Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Als je niet wil kijken moet je t ook echt niet doen. Ik heb er serieus een trauma van over gehouden. Nu heb ik mn schoonzus wel gezien, maar dat was ook anders aangezien ik haar heb zien sterven.

Liefs,
    DD

2. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Ow dat is wel even schrikken zeg ! :$
    Heeft hij na zo'n aanval er nog veel last van of... ?

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    Hoi meiden!

Wat is het rustig hier.. !!
    Vanmiddag naar het crematorium geweest, het was gelukkig niet zo eng als ik verwacht had!

@Uk; Heb je al getest?

@DD; Al wat meer 'klachtjes' erbij gekregen?

Vind het zo spannend voor jullie :D

4. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Neel; Fijn dat t meeviel. 'T zit jullie ook niet mee op het moment he!

@Pluis: Jeej das schrikken, hopelijk blijft t nu een lange tijd rustig. Epilepsie is idd heel naar om te zien, het neefje van mn man heeft het dagelijks een paar keer en dan weet ik ook niet goed wat ik moet doen.

@klachtjes: Mmmmm sinds net giga last van mn onderrug (heb net trouwens met mn stomme kop getest, nega uiteraard, beetje dom en met middagurine en misschien wel een week voor NOD)

Vanaaf is het weer mannenavond dus dan ga ik gezellig filmpje kijken bij een vriendin!

Liefs,
    DD

5. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Meiden moet nog bijlezen, dat ga ik nu doen. Maar wilde jullie even laten weten dat ik me toch misselijk ben..... Ik denk (maar weet het niet zeker) vorige week woensdag of zondag mijn eisprong gehad te hebben..... Wat denken jullie zou het al kunnen een week na je eisprong misselijk?? Of praat ik het me aan...

6. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    Dat kan zeker, dan is de innesteling al geweest. Ben benieuwd meid!
    Spannend!

7. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Pff ik wil dat het vrijdag is ! Ik word echt gek van mezelf ! :$

8. tricia82

tricia82 Niet meer actief

pluis@ wat een schrik dan als dat gebeurd. Idd blij dat het bij zijn moeder was zodat er iemand was die weet wat tie moet doen. (ga ik vanuit dat ze het weet)

dd@ o wat spannend ik hoop voor je dat je volgende week posi test :D

vlindertje@ ja ik hoop ook dat het snel einde van de week is.
    ga je misschien eerder testen?

9. xVlindertje

xVlindertje Fanatiek lid

9 feb 2010
    1.860
    0
    0
    Ergens in Nederland
    Nee ik wil echt pas vrijdag gaan testen..
    En jij ? * Nog meer klachten buiten de misselijkheid ? *

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Nu nog even bijlezen en reageren op iedereen

Pluis lees dat je een bruine veeg had, en zie aan je banner dat hij weer is gaan tellen. Dus dat betekend dat de rode duivels zijn gekomen wat ontzettend balen meid.
    Heee en wat goed dat vriendlief zijn brood gesmeerd heeft.

Neeltje wat balen meid dat je zo’n pijn hebt. Hoop voor je dat het niet erger worden. Is het eigenlijk zo dat als je BI hebt, het is te verhelpen door bijv. Fysio?? Heb er bij mijn vorige zwangerschap namelijk helemaal geen last van gehad. Oh lees dat je al naar de Fysio moet, hopelijk kan zij de pijn verzachten!

DD wat balen zeg van je portemonnee. Heb je er al iets over gehoord? Echt ontzettend kl*te om die kwijt te raken zeg. Alles moeten blokkeren?

Ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap LITERS appelsap gedronken, terwijl ik dat anders nooit dronk. Grappig he dat iedereen zo iets heeft.

Ik ben ook minder fanatiek met FV dan in het begin. Zo af en toe kijk ik nog wel maar als je niet genoeg benzine hebt, duurt dat zaaien en oogsten zo ontzettend lang.

Fafa haha moet lachen om je panty probleem. Hopelijk los Neeltje het probleem op.

DD oh je voelt je zwanger, spannend meid. Hoop het voor je!

Neeltje wat leuk dat je broer papa wordt en jij tante. Dan schelen ze straks niet zoveel leuk hoor.
    En meid, kleinkinderen kunnen soms wonderen doen verrichten, misschien wordt het contact straks wel weer iets beter. Sterkte met de situatie.

Ukkepuk nou kan me goed voorstellen dat je echt zoiets hebt van nu wil ik het wel weten en laat anders maar die ongesteldheid doorkomen, dan weet je iig waar je aan toe bent. Ik zou ook morgen testen.

Fioontje wat leuk een jong poesje/katje. En wat schattig dat Lars hem draakje wil noemen.

Pluis wat heftig van je vriend zeg dat hij een hele erg aanval heeft gehad. Mijn vader heeft ook epilepsie en daar zijn we pas 3 jaar geleden achtergekomen. Toen lag hij ook zo te schudden op zijn bed en was heel agressief dat hij met de ambulance onder politiebegeleiding naar het ziekenhuis is gebracht. En na diverse onderzoeken is eruit gekomen dat hij dus epilepsie heeft. Maar ook mijn moeder zegt dat als pa weer een aanval heeft gehad dat het zo heftig is en het er ook zo eng uitziet. Sterkte meid!

Neeltje fijn dat het mee viel bij het crematorium. Sterkte morgen met de crematie.

11. Duveldraakje22

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Vught
    @Fioon: Trouwens wel typisch een van onze katten heet Draakje. So join the Draakjes-club! :D

Liefs,
    DD

12. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Vlinder; niet gek worden!! Hopelijk vliegt de week voorbij !!

@Isra; kan idd! Wat spannend!!

@DD; Niet denken dat het nu einde verhaal is he! Hopelijk volgende week een dikke vette streep!!

Meiden.. Jullie maken het allemaal wel erg spannend he!! Zit soms gewoon zenuwachtig te zijn achter/voor de laptop :D

13. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    au zere (.)(.) , laat het ajb een goed teken zijn :D

14. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Isra; ik duim voor je!!

15. tricia82

tricia82 Niet meer actief

veel moe.
    momenteel stijf van de adrenaline maar dat komt door een topic in de lounge hahahah.
    verders zere (.)(.)

16. fafa

fafa Niet meer actief

Hey meiden,

thanks voor het meezoeken! Jullie zijn schatten. (ik durf alleen nooit leggings online te kopen: als ze namelijk van "pantystof" of microvezel zijn is het goed, maar katoenen zitten niet fijn en gaan zo snel lubberen, maar dat weet je dus nooit als je ze via het web bestelt... en panty's zitten gewoon lekkerder (ja, I know, ik ben een zeikerd ;))
    En Pluis: ik zag laatst een t-shirtje: "fuck google, ask me" hahaha, die is dan wel wat voor jou ;)

@DD: ja, ik kan me inderdaad nog herinneren dat je het de vorige keer ook goed aanvoelde. Hoop dat het weer zo is, en dat deze blijft plakken.

@Pluis: kan me helemaal voorstellen dat je heel erg schrikt van zo'n aanval. Heb het één keer "live" gezien, maar dat was een onbekende, en dat vond ik al doodeng, dus als het bij iemand gebeurt die zo dicht bij je staat... en dat je er dan niks aan kan doen, lijkt me zo'n hulpeloos gevoel.

@Fioon: awwwwwww, een klein katje, wat lief. Ik heb geen hyves (meer), maar ik wil hem zien! Kun je hier een plaatje posten? *kijkt lief*

@Isra: zere boobs en misselijk... nog wel wat aan de vroege kant, maar wie weet, sommigen voelen het al heel snel. Ik duim heel hard voor je, meid.

17. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    (.)(.) doen niet meer zeer en ook niet meer misselijk. Zo plots als dat het komt, zo plots is het ook weer weg. Dus denk ook echt dat ik mezelf wat zit aan te praten. Ach nog een weekje en dan zullen we wel zien.

18. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    meet draakie :D

19. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Fafa; Gefeliciteerd!!! Je bent de 12 weken gepasseerd!! Enne.. Veel plezier morgen!!!! Geniet van je beeb! :D

@Fioon; Wat een snoepie!!

@Isra; wat is het toch gemeen, om ons zo voor de gek te houden he? Hopelijk is het bij jou geen gek houden, maar is het een beeb!

@Tricia; ohjeej, heftig topic? (nieuwsgierig..) Rustig aan he!

20. fioontje

fioontje Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.748
    0
    0
    Den Burg, Texel
    heb ff geen zin om op iedereen te reageren, rare dag gehad, vertel ik morgen wel ff, ben kapot
    wel nog ff fotootje van draakie met mama en brusjes :D

Deel Deze Pagina