@fioon: *smelt* wat een schatje @neel: thanks, ben wel weer heel nieuwsgierig naar de echo morgen... hoop dat oebie net zo fotogeniek is als driekes @tricia: ja, mensen die dieren behandelen alsof het objecten zijn, en totaal niet nadenken over of het wel in hun leven past, daar kan ik ook niet tegen... mijn cavia's zijn ook bijna allemaal adoptiebeestjes uit het "asiel", omdat die ook maar om de haverklap gedumpt worden, arme beesten.
Ben ook bekend met het topic.. Manlief zei gelijk; Dan brengt ze hem hier heen. Desnoods haal ik hem op!! @Fafa: Oebie zal zeker fotogeniek zijn!! Laat je me morgen de echo zien?
Hallo @Tricia: Het ging er mee om dat ik de aanval niet gezien heb deze keer. Ik vind het altijd zo eng! Ik weet precies wat ik moet doen en zijn moeder juist niet..die probeert hem altijd wakker te schudden en dat heeft helemaal geen nut. @Isra: Spanneeeeeeeeend! @Fafa: Veel plezier morgen met de echo meid! @Derest: Sorry,ik heb geen zin om te reageren nu maar dat komt morgen ofzo wel! @Hier: Met m'n vriend gaat het wel weer. Hij heeft alleen een hele zere/kapotte tong van het bijten en heel veel spierpijn. Morgen eerst vergadering en daarna late dienst. Het is zo druk op het werk. Ik ben alweer toe aan vakantie..*zucht*
goedemorgen, Fioon wat een schatig poesje. Neeltje nou idd, houdt je lichaam je nou voor de gek of hou ik mezelf voor de gek. Dan denk ik ben ik nu misselijk of praat ik het me aan. Net als met mijn (.)(.) Pfff ik weet het niet meer.
@Pluis; fijn dat het weer wat beter met je vriend gaat! Hopelijk is ie snel van zn spierpijn af.. @Tricia; ah dat topic! @Isra; Ben benieuwd @Fafa; en en en?? op wie lijkt oebie @hier; vanmorgen crematie gehad.. wel heftig.. Om wat afleiding voor ons te maken zijn we net even naar de prenatal geweest.. Weer een tas vol ..
@Uk; wat naar! Dat is echt niet leuk! Hopelijk snel een knal test!! @Fafa; oebie, oebie, oebieeeee laat eens een mooie foto van jezelf zien!! Was alles ok met de kleine? (zie net je vraag in de quote van Uk; Met mijn broer zelf heb ik gelukkig wel goed contact!)
Jeetje wat balen zeg ! Op dag 44 alweer.. & een negatieve test Hopelijk heb je snel duidelijkheid meis..
Lieverds, hoe is het hier met jullie allemaal??!! @Neeltje, ooh meis je doet het goed. Super!! @Fafa, meid je bent de 12 weken lekker voorbij, ook onwijs gaaf!! Meiden ik ben echt super blij voor jullie dat jullie het mooie geluk hebben gevonden. Ik dacht ik kom weer eens een berichtje plaatsen. Hier gaat het redelijk. De overgang is in volle gang met opvliegers, zweten, slechte nachtrust en sinds een week onwijse chago-buien en helaas ook de bijwerking van de decapeptyl aan mijn gewrichten, heupen, handen en knieen. Jammer maar ik heb het er allemaal voor over. Vanaf vandaag nog precies 4 weken tot de start met de IVF. Morgen gaat de laatste 4 wekelijkse decapeptyl-depot (overgangdhormoon) erin en kan het aftellen naar de IVF echt gaan beginnen!!!! Maandag 6 september gaat de eerste spuit erin voor de IVF, dan wordt ik een gatenkaajse, met iedere dag 2 spuiten zetten bij mezelf, brrrr. Inmiddels jammer genoeg wel een paar vriendschappen kapot gegaan bij ons....Dat allemaal door onze situatie omdat ze niet weten hoe ze ermee om moeten gaan ofzo, weet ik veel ze zoeken geen contact meer iig. PLUISKE!!!! Jij niet hoor meis. Jij bent een toppertje en ik weet dat ik altijd bij je terecht kan en jij natuurlijk ook bij mij he meis. Al gebeurd het niet zo heel erg vaak omdat ik een lekkere binnenvetter ben. Lieverds, onwijs dikke knuffel voor jullie allemaal en mijn duimpjes blijven draaien zodat jullie hopelijk allemaal het jaar zwanger af kunnen sluiten hoor!!
@Vlinder3; Wat jammer dat er een aantal vriendschappen kapot zijn gegaan door onbegrip.. Juist in deze tijd is het zo fijn als, zoveel mogelijk, mensen je kunnen en willen steunen! Nog eventjes en het 'echte' werk kan gaan beginnen!!!! Spannend!!!! Hopelijk vliegen deze 4 weken snel om, zodat het snel 6 sept. is voor je!! Ik duim onwijs voor je!! *dikke knuff voor jou!!*
@Vlinder3: Vandaag nog precies 4 weken tot start IVF, wat SPANNEND ! Wel balen dat je bijwerkingen hebt van de decapeptyl, maar wat je terecht zegt : Je hebt het er allemaal voor over.. Zo zie je met de vriendschappen, in zulke tijden leer je je echte vrienden kennen, en die zijn dan vaak op 1 hand te tellen Ik ga heel hard voor je duimen ! * Dikke knuffel *
Hey Vlinder, wat fijn om hier weer eens wat van je te horen. Goed dat je ons niet vergeten bent. Kan me helemaal voorstellen dat je het gehad hebt met die overgangshormonen... en al die symptomen die je noemt, pfff, behoorlijk kl*te. Nog 4 weken kiezen op mekaar dus. We gaan hier zooooo met zn allen hopen, duimen, bidden, wensen en wat niet meer dat je IVF op 6 sept gaat lukken, en je over 10 maanden een lief, mooi, klein, nieuw mensje in je armen mag houden!
En de nieuwste van oebi nog: Bekijk bijlage 92732 Beetje wazige beelden allemaal, dus niet zo'n mooie foto. Weet niet of de apparatuur die mijn praktijk gebruikt wat minder fijngevoelig is of dat de vk niet zo'n goeie fotografe is, maar die van Neel waren veel duidelijker rond de 12de week Maar goed, we hebben een doorsnee van de hersentjes gezien, zag er helemaal okee uit, hij heeft een ruggegraatje, een maagje, kloppend hartje, en twee armpjes en twee beentjes... en daar gaat het toch om En hij is heel actief: superschattig om hem met zn armpjes te zien flapperen