Charlottes Angels na de 'mislukte' paaseieren :D

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door MC86, 23 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Onze boef! :)
    Eindhoven
    @Isra; hopelijk is het bij de volgende bevalling een stuk fijner, romantischer.. Dat je er van kan genieten!!

Gezellig dat je mee gaat voor de taart!! :D

Ik ga even het topic laten bezinken.. mn ogen doen er pijn van.. Tot zo!

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Tuurlijk :D Lekker!

3. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Zo! Sherlock is back.. ;)

Ik vind het een onzinnig verhaal, er staan teveel toevalligheden in, en teveel 'algemene' informatie over haar zwangerschap. Heb haar niet iets persoonlijks horen zeggen over haar vruchtje, leek wel opgezocht op internet.. weet niet.. Voor mijn gevoel klopt het gewoon echt niet. Wel jammer, wanneer het idd niet zo is, dat mensen op deze manier aan hen 'aandacht' moeten komen.. Beetje Barbara uit GTST idee.. Klinklare onzin, naar mijn idee.

Nah! Meer heb ik er niet over te zeggen.. Iemand chips? :p

4. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Geregeld! :D

5. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Allemaal voor roze!!! (duh) ;)

Lekker dat je jochie zo lang heeft geslapen joh! Terecht ook, met dat pokkeweer moet iedereen lekker in z'n bed blijven liggen :D Hoewel: hier breekt nu wel eindelijk het zonnetje door! Mooi, want ik heb vanavond een BBQ bij een vriendin!

Zit er heel erg aan te twijfelen of ik vanavond lekker even ga borrelen! Is echt te lang geleden, dus zal ook wel lekker verkeerd vallen, maar misschien moest ik het maar weer eens doen.. Wat denken jullie?

6. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Al helemaal gelezen? Dan heb je nu vast vierkante ogen ;) Het is inderdaad een raar verhaal, maar ach, tis leedvermaak ;)

Chips zijn hier alweer op! Nu voel ik me echt vol en dik en vies! Bah! Dus geen chips meer voor mij, thanks! :p

7. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    chipies jammie. Ik heb net een lekker omeletje gebakken met ham kaas en champignons.

Het is idd pokkeweer. Jammer hoor vond de afgelopen dagen juist zo lekker.

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    @ MamaC: Zou gewoon lekker een drankje pakken hoor! Kan absoluut geen kwaad!

@Neeltje: trouwens wel mooi wat je hebt gezegd in het "klagende zwangeren" topic.
    Misschien moeten we ergens in het midden van NL gaan zitten, als dat voor iedereen haalbaar is. Ik woon iig in Noord-Brabant.

@Isra: Qua slapen doet mijn meisje het ook geweldig, helaas slaapt ze alleen niet zolang uit, maar moet zeggen dat ik vanaf afgelopen dinsdag elke dag zelf al voor de wekker wakker ben en vanochtend om 8:30 en mn meisje werd volgens mij tegelijk wakker.

Liefs,
    Duveldraakje

9. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @MamaC; lekker doen waar jij zin in hebt! ALs je merkt dat ie verkeerd valt, hebben ze vast ook fris oid ;)

@Isra; kun je mijn man ook leren uitslapen? Vent staat altijd zo vroeg op.. en maakt mij wakker.. Grr..

En ik heb idd vierkante ogen! Maar wel leuk vermaak ;)

Jullie zeggen net rotweer, komt het hier met bakken uit de hemel.. Snel ff naar het balkon gelopen om het dekbed naar binnen te halen.. Klinkt heerlijk als je binnen op de bank ligt, die regen..

10. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    duveldraakje normaal is de kleine man bij mij ook rond 8:30 wakker. Maar dat vind ik ook al lekker als je hoort dat sommige al rond de klok van 6 wakker zijn.....

Neeltje helaas voor uitslapende mannen geen recept. Hier ook 1 die nooit uitslaapt. Maar gelukkig val ik daarna altijd wel weer makkelijk in slaap.

11. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Hier klaart het weer gelukkig weer op, ga denk zo maar even een stukje fietsen.

12. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Nou ik ben nu wel benieuwd naar dat "onzin" verhaal. Zal zo ook eens een poging doen. Heb eerst even jullie boerderijtjes bezocht! Ik vind het nog steeds erg leuk dat farmville.

Zelf vandaag helemaal niet fit, werd al met knallende koppijn wakker. Heb vriend dus maar even voor de boodschappen de deur uitgestuurd. Hopelijk neemt ie ook een zak chips mee!

Ik zie inderdaad ook overal zwangere vrouwen! Laats op één middag in het tuincentrum gewoon 4, nou het moet niet gekker worden.
    Vrienden van ons krijgen nu ook een kleine. "Ja, het was wat sneller gegaan dan verwacht, maar het is hardstikke welkom". Sommige mensen hebben meer geluk.

Ik zeg: Allemaal op roze deze maand en dan lekker taart eten met zijn allen!

13. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Duvel; zie dat je in Vught woont. Dat is niet zo ver van hier! Volgens mij wonen er ook een aantal dames verder weg.. MAAR.. eerst de roze testen! :D:D

Enne.. welk mooi gezegd in dat andere topic? Ik weet 't even niet! haha

@Isra; Jammer.. Ik kan dan meestal niet meer uitslapen omdat hij dan graag met zijn 2en wil ontbijten (en meneer moet binnen 30 min eten als hij wakker is, anders wordt ie chaggie..)

14. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Handbalster je hebt mijn kippies toch wel gevoerd he???

15. Isra

Isra Fanatiek lid

29 jun 2007
    4.230
    0
    0
    fotograaf
    omg. Utrecht
    Neeltje gezellig ontbijten met zijn 2tjes is ook wel weer heel leuk. Dat wil die van mij weer niet.

16. handbalster

handbalster Fanatiek lid

7 nov 2009
    1.129
    0
    0
    juf
    Zwolle
    Tuurlijk!! :)

17. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Zoo, jullie kipjes en plantjes zijn ook weer gevoerd en alles :p En jullie hebben een mooie boomstam van me gekregen :)

18. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    @Isra; de mijne wil zovel mogelijk samen eten, gezellig :)

Net uitgevallen tegen mn moeder en nu voel ik me schuldig.. Ze heeft weer een nieuwe vriend sinds een aantal weken, en daar verblijfd ze nu al 2 weken... Die man heeft een vaste lijn, maar zij verwacht dat ik elke keer naar haar mobiel bel. Dat doe ik niet, want ze praat gelijk 30 min. of langer! Dus al 10000 keer gevraagd of ze dat nummer wil geven. Doet ze niet, dan bel ik ook niet. Belt ze net op allemaal praten over die vriend (heb ik al helemaal geen trek in, n moeder en haar vriendjes, ook een apart verhaal trouwens..) Zegt ze opeens; ga jij maar lekker rusten. En dan op zo'n toontje.. Bah! Nooit is ze er geweest voor mij, ik moest haar altijd bij elkaar rapen omdat ze weer in een dip zat.. En nu krijg ik opeens goed bedoelde adviezen, ze 'bemoeit' zich met mijn leven.. Opmerkingen als;'Ik mocht niet bij je bruiloft zijn, maar als je bevalt ga ik voor niemand aan de kant. Dat je dat maar goed onthoud.. Bah bah.. Argh, ben er echt zo klaar mee op het moment..

Sorry moest het even kwijt..

19. Pluis81

Pluis81 VIP lid

16 mrt 2010
    6.445
    2
    0
    Pedagogisch werker
    Brabant jonguh!!
    Ik had allebei die topics ook gelezen,ik ga zometeen eens lezen wat MamaCharlotte nog gezegd heeft. Ben benieuwd!:D
    Dat andere topic vond ik ook een erg twijfelachtig verhaal..

Ik woon ook in Brabant en I love it!!

@Neeltje: Wat een verhaal van je moeder joh,ik kan me heel goed voorstellen dat jij je daar zo kut om voelt.. pffff:(

@Handbalster: Bedankt voor het fertilizen en voeren:)

@MamaCharlotte: Jij bedankt voor de mooie boomstam:D

Pfff wat duurt dat toch lang voor je genoeg FV cash hebt,ik wil uitbreiden maar heb niet genoeg vrienden en niet genoeg cash:(

20. Neeltje1986

Neeltje1986 Fanatiek lid

29 aug 2009
    3.313
    1
    0
    Eindhoven
    Duurt eeeerg lang voordat je cash hebt, maar ik weiger bij te kopen! :$

@Pluis; ja mn moeder.. ach! *zucht*

Wij gaan vanavond pasta salade eten, heerlijk! Niet te machtig, zodat de chips er nog bij past :D
    (heb ook trek in bonbonbloc....)

Deel Deze Pagina