@Fafa: oeh oeh wat mooi !!!!!!! En wat fijn dat ie zo actief is Geniet er lekker van meid!!! Over het apparatuur; ik heb geen idee.. Maar ik zie duidelijk hoofdje, beentjes etc! Super!
Pwhoeee last van steken in m'n linkerlies ! Niet echt een prettig gevoel.. * Wordt gek op het wachtbankje ondertussen *
SPANNEND!!!!!!! Ik wacht maar ff af... weet het ook niet. heb alleen nog een digi clear blue test liggen.. Maar die heeft juist meer hgc nodig volgens mij.
Nou als je een 2e streepje ziet ben je uit de onzekerheid.., en blij geen streepje moet je toch nog ff tot vrijdag wachten. (of in mijn geval zo ie zo nog 2 weken:x)
xVlindertje.. Check ff mijn laatst gemaakte onderwerp.. Bijna iedereen test 4 dagen voor NOD positief ALS ze zwanger zijn. Jij zit morgen op 2 dagen voor NOD
Goeie avond! @Isra: Zere b(.)(.)bs is hopelijk een heel goed teken voor jou. Wanneer is je NOD? @Tricia: Oh spannend voor jou meis. Ik had alleen het berichtje van TS gelezen en ik zat al met mn mond vol tanden, damn doe eens normaal als je voor huisdieren gaat, dan moet je er ook helemaal voor gaan! @fafa: Hoe was de echo en heb je foto's van oebie??? @fioon: Ik had al gereageerd op hyves, maar wat een ontzettend lief katje, zoooooo schattig en Draakie is een perfecte naam! @Pluis: Fijn dat t wat beter gaat met je vriend. @Neel: Zo'n crematie is ook niet niks. Wel fijn dat je even je gedachten hebt kunnen verzetten bij de prenatal. @Uk: He nee, dat kan niet. Je bent nu al wel heel lang overtijd. Wanneer was je ei? @xVlindertje: En heb je al wat symptomen? @Vlinder: Hee fijn om weer eens wat van je te horen. Wat balen zeg dat je vrienden bent kwijtgeraakt. Het is heel hard maar zo kom je er wel achter wie je echte vrienden zijn. Ik hoop dat je maar 1 keer IVF nodig hebt en over een maand of 10 een mooie kleine mini-vlinder in je armen mag houden. Wij zijn er voor je meid en we vallen je niet af! @Fafa: Ah je hebt al pics van Oebie geplaatst, hier kan ik helemaal week van worden...Mooi hoor! @voor NOD testen: Ik dacht dat ik met mezelf had afgesproken dat niet meer te doen, maar helaas gister toch gedaan. Nu wacht ik netjes tot woensdag en als die nega is doe ik pas zondag weer een test. @hier: Een mega-klote dag gehad. Begon eigenlijk vannacht al. Ik hoop dat ik het hier kan plaatsen, maar volgens mij bevind ik me niet in een of andere gevarenzone. Een tijd geleden vertelde ik iets over iemand met borderline. Diegene is mijn zus en die is een week of 2 geleden ineens een paar dagen bij een ander geweets. Wij dachten dat hij een vriend van haar was en dat ze daar haar rust kon vinden. Niets bleek minder waar. Mijn zus is zaterdag terug gekomen van de camping met haar familie en er was afgesproken dat mijn zwager even uit huis zou gaan zodat ze tijd voor zichzelf konden nemen. Gisteravond is ze dus 's avonds weer "even" naar die vriend geweest en toen sms-te ze mn zwager dat ze niet thuis kwam omdat ze gedronken had. Mijn zwager belde toen rond 23:30 en vroeg haar of ze vreemdging. En ja, dat doet ze dus. Mijn man is vannacht dus naar mn zwager geweest. Mn zwager is helemaal over de zeik, dus wij vangen hem en zijn dochter nu zoveel mogelijk op. Vandaag hebben ze nog een gesprek gehad en mijn zus gaat nu 1 maand bij die ander "wonen" en na die maand gaan ze kijken hoe de zaken ervoor staan. Mijn zwager kan gewoon niet de 15 jaar ineens weggooien. Dus dit was even een tussenoplossing. Volgende maand beslissen ze dus of ze gaan scheiden of niet. Nu wilde mijn nichtje dat mn zus het persoonlijk kwam vertellen aan mij, nou mijn zus heeft dat geweten. Ik ben zo kwaad geworden, stond echt met nagels in mn handpalmen. Scheelde niet veel of ik had dr echt iets aangedaan. Bah, bah, bah, sorry dat ik het zeg maar ik HAAT haar echt. Sorry voor mijn mega-emo verhaal, maar ik moest het even kwijt. Liefs, DD
Oh btw om even on-forum te blijven. Mijn buik doet zooo vreemd vandaag. Ik voel de hele tijd de spiertjes rondom mn heup en hij voelt opgezwollen. Ik snap er echt niks meer van, maar goed hopelijk weten we over een paar dagen meer. Owja helemaal vergeten te melden, wat ben ik toch een duts, ik ben weer tante geworden gisterenochtend. Ze heet Amélie en ze ziet er heel lief uit. Ben nog niet langs geweest, maar dat doen we van de week als het weer wat rustiger is. Morgen ga ik bij een vriendin op kraamvisite, zij is een paar weken terug bevallen ook van een meisje Tara. Er worden allemaal baby's geboren in mn omgeving, *jaloezie kruipt een beetje* Liefs, DD
@ DD : Symptomen die wat sterk naar voren komen zijn dat de aderen op m'n borst meer duidelijk zijn. Sinds gisteren & ook vandaag af en toe pijnlijke steken in m'n linkerlies. Voelen niet echt prettig aan. Zou het een goed teken zijn of... ? Wat betreft het verhaal van je zus : Jeetje dat is niet niks zeg ! Ik hoop dat ze er nog samen uit kunnen komen..
@DD; WAT een verhaal.. Jezus.. Ik kan me voorstellen dat je ontzettend pissig bent geworden! Het is ook wat.. Wat moeilijk moet dit zijn voor je zwager!! Veel sterkte vanaf deze kant.. En gefeliciteerd met tante worden !!
Hallo! @fafa: Mooi zeg,die echo! Ik ben echt een leek want ik zie niet eens aan welke kant het hoofdje zit Fijn dat alles oke is met Oebi! @Duveldraakje: Wat een kut dag zeg..gatverdamme! Wat heb jij toch een turbulent leven joh,er blijft maar van alles mis gaan. @XVlindertje: Vrijdag testen meid? Spannend hoor! Ik duim! @Isra: De enige manier om er achter komen is toch door te testen maar dat ging je nog niet doen toch? Ik duim ook voor jou! @Ukkepukkie: He wat klote dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt. Ik vind altijd: als je niet positief test dan maar zo snel mogelijk ongesteld,dan ben je van alle onzekerheid af. Stiekem hoop ik natuurlijk wel dat je alsnog positief test! @Vlinder3: Wat leuk dat je hier weer eens wat van je laat horen! Ik weet dat je een binnenvetter bent en ik ga het er ook niet uit trekken bij je maar je kan altijd bij me terecht hoor! @Neeltje: Verdrietig altijd he,zo'n uitvaart.. Wel heel leuk dat je nog geshopt hebt bij Prenatal! Wat heb je allemaal gescoord? Ik ben nieuwsgierig! (en stiekem een beetje jaloers maar niet op een gemene manier hoor) @Hier: Vandaag weer een late dienst gehad en toen ik net thuis kwam had m'n vriend z'n eigen brood al gesmeerd voor morgen! Ik zeg: vooruitgang!! Vandaag voornamelijk bruine rommel dus ik denk dat ik morgenavond of overmorgen ofzo wel helemaal van m'n ongesteldheid af ben. Morgen om 11 uur weer rijles en voor de rest van de dag lekker vrij! Heeeeeeeerlijk! Ik moet na m'n vakantie altijd zoveel werken,pfff..gelijk weer behoefte aan vakantie.
@Pluis; spuugdoeken.. hydrofielluiers.. een knuffel om de speen aan vast te maken en een rompertje.. Jou tijd komt ook! En anders winkel je een keer gezellig mee? Je bent welkom hoor Wat fijn dat je vriend zn eigen brood heeft gesmeerd, vooruitgang!! Succes morgen met rijlessen en geniet van je dag he! Ik ga de laptop overdragen aan manlief en te bed.. Morgen om half 9 naar Driekes luisteren!! Slaap lekker!! (Ohja.. De site van driekes is nu weer up to date... )
haaaaai @vlinder3, leuk dat je weer even komt neuzen. tja in tijden van nood leer je je vrienden kennen zeggen ze dan. maargoed, als ze geen begrip voor je op kunnen brengen waren het dus toch niet zulke goede vrienden denk ik dan maar. wij hebben na de geboorte van lars ook een aantal vriendschappen zien verdwijnen, vooral stellen met al oudere kinderen ..... als je uit de kleine kinderen bent is een kleine schijnbaar maar lastig. dat wij ons jaren aan hun en hun kroost aangepast hebben vergeten ze voor het gemak maar even ... @fafa, tis moeilijk om een foto te maken als ze zo bewegen, s-zuje heeft ook zon lekker aktief wurm in haar buik, en die heeft ook allemaal van die wazige echo foto's, maar ik ben een keer mee geweest, en daar op beeld is het wel duidelijk @DD, ja zag je berichtje, ja goeie naam he, draakie @zus, wat een PIEP ! wel dapper van je zwager dat hij haar nog een kans wil geven uit te zoeken wat ze wil. ik heb altijd gezegd dat als manlief me zat is moet hij gaan, maar doe het netjes, eerst het hoofdstuk sluiten voor je een nieuw begint. als ie vreemd gaat schop ik m t hele eiland rond ! @hier, zwager liet ons even schrikken gister, had geloof ik verteld dat hij ziek is (kanker), zaterdagnacht is hij opgenomen met maagpijn en druk op de borst. gelukkig allemaal met een sisser afgelopen, maar wel flink schrikken.
@DD: jeetje zeg.. heftig verhaal Verliefdheid kan rare dingen met je doen, en je helemaal blind maken. Maar ik hoop dat je zus toch ziet welke waarde zo'n lange geschiedenis met iemand heeft. En dan nog met de vader van haar kind (neem ik aan?) ook, dat kun je toch niet zo lichtvaardig aan de kant zetten! Hoop echt dat ze het licht ziet, en het allemaal goed komt tussen hen... En trek je het allemaal nog een beetje meis, met al die troubles om je heen? Zou, als ik jou was, denk ik de neiging hebben om voor een maand een hutje op de hei te huren en zonder laptop en telefoon te vertrekken... zoek het allemaal maar even uit voorlopig! @Pluis: succes bij je rijles morgen. Heb je al een nieuwe afrijdatum of wil je dat niet zeggen? @Neel: have fun bij de vk morgen @Uk: ja, die digi-dingen hebben volgens mij inderdaad vrij veel hcg nodig, dus als een gewone vandaag nega was, gaat die het morgen niet doen. En ik snap dat je het nu wel helemaal zat begint te worden, die onzekerheid. @Fioon: oei, da's inderdaad eng. Maagpijn en druk op de borst? Wat was dat dan? Had niks met die kanker te maken?
Dank je wel lieverds voor jullie woordjes. Wat die vrienden betrefd, mijn mannetje is altijd degene die blijft gaan en dan ga ik maar mee. Ik heb mijn vrienden al zovaak echt leren kennen. Tijdens het ziektebed en na het overlijden van mijn vader, 2 jaar geleden toen mijn man en ik even een brake van 8 weken hadden, toen waren er maar 2 die naar mij vroegen, en nu weer. Pffff echte vrienden zijn ver te zoeken hoor in de periode dat je ze het hardste nodig hebt of gewoon even afleiding nodig hebt....Voor mij zijn die mensen nu gewoon vage kennissen.... @Fafa, mooie echo!! @DD, lieverd wanneer houd het eens op voor je?? Oooh heb respect voor je meid, je maakt zoveel mee op zo'n korte tijd. KNUFFEL