemaal wél echt waar; er gebeuren immers wel vreemdere dingen in de wereld ;)

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    We klagen allemaal graag, en dat moet ook gewoon kunnen. Het lekker op tafel gooien.
    Idd, je ziet het wel dat wanneer er 1 rot reageerd dat er mee volgen, erg jammer!!

Haha ik kan er soms ook niet tegen hoor, kinderen.. Ik wil zelf ook zooooo graag.. ik zie ook overal zwangere vrouwen, autostoeltjes, kinderwagens etc etc.. Maar we moeten nog even geduld hebben MamaC, wie weet heel binnenkort :)

5. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Hm, dat andere topic heb ik niet gelezen.. waar is het te vinden? ;)

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Tja, je weet het niet idd! Boeit verder ook niet, toch? Het topic heeft ons vermaakt ;)

7. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jaaa, zeker! :) Wij ook op roze!! Echt wel!!

http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/197819-deze-test-positief-verbeeld.html

Succes met lezen, het is veel! ;) Hopelijk heb je verder niet teveel plannen voor vandaag, haha!

8. fafa

fafa Niet meer actief

*Neeltje pakt er een zak popcorn en een familiefles cola bij* ;)

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Haha, bolognese chips Fafa :p
    Geen plannen vandaag, mag niet teveel recht op zitten dus ik ga even lezen! Heerlijk!! Als jullie nog meer hebben; bring it on ;)

(Slecht van me zeg....)

@MamaC; als dat toch zo zou zijn he.. Dan trakteer ik op taart!! :D

10. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Nou ben ik pas op pagina 3.. maar ik ben nu al in de war; sinds wanneer heeft een ha echo apparatuur!?

11. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Goeie middag!

@ MamaC; Ik had het topic ook gelezen en het er met een vriendin van mij over gehad. Had t hele verhaal nog niet eens uitgelegd, zegt ze ineens. Da's echte bullshit, ik geloof er geen bal van. Ik had echt ff zoiets van Oke, daarna het verhaal weer helemaal gelezen en idd er klopte een hele hoop dingen niet. Maar goed als het echt is gebeurt dan vind ik t heel erg voor haar, maar misschien had ze dan de eer aan zichzelf moeten houden en niet alles hier moeten plaatsen. Het is idd wel weer een vermakelijk topic!

@Neeltje: Hoest meid?

@Fafa: Jij had t dus ook gelezen?

@ Hier: Sinds daarnet hele vreemde steken in mn onderbuik, begon al te twijfelen over mn ei, maar net nog ff mn slijm gecheckt en kan vrijwel 100% zeker zijn dat ei al is geweest. Dus nu nog ongeveer 1 week wachten voor we het resultaat zullen zien! (Duim, duim, duim) Wachtbankje....mzzzz, manlief vanavond toch nog maar een keertje z'n zin geven :D!

Liefs,
    Duveldraakje

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Duvel; Het gaat langzaam beter. Alleen die hoofdpijn nog weg, dat zou erg fijn zijn!
    Ik ga voor je duimen!!

Over dat topic.. er kloppen idd veel dingen niet.. Ik pak er nog wat chippies bij!

13. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Lees ze meid, het is nogal een verhaal, maar ben benieuwd naar je mening!

Liefs,
    Duveldraakje

14. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Bolognese-chips zijn de bom!!! Heb ze vanmiddag ook door mijn vriend laten halen ;) *sleeecchhtt* Ik vreet zo slecht sinds ik niet meer thuis woon!

Ennuh, taart, Neeltje?! Ik ben voor!! Stop je de taart dan onder de scanner oid?

15. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Opa en oma waren allebei 2ling, zo ook alle broers en zussen.. Dat is wel errug toevallig...

Sorry trouwens, maar ik moet soms even mijn 'verbazing' beschrijven... :)

@MamaC; Spreken we bij een babydump af! hihi

16. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Jaaa wel met alle meiden hier dan, gezellig taart eten! Is de voorwaarde dat wij allebei roze testen deze maand? Lijkt me vetter als iedereen roze test, maar dat is niet echt haalbaar vrees ik.. in 1x! Jammer eigenlijk! Ik ga wel weer mijn best doen ;)

17. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Het wordt met zijn alle taart eten!! Voorwaarde is allebei roze, knal roze testen :D:D (of meer meiden met een knal test natuurlijk!!)
    Als ik het voor het zeggen had, gaf ik iedereen deze maand een knal test.. Wij.. eh.. doen ook erg hard ons best haha :p *even verder lezen..*

18. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught

Ja het wordt nog gekker hoor! Maar lees gerust verder...;)

Euhm, welke babydump dan?

Liefs,
    Duveldraakje

19. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Nahja!
    Ik geloof er dus geen ene hol van he.. Er zijn TE veel toevalligheden, probleempjes en gedoe'tjes..
    Ook apart dat ze met 6/7 weken een miskraam krijgt terwijl het vruchtje ontzettend goed beschermd is omdat het zo klein is.. RAAR! Ik lees verder...

@Duvel; Uhm.. dan zullen we even moeten kijken welke het meest in het middel ligt van ons alle :D

Maarre.. MamaC, jij zorgt dan voor Jip en Janneke champagne? ;)

20. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hi

Fafa ja dat was best eng ja, ik zat echt te happen naar lucht maar kreeg het voor mijn gevoel niet, daardoor raakte ik volledig in paniek en hebben ze mij direct een algehele narcose gegeven. Ja ik hoop dat mijn volgende bevalling ook een stuk ‘romantischer’ hihi mag verlopen.

Miranda nou dat is idd wel even schrikken zeg met je zoontje. Gaat het nu alweer wat beter.

MamaC heb die soap idd ook gelezen van dat meisje die ongewenst zwanger was geraakt, gevecht etc. In het begin was ik ook wel medelevend maar na dat gevecht verhaal had ik ook zoiets ik geloof er eigenlijk nu weinig meer van.

MamaC oh ik heb ook van die ongelofelijke vreetbuien echt niet normaal.

Meiden en natuurlijk ga ik ook voor roze dus ook voor de taart :D hihi

Oh en meiden ik hoop dat als ik weer zwanger mag raken dat kindje net zo lief, makkelijk en voorbeeldig is als het mannetje wat we nu hebben. Ik durf het bijna niet te vertellen, maar hij werd vanmorgen pas om 11.30 wakker hihi. Om 10:30 ben ik is bij hem gaan kijken want maakte me toch wel ongerust, maar meneer sliep nog als een roos. Dus ben zelf ook nog even terug gegaan :$

Deel Deze Pagina